• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Wahsh


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall james Horan

    " waarom doe jemdit verdomme Niall."Vroeg hij boos en ik keek hem bang aan.
    Opeens nam hij woedend mijn arm beet waarbij hij er hard in kneep. "Auw, Liam, stop alsjeblieft," zei ik zachtjes. Mijn ogen knepen zich samen van de pijn. " waar heb je het nog,eer gedaan"
    Ik voelde hoe hij mijn mouw met een ruk omhoog trok. "Liam, stop!" ik probeerde me weer los te rukken uit Liam zijn greep. "Het spijt me, ok?" ik keek heem gebroken aan. "Laat me gewoon doen,"


    Take me to wonderland

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik knikte en liet Harry mijn hand vastpakken, waarna ik nog eens snel knikte en een begrijpend geluidje maakte.
    "Nee, dat snap ik... Wees gerust, ik hou mijn mond. Ik zeg wel dat ik de groente was vergeten en dat jij die was gaan halen of zo..." mompelde ik, waarna ik op mijn lip beet. Ik hoopte maar dat ze niets zouden vragen, want dan moest ik liegen en dat kon ik dus niet. Maar voor Harry viel het te proberen...
    Samen liepen we terug naar huis, waarna ik de deur opende en merkte dat er geld op het tafeltje lag.
    "Hoe komt dat daar?" mompelde ik, waarna ik Harry zonder op te letten met me meetrok en het geld oppakte, waarna ik naar het briefje keek. Liam... Wat een schat. Anderen hadden het geld gehouden om zichzelf later te kunnen vrijkopen, maar Liam gaf het aan mij om voor iedereen te kunnen zorgen.
    "Help je me even met koken? Ik heb namelijk nog nooit voor meer dan twee personen gekookt en ik wil niet dat alles aanbrandt." zei ik met een zwak glimlachje.
    Misschien was hij dan ook eventjes afgeleid...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Ik kijk vol ongeloof naar Niall.
    " denk je echt dat ik je gewoon laat snijden denk het dus niet" ikmhad niet hetidee dat het alleen hier was.
    Nog steeds had ik zijn arm vast en ik trok zijn shirt omhoog.
    Ik keek even na nog wat sneden.
    " hoe kun je dit doen, niall, hoe !" Schreeuw ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall james Horan

    Liam schreeuwde steeds harder tegen me. Steeds meer wilde ik gewoon verdwijnen.
    Ik snikte luid en durfde Liam niet aan te kijken. Hij begon nu aan mijn shirt te trekken en angst stroomde door me heen. "Nee, Liam, niet-" maar het was te laat.
    " hoe kun je dit doen, niall, hoe !" schreeuwde hij waardoor ik nog harder begon te snikken. "Alsjeblieft, Liam, laat me los. Je doet me pijn," smeekte ik.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne
    Ik adem woestt in en uit.
    " hoe kun je dit doen" sis ik.
    Ik wou hem geen pijn doen, ik zag de angst in zijn ogen staan.
    " doe dit nooit meer of ik doe je wat aan' dreig ik boos.
    Natuurlijk zou ik hem niets aan doen, maar alsik zo boos moet worden om hem tw stoppen zou ik dat doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "Haat me niet, Liam, alsjeblieft," smeekte ik zachtjes. Hij haat me en ik heb het alleen nog maar erger gemaakt. Ik stel iedereen teleur. Het zorgde er allemaal alleen maar meer voor dat ik wou snijden. Ik wou meer sneden, ik wou bloed zien. Ze moesten diep zijn, ik verdien het, niemand wil me.
    Nog steeds probeerde ik me los te wrikken uit Liam zijn greep. Ik wilde hier weg. Misschien werd ik wel meteen doodgeschoten als ze me zagen. Iedereen haat me toch.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne.
    Vol woede laat ik hem los.
    Niet nadenkend storm ik boos naar buiten als ik boven was.
    Ik wist ergens wel datnik hier niet veilig was maar nog.
    Ik loop een donker straatje in en zag niemand.
    Ik liet me tegen de muur zakken en probeerde rustig te worden.
    Ineens zie ik een meisje die er herkenbaanruit ziet in mijn richting.
    Ongelooflijk kijk ik haar an.
    As het echt mijn zus???


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Eindelijk laat hij me los, maar stormt daarna meteen naar boven de kelder uit. "Liam!" riep ik.
    Ik pakte het mesje op en stopte het in mijn broekzak. Snel liep ik de trap op achter Liam.
    Ik kan nog net zien dat Liam naar buiten stormt. "Godverdomme," murmel ik en ik sprint achter hem aan. Alsof het mij kan schelen als ze me dood schieten, maar ik liet ze niet Liam neerknallen door mijn schuld.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne
    Ongelovig kijk ik har aan en zij mij. " nicole?' Fluister ik zacht met een brok in mijn keel.
    Ze rent naar me toe en omhelsd me. " hoe gaatbhet met Ruth en mama?" Vragend kijk ikhaar aan.
    " ruth weet ik jiet Li ik verloor haar uit hetoog en mama ook." Fluistert ze. Ik omhels haar stevig.
    " ik hou van je, wat er ook gebeurt " fluister ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    In de verte zag ik Liam iemand knuffelen. Ik loop meteen naar hem toe. Ik bibberde van de kou aangezien ik meteen naar buiten ben gelopen zonder nog wat aan te doen.
    "Liam, ben je gek geworden?" zei ik stil zodat ik geen aandacht op ons zou vestigen.
    "Jasmine gaat woedend op ons zijn voor naar buiten te lopen," zei ik erachter aan,waarna ik het meisje bekeek dat ook Liam knuffelde. Ze deed me aan Liam denken.


    Take me to wonderland

    Liam james Payne
    Ik kijk even naar Niall." Sorry" fluistermik zacht naar hem.
    Ik druk een kus op haar wang. Ik vertel gaar het adres van waar we zitten en ze knikt.
    Ikmgeef haar nog een knuffel en ze loopt snel weg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Edward Styles
    Ik was opgelucht dat Jasmine begreep waarom ik niet wilden dat de rest hè wist en liet me meetrekken naar binnen. Jasmine was niet D enige die het gels op hè tafeltje opmerkten en even dacht ik dat Adalicia weer langs was geweest, tot ik zag dat het van Liam was. Toen Jasmine vroeg of ik wilde helpen met koken stemde ik natuurlijk in. "Maar verwacht er niet te veel van, want echt vaak heb ik niet gekookt." Deelde ik mee waarna ik voor haar naar de keuken liep en de spullen pakten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    Ik wilde Liam zijn hand beet nemen, maar voor ik dat kon doen, dacht ik aan eerder vandaag en liet mijn hand weer snel langs mijn zij vallen.
    "Kom, we moeten ervoor zorgen dat niemand ons ziet," fluister ik.
    Ik liep terug naar het einde van het straatje, keek naar links en naar rechts om zeker te zijn dat er niemand was en wenkte naar Liam dat de kust veilig was.
    Af en toe keek ik achterom om na te gaan of niemand ons volgde.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne

    Ik zucht en volg hem, ineens hoorde ik eennknal en grgil.
    Nicole schoot door me heen, zo snel en veilig mogelijk snelde ik me trrug. Ik zag hoe haar lichaam dood neerviel en ik viel p de grond voor ik in huilen uitbarste. Mijn zus was dood.....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan