• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Bastard
    Timothy Rhine - Bastard
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - Bastard
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti -MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan -MadEyeMoody

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Bastard
    Cat Valentine - MadEyeMoody


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody

    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Vanessa Elenore Woods -Bastard
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - Bastard
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bastard
    Iris Charlotte Michaëls - Bastard


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bastard

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 17:01 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef op 11 dec 2012 - 18:37:
    Leslie Day
    Hij trekt me tegen zich aan, en zegt dan een troostknuffel. Ik lach en hij tilt me dan om. Ik schrik als hij me laat vallen en voel gelijk de koud weer. Hij duikt onder en ik maak het water weer warm. Waar is Jake..? Ik kijk om me heen en duik dan onderwater. Hij is verdwenen. Ik open mijn ogen en zoek naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    5TYLE5 schreef:
    Timothy Rhine
    Timo haalde alweer zijn schouders op,"Gewoon. Over laatst deed ik research voor Geschiedenis over de koninklijke familie en toen zag ik je familienaam erbij staan." Timo haalde voor de derde keer zijn schouders op en haalde een banaan uit de zak van zijn sweater. Hij had verwerkelijk geen idee hoelang dat ding er al inzat maar dat deed er niet toe.

    |Stek, Ellie. :D |


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    Timothy Rhine
    Timo haalde alweer zijn schouders op,"Gewoon. Over laatst deed ik research voor Geschiedenis over de koninklijke familie en toen zag ik je familienaam erbij staan." Timo haalde voor de derde keer zijn schouders op en haalde een banaan uit de zak van zijn sweater. Hij had verwerkelijk geen idee hoelang dat ding er al inzat maar dat deed er niet toe.

    |Stek, Ellie. :D |


    Sky Leslie Whitefield
    Een research en hij moet dan weer precies bij mijn familienaam uitkomen. Hij haalt een banaan tevoorschijn en ik bijt even op mijn lip. Ik kijk naar mijn handen die even nerveus aan mijn trui friemelen. 'Well,' zeg ik dan. 'Ja we zijn koninklijkachtig, maar een zij tak ervan. Alleen mijn ouders vinden dat ik niet perfect ben, zoals mijn zus, dus hebben ze me hierheen gestuurd. Drie jaar geleden...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    'Hm, slaapt ze bij jouw of in de logeerkamer?' vraagt ze. 'Bij mij natuurlijk.' zeg ik direct en kijk naar Rose. 'Wil je mijn kamer zien?' vraag ik haar 'Het ligt wel niet zo slordig maar dan weet je dat tenminste zijn.' grinnik ik en mijn moeder rolt lachend met haar ogen en verlaat de living.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik zwem achter haar en pak haar plots vast aan haar heupen. 'Boe!' roep ik en laat haar dan weer lachend los.
    Ik laat me wat drijven en help haar met het water warm te houden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Is goed." glimlach ik en sta op. Ik nam zijn hand vast en trok hem overeind.
    Glimlachend drukte ik een kusje op zijn lippen. "Dat viel mee... tot nu toe." zei ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik schrik en verslik me zowat als Jake -ik ga er tenminste van uit dat hij het is- me bij mijn heupen pakt. 'Je liet me schrikken!' Zeg ik dan tegen hem. Hij laat zich drijven en ik voel dat ik iets minder kracht hoef te zetten om het water te verwarmen. Ik spetter water over Jake's gezicht heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik grinnik 'Eén ding : schrik niet morgenvroeg als één van die 2 bengels naast ons bed staat.' ik neem haar mee naar mijn kamer en duw de deur open. Er ligt niet veel rommel. Mam heeft opgeruimd blijkbaar.

    Jake
    Ik kijk haar lachend aan en ga weer op mijn beide benen op de ondergrond staan. Ik spetter nu water terug naar haar en steek mijn tong kinderlijk uit.
    Straks samen koken, nu maar hopen dat de tomatenpuree op de pizzas beland en niet op ons gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Mooi." zei ik glimlachend en grinnikte toen. "Zolang ik niet wakker word en ze dan gewoon zie staan staren is het goed. Want dan schrik ik me dood." grijnsde ik erna.
    "Hé, dat doet me eraan denken. Ik wil ooit eens een horror met jou zien. Maar wel een softe. Ik wil dat eens proberen. Ik heb het nooit gedurfd." glimlachte ik en keek toen naar hem op.
    "Oh, maar geen met haaien. Ik haat haaien. Alleen van de trailer van die films, doe ik het al in mijn broek." Ik haatte de zee en voor een klein deel dus ook de wezens erin. Zeker haaien...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ohh.. Me likes your new photo Jaimes :3
    You look pretty :Y)}

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 20:19 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Joshua
    'Hm dan moeten we echt een kijken naar Jaws.' grijns ik pesterig en kus zachtjes haar lippen. 'En ja dat kunnen we vanavond doen maar dan wel hier ik wil Tommie geen nachtmerries bezorgen. Jaz zal met haar poppen aan het spelen zijn dan denk ik.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij lacht en gaat weer gewoon staan en hij spettert me helemaal nat. Alsof ik dat al niet was. Hij steekt zijn tong naar me uit en ik lach. Ik spring dan recht vooruit tegen hem aan om hem om te duwen. En daarna ga ik gewoon op hem zitten zodat zijn hoofd onderwater gaat, hij kan alsnog makkelijk boven water komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    Braxlin
    "Mooi." zei ik glimlachend en grinnikte toen. "Zolang ik niet wakker word en ze dan gewoon zie staan staren is het goed. Want dan schrik ik me dood." grijnsde ik erna.
    "Hé, dat doet me eraan denken. Ik wil ooit eens een horror met jou zien. Maar wel een softe. Ik wil dat eens proberen. Ik heb het nooit gedurfd." glimlachte ik en keek toen naar hem op.
    "Oh, maar geen met haaien. Ik haat haaien. Alleen van de trailer van die films, doe ik het al in mijn broek." Ik haatte de zee en voor een klein deel dus ook de wezens erin. Zeker haaien...

    }Ik maak Brax zo echt mogelijk.
    Ik haat de zee... nou, behalve om ernaar te kijken... maar ik haat het om in de zee te zwemmen... Of zelfs gewoon mijn voet erin te steken.
    en ik doe het in mijn broek voor haaienaanvalllen, zelfs trailers van films
    en ik heb nog nooit echt een horror gezien, maar wil het wel eens met Marco proberen :P{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Joshua
    'Hm dan moeten we echt een kijken naar Jaws.' grijns ik pesterig en kus zachtjes haar lippen. 'En ja dat kunnen we vanavond doen maar dan wel hier ik wil Tommie geen nachtmerries bezorgen. Jaz zal met haar poppen aan het spelen zijn dan denk ik.'

    Braxlin
    "Als je graag nog 3 jaar lang wakker geschreeuwd wordt, ja, dan zullen we naar Jaws kijken." glimlachte ik terug.
    "En is goed." zei ik erna. "Maar een softe he..." zei ik nog eens. Zeg eens, waarom wou ik nu weer horror kijken?
    Nee, ik moest het eens proberen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MadEyeMoody schreef:
    {Ohh.. Me likes your new photo Jaimes :3
    You look pretty :Y)}


    [Thanks c: <3

    Gisteren deed ik deze op Skype en op whatsapp. En ik werd sexy genoemd >_< en ik was het er niet mee eens. En Eva -zo heet mijn beste vriendin :3- zei; jaaaaa je kijkt sexy zie die blik! -ze is gestoord- en ik was het er niet mee eens. Ik lach gewoon! En toen heeft ze een groepsgesprek opgestart op whatsapp met vriendinnen van school met als titel Jaimy sexyhead >_<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.