• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Rollen •
    Naam:
    Leeftijd: Wanneer je al bestaande karakters gebruikt probeer je een beetje te houden aan hun werkelijke leeftijd.
    Afdeling:
    Toverstok:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Afbeelding en beschrijving alsjeblieft, ook al is die maar 2 regels lang.
    Huisdier:
    Extra:

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Bastard
    - Caspar Raphael Castellan | Rowboats

    - Lily Evans | Demustachana
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Bastard

    - Bellatrix Black | Bastard
    - Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Narcissa Black | Demustachana
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | MrsShelley
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | MrsShelley


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Rowboats
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Rowboats
                      Narcissa Black | Demustachana
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Bastard

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | MrsShelley
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | MrsShelley

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | MrsShelley

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen.

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    ©Bastard

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:19 ]


    kindness is never a burden.

    Annabeth schreef:
    (...)

    THE DRAGON.

    Nah. xd

    EEN BUIZERD. :D

    Ik zat te denken aan een dier dat van uiterlijk kon veranderen en met zijn ziel verbonden is, zoals een deamon, maar dat mag zeker niet? xd


    Liever niet, want dan gaan anderen ook allerlei wezens uitvinden en dat word te complex. :/


    kindness is never a burden.

    Just kidding, Lene. Je neemt alles veel te serieus.

    Mag hij er ook geen hebben?


    help

    Annabeth schreef:
    Just kidding, Lene. Je neemt alles veel te serieus.

    Mag hij er ook geen hebben?


    Ik ben dan ook een serieus persoon. -.-
    Oké, nee. Ben ik niet. Anyways, geen mag ook altijd. (:


    kindness is never a burden.

    Annabeth schreef:
    Naam: Caspar Raphael Castellan - Soms zal je mensen ook Cassie tegen hem horen roepen, ten gevolge van een al lang vergeten anekdote.
    Leeftijd: Zeventien
    Afdeling: Griffoendor.
    Toverstok: Wanneer Caspars stok werd gemaakt, ging er iets mis waardoor er nu twee kernen in verwerkt zitten, de veer van de staart van een Feniks en de haar van een eenhoorn.
    De stok is vierentwintig centimeter lang en bijna helemaal onbuigzaam, gemaakt van wilgenhout.
    Innerlijk: Caspar is je typisch ironisch persoon. Sarcasme kan vaak ook wel zijn vriend zijn, maar iedereen is het gewend van hem dus er is bijna niemand die er nog beledigd van opkijkt.
    Caspar is een beetje een nerd. Een beetje maar. Oké, redelijk veel, maar daar kan hij niets aan doen. Hij is ontzettend leergierig en gaat veel naar de bib. Als je hem niet vind, is dat waarschijnlijk ook de enige plaats waar je hem zal vinden.
    Het is niet dat Caspar een eigenwijs 'regels-zijn-heilig'- persoon is, integendeel. Hij spot vaak met de leraren en het schoolhoofd, maar omdat, ik quoteer, 'Caspar zo'n uitmuntend en voorbeeldige leerling is' heeft hij er nog nooit straf voor gekregen. Het is iets wat hij schaamteloos uitbuit.
    Oké, hij is wel eigenwijs en betweterig, maar het is nooit echt ergerlijk. Voor zijn vrienden. Hij is zo iemand die je in een ruzie gaat aanvallen met weetjes, zodat je met je mond vol tanden staat.
    Verder is Caspar niet bijster goed in sporten, behalve Zwerkbal. Wachter zijn is zijn lust en zijn leven en hij kan er zichzelf helemaal in verliezen. Zijn beste vak is Verweer tegen de Zwarte Kunsten en Toverdranken, maar aan dat laatste heeft hij een hekel omdat alles wat in zijn boek staat nooit helemaal klopt.
    Caspar is vaak bezig met experimenten op magie en slaagt er af en toe - heel zelden maar - in om zelf spreuken te bedenken. Het zijn spreuken die hij amen en nooit niet aan iemand anders zal vertellen.
    Uiterlijk:




    Andrew Garfield
    Caspar is redelijk lang en mager, maar denk niet dat er geen spieren onder zijn kleren schuilen. Hij is geen typische bodybuilder of zo, verre van, maar er zit redelijk wat kracht in die armen van hem, al is hij meer het atletische, lenige type.
    Caspars haar is bruin. En warrig. Het soort warrig dat je meteen goed wilt leggen, maar daar heeft hij een hekel aan. Zijn ogen zijn diepbruin en in het bepaalde licht is er soms ook wat groen in te bemerken.
    Vaak draagt Caspar een bril en die vergeet hij ook vaak af te doen.
    Huisdier: Caspar had een uil, genaamd Athena - mega origineel - maar op een dag, toen hij een brief stuurde naar iemand die hij in de zomer had leren kennen en in Frankrijk op Beauxbatons zat, kwam ze nooit meer terug. Hij heeft overigens nooit antwoord gekregen van dat meisje, en nam aan dat ze hem waarschijnlijk als één of ander onbelangrijk vakantielief zag. Hij is er al heel lang over heen.
    Extra: Hij is Wachter in het Zwerkbalteam en verdere geschiedenis kom je in de RPG wel te weten.


    help

    Ik ga slapen.

    En dan lezen.

    Of omgekeerd.

    Waarschijnlijk omgekeerd.


    help

    Annabeth schreef:
    Ik ga slapen.

    En dan lezen.

    Of omgekeerd.

    Waarschijnlijk omgekeerd.


    Nighty. (:


    kindness is never a burden.

    Hé, ik merk nu pas op dat ik alleen maar foto's uit Spider-Man heb genomen...

    SPIDERMAN'S AWESOME.

    Ik ben verliefd op Emdrew Stonefield.

    Mijn kat stinkt. Ik hoop dat ze zo vriendelijk geweest is om niet in mijn bed te plassen.


    help

    Bastard schreef:
    (...)

    Nighty. (:


    NIGHTY? IT'S FIVE PM.


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    NIGHTY? IT'S FIVE PM.


    Shut up and sleep. :D
    Spiderman is awesome, btw. Heb de film onlangs bekeken met mijn nicht. (:


    kindness is never a burden.

    Naam: James Potter
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Gryffindor
    Toverstok: 27,8 cm lang, gemaakt van mahonie hout, met een kern van drakenbloed -de kern heb ik zelf toegevoegt aangezien die onbekend was-.
    Innerlijk: James is best een slimme leering en daarbij ook erg goed in Verweer Tegen de Zwarte kunsen, daarbij is James nogal arrogant en probeert voornamelijk de aandacht van Lily te trekken. Samen met zijn beste vriend Sirius haalt hij de meeste streken uit, Severus Snape die als bijnaam van James en zijn vrienden meestal Secretus werd genoemt was meestal degene die daar het mikpunt van werd. Hij had een hekel aan Secretus, en dat waarschijnlijk voornamelijk omdat hij omging met Lily terwijl ze hem meestal niet eens een blik waardig keurde.

    Uiterlijk:




    klik

    James heeft zwart/bruinig haar dat nooit echt in model blijft zitten maar meestal gewoon alle kanten op zit, hij besteed nooit echt veel tijd aan zijn haar. Al zal hij wel snel een hand door zijn haar halen als hij Lily voorbij ziet komen. verder heeft hij lichtbruine ogen. Ook heeft hij een bril, het enigste probleem daarmee is dat hij hem niet vaak opzet.

    Huisdier:
    Extra:


    Don't be like the rest of them, darling

    Bastard schreef:
    (...)

    Shut up and sleep. :D
    Spiderman is awesome, btw. Heb de film onlangs bekeken met mijn nicht. (:


    *Spider-man is amazing.

    SEE WHAT I DID THERE?

    Oké, ik ga slapen. D:


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    *Spider-man is amazing.

    SEE WHAT I DID THERE?

    Oké, ik ga slapen. D:


    Jij bent een betweter, you know that? Net zoals Hermoine en Cassie. :D


    kindness is never a burden.

    Ik twijfel of ik nog een zelfverzonnen personage aan ga maken...


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    Ik twijfel of ik nog een zelfverzonnen personage aan ga maken...


    If you do, please from Hufflepuff. (:
    Ik denk dat ik trouwens Peter Pettigrew ga aanmaken.


    kindness is never a burden.

    Naam: Logan Michell
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Huffelpuf
    Toverstok:
    Innerlijk: Logan is sociaal en heeft genoeg vrienden in zowel Huffelpuf als Ravenclaw en Gryffindor, zijn favorite bezigheid is echt tekenen waar hij best goed in is en dan ook echt iets is dat hij dagelijks doet -zelfs onder het eten als hij erg gedreven is om een tekening af te krijgen-
    Uiterlijk:





    Logan's haar rijkt tot net een stukje onder zijn oren en heeft een blond/donkerblonde kleur en heeft blauw-groenige ogen die vaak of blauw of groen lijken.
    Huisdier: Hij heeft een sneeuwuil met de naam Ninox.
    Extra: /


    Don't be like the rest of them, darling