• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    DreamWishes schreef:
    [Ja, daarom wacht ik ook met reageren. XD]


    (Oh, je mag wel reageren hoor. :3 Maar is het niet een beetje saai als iedereen meteen weer wordt gered? Dan kan Samir ze net zo goed meteen van de kar afgooien. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, tsja, ze hoeft ze niet metee te redden...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam payne.
    Ik keek zwak naar Niall, fijn ik had hen de dood ingejaagd. Hij hielp me overeind toen de soldaat zei dat we moesten lopen. Gelujk zei de soldaat dat ik zelf miest lopen en duede me waardoor ik weer bijnavoel. We stapte in de kar die langzaam wegreed. Ik ws blij dat ik het geld aan Jasmine had gegeven. Ik negeerde iedeeen en dacht aan Nicole, ze was nu op een vredige plaats vertelde ikmezelf. ' het spijt me Niall' ik twijfel even. Wie weet eerd ij straks toch dood genaakt. Ik trok hem in een knuffel. ' ik deed dit omdat vab je houd, ik ben verliefd op je' prevel uk zscht ib zijn oor. Zo dat wad eruit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    "Het spijt me," hoorde ik Liam zeggen en ik keek hem aan. "Waarvo-" begon ik maar ik werd gestopt toen Liam me in een knuffel trok. Ik had zijn warmte zo gemist. Ik had het maar een paar uur moeten missen, maar een paar uur was voor mij al te veel.
    ' ik deed dit omdat ik van je houd, ik ben verliefd op je' prevelde hij in mijn oor. Ik keek hem recht in de ogen aan. "Meen je dat?" vroeg ik zachtjes. Ik wilde het absoluut zeker weten. Hoe kon hij op mij verliefd worden? Maar als hij het meende, dan zou ik de gelukkigste mens van de wereld zijn. Dan mocht ze me naar een kamp sturen, zolang ik maar bij Liam was.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne
    Ik knik zwak. ' je deed iets met me toen ikjeontmoette. Als ik zo' n aanval kreeg washij degene die me rustig kreeg drest niet" ik glimlach even
    ' zijn jou gevoelens hetzelfde of niet?" Afwachtend maar ook angstig aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne
    Ik knik zwak. ' je deed iets met me toen ikjeontmoette. Als ik zo' n aanval kreeg washij degene die me rustig kreeg drest niet" ik glimlach even
    ' zijn jou gevoelens hetzelfde of niet?" Afwachtend maar ook angstig aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Hij knikt zwakjes en mijn hart begint automatisch sneller te slaan. Warmte neem mijn lichaam over en ik krijg kriebels in mijn buik
    ' zijn jou gevoelens hetzelfde of niet?" vroeg hij.
    Ik antwoordde door hem een zoen op de lippen te geven. "Ik dacht dat je me haatte," zei ik zachtjes, mijn lippen een paar millimeter van de zijne verwijderd. "Je trok je hand weg daar straks en ik wist niet meer wat ik moest doen," ik kust hem weer op de lippen. "Ik hou van je, nee, ik ben verliefd op je," zei ik zachtjes.


    Take me to wonderland

    Liam James Payne
    Ik glimlach alsik zijn lippenop e mijne voel. Ik schudde mijn hoofd ' nee ik was bang dat ik je pijn zou doen" zeg ik zacht.
    " toen ik jezelf zag toenstraks brook er iets in me, wie heeft het je aangedaan dat het zover gekomen is?" Zeg ik zancht en pakte zijn hand vast.
    ' het was stom van me im weg te vluchten maar als ik daar zou blijven had ik iemand in elkaar geslagen. En het spijt me dat we door mij hier zitten Ni maar wat er ook gebeurd ik blijf altijd van jou houden" verlief kijk ik hem aan en druk mijn lippen op,de zijne.
    " het zou een mooi moment moeten zijn maar wil je mijn vriendje zijn?" Ik wist dat het vrij doelloos was omdat we binnen nu en een maand dood zouden zijn maar ik wou dat hij de mijne was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    ' nee ik was bang dat ik je pijn zou doen" zei hij. Ik schudde driftig mijn hoofd. "Ik gaf jouw nooit de schuld. Ik dacht dat ik niet goed genoeg voor je was," zei ik zachtjes. Dat ik dat nog steeds dacht, liet ik maar even achterwegen.
    " toen ik jezelf zag toenstraks brook er iets in me, wie heeft het je aangedaan dat het zover gekomen is?" Vroeg hij zacht en pakte mijn hand vast. Ik liet mijn hoofd tegen zijn voorhoofd rusten. "Als mensen steeds tegen je zeggen dat je lelijk bent, dat je te dik bent en dat je jezelf zou moeten vermoorden, dan breek je op een bepaald moment," fluisterde ik. "Ik geloofde alles wat ze zeiden en ik wilde mezelf straffen," ik stopte even. "Ik dacht dat iedereen me haatte en toen mijn ouders me op straat gooide, wist ik genoeg," ik ademde diep in en uit, mijn voorhoofd was nog steeds tegen die van Liam gedrukt.
    " het zou een mooi moment moeten zijn maar wil je mijn vriendje zijn?" vroeg hij opeens waardoor mijn hart een salto maakte. "Het kon geen mooier moment zijn," fluisterde ik met een glimlach en drukte mijn lippen op de zijne. Het was een gepassioneerde kus, ik wilde Liam nooit meer loslaten, hij was van mij en ik was van hem. "Ja," zei ik toen onze lippen even het contact verbraken.


    Take me to wonderland

    Liam Owyne

    Ik kink hem even bezorgd aan. ' neem van mij aan dat ie me waard bent en de knapste jongrn ever bent' zeg ik zacht voor hij zijn lippen op de mijne legt. Sbel stopt hij en zegt ja. Momenteel was ik de gelukkigste persoon op aarde. Ik trok hem in omhelzing en zag een paar mensen in de kar ons raar aankijken en ik grijns naar ze. ' ja ik ben homo 'roep ik naar ze. ' en schijnbaar ben ik daadoor niet perfect. Maar weetje wat het kan me niets meer schele mijn beste vriend is mijn vriendje" roep ik hard over de straten. Je konn het verzet noemen maar yet boeide me niet meer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Mijn topics, even eten en dan reageren :)]


    Let's play a love game.

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik schud mijn hoofd als hij dan ook nog "alsjeblieft" zegt. Als ik hem dan weer aankijk zie ik hem wanttrouwend aankijken en na zijn woorden zucht ik, hoe ging ik dit weer goed praten. 'Ik zei alleen dat ik me afvroeg hoe jij weer dat ik onschuldig ben, ik weet niet op welke manier jij dat bekijkt, maar ik denk niet dat ik het zo bedoelde.' zeg ik dan en grijns om het helemaal geloofwaardog te maken. Na zijn volgende woorden schud ik weer even mijn hoofd en zucht. 'Ja, een uitzondering.' mompel ik dan en ik kijk hem aan en zie hem met zijn ogen rollen en doe hetzelfde en zucht. Ik zie hem dan trots knikken om zijn actie, 60 impefecten mensen vermoorden, al die onschuldige mensen, ik negeer hem maar en kijk gewoon strak voor me uit en bijt zacht op mijn onderlip. Plotseling hoor ik dan een bekende stem achter me roepen en meteen verschijnt een glimlach rond mijn lippen, eindelijk een leuk iemand. Al snel herkent ze me dan en roept mijn naam en ik trek me van Samir los en omhels haar terug. 'Dat is lang geleden.' zeg ik dan en kijk haar aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Edward Styles
    ik wist dat ik ongerust moest zijn over NIall en Liam, maar ik was eerder boos. Jasmine zetten onze eigen levens op hun spel om hun te helpen en hun waren zo stom de straat op te lopen. Jasmine renden de deur al uit en ik kon niets anders doen dan haar achterna rennen. ''Jasmine!'' Riep ik en grepp haar pols vast zodat ze wel stil moest staan. ''niet zo opvallent.'' fluisterde ik. Zelfs al had je een speld en viel je zo op, zouden we hoogstwaarschijnlijk ondervraagd worden en aangezien Jasmine niet zo goed was in liegen. Ik liet mijn hand van haar pols in haar hand glijden en liep verder.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    \

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 13:23 ]


    Let's play a love game.

    Louis William Tomlinson.

    Doordat ik de hele tijd niets kon doen en de afgelopen dagen bijna tot niets had geslapen was ik in slaap gevallen. Toen ik wakker werd zag ik dat er niemand meer in de kelder was. 'What the...' ik keek even goed rond. Niemand te bekennen. Snel liep ik naar boven en struikelde bijna over een trede, maar dit keer wist ik me nog goed op te vangen. 'Hallo?' vroeg ik zacht. Stel een soldaat zou hier zijn geweest en nog steeds in het huis zijn... 'Hallo? iemand hier?... Dit is niet grappig meer oké?!' riep ik nu. Ik werd nu eigenlijk best wel bang. Ik liep zachtjes nog wat verder de kamer in. Ik hoorde een deur open gaan en ik stond geschrokken aan de grond genageld. Ik keek snel rond en zag een redelijk grootte plant staan in een hoekje. Zo snel als ik kon rende ik op de plant af en sprong erachter en wachtte gespannen af. Toen zag ik dat Jade uit de wc kwam en terug naar beneden liep. Ik zuchtte even opgelucht ik was gelukkig niet meer alleen. Opeens zag ik dat de deur open stond naar buiten. Zou de rest... Ik slikte even. Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en sloop snel naar buiten. Schichtig keek ik rond. Ik moest zo min mogelijk opvallen anders was ik er geweest.


    Let's play a love game.