• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Sasquatch
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Sasquatch
    - Flynn Donovan ~ Tortura

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Kletstopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:27 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    (...)

    Haha, tuurlijk mag dat. Laat me raden, Daryl :3
    Hij is ook mijn favoriet. Ik vind zijn kruisboog cool (:

    Oehh, nee, ik had eigenlijk iemand anders in gedachte maar Daryl vind ik eigenlijk ook wel een awesome plan.. :9~


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oehh, nee, ik had eigenlijk iemand anders in gedachte maar Daryl vind ik eigenlijk ook wel een awesome plan.. :9~


    Wie? :3
    Je mag er ook twee maken, hoor c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    (...)

    Wie? :3
    Je mag er ook twee maken, hoor c:

    In the game heb je een personage genaamd Kenny, een redneck visser uit Florida met een grote bek maar een heel goed hart die alles doet uit emotie en zijn familie bij alles op de eerste plaats zet. (:


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    In the game heb je een personage genaamd Kenny, een redneck visser uit Florida met een grote bek maar een heel goed hart die alles doet uit emotie en zijn familie bij alles op de eerste plaats zet. (:



    Heb heel de game gevolgd bij PewDiePie & Cry :3
    Op een bepaald moment kon ik hem niet meer hebben, tot hij zich opofferde voor Ben... Toen heb ik echt gehuild.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    (...)

    Heb heel de game gevolgd bij PewDiePie & Cry :3
    Op een bepaald moment kon ik hem niet meer hebben, tot hij zich opofferde voor Ben... Toen heb ik echt gehuild.

    Hij was vanaf moment 1 mijn favoriet (: Hij leidt uit emotie, dat zou ik ook doen. Ben echt verliefd op the Walking Dead game. Heb moeten jammeren toen Duck stierf maar de tranen liepen letterlijk over mijn wangen bij de grote finale. Twee keer zelfs, want ik heb mijn vriend het daarna ook nog eens zien spelen. :') Ik ben een wrak.


    ars moriendi

    Personage:
    Naam: Xari Jarrett
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:


    Xari is een meisje dat net iets langer is dan normaal(1.75). Haar donkerblonde haar komt tot haar onderrug, maar ze draagt het vaak vast. Ze heeft grote, hele donkere ogen, en lange, volle wimpers. Haar neus is redelijk groot voor haar gezicht, waar ze zich ook voor schaamt. Het valt niet ontzettend op, maar het is niet de mooiste en slankste neus die je ooit hebt gezien. Haar huid is een beetje caramelkleurig, dit heeft ze van haarzelf. Ze is best slank, erg lenig, en lijkt op het eerste gezicht bijna mysterieus. Onder dit mysterieuze koppie zit toch best wel een gevaarlijk meisje, ze draait haar hand er niet voor om om iemand te doden. Verder zijn haar benen niet echt in verhouding met haar bovenlichaam, die zijn toch nog wel aan de wat dikkere kant. Ook dit vindt ze totaal niet leuk, haar voeten zijn ook aan de grote kant, hoewel ze een kleine schoenmaat heeft. Het trotst is ze op haar armen, die zijn mooi slank en gespierd.
    Innerlijk: Xari is een brutale en bijdehandse tante. Ze weet precies wat ze terug moet zeggen, en heeft vaak gevatte opmerkingen. Hierdoor lijkt ze nogal bot, maar er kunnen ook vele aardige dingen uit haar mond rollen. Ze lacht snel, en is erg zorgzaam. Ze ergert zich verschrikkelijk aan mensen die denken dat ze beter zijn dan anderen, en dit duidelijk laten merken. Hier gaat ze meteen tegenin. Ze is zorgzaam en vrolijk, maar ook eigenwijs, en wordt af en toe snel boos.
    Wapen: Een oude, scherpe dolk. Deze is van haar vader geweest, die zelfmoord met diezelfde dolk heeft gepleegd.
    Extra's:Ze heeft haar zusje verloren, omdat haar moeder samen met haar zusje het water is ingesprongen. Hierdoor heeft ze een koude, harde buitenkant, een grote stevige muur. Gevoelens toont ze nauwelijks tot niet, af en toe zie je misschien een klein teken over hoe ze zich voelt. Ze trekt zich soms terug om even na te denken en alles op een rijtje te zetten.
    Familieleden: /

    ~~
    Is het zo een beetje goed?:$

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 20:55 ]


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Dat plaatje zie ik de laatste tijd echt heel vaak voorbij komen in RPGs.


    Your make-up is terrible

    haha, ik heb hem eerlijk gezegd ook van iemand anders overgenomen..., maar ik vind haar zo mooi:$


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    LexLover schreef:

    Is het zo een beetje goed?:$


    Ja hoor, ik zet haar erbij.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oh,ik wil ook graag meedoen.. Maar ik weet niet zeker of ik er wel tijd voor ga vinden ;S

    Ik zal zien.. Tegen het weekend aan weet ik het wel te vertellen ^^


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    RabidKiller schreef:
    Oh,ik wil ook graag meedoen.. Maar ik weet niet zeker of ik er wel tijd voor ga vinden ;S

    Ik zal zien.. Tegen het weekend aan weet ik het wel te vertellen ^^


    Wil je iemand reserveren?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    (...)

    Rowan is wel een leuk personage, heel origineel vind ik. Even denken. Misschien kan je een nerdje maken, of een lafaard. Je kan van alles doen, eigenlijk. Of een leidinggevend type. Er zij best wel veel mogelijkheden.


    Ghehe dankje, dat probeer ik wel altijd.
    En ik weet het nog niet, want ik kan me er zo weinig bij voorstellen. Meestal heb ik wel een idee in mijn hoofd, maar het wilt niet zo erg lukken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ghehe dankje, dat probeer ik wel altijd.
    En ik weet het nog niet, want ik kan me er zo weinig bij voorstellen. Meestal heb ik wel een idee in mijn hoofd, maar het wilt niet zo erg lukken.


    Dat komt wel.
    De limiet op reservaties is toch weg, omdat ik nog niet precies weet wanneer ik het topic ga maken. Eerst en vooral moet iedereen zijn karakter al hebben aangemaakt en daarbij heb ik nog tot dinsdag examens, dus ja.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    (...)

    Wil je iemand reserveren?


    Hoeft niet, ik zal hem vanavond of morgen wel aanmaken ;D


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Zou iedereen zijn rol willen invullen?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov