• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawaad Malik -Purrfect
    -Harry Edward Styles -Lamebrain
    -Louis William Tomlinson -Slade

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Lamebrain
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 17:55 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    TOPIC 1


    Do what people say you can't.

    Thankss!
    Zal ik starten?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Shure


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kan ik nog als Girl joinen?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    Kan ik nog als Girl joinen?


    Je kan als Nicole?
    De rest wou een band met 4 meiden:$
    Sorry!
    Wil je Nicole of niet?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Je kan als Nicole?
    De rest wou een band met 4 meiden:$
    Sorry!
    Wil je Nicole of niet?

    Hmm, ik zoek wel een andere rpg. (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Mag ik even mededelen dat het erg vervelend is dat bijvoorbeeld Mallory, een van de jongens speelt en een meisje.
    Al helemaal als ze perse een band van 4 meisjes willen. Dan is het voor andere eigenlijk niet meer mogelijk om fatsoenlijk mee te doen.
    Nu wil ik niet vervelend doen maar je maakt je rpg zo behoorlijk onrealistisch omdat de band tussen bepaalde karakters door 1 persoon kan worden bepaald.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 22:20 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    Mag ik even mededelen dat het erg vervelend is dat bijvoorbeeld Mallory, een van de jongens speelt en een meisje.
    Al helemaal als ze perse een band van 4 meisjes willen. Dan is het voor andere eigenlijk niet meer mogelijk om fatsoenlijk mee te doen.
    Nu wil ik niet vervelend doen maar je maakt je rpg zo behoorlijk onrealistisch omdat de band tussen bepaalde karakters door 1 persoon kan worden bepaald.


    Ten eerste: de RPG heeft dagen online gestaan, maar niemNd reageerde. Uiteindelijk kwamen we op het idee meerdere personages te laten spelen. We wouden namelijk beginnen, mij part haal ik mijn meisjes-personage weg. Ik geef hem wel, je hoeft het maar te vragen.

    Ten tweede: Het idee was een band van 5 maar door een tekort aan aanmeldingrn heb ik er 4 van gamaakt, ik snap niet helemaal wat je hiermee wilt zeggen. Wil jij een meisje? Of ligt het ergens anders aan?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik had, als ik deze topic eerder had gezien, wel gereageerd ja. Maar nu wordt Madhouse zomaar weg geduwd omdat er door jullie is bepaald dat er een band van maximaal 4 meisjes mag zijn. Nu snap ik jou argument voorkomen, maar nu heb je alsnog een aanmelding misschien moet je dat dan toch overwegen. Zoals al eerder aangegeven wil ik echt niet gemeen zijn, maar het leek alsof je niet wil dat ze meedoet.
    Echter begrijp ik je wel dat de beslissing om meerdere personages op je te mogen nemen is gevallen, toch zou ik als topic maker, nu je meer aanmelding hebt die beslissingen nog is heroverwegen.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 22:33 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    Ik had, als ik deze topic eerder had gezien, wel gereageerd ja. Maar nu wordt Madhouse zomaar weg geduwd omdat er door jullie is bepaald dat er een band van maximaal 4 meisjes mag zijn. Nu snap ik jou argument voorkomen, maar nu heb je alsnog een aanmelding misschien moet je dat dan toch overwegen. Zoals al eerder aangegeven wil ik echt niet gemeen zijn, maar het leek alsof je niet wil dat ze meedoet.
    Echter begrijp ik je wel dat de beslissing om meerdere personages op je te mogen nemen is gevallen, toch zou ik als topic maker, nu je meer aanmelding hebt die beslissingen nog is heroverwegen.


    Als ik terug kijk, kom ik nogal kattig over. Sorry, zal het proberen goed te maken. Misschien kan ik haar ook wel een rol geven. Keek in haast gewoon niet goed naar de personages die ik speelde. Ik zal vragen of ze nog wil! (: Wil jij nog iets?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Wat een heerlijk sarcasme. Echter vind ik het wel erg aardig dat je haar toch nog een rol wilt geven. Misschien kun je als dit vaker voorkomt, een extra groep/kandidaten maken. Eigenlijk had ik hier natuurlijk niks mee te maken, maar het zou zo fijn zijn als mensen kunnen meedoen aan de rpg's die ze willen.
    Veel plezier nog met je RPG, het idee is namelijk erg leuk!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    Wat een heerlijk sarcasme. Echter vind ik het wel erg aardig dat je haar toch nog een rol wilt geven. Misschien kun je als dit vaker voorkomt, een extra groep/kandidaten maken. Eigenlijk had ik hier natuurlijk niks mee te maken, maar het zou zo fijn zijn als mensen kunnen meedoen aan de rpg's die ze willen.
    Veel plezier nog met je RPG, het idee is namelijk erg leuk!


    Thanks! Waarom ben jij geen moderator ofzo? Je zou vast goed zijn! Van plan het te worden?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Het lijkt me ontzettend leuk. Echter is de kans zo klein en zou het ontzettend tijdrovend zijn. Moderator zijn lijkt me ontzettend leuk, maar wel op het juiste moment als ik er genoeg tijd voor heb. Bedankt voor het compliment trouwens. Ik zal je RPG blijven lezen, hij is boeiend (:


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Adores schreef:
    Het lijkt me ontzettend leuk. Echter is de kans zo klein en zou het ontzettend tijdrovend zijn. Moderator zijn lijkt me ontzettend leuk, maar wel op het juiste moment als ik er genoeg tijd voor heb. Bedankt voor het compliment trouwens. Ik zal je RPG blijven lezen, hij is boeiend (:


    Bedankt! Ik waardeer het, hij is alleen wel heel amders geworden dan ik dacht xD De groep is gewoon elkaar aam het verzieken. Maarja, we zien het wel!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Well, what is a competition without a bit of teasing?!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor