• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Sasquatch
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Sasquatch
    - Flynn Donovan ~ Tortura

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Kletstopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:27 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik wil graag een man en een vrouw reserveren. Wat een gaaf idee, ik hou van zombies.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik wil graag een man en een vrouw reserveren. Wat een gaaf idee, ik hou van zombies.


    Staat erbij. En dankje (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Naam: Rebecca Morgan
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk:



    Rebecca is ongeveer 1, 62 en daarbij niet erg groot. Ze is de laatste tijd nogal afgevallen sinds het tekort aan voedsel. Ze heeft een eigenwijze kledingstijl, maar sinds de apocalyps heeft ze het op simpele t-shirts, broeken en makkelijke schoenen gehouden. Haar bruine golvende haar komt tot aan haar borst en ze heeft diepe kastanjebruine ogen.
    Innerlijk: Rebecca heeft een hekel aan grote steden, en laten ze nu juist vast zitten op een boot aan een grote stad. Ze is helemaal nog nooit mee de stad in geweest en zal alles doen om dat zo te houden.
    Rebecca is nogal een gierig persoon, waardoor er nogal vaak ruzie ontstaat als ze weer eens iets achterhoudt voor de groep, wat meestal eten is. De laatste tijd echter is ze er mee gestopt, vooral omdat de groep geslonken is en ze nu samenleeft met mensen waar ze ook daadwerkelijk om geeft.
    Rebecca kan nogal ongeduldig zijn en schiet soms nogal snel uit haar krammen. Dat in mengeling met haar - soms - nogal grote mond, kan voor spanningen zorgen. Hoe ze doet tegen wie, hangt af van de manier waarop ze je bekijkt en hoe ze je mag.
    Haar verloofde is helaas overleden nadat hij gebeten werd door een verdwaalde zombie toen ze op onderzoek uitgingen in de boot. Toen ze elkaar een moment uit het oog verloren, werd hij beedgepakt en gebeten. Rebecca werd gedwongen een kogel door zijn kop te jagen om hem uit zijn lijden te verlossen en heeft daarna de Walker die hem vermoord had, ook gedood en al haar ledematen eraf getrokken uit woedde. Ze bewaart nog steeds een foto van haar en James in haar nachtkastje, verstopt onder een dik boek.
    Rebecca probeert zich zo sterk mogelijk te houden en over te komen door een grote mond op te zetten, hoewel ze zich soms 's nachts in slaap huilt door het gemis van James. Vroeger zorgde ze enkel voor zichzelf, maar sinds ze Rowan kent, heeft ze dat achter zich gelaten en gaf ze zichzelf bijna op voor anderen. Nu doet ze dat niet meer en probeert ze alles te delen, omdat ze zich daar verplicht toe voelt richting de rest. Ze heeft het niet echt op nieuwkomers en al zeker niet voor verandereningen waar ze zelf niet achter staat. Ze is dan ook erg koppig en probeert meestal trouw te zijn aan zichzelf.
    Wapen: Mes.
    Familieleden: Nathan

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 11:34 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Naam: Rowan Ava Carter
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk:



    Rowan is een redelijk lang en vooral dun meisje dat toch behoorlijk log overkomt. Dat zijn zo'n beetje de eerste dingen die je opvallen als je haar vreemde verschijning ziet. Dat, plus haar lange, blonde haren, waar ze zelf erg trots op is. Helaas is Rowan zo dun omdat ze aan anorexia leid. Ze is hierdoor ook overal onzeker over, is ze niet te dik, is ze niet te dun? Ze is zich namelijk heel goed bewust van haar lange, dunne lichaam en twijfelt er nog al eens over, want ze wilt heus wil borsten en billen hebben, alleen wilt ze er niet voor eten. Hierdoor heeft ze het ook vaak koud en draagt ze vele lagen over elkaar.
    Verder heeft Rowan een hele lichte, porselein achtige en ongezonde huidskleur. Dit mede omdat ze zo min mogelijk in de zom komt en omdat het bij haar hoort. Ze kan wel bruin worden, alleen moet ze daar erg veel moeite voor doen. Ze heeft donkere ogen, een heel woest donkergrijs, die behoorlijk contrasteren met haar lichte haar. Haar neus is klein en haar lippen zijn redelijk dun en een lichtroze kleur. Ze ziet er graag vrouwelijk uit, al gedraagt ze zich lang niet altijd zo.
    Over haar lichaam heeft Rowan verschillende tatoeages, die vaak niets of juist heel veel te betekenen hebben en verbergt die vrijwel altijd. Ze houd er sowieso niet van als anderen naar haar kijken, maar dit is dan toch echt wel persoonlijk. Verder heeft ze ook vele dikke, ribbelige en streepvormige littekens op haar benen en armen van de automulitatie, waar ze nu wel al een tijd mee gestopt is. Ze bijt ook vaak op haar nagels waardoor het afgekloven stompjes zijn.
    Innerlijk: Rowan komt op het eerste gezicht erg afstandelijk en bot over. Ze doet geen stap achteruit om je te kwetsen of lullig te doen. Dit doet ze vooral uit zelfbescherming, ze wilt niet dat mensen te dichtbij komen. In een groot gezelschep houd ze zich vaak afzijdig, maar als er maar weinig mensen zijn kan ze best wel het woord nemen. Ze slikt haar onzekerheid vaak weg in bijzijn van anderen, maar toch is ze dat heel erg.
    Ze kan zich heel geweldadig en sterk voor doen, maar is eigenlijk een heel zachtzinnig, zwak en bang persoon. Als je tot haar door kan dringen, kan ze een geweldig persoon zijn. Met haar vriendinnen kletst ze graag, winkelt ze en doet ze veel meiden dingen. Dan kan ze ineens wel goed luisteren, aardig zijn en goede raad geven. Dit is alleen een heel zeldzaam verschijnsel zijn.
    Wapen: Normaal heeft Rowan het helemaal niet zo op wapens, maar nu draagt ze toch standaard een kleine Winchester met weinig ammo bij zich.
    Extra's: Rowan zat eigenlijk op het schip om samen met een vriendin te vieren dat ze weer 'gezond' was. Ze was net terug uit de kliniek, redelijk op gewicht en gezond verklaart. Door alle stress is ze erger dan ooit terug gevallen op haar anorexia. Haar vriendin is trouwens verdronken door overboord te springen.
    Rowan gaat graag mee van boord af als ze die mogelijkheid krijgt. Dit vooral omdat ze dan veel beweging zal krijgen en ze gewoon af en toe van dat schip weg moet. Anderen hebben haar liever niet mee omdat ze niet zo'n geweldige hulp is en eigenlijk veel te zwak is en te weinig energie heeft omdat ze niet tot veel te weinig eet.
    Familieleden: /

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 15:32 ]


    Your make-up is terrible

    Staat erbij (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb haar extra nog iets aangepast en ik kan niets verzinnen voor een man, lol.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb haar extra nog iets aangepast en ik kan niets verzinnen voor een man, lol.


    Rowan is wel een leuk personage, heel origineel vind ik. Even denken. Misschien kan je een nerdje maken, of een lafaard. Je kan van alles doen, eigenlijk. Of een leidinggevend type. Er zij best wel veel mogelijkheden.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 20:11 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Kan ik een vrouwelijke rol reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Neiva schreef:
    Kan ik een vrouwelijke rol reserveren?


    Jep!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ohhh een the Walking Dead RPG! De eerste RPG waar ik echt interesse voor heb, lol. Ik wil een mannelijke rol reserveren!


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Ohhh een the Walking Dead RPG! De eerste RPG waar ik echt interesse voor heb, lol. Ik wil een mannelijke rol reserveren!


    Haha! Komt erbij! (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    (...)

    Haha! Komt erbij! (:

    Is het goed als ik een character uit the Walking Dead Game inschrijf? (:


    ars moriendi

    zoek je een ervaren iemand? want ik ben niet heel ervaren... wel een klein beetje, maar niet heel erg. En ik ben niet goed in lange teksten typen, maar ik wil het wel graag proberen, want het lijkt me een hele leuk RPG

    en als ik mee mag doen, wil ik graag een meisje reserveren :)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 20:32 ]


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Is het goed als ik een character uit the Walking Dead Game inschrijf? (:


    Haha, tuurlijk mag dat. Laat me raden, Daryl :3
    Hij is ook mijn favoriet. Ik vind zijn kruisboog cool (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    LexLover schreef:
    zoek je een ervaren iemand? want ik ben niet heel ervaren... wel een klein beetje, maar niet heel erg. En ik ben niet goed in lange teksten typen, maar ik wil het wel graag proberen, want het lijkt me een hele leuk RPG

    en als ik mee mag doen, wil ik graag een meisje reserveren :)


    Tuurlijk mag je meedoen! Als je wat langere teksten wil, kan je veel omschrijven: omgeving, gevoelens, geluiden, smaken, geuren, ... Daar win je echt veel woorden mee (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov