• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Sasquatch
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Sasquatch
    - Flynn Donovan ~ Tortura

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Kletstopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:27 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ga hem hopelijk vanaaf maken, nu heb ik het heel druk ):


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Flitwick schreef:
    Ik ga hem hopelijk vanaaf maken, nu heb ik het heel druk ):


    Ok. Geeft niet.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sorry maar ik heb totaal geen inspiratie en doe al mee aan heel veel rpgs. Je mag me uitschrijven, sorry dat ik et nu pas meld ):


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 12:08 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik heb Daryl's leeftijd even 4 jaar naar beneden gehaald, hij is nu 28. In the Walking Dead wordt dat niet duidelijk gemaakt, dus heb ik een schatting gemaakt, maar ik maak 'em dus liever iets jonger dan dat ik hem eerst had ingevuld. (:


    ars moriendi

    Kan ik nog mee doen? Wil wel een jongen reserveren als dat kan. Desnoods stap ik ergens in de RPG als ze al van de boot af zijn of iets in die richting.

    ForbesBrooks schreef:
    Kan ik nog mee doen? Wil wel een jongen reserveren als dat kan. Desnoods stap ik ergens in de RPG als ze al van de boot af zijn of iets in die richting.


    Tuurlijk kan je nog meedoen! Ik zet je erbij (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oke tof haha, ik maak morgen of vanavond wel mijn personage

    ForbesBrooks schreef:
    Oke tof haha, ik maak morgen of vanavond wel mijn personage


    ars moriendi

    Naam: Tyler Grey
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk:



    Tyler heeft zwart haar en donker bruine ogen hij is 1.80 lang en behoorlijk slank door het gebrek aan eten. Hij heeft een koortje om zijn nek met een bedeltje in de vorm van een vogel, deze is van zijn zusje geweest en heeft enorm veel waarde voor hem want dit is het laatste wat hij van haar heeft. Hij heeft erg gespierde armen en is redelijk sterk.
    Innerlijk: Tyler komt op het eerste gezicht misschien een beetje afstandelijk over, maar hij is heel zorgzaam en zal altijd iedereen beschermen. Ook kan hij goed luisteren. Hij is een rustige stille jongen waar je niet snel hoogte van krijgt. En iemand waar je makkelijk mee kan samenwerken, hij neemt mensen goed in zich op en probeer zo zwakke en sterke eigenschappen van mensen te ontdekken. Hierdoor kan hij zich goed aanpassen aan de mensen om zich heen. Hij heeft enorm veel geduld en is bijna nooit boos. Als iemand hem uitdaagt of echt beledigt kan dit echter ineens omslaan, hij zal zich in eerste instantie terugtrekken als hij boos is maar is ook zeker niet bang om iemand een klap te geven. Verder heeft hij zijn emoties goed onder controle en zal het niet snel laten merken als er wat mis is.
    Wapen: Hij heeft een hand geweer en draagt altijd een redelijk groot mes met zich mee.
    Extra's: Tyler is de enige overlevende van zijn vorige groep. Hij heeft zijn hele familie verloren, waaronder zijn kleine zusje waar hij een hele sterke band mee had. Hij voelt zich schuldig omdat hij haar niet heeft kunnen redden. Dit was voor Tyler erg traumatisch en een onderwerp waar hij niet veel over los zal laten. Hij kropt zijn gevoel heel erg op, er is geen tijd om stil te staan bij wat er precies is gebeurt. Het is in deze tijd erg belangrijk om vooruit te kijken vind hij, maar toch denkt hij nog heel veel aan zijn zusje en wat er is gebeurt.

    misschien dat ik nog wat dingen verander maar dit is wel ongeveer mijn personage

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 19:24 ]

    Ik zet je erbij. Als je in wil springen, Rebecca zit op de boot in de eetzaal haar wond te verzorgen en heeft nog niemand (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    ForbesBrooks schreef:

    Nice, hoop dat je snel mee inblend! (: We hebben weer wat meer actie nodig, want op dit moment stelen alleen Rowan en Daryl de show :'D Met jou en Rebecca zijn we alweer met zijn vieren (:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2013 - 19:55 ]


    ars moriendi

    haha is goed, ik had eigenlijk in gedachten dat hij eigenlijk nog niet bij de groep zat maar mensen tegenkwam ofso. Maar wil anders ook wel inspringen op de boot. Weet niet wat handiger is ?

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Nice, hoop dat je snel mee inblend! (: We hebben weer wat meer actie nodig, want op dit moment stelen alleen Rowan en Daryl de show :'D Met jou en Rebecca zijn we alweer met zijn vieren (:




    asdfghjk die gif <33 hahaha

    ForbesBrooks schreef:
    haha is goed, ik had eigenlijk in gedachten dat hij eigenlijk nog niet bij de groep zat maar mensen tegenkwam ofso. Maar wil anders ook wel inspringen op de boot. Weet niet wat handiger is ?


    Misschien is de boot handiger, aangezien die vol overlevenden zat maar de meesten niet meer schijnen te reageren. Allemaal zombified ofzo. :Y) Maar je moet het zelf weten ofc (:

    ForbesBrooks schreef:
    (...)


    asdfghjk die gif <33 hahaha


    INORITE. Haha, ik hou van 'mijn' character. :')


    ars moriendi