• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    ik volgende Jasmine het muurtje over en sprong snel aan de andere kant naar beneden nadat ik had gekeken of we achtervolgd waren. Uigeput leunde ik even tegen het muurtje aan, terwijl de adrinaline nogsteeds door mijn lijf gierden en mijn hart wel uit mijn borstkas leek te springen. ''We zijn ten dode opgeschreven.'' hijde ik, terwijl ik Jamsine naar me toetrok. Het was maar goed dat de rest hier niet was, want dan hadden ze banger voor mij, dan voor de soldaten moeten zijn. over de jongens gesproken, ik had ze neitmeer gezien nadat ik de kar open had getrokken.

    [ik heb even een soldaat gemaakt, moet je hem nog keuren voordat ik hem in laat springen?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Catarina Elizabeth Valentine.

    Ik slikte even. Ik moest gaan schieten met een geweer. Iets waar ik ontzettend slecht in was. Ik probeerde te richten op rond rennende mensen, maar kon ze niet blijven volgen uit eindelijk besloot ik om maar gewoon wat te gaan schieten. Ik schoot en mijn kogel vloog recht de kar in. 'Oepsie' stamelde ik. Misschien dat daar nog een paar imperfecte mensen in zaten die ik nu had vermoord. Ik keek even naar Adalicia die inderdaad weg moest gaan. Ze had niets om haar mee af te weren stel iemand zou haar aan vallen. Ik schoot nog eens en schoot een vogeltje af. Nou ja dit keer had ik tenminste iets levens geraakt?


    Let's play a love game.

    [ miss. kunnen 1 of 2 groepjes terug naar het huis gaan en dan da teen soldat hun volgt en dan zo. dat ze al het geld en voorraden mee jatten dan word het later nog moeiljiker.]yes naim bij elkaar=)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 20:22 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    xAmore schreef:
    (...)

    (Louis, Liam en Niall zij bij elkaar. ;p Harry en Jasmine zitten samen en Zayn en Jade. Dus de personages die nu allemaal bij elkaar zitten, lijkt me het makkelijkst...)
    [worden ze eigenlijk allemaal gevangen genomen? want mij lijkt dat hetbleukst en dat ze later dan allemaalmin het kamp zitten en dan eruit breken ofzo :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Niemand valt Cat en Adalicia op. XD En Cat die wat in het rond schiet, whaha! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    HurtedHeart schreef:
    (...) [worden ze eigenlijk allemaal gevangen genomen? want mij lijkt dat hetbleukst en dat ze later dan allemaalmin het kamp zitten en dan eruit breken ofzo :)]


    (Lees je wel? Dat heb ik volgens mij allang gezegd...
    En ja, het kan dat Jasmine en Harry terug naar huis gaan, gevolgd worden en het geld wordt afgenomen. En dat ze daar dan opgepakt worden wegens verraad, als Lamebrain dat wilt natuurlijk. :3
    Je mag trouwens inspringen.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Ssh!" en ik gaf een tik op Liams schouders. "we hebben vet allemaal aan onszelf te danken dat we nu hier zitten. Niks is allemaal jouw fout," ik merkte op dat Louis er ook bij was. "Louis," zei ik en ik trok hem in een omhelzing. "Weet je wat er met de anderen in gebeurd?" vroeg ik zachtjes. Mijn hand rustte op Liam zijn schouder waar ik af dn toe een kneepje in gaf.


    Take me to wonderland

    [En dat ze er dan achter komen dat Adalicia het geld heeft gegeven.. Dan zit zei ook in de nesten, zeg maar gewoon wat.. ^^]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [reageer zo, eerst even tv kijken. :3]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Liam Payne
    "als ik weg was gegaan nadat ik Nicole zag neergeschoten worden was er niets aan de hand.
    Kom we gaan de rest zoeken" mompel ik. De pijn negerend stond ik op en keek even rond.
    "huis of zoeken?" vraag ik zacht aan Lou en ni


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nee, Harry en Jasmine die naar huis gaan is prima. ;3]

    Jayy Kilian von Monroe
    ''En je dacht echt dat niemand je op zou merken?'' vroeg ik sarcastisch aan de jongen die voor me op zijn knieen zat. Ik wist dat ik hem nu gewoon mee moest nemen om hem vervolgens in een of ander kamp te dumpen maar ik wilde gewoon nog even genieten van de wanhoop op zijn gezicht. Zijn ogen waren gevuld met tranen en keken doodsbang naar de loper van mijn geweer. ''Mooi dingetje he.'' grijnzde ik en swiepte er even mee rond waarna ik hem op het puntje van zijn neus zetten. ik wilde hem net vragen om zijn laatste worden toen mijn pieper afging. ik gristen het uit mijn zak en zag dat het een oproep was van Samir. zonder na te denken knalden ik een kogel door de jongen zijn hoofd en renden als een gek weg. Ik had geluk dat ik niet ver hoefden te zijn en al snel hoorden ik de schoten. ''Samir!'' riep ik waarneer ik hem in zicht kreeg. Zonder op verder instucties te wachten knalden ik de eerste besten persoon neer die ik uit de gevangenen kar zag gleuren. ''Wat the hell is hier aan de hand?''

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 20:38 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson.

    Ik beantwoorde de knuffel van Nialler snel. En schudde angstig mijn hoofd. Ik was helemaal klaar met deze snert oorlog. 'Ik weet het niet' ik voelde hij tranen in mijn ogen kwamen. Ik schudde ze snel weg. Ik keek bezorgt naar Liam. Ik wilde hem helpen maar wist niet hoe. "huis of zoeken?" hoor ik Liam vragen. 'Zoeken' zeg ik snel.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 20:44 ]


    Let's play a love game.

    Memoria schreef:
    [reageer zo, eerst even tv kijken. :3]


    [Same]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [is mijn legerrol ook goed. Ik heb haar veranderd. En ook haar rang]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam Payne.
    Ikknik en begin te zoeken. Ik leun zo min mogelihk op mijn gewonde veen wat nog steeds bloedde. Ik zag nisuwe soldatenn maar geen Harry.

    ( mag Dean danjade en die ander pakken dan hev ik niet metmezelf.miss kan samir of jayy dan hun


    Change is for weirdos ~ Niall Horan