• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawaad Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 17:55 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    mag ik een meisje :3


    Do what people say you can't.

    Naam:Harry Edward Styles
    Leeftijd:18
    Uiterlijk:


    Innerlijk:Harry is een vrolijke, spontane jongen. hij is enorm sociaal en maakt makkelijk nieuwe vrienden. Toch heeft hij niet zo enorm veel zelfvertrouwen en trekt hij zich enorm veel aan, van de mening van andere. het is wel echt een enorme player en lijkt alleen al met zijn glimlach alle meisjes voor hem te laten vallen.
    ExtraHarry is Bisexueel en is gek op katten.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 13:49 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Omg, dat plaatje. :9~


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    xElounor schreef:
    mag ik een meisje :3


    Graag zelfs!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    ik Wil anders ook nog wel een meisje invullen hoor. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lamebrain schreef:
    ik Wil anders ook nog wel een meisje invullen hoor. ;3


    Graag ^.^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rol:Meisje
    Naam: Sonny Mabel Puckerman
    Leeftijd:17
    Uiterlijk:



    Innerlijk:Sonny is een meisje wat je echt moet kennen.
    Ze word gezien als een spontaan en vrolijk iemand en dat is ook absoluut waar. Ze staat goed in het leven en heeft eigenlijk niet veel te klagen.
    Ze is enorm spontaan en bijdehand iets waardoor ze snel vrienden maakt, maar ook vijanden.
    Het is iemand die je liefhebt of haat.
    Het lijkt vaak of Sonny totaal geen zorgen aan haar hoofd heeft, maar ze zit vaker met zichzelf in de knoop als het lijkt.
    Sonny is iemand die wil dat iedereen haar mag, maar niet heel de wereld kan je liefhebben.
    Ze is een echte flapuit en zegt dus meteen het eerste wat in haar opkomt. Iets wat niet altijd goed terechtkomt.
    Hierdoor heeft ze toch redelijk vaak ruzie, en roept ze dingen waar ze later meteen spijt van heeft. Het is alleen niet zo dat ze snel sorry zegt.
    Hoe erg het haar ook spijt, meestal houd ze net zolang voet bij stuk, totdat ze breek.
    Extra:.Sonny komt uit een adoptie gezin en heeft 2 vaders en 3 oudere en 2 jongere broertjes. Ze is dus het enige meisje thuis, maar ze weet zich goed staande te houden tussen al de mannelijke hormonen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol: A Girl
    Naam: Chasty Rose McFly
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk:


    Chasty heeft blauw/groene ogen en een klein goud spikkeltje erin, Lichtbruin haar en is ongeveer 1.63 lang. Chasty draagt het liefst iets met bloemenprint erop.
    Innerlijk: Chasty is redelijk stil. Maar dat is een soort van masker. Ze is eigenlijk heel hyper meisje. Maar, als ze zou willen, kan ze heel bitchy zijn. Ze heeft dan redelijk onder controle dus alleen bij mensen die ze niet mag. Chasty heeft ook een hele lieve kant. Ze is erg behulpzaam, en soms ook nog wel zorgzaam. De rest zie je in de RPG.
    Extra: x

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 21:20 ]


    Do what people say you can't.

    mag ik een meisje?


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Niemand Liam en Zayn?
    Overige hoeft niet persé...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Niemand Liam en Zayn?
    Overige hoeft niet persé...

    Ik neem Liam anders wel :Y)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 18:36 ]


    •*• Lululu •*•

    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Liam is een erg vriendendelijke en rustige jongen. Hij denkt bij alles altijd goed na en is heel verstandig. Hij zal zich niet zo snel laten gaan en altijd klaar staan voor iedereen.
    Extra: Doordat Liam nog maar één nier heeft moet hij iedere dag pillen slikken voor zijn eigen gezonheid. Als hij die pillen niet slikt kan het zijn dat zijn andere nier het begeeft, waarna hij snel zal overlijden. Daardoor drinkt Liam niet en houdt zijn vrienden in het oog. Hij heeft een vriendin, maar de realtie is erg moeilijk, het loopt niet erg goed tussen die twee.


    •*• Lululu •*•

    Thankyouu!

    En wat vinden jullie leuker:
    een meisjes band met 4 meiden
    of
    een meisjes band met 5 meiden?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    Thankyouu!

    En wat vinden jullie leuker:
    een meisjes band met 4 meiden
    of
    een meisjes band met 5 meiden?
    Persoonlijk heb ik de voorkeur aan vier (A)


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)Persoonlijk heb ik de voorkeur aan vier (A)


    Dan word het 4 ^,^
    Iemand zin om Zayn te doen? Kunnen we meteen beginnen (:


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'