• Zet hier alles neer wat je kwijt wilt in en over het RPG, zodat het RPG zelf overzichtelijk blijft

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    CallYouOut schreef:
    Misschien een idee voor het verboden bos.
    Want eerder zat iedereen achter de waterval in een grot. Dat leek me namelijk erg onhandig. Is het misschien handiger dat iedereen een 'klein' hutje heeft? En zelf voedsel mag zoeken?


    Ja, daar ben ik het mee eens. We kunnen wel doen dat er wel een paar mensen in die grot slapen, maar dat er ook kleine hutjes van stro zijn (enkel en alleen voor diegenen die rijk zijn / het voor elkaar hebben gekregen zo'n ding te bouwen) En zelf voedsel zoeken is een goed idee.


    Aan niets denken is ook denken.

    [kunnen we beter niet n heel nieuw topic openen met nieuwe regels en alles aangezien jessica volgens mij niet meer on komt? Want nu tja... Et klopt niet meer echt (: x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kijk naar de story van de rpg voor informatie over plekken / regels etc:

    http://www.quizlet.nl/stories/104239/rpg-the-new-kingdom--rollen-amp-andere-informatie/

    ~~
    @ above ; daarvoor is deze story denk ik wel handig, verder kan hier nog wel worden gekletst en overlegd over de rpg lijkt me.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 13:42 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Maar kan ik dan wel tewoon een heel nieuw personage aanmaken wany iederee die gereageerd woot in het bos en ok zit anders vast aan personage van Jessica want mij perso is bedoende van de hare


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Maar kan ik dan wel tewoon een heel nieuw personage aanmaken wany iederee die gereageerd woot in het bos en ok zit anders vast aan personage van Jessica want mij perso is bedoende van de hare


    Ja, je kunt gewoon kleine dingen aanpassen. Dat ze niet meer de bediende van haar is, dan ben je al klaar, je kunt wel doen dat zij juist een soort van leiderrol heeft of iemand anders met de leiderrol steunt. We kunnen best nadenken over wie eventueel een soort van leider zou willen zijn, iemand die zich het meest met de groep bemoeit en het zootje een beetje bij elkaar probeert te houden. Dit moet dan een dominant personage zijn, lijkt me.


    Aan niets denken is ook denken.

    Deemz, als jij dan gewoon Bo overneem dan wordt mijn Rachelle zijn bediende?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mag ik ook co auteur worden van de story? En ik vind het een goed idee.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dat ik Bo ben? Hmm... Kan Rosalie niet Rachelles bediende zijn dan? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Misschien ook een paar plattegronden? Lijk me wel handig, want dan weet iedereen waar alles is :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eh ja dat kan wel... Maar Rachelle is een heel onderdanig type >_<


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    CallYouOut schreef:
    Misschien ook een paar plattegronden? Lijk me wel handig, want dan weet iedereen waar alles is :'D


    Lijkt me ook ideaal. Maar die ga ik nu niet maken, voel me nogal ziekjes. We moeten nog even kijken welke plekken we allemaal willen maken, dan kunnen we goed 1 / 2 plattegrond(en) samenstellen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Of ik maak Rosalie wel prinses, dat er twee prinsessen zijn en geen prins en prinses, is dat anders goed? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Of ik maak Rosalie wel prinses, dat er twee prinsessen zijn en geen prins en prinses, is dat anders goed? x


    Dat is goed ;3.
    Het is wel leuk als hun karakters dan enigszins verschillen, dat de een echt de oudere zus is en de andere de jongere bijv.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ja is goed, mijne wordt wel een bitch, maar dan ehm... Dan maak ik in de rollnstory wel een hele nieuwe rol, is dat erg? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ja is goed, mijne wordt wel een bitch, maar dan ehm... Dan maak ik in de rollnstory wel een hele nieuwe rol, is dat erg? x


    Dan kan Rachelle wel bediende zijn van jouw bitch?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.