• • Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry: The Marauders Era. •


    Hogwarts, 1976.
    Het King's Cross station was overbevolkt door de vele jonge tovenaars en heksen. Ze duwden krakende karretjes voor zich uit volgestouwd met hutkoffers, metalen kooien en dikke, stoffige boeken. Allen gingen ze naar dezelfde plek, namelijk de Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Het enthousiasme was niet te stoppen en ouders duwden hun kibbelende kinderen ongeduldig richting de muur waarachter het perron 9¾ lag en daar zich ook de Hogwarts Express bevond die hen naar het kasteel zou brengen. Één van die vele tovenaars in wording was James Potter, een jongen van volbloed afkomst die nog geen idee had van de toekomst die hem tegemoet zou komen. Maar dat waren zaken voor later. Nu zou hij genieten van de jaren op Hogwarts en hij zou een bekende tovenaar worden. Dat was zeker.

    • Rollen •
    Naam:
    Leeftijd: Wanneer je al bestaande karakters gebruikt probeer je een beetje te houden aan hun werkelijke leeftijd.
    Afdeling:
    Toverstok:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: Afbeelding en beschrijving alsjeblieft, ook al is die maar 2 regels lang.
    Huisdier:
    Extra:

    • Gryffindor •
    - James Potter | MadEyeMoody
    - Sirius Black | Sylvesti
    - Remus John Lupin | Emrys
    - Peter Pettigrew | Bastard
    - Caspar Raphael Castellan | Rowboats

    - Lily Evans | Demustachana
    - Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne

    • Slytherin •
    - Severus Snape | Kwijt
    - Lucius Malfoy | Bastard

    - Bellatrix Black | Bastard
    - Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Narcissa Black | Demustachana
    - Liz Harkness | lanto

    • Ravenclaw •
    - Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Daphne Vintan | sundanceke
    - Meria Douglass | MrsShelley
    - Melrose Evelynn Jones | Saturnus

    • Hufflepuff •
    - Logan Michell | MadEyeMoody
    - Rose Wakefield | LexLover
    - Laurie Donaro | MrsShelley


    • Quidditch teams •
    || Gryffindor
    - Captain: Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Chasers: 3
    - Beaters: 1 Hell Diana Bryn Farelley | SorrowPayne
    - Keeper: Caspar Raphael Castellan | Rowboats
    - Seeker: James Potter | MadEyeMoody

    || Slytherin
    - Captain: Iphigenia Free Layton | Rowboats
    - Chasers: 3
    - Beaters: Iphigenia Free Layton | Rowboats
                      Narcissa Black | Demustachana
    - Keeper: Liz Harkness | lanto
    - Seeker: Lucius Malfoy | Bastard

    || Ravenclaw
    - Captain: Meria Douglass | MrsShelley
    - Chasers: 2 Daphne Vintan | sundanceke
    - Beaters: 1 Sylvio Joël White | SorrowPayne
    - Keeper:
    - Seeker: Meria Douglass | MrsShelley

    || Hufflepuff
    - Captain:
    - Chasers: 3
    - Beaters: 2
    - Keeper:
    - Seeker: Laurie Donaro | MrsShelley

    • Regels •
    - OCC tussen haakjes
    - 16+ is toegelaten zoals het niet te beschreven is
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Er is een minimum van 5 lijntjes. Haal je dat niet vraag ik op z'n minst er 3
    - Wanneer ik niet online ben mag de laatste die gepost heeft een nieuw topic openen.

    Maar het belangrijkste van allemaal: Heb plezier!

    ©Bastard

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 16:19 ]


    kindness is never a burden.

    Sorry dat ik nog niks heb ingevult, maar ik had het nogal druk. Haar naam word Laurie Donaro en ze word 17. De rest vul ik hopelijk vanavond in. Nu moet ik namelijk weer weg.


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    Realiseer me net dat ik vanavond geen tijd heb, morgen Game of Thrones ga kijken en huiswerk moet maken. Ik denk dat het dan beter is als je me van de lijst haalt :"[ Maar misschien kom ik nog wel tussendoor eventjes kieken.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    Realiseer me net dat ik vanavond geen tijd heb, morgen Game of Thrones ga kijken en huiswerk moet maken. Ik denk dat het dan beter is als je me van de lijst haalt :"[ Maar misschien kom ik nog wel tussendoor eventjes kieken.


    Okay. Ik kijk ook naar Game of Thrones, hehe. Jon Snow <3 Vandaar mijn naam. Anyways, als je er nog bij wil springen later kan dat altijd.
    Voor de anderen: ik zet straks het eerste speeltopic online.


    kindness is never a burden.

    Naam: Laurie (zeg: Lorie) Donaro
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Hufflepuf
    Toverstok: 31 centimeter, ebbenhout, eenhoorn haar, redelijk buigzaam, een beetje krom
    Innerlijk: De sorteerhoed had een hele kluif aan Laurie. Met een familie die elke hoek van elke afdeling heeft gezien was het niet makkelijk haar in te delen. Hufflepuf heeft het destijds gewonnen van de andere afdelingen, maar het duurde wel even. Laurie kan sluw en gemeen zijn, als een Slytherin. Daarnaast is ze slim en heeft een gezond verstand, als een Ravenclaw. Ook aan moed ontbreekt het haar niet. Ze durft mensen een grote mond te geven als ze het ergens niet mee eens is, maar kent haar grenzen, als een Gryffindor. Verder is ze erg trouw en wijs, als een Hufflepuf. Haar beste vak is Bezweringen.
    Uiterlijk:




    Cara Delevingne
    Laurie heeft blond haar en groene ogen. Ze is erg dun gebouwd en heeft erg lange benen. Haar stijl is non chalant en vintage. Soms ook een beetje skaterig of hipster.
    Huisdier: Ze heeft een kat, Micki, waar ze erg aan gehecht is.
    Extra: Doe haar ook maar als Seeker. Als er niemand komt voor Captain wil ik haar dat ook best laten doen, maar ik wacht nog even. Anders heb ik twee keer een Captain XD


    You can get out of this party dress, but you can't get out of this skin.

    TOPIC 1


    kindness is never a burden.

    Wat vinden jullie van een van deze 2 voor Sirius? (Sorry dat ik zo laat ben maar ik heb tijden niet achter een normale computer gekunt om afbeeldingen te zoeken)



    Bowties were never Cooler

    Ik blijf nogsteeds bij Jhonny Depp. XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Hmmm. Ik vind 'm wel knap. (: Maar ik moet weer spelbreker zijn en zeggen dat ik niet zo'n Sirius in hem zie. )':


    kindness is never a burden.

    Ik heb gewoon niks met Jhonny Depp


    Bowties were never Cooler

    It's Johnny btw. Not Jhonny. :/


    kindness is never a burden.

    Bastard schreef:
    It's Johnny btw. Not Jhonny. :/


    I know.. Ik typte het verkeert omdat je het zo uitspreekt.. Jouw profielfoto is van Frank en Vrij :3 I love that movie.


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    I know.. Ik typte het verkeert omdat je het zo uitspreekt.. Jouw profielfoto is van Frank en Vrij :3 I love that movie.


    Hehe. (: Indeed, they're so cute! :D


    kindness is never a burden.

    ~•~ Ik hoop dat ik er nog bij kan... (Aangezien ik nog geen topic zag, zet ik het toch maar neer.) ~•~


    Naam: Liz Harkness
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Slytherin
    Toverstok: Feniksveer, ebbenhout, 32,5 centimeter, lichtbuigbaar
    Innerlijk: Spontaan, zorgzaam en een klein beetje egoïstisch, maar een grote neiging om zichzelf te bewijzen. (In tegenstelling tot Sirius Black is haar hele familie uit Gryffindor. Doordat haar ouders een beetje teleurgesteld waren, wil ze bewijzen dat Slytherin niet slechter is.) Ook wil ze graag populair zijn, alleen wil ze ook niet meelopen. Vaak zit ze dus alleen in een fantasiewereld. Ook kan ze niet tegen de grote verschillen van de afdelingen en wil dan ook de kloven overbruggen.
    Uiterlijk: Ze heeft een lichte huid, met spruitjes. Haar blonde haar heeft ze graag los, behalve bij Quidditch, omdat het dan makkelijker is met spelen. Ook heeft ze bruine ogen met zilveren spikkeltjes. Ze is 1 meter 76, en heeft draagt vaak haar schoolkleren losjes. (De das wat losser, de rok wat hoger, de blouse over haar rok en niet erin, etc.)


    Huisdier: Darkness, een donker grijze kerkuil
    Extra: Ze weet dat er iets is met Remus Lupin, maar wat weet ze niet zeker. Ze vind het mysterieuze spannend. - Omdat ze graag de kloven tussen de afdelingen wilt overbruggen, wil zij graag omgaan met het groepje van James Potter, Remus, Peter Pettigrew en Sirius. Al is ze bang dat ze niet een kans zal krijgen, omdat ze een Slytherin is. Het is eigenlijk een raadsel waarom ze in Slytherin zit. Tot je haar duistere kant ziet. Als ze boos is wil ze wraak, wie haar in de weg staat zal er niet goed vanaf komen. - Ook kan ze goed geheimen bewaren.

    - Kan ze bij Quidditch nog een Beater zijn? -


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Natuurlijk (:


    kindness is never a burden.

    Hmm. Ik zie net dat ik op het speeltopic Narcissa bij Beater heb staan. Is een Chaser ook goed? (:


    kindness is never a burden.