• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jasmine Amina Garçia.

    Terwijl ik en Harry aan het koken waren besloot ik om alle gordijnen alvast dicht te doen zodat iedereen eventjes het licht in de keuken kon zien om daar snel een bordje met eten te nuttigen.
    "Ik roep de anderen eventjes... Je hoeft alleen maar het water af te gieten." zei ik tegen Harry, waarna ik hem een glimlachje gaf en naar de kelder liep om de anderen te halen.
    "Jullie mogen boven eten." zei ik, waarna ik de kelder rondkeek en mijn wenkbrauwen optrok. Waar waren Niall en Liam?
    Meteen stormde ik weer terug naar boven en controleerde mijn slaapkamer, de logeerkamer waar Harry kon slapen, de badkamer... Maar geen Niall en Liam.
    "Verdomme." mompelde ik, waarna ik weer terug naar de keuken rende en de pannen van het vuur haalde.
    "Niall en Liam zijn weg!" riep ik, waarna ik het vuur als een speer dichtdraaide en meteen naar buiten rende en merkte dat de deur openstond. De idioten...
    Ik dacht niet eens aan een jas of een vest met die kou, aangezien ik de jongens zo snel mogelijk moest vinden. Zonder speld bleven ze dood...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik hoorde opeens een schot achter me. Ik draaide me om en za Liam al terug rennen. "Godverdomme Liam," vloekte ik binnensmonds. Ik liep snel, maar geruisloos achter hem aan. Opeens zag ik hoe Liam op zijn knieën storte. Wanneer ik verder keek zag ik het meisje liggen dat hij eerder aan het knuffelen was. Ik liep snel naar hem toe en trok hem met al mijn macht een donker straatje in zodat ze ons niet zouden zien.
    Ik trok Liam in een knuffel en wreef over zijn rug. "Shh, ik ben er voor je," zei ik sussend. Ik wist nog steeds niet wie het meisje was.


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    Nadat Adalicia en Cat samen waren aan het praten was ik maar doorgelopen om mijn avonddienst af te ronden en naar het café te gaan om een warme maaltijd en een stevig glas cognac naar binnen te werken.
    Helaas voor een aantal mensen kwam ik ze tegen zonder speld... Het meisje haar gil galmde nog na in mijn hoofd en ik keek met een grijns naar het dode lichaam. Arm kind... Maar niet heus.
    Ik keek naar de jongeman voor me die in was gestort. Ik controleerde of hij een speld was en schudde klakkend met mijn tong mijn hoofd toen ik zag dat het niet het geval was. Alleen schoot er door mijn hoofd dat we hem misschien in de giftige mijnen konden gebruiken, hij had immers spieren en het kamp was niet ver hier vandaan.
    Ik merkte dat een tweede jongen zich bij hem voegde en ik glimlachte onwillekeurig. Twee voor de prijs van een kogel... Hoe handig.
    Ik richtte mijn pistool op een van de jongens en trapte de ander zodat hij op de grond klapte. "Opstaan en lopen, beiden."

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 22:55 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam

    Ik schockachtig keek ik naar de jongen die soldaat wad. Resiluyt schud ik mijn hoofd ' he hebt mijn zus vermoord' sis ik bood. Hie ik me nu voelde was onschrijfbaar

    Niall zal li verder bestureb heb ik afgesproken zodat julie verder kunnen

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 23:00 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Liam

    Ik schockachtig keek ik naar het meisje die soldaat wad. Resiluyt schud ik mijn hoofd ' he hebt mijn zus vermoord' sis ik bood. Hie ik me nu voelde was onschrijfbaar


    (Het meisje? Samir is toch echt een jongen. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Wie voor Jade? Zal ik haar anders naar boven laten gaan voor het eten. Dan kan ze Misschien met Harry praten?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Niall James Horan

    "Shit," murmelde toen de soldaat ons had gezien. Ik zag een sadistische grijns om zijn lippen waarbij ik koude rillingen kreeg. De soldaat richte zijn pistool op ons om vervolgens in mijn knieholte te trappen waardoor ik viel.
    "Opstaan en lopen, beiden," zei hij. "Waarom trapte je me dan op de grond in de eerste plaats," meteen sloot ik mijn mond. Waarom kon ik nooit mijn mond houden als ik nerveus was?
    Langzaam stond ik recht waarbij ik Liam ondersteunde. Steeds ging er door mijn hoofd dat dit mijn schuld was. Als Liam me niet had zien snijden, dan waren we hier nu niet.


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    "Je zus? Interessante informatie... Moet ik nog nadenken of het me kan schelen? Inderdaad, nee." zei ik met een grijns.
    Ik keek met een grimas naar de blonde jongen en keek hem met een vuile blik aan. "Omdat ik daar zin in had. Niet zielig gaan doen nu, dat geval kan best zelf lopen." zei ik, waarna ik op de andere jongen wees en hem een duw gaf zodat de blonde jongeman hem moest loslaten.
    "Vooruit lopen, niet omkijken en vooral niks uithalen. Als een van jullie me iets flikt blijven jullie beiden dood, afgesproken?" zei ik, waarna ik niet eens op antwoord wachtte en ze vooruit drong.
    Zo, daar zouden ze op het kamp weer blij mee zijn. Twee mannen die tenminste steenkool konden opgraven en eventueel nog kostbaarheden konden verzorgen. En als ze ons te veel werden of te zwak werden hingen we ze gewoon aan de galg. Handig toch die uitvinding van het touw? En leuk om op de lijken te darten als je aangeschoten was, maar dat vertel ik nog een andere keer...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Weet je wat ik dacht bij die laatste zin "En leuk om op de lijken te darten als je aangeschoten was, maar dat vertel ik nog een andere keer..."? Ik dacht: Waarom niet als ze nog leven? Zou wel leuk zijn.
    Omg x'D]

    Niall James Horan

    Het was zijn zus? Nee, arme Liam. Ik wilde hem een knuffel geven, maar de soldaat keek me vuil aan en duwde me waardoor ik Liam moest loslaten.
    Ik knikte toen hij zei dat we niets moesten proberen of we zouden allebei Liams zusje achterna gaan. Ik wilde niet dat hij Liam wat aan zou doen, dus hield ik me koest. De soldaat drong ons vooruit en tegen mijn zin zette ik mijn voeten in beweging. Waarom knalde hij ons niet neer? Oh nee, hij ging ons naar een werkkamp sturen. Als mensen daar al niet doodgaan door de soldaten, dan gaan ze wel dood door verhongering of een of andere ziekte. Het was nooit proper in zo'n kampen.
    Ik wierp een blik op Liam een stuurde hem een blik dat het speet.


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    Ik bleef met een grimas de jongens vooruit dringen, wat met moeite toch lukte. Een paar soldaten schoten in de lach bij het zien van mijn vangst en zelf moest ik ook zachtjes grinniken. Twee jongemannen met spieren die nog redelijk wat zouden kunnen... Zelfs de dames in het werkkamp die daar in het bordeel zaten zouden hier nog verliefd op kunnen worden... Ik was tevreden, ja.
    "Kom, op de kar." zei ik, waarna ik naar de houten kar wees waar nog meer mannen en tienermeisjes op werden gezet. Meisjes werden normaal meteen doodgeschoten, maar meiden vanaf zestien jaar tot hun tweeëntwintigste konden soldaten ook nog wel eens blij maken in de werkkampen... Of ik het erg vond? Ze deden maar, kon mij het interesseren.
    Ik gaf de soldaat op de kar een sein en sprong zelf ook op de kar. Ik wilde de kampen zelf ook nog eventjes zien.
    Waarom we de slachtoffers niet per bus of auto vervoerden? Omdat benzine bijna niet te krijgen was en zij een auto niet verdienden. Ze konden lekker in de gure wind met hun dunne kleding zitten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik kroop de kar op zoals de soldaat het beval. Op de kar zaten nog een aantal mannen en meisjes. Ik schonk hun een zwak glimlachje. Niet dat het veel verschil maakte, maar ik deed het uit gewoonte. Als mensen naar me keken glimlachte ik altijd naar hen. Behalve soldaten, maar dat lijkt me logisch. Ik kroop dichter tegen Liam aan. Ik hoopte niet dat hij me zo erg haatte dat hij me weg zou duwen.
    De soldaat gaf een soort sein waardoor de kar in beweging kwam. De soldaat sprong meteen op de kar. Waarom ging hij in hemelsnaam mee? Maar ik gaf er niet teveel aandacht aan en keek recht voor me uit. Jasmine ging ons vermoorden. Als de soldaten het niet deden en we kwamen ooit vrij,d an vermoorde Jasmine ons wel. Al geef ik wel een voorkeur aan een moordende Jasmine.


    Take me to wonderland

    [Weet iemand wat ik kan doen met Adalicia, verveel me, Samir heeft haar net verlaten.. Of ik laat haar ze volgen. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En stilte.. :X]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Als ik jou was zal ik Adalaciaze laten volgen aangezien ze in e verzet zit en Liam en Niall misschien weer terug naar "huis" kan brengen. Aar ik zou het aan xAmore vragen :)]
    Jade Rosalie More
    Ik loop naar boven voor het eten als ik Liam en Niall niet opmerk. Ik ben pas weer net wakker aangezien ik net lag te slapen. Ik wist niet wat ik anders moest doen. Ik loop naar boven naar de badkamer om even naar de wc te gaan aangezien ik niet de grootste blaas op de wereld had. Ik leg mijn hand op de spiegel. Op de plek waar mijn gezicht zou moeten zijn. Ik wou weten hoe ik eruit zag. Ik wist het niet en ik zou er misschien wel een moord voor willen doen. Maar niet inwisselen voor wat ik nu had. Dit perfecte gehoor en gevoel. Ik laat mijn handen over mijn gezicht gaan. Een klein mooi neusje. Lange wimpers, maar ik kon noot mijn moedervlekken zien. Mijn nagels. Mijn oogkleur of lippen. Alleen voelen. Meer niet. Ik zucht even en laat mijn gezicht op. Jij en het speldje van perfectheid omdat ik het ook was. Tot ze erachter kwamen dat ik blind was. Toen hadden ze me gevangen genomen. Omdat ik gehandicapt was. Ze hadden me onderschat en ik had de soldaat zo door zijn maag geschoten toen ik de kans kreeg en die had ik ook gehad. Ik was mijn handen en doe water in mijn gezicht. Ik vroeg me af hoe mensen me zagen. De blauwgrijze ogen. Met bijna geen emotie. Geen twinkeling. Niets. Ik loop de badkamer weer uit de trap af naar beneden. Ik luister naar de deur. Hij staat open en Jasmine in vertrokken. Ik hoor minder mensen. Ik was bezorgt om Niall en Liam. Bang dat ik hun hart niet meer zou horen kloppen. Dat ik net in de kelder had gehoord en niet eens van had genoten dat ze nog leefde en veilig waren. Je wist pas wat je had als je het kwijt bent. Nu begreep ik dat zinnetje pas. Maar ik moest niet zo praten. Misschien waren ze niet dood, maar alleen buiten. Ik moest niet altijd zo negatief spreken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ja, daarom wacht ik ook met reageren. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp