• Mijn abolijst is bijna leeg en aan de helft van de stories die erop staan is al heel lang niet meer geschreven... Dus, tijd voor nieuwe abo's!
    Naar wat voor story ben ik op zoek?
    - géén fanfiction
    - onbekende personen
    - fantasy/avontuur
    - historisch
    - thrillers/spannende verhalen
    - romantiek alleen in combinatie met de genres hierboven
    - een story geschreven in goed Nederlands of Engels en niet door elkaar heen
    - lengte maakt niet zoveel uit; ik ben best bereid om bij te lezen
    Kom maar op! :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Science fiction valt bij mij onder fantasy. :Y) Ik zal eens een kijkje nemen. (:


    Vertel me maar wat je ervan vind! (puh)
    En als je tijd vrij hebt zou ik het sowieso heel erg awesome vinden als je een rol maakt, ook al ben je niet van plan het verhaal te lezen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt)
    - Post minimaal 1x per week, hoe meer abo’s hoe sneller ik post
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - Volledig ABN
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (er wordt, tot nu toe wat mijn idee is, niemand vermoord, het is alleen een vrij heftig verhaal), 12+, origineel



    Het zou echt super zijn als je het zou lezen! :D
    tnxx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Onbekende personen story (:





    Wanneer Lucas te horen krijgt dat hij nooit meer zal kunnen praten, staat zijn leven op zijn kop. Hij wil binnen een jaar zoveel mogelijk dingen doen met zijn stem, maar niet alles zit hem mee. Niemand mag weten dat Lucas over een jaar zijn stem kwijt is. Maar hoe verbergt hij de bezoekjes aan de dokter en de plotselinge stemwegvallingen? Zal Lucas kunnen wennen aan een leven zonder stem?

    • Begint 28 December
    • Geschreven door Snuffles
    • Nederlands geschreven en gesproken
    • Onbekende Personen

    Ik geloof dat je mijn story in maart volgde, maar aangezien ik er nu weer verder aan ga, post ik hem voor de zekerheid nog maar een keer :3

    Fallen Angels & Extinguished Devils
    Birds of passage




    Eerst leef je, dan ga je dood. Er is niets om bang voor te zijn.
    Toch?


    Chanice woont in het vredige Blackbird Village: een klein, ouderwets dorpje waar iedereen elkaar kent en het avontuur ver te zoeken is. De komst van twee merkwaardige jongens is dan ook niemand ontgaan.
    Wanneer Chanice de twee leert kennen, komt ze er al gauw achter dat er zich in deze wereld meer geheimzinnige gebeurtenissen afspelen dan ze had gedacht. Haar simpele leven in Blackbird Village verandert in een leven waarvan ze vreest het verliezen. Met het doel de wereld te beschermen tegen het slechte, neemt ze het dappere besluit om mee te gaan op een gevaarlijke reis.


    Beter houd je je stil. Laat niemand weten dat je terug bent. 'Leven' is zwaarder dan je ooit hebt kunnen vrezen. Open je ogen, sluit je gedachtes. Ze zien alles.




    ~ Voor het eerst online maart 2011
    ~ Gedeeltelijk herschreven januari 2012
    ~ Nogmaals herschreven december 2012
    ~ Onbekende personen
    ~ Bevat plaatjes uit anime's, maar heeft geen
    betrekking tot een van hen


    i put the fun in funeral





    Wanneer Lucas te horen krijgt dat hij nooit meer zal kunnen praten, staat zijn leven op zijn kop. Hij wilt binnen een jaar zoveel mogelijk dingen doen voor hij zijn stem kwijt is, maar het zit hem niet mee. Niemand mag weten dat Lucas over een jaar zijn stem kwijt is. Maar hoe verbergt hij de vele bezoekjes aan de dokter en het soms plotseling wegvallen van zijn stem?
    Zal Lucas kunnen wennen aan een leven zonder stem?


    • Begint 28 December
    • Geschreven door Snuffles
    • Nederlands geschreven en gesproken
    • Onbekende Personen
    • Romantiek

    Ishfallen. Wezens die leven op het sprankje hoop dat in de ziel van ieder mens schuilt. Ze creëren het lot aan de hand van persoonlijkheid, wensen en behoefde. Zowel mens als Ishfall kunnen niet zonder elkaar en beide werelden storten in wanneer het bestaan van de ander ophoud.
    Maar er is een probleem. De twee leven gescheiden. Om een realistische toekomst te behalen en zo het menselijk ras instant te houden, moet de Ishfallen het enige wat hen bind met de mensen bemachtigen. Dromen, de waren reflectie van iemands hart.

    Maar hij vond iets met meer kracht.
    Angst.
    En creëerden hetgeen wat de Ishfallen ooit verboden.
    Nachtmerries.

    Verbannen door zijn zonde, moet hij op aarde dromen verzamelen als een van de mensen om terug te mogen naar zijn eigen wereld.

    -Fantasie
    -Onbekende personen
    Als het je wat lijkt C: ----> http://www.quizlet.nl/stories/105238/the-dreamcatcher/

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 15:07 ]

    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Soundtrack
    - Neem een abo, ik waarschuw niet


    Lost in lies

    Ik hoop dat je een kijkje neemt (:
    Hij wordt spannend, dat is de bedoeling haha (:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:46 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    It's five to twelve, darling.

    Er stond één simpel zinnetje op het rode papier. Eén simpel zinnetje, maar het zorgde voor een vreselijk gevoel dat over me heen kroop.
    It's five to twelve, darling.

    Het is een OP verhaal dat ik in augustus al begonnen was, maar ik was er niet tevreden over dus had ik besloten om het te herschrijven. Vanaf vandaag begin ik dus helemaal opnieuw. Ik hoop dat je toch een kijkje wil nemen. (:


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Hopelijk vind je dit wat:
    (Cover is link)

    Our Family History

    In love and hate,
    By fights and peace,
    With you and me,
    There and here,
    England and Italy,

    The same and the difference,
    A mystery which never ends.




    Somewhere in Italy,
    There where it started,
    Long times ago,
    The same place,
    The same story,
    The place where it ends and begins.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.