• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Sasquatch
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Sasquatch
    - Flynn Donovan ~ Tortura

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Kletstopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:27 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ohja, helemaal vergeten dat ik ook nog wat moest bedenken voor een dude... Even wat proberen hoor.


    Your make-up is terrible

    de mijne komt er zo aan


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Personage:
    Naam: Quentin Alfredo Burenti
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    - let niet op die oren x] -
    Quentin heeft donkerbruin haar en donkerbruine ogen, geërfd van zijn vader. Omdat hij volbloedSpanjaard is, is dit eerder vanzelfsprekend. Verder is hij kleiner dan de gemiddelde jongen van zijn leeftijd. Hij is net over de 1m65 groot, maar verder is hij normaal gebouwd. Omdat hij een verlegen type is, heeft hij zijn haar zo laten knippen dat het voor zijn ogen kan vallen. Hij vermijd liefst oogcontact, dus dat paste hem wel.

    Innerlijk: Quentin is - zoals eerder vermeld - een verlegen en gesloten jongen. Vaak trekt hij zich terug wanneer er veel mensen bij hem aanwezig zijn, omdat hij bang is aangesproken te worden. Dat ligt er grotendeels aan omdat hij stottert. Sinds zijn oom voor zijn ogen is aangevallen door een overvaller op straat en daarbij een messteek heeft opgelopen, die hem fataal was, is hij dat beginnen doen. Hij was toen net 10 jaar en dat moment heeft hij nooit echt kunnen verwerken. Omdat hij zich schaamt voor zijn gestotter, vermijdt hij het liefst alle aanleidingen tot gesprekken. Als je wel de kans krijgt om hem te leren kennen, is hij een lieve jongen die altijd wel voor je klaarstaat. Maar je moet echt wel veel moeite doen om bij hem binnen te geraken.

    Wapen: Een Taser Electroshock wapen en een bus pepperspray. Niet dat dat laatste veel zou helpen, maar als hij dat bij zich heeft, voelt hij zich wel iets veiliger. Hij dacht dat het ooit wel eens van pas zou komen.

    Extra's: Zijn beste vriend, waarmee hij op cruise was, heeft zelfmoord gepleegd toen hij besefte wat er met de wereld gebeurd was. Quentin is er nog steeds kapot van.
    Familieleden:/


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Hij is goedgekeurd.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik weet echt niets, lol.


    Your make-up is terrible

    Personage:
    Naam: Daryl Dixon
    Leeftijd: 28
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Een keiharde, koelbloedige man die het liefst op zichzelf is en daardoor moeilijk samenwerkt. Zodra je zijn vertrouwen hebt gewonnen, is hij desondanks een enorme aanwinst voor je groep omdat hij de groep zal beschermen met gevaar voor eigen leven. Hij is ontzettend dapper en kan in koele bloede moorden. De weg naar zijn hart is een moeilijke, aangezien hij altijd heeft geleerd mensen van zich af te stoten en niemand dichtbij heeft laten komen.
    Wapen: Zijn pijl en boog skills zijn geweldig.
    Extra's: Daryl is al een personage in de originele Walking Dead series, maar hij is de groep kwijtgeraakt tijdens de brand bij Hershell's farm en vlak daarna is hij deze groep tegengekomen. Daryl kan dieren villen, is een uitstekende jager en het liefst een loner.
    Familieleden: Zijn vader is een zware alcoholist en zijn moeder stierf al jong doordat ze per ongeluk het huis liet afbranden toen ze dronken in slaap viel met een sigaret in haar hand. Merle, zijn oudere broer, heeft hem al vroeg zijn overtuigingen (zoals racisme en hard zijn voor de mensen om je heen) meegegeven, al is Daryl iets milder in dit soort dingen. Hij is eigenlijk altijd op zichzelf aangewezen geweest, aangezien zijn oudere broer Merle vaak in instellingen zat en zijn alcoholistische vader niet naar hem omkeek. Daryl heeft al voor de apocalypse zijn vrouw en kind verloren, maar daar spreekt hij niet graag over.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 0:06 ]


    ars moriendi

    mag ik nog een jongen reserveren?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Zou ik ook nog een vrouw kunnen reserveren?


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Sorry voor de late reactie en merry christmas.
    Daryl is goedgekeurd en de reservaties zijn ook goed. Ik zet ze er morgen bij want ik zit nu op mijn gsm.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ortelius schreef:
    Sorry voor de late reactie en merry christmas.
    Daryl is goedgekeurd en de reservaties zijn ook goed. Ik zet ze er morgen bij want ik zit nu op mijn gsm.

    Nais! Hoop dat we snel kunnen beginnen! :9~


    ars moriendi

    Haal mijn jongen er maar uit trouwens, dat word niets lol.


    Your make-up is terrible

    Personage:
    Naam: Elizabeth Destiny Harkness (Je mag haar alleen Liz noemen als ze dat tegen je zegt, want anders krijg je grote problemen met haar. Ook is dat een teken van haar dat ze je vertrouwd en aardig vind.)
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Ze heeft lang rood haar, dat ze het liefst draagt in een vlecht en felblauwe ogen. Ze is 1.75 lang. Ondanks dat ze een goede lengte heeft is ze echt enorm klungelig. Ze draagt het liefst een spijkerbroek, een witte blouse en van die zwarte converse-laarzen. (Het is duidelijk te zien wanneer ze iets heeft vermoord, doordat het bloed duidelijk zichtbaar is op haar blouse.)


    Innerlijk: Ze is iemand die vecht, niet alleen voor zichzelf, maat ook voor de anderen en de rest van de wereld. Ook is ze een spontaan iemand, al vind ze het altijd moeilijk om vrienden te maken en te vertrouwen. Vrienden maken vind ze lastig, want ze is bang dat ze diegene dan weer gaat verliezen. Ze doet zich dapper voor, maar binnenin is ze altijd bang, voor wat nog zal komen.
    Wapen: Ze hanteert een hakbijl geweldig en heeft voor de zekerheid nog een dolk in haar laars.
    Extra's: Bij de 'overgang' van de wereld is ze niet alleen haar familie verloren, maar ook een beetje zichzelf. Als ze de lef had zelfmoord te plegen, had ze dat gedaan. Maar ze durft niet en zou dus liever haar leven geven voor een ander, dan zelf in zo'n verrotte wereld te leven. Maar ze probeert dat niemand daar achter komt. Alleen als ze goede vrienden heeft en de wereld veilig is,wil ze blijven leven.
    Familieleden: Zijn allemaal omgekomen van de honger. Een angst van Elizabeth is dat ze haar ouders terug zal zien als zombies en hen dan moet vermoordden. Die angst heeft ze niet bij haar broertje, want die heeft ze 'gecremeerd'.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 2:03 ]


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Zullen we nog wachten op de rest, of willen jullie liever beginnen?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    maakt mij niet uit...


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Mij ook niet..


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."