• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik kijk verliefd toe hoe Niall andere mensen aanspoort.
    "gaat het Lou?" vraag ik bezorgd.
    Zodra Harry Jasmine heeft losgekregen en mee neemt voegen ze zich bij ons toe.
    "en nu?" vraag ik dommig en verdrink in Niall zijn ogen. Ik grinnik even om de boze soldaat en hoor wat hij roept.
    "problemen ermee dat ik een vriend heb" roep ik terug. Ik wist dat ik hem moest negeren en weg gaan maar op een een of andere manier kon ik het niet, hij had mijn zus vermoord. Ineens begint hij te schieten; "Niall weg hier please:" roep ik in paniek.

    [tuurlijk, ik wacht op reactie niemand reageert, ik reageer ahahha.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:36 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    'gaat het Lou?' hoorde ik Liams stem bezorgd vragen. Ik knik hoestend en knipperde een paar keer. We stonden opeens buiten de kar en we stonden met z'n allen buiten. Ik glimlachte blij. 'Dankje' zei ik tegen Harry en Jasmine. Ik dacht tenminste dat ze er voor hadden gezorgd dat wij nu buiten stonden. 'En nu?' vroeg Liam terwijl hij in Nialls ogen keek. Ik grinnikte even die jongen had het goed te pakken. Ik hoor opeens schoten vanuit de lucht en kijk paniekerig om me heen. Ik wist niet wat ik moest doen en stond aan de grond genageld.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:39 ]


    Let's play a love game.

    CrazyLove2x schreef:
    Catarina Elizabeth Valentine.

    'Waar was het ook alweer precies?' vroeg ik aan Adalicia. Zij was er al vaker geweest geloof ik dus zal ze dat ook wel weten. Ik keek even rond of ik iets van het kamp kon ontdekken, maar ik zag niets wat ik kon herkennen. Ik wachtte maar af op Adalicia haar antwoord. Ik dacht wel dat we heel erg kort in de d=beurt waren maar ja.


    [We kunnen doen dat ze het geluid horen van de kar en daar naartoe gaan?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Harry en Jasmine staan nog bij de koestier hoor, daarbij lijkt het me niet dat als er een ontsnapping aan de gang is, ze even doodleuk gaan overleegen wat ze gaan doen, terwijl er nog allemaal soldaten zijn. ;x
    of zeik ik nu echt veel ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [We kunnen doen dat ze het geluid horen van de kar en daar naartoe gaan?]


    [Ja zoiets dacht ik ook al xD]


    Let's play a love game.

    Niall james Horan

    "Wat nu?" Vroeg Liam.
    "Wat dacht je van rennen?!" riep ik. Verschillende kogel vlogen langs onze hoofden. Mijn gezicht verloor al zijn kleur toen ik zag dat Liam in zijn been werd getroffen. Snel ondersteunde ik Liam en probeerde met hem zo snel mogelijk hier weg te komen. "Is iedereen er?" riep ik luid. "We moeten hier nu weg voor andere soldaten komen!"


    Take me to wonderland

    [ik weet maar Li is in de war door dat hij in Ni's ogen keek..]harry werd toch geraakt of niet???]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:42 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga douchen. Zo terug.]


    Take me to wonderland

    Jade Rosalie More
    Zayn trok me mee. Ik liep gelijk mee en keek om me heen terwijl ik hog fluit. Het zal Zayn niet deren die hoort het toch niet. Zo kon ik misschien iets zien. Het was grappig om hem net zo gespannen te horen en te voelen. Ik zou hem heus niet verwonden. Ik zag misschien niet, maar ik was niet weerloos. Ik was al lang blind dus ik was het gewend. Ik kon wel zien als ik wou. Ik zou me alleen maar hoeven te opereren. Maar ik had geweigerd. Ik was goed zoals ik was. Dan hoor ik een schot. Logisch ik hoor alles. Ik stop met lopen waardoor Zayn ook stilstaat. 'Ze zijn daar.' Zeg ik terwijl ik naar en plek wijs. Er stond een huis voor maar twee huisen verder een steegje. 'Niet in het huisje, maar aan die kant.' Zeg ik terwijl ik Zayn nu meetrek. Ik loop met zayn terug de steeg in en loop door. Als ik voetstappen vandaar hoor loop ik sneller. Iktrek Zayn ehetbsteegje uit en ik fluit nog is. Een kar met en generaal. Een hoop Soldaten waardoor mijn hart sneller ging kloppen. En daar rende een groepje met vijf mensen. Het konden ze zijn, maar ik wist het niet zeker. 'Zijn dat ze Zayn.' Vraag ik Zayn. Als het ze ware moesten We niet meedoen dan waren we er geweest. Alleen iets doen als er iets belangrijks gebeurde waardoor het fout afliep. 'Niets doen tenzei ze gepakt worden.' Zeg ik tegen Zayn. Ik weet zelf ook wel net als hem dat we niet gevangen willen worden. Ik wou geen prostituee worden.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:49 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [onee jezz ben echt weer wakker zeg ik dacht dat hij harry schoot lol]
    liam James Payne
    "Nu rennen" roept Niall hard. Ik knik even en toen ik wou rennen schoot er een pijnlijke steek door mijn been.
    Ik schreeuwde hard van de pijn, Niall schrok en ondersteunde me. Bijtend op mijn lip tegen de tranen probeerde ik mee te strompelen.
    In het begin leunde ik zo min mogelijk op NIall maar ik merkte dat het niet ging werken.
    "Niall wat er ook gebeurd als ik zeg dat je me moet achter laten doe het" zeg ik zacht.
    Ik wist zeker dat de soldaat het niet zomaar zou opgeven.

    [ik zit eraan te denken om een sodlaat aan te maken die een vriend van onze grootte sadist Samir is]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lamebrain schreef:
    [Harry en Jasmine staan nog bij de koestier hoor, daarbij lijkt het me niet dat als er een ontsnapping aan de gang is, ze even doodleuk gaan overleegen wat ze gaan doen, terwijl er nog allemaal soldaten zijn. ;x
    of zeik ik nu echt veel ;x]


    (Nee, doe je niet. Het is dat ik de Engelse grammatica even oefen, anders had ik het wel voor je gedaan. ;p Mijn beurt, trouwens...
    Hoe the fuck kan Jade precies zien wie waar rent?! Ik begrijp dat ze een uitermate speciaal geval is, maar ze is geen misvormde vleermuis hopelijk... Ik zeik ook, ik weet het. ;p Maar wat is zo moeilijk aan het woord realistisch?!

    EDIT: Ja!! Samir heeft nog een sadistische vriend nodig! :3 Ik voel me verschrikkelijk sadistisch, discriminerend en bitchy als ik met hem schrijf, wat aan de ene kant best leuk is... ;$)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:47 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Heb besloten om een bad te nemen. Ik blijf dus wat langer weg. x'D]


    Take me to wonderland

    xAmore schreef:
    (...)

    (Nee, doe je niet. Het is dat ik de Engelse grammatica even oefen, anders had ik het wel voor je gedaan. ;p Mijn beurt, trouwens...
    Hoe the fuck kan Jade precies zien wie waar rent?! Ik begrijp dat ze een uitermate speciaal geval is, maar ze is geen misvormde vleermuis hopelijk... Ik zeik ook, ik weet het. ;p Maar wat is zo moeilijk aan het woord realistisch?!)

    [Ze herkent ze aan het postuur en kleding. Zo herkent ze ook soldaten en grote piefen en nee je zeurt niet. Ik maak haar misschien een beetje een superheld. Ik verander het wel dat ze een groepje ziet rennen en het aan Zayn vraagt of het Jasmine Haz Nial Liam en Louis zijn. al ze hoort bijvoorbeeld wel een schot van ver weg. Dat kan ze nou weer wel.
    Edit: heb het veranderd :)]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:50 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    CrazyLove2x schreef:
    Catarina Elizabeth Valentine.

    'Waar was het ook alweer precies?' vroeg ik aan Adalicia. Zij was er al vaker geweest geloof ik dus zal ze dat ook wel weten. Ik keek even rond of ik iets van het kamp kon ontdekken, maar ik zag niets wat ik kon herkennen. Ik wachtte maar af op Adalicia haar antwoord. Ik dacht wel dat we heel erg kort in de d=beurt waren maar ja.


    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    IK grinnik even en kijk naar het naambordje van de straat en kijk even bedenkelijk. 'Het is ongeveer een kwartiertje hier vandaan als ik het goed heb en we moeten dan zo naar lin-' maar voo ik verder kan praten hoor ik allemaal geluid in de buurt en frons. 'Dat is niet ve hier vandaan.' mompel ik da en kijk dan naar Cat. 'Lom we gaan eens kijken wat daar gaande is.' mompel ik dan en pak haar pols vast en trek haar mee naar het geluid.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ahahah, is goed. ik heb wel zin eigenlijk om heel sadistisch gaan lopen doen ahah..... dan zijn er 2meisjes en twee jongens. Ik ga hem nu gelijk maken.... lolz ik las ipv. bruinharige homo dat er bruinharige krullenbol stond dus daarom dacht ik huh Li raak geschoten??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan