• Lovely WAG's
    Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo



    NOG 9 TOPICS TOT DE 100, OMG.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 20:53 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ik heb nu al op 8 sites overal precies hetzelfde bericht gelezen. Zonder enkele aanpassing. Met andere woorden niemand kan zijn eigen verhaal maken of gaat controleren of het wel echt waar is. Op twitter hebben ze enkele dagen geleden gezellige familie foto's geplaatst en tweets naar elkaar met kerst:) Ik geloof het pas als het echt uit hun eigen mond komt en niet door een een of andere site of blad word geplaatst.

    Het was tijdens de jaarwisseling schat
    Niet met Kerst



    Deze foto is van hun met de kerstdagen in hun eigen huis:)


    ~

    En de tweets van haar broer en van Rafael naar Sylvie en zijn zoon zijn van de kerst!

    Dit stuurde Rafael met de kerst naar Sylvie en dat is dezelfde foto als in mijn bericht hierboven..

    Rafael van der Vaart ‏@rafvdvaart
    A merry Christmas from me, @sylvievdervaart and Damian!! Hope you all enjoy the holidays! http://lockerz.com/s/271879291
    Retweeted by Sylvie van der Vaart
    View photo Reply Retweet Favorite

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 13:43 ]


    ~

    Ach, maakt het iets uit? Als hij haar echt heeft geslagen, hij hoop ik dat ze bij hem weg gaat. Met zulke mannen moet je niet gaan. Het enige wat ik echt hoop is dat dit de eerste keer is dat hij zijn bandjes zo gebruikt. Bah.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ja met kerst
    dat is wat anders als oud&nieuw he
    Maar ik ga niet in discussie
    Ik zeg alleen maar wat ik gehoord heb ja

    Toulon schreef:
    Ja met kerst
    dat is wat anders als oud&nieuw he
    Maar ik ga niet in discussie
    Ik zeg alleen maar wat ik gehoord heb ja


    Ik had het over dat alles met kerst en daarna nog koek en ei was. En ik geef alleen maar mijn mening wat betreft dit hele verhaal;)


    ~

    Boira schreef:
    Ach, maakt het iets uit? Als hij haar echt heeft geslagen, hij hoop ik dat ze bij hem weg gaat. Met zulke mannen moet je niet gaan. Het enige wat ik echt hoop is dat dit de eerste keer is dat hij zijn bandjes zo gebruikt. Bah.

    Mij maakt het ook niks uit hoor, ik zeg alleen wat ik gehoord heb
    @Naomi: dat is ook wat ik doe toch ;)

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ik had het over dat alles met kerst en daarna nog koek en ei was. En ik geef alleen maar mijn mening wat betreft dit hele verhaal;)

    A smile can hide a lot of things, because it will never show you what's inside.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    A smile can hide a lot of things, because it will never show you what's inside.

    Wijze woorden van Amy. Haha. Ik ben het hiermee eens.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Everdeen schreef:
    (...)
    A smile can hide a lot of things, because it will never show you what's inside.

    Precies. De schone schijn ophouden, iedereen maar laten geloven hoe perfect hun gezinnetje wel niet is. Terwijl Sylvie ondertussen de helft van de tijd in Duitsland zit en hun zoontje Damien meer tijd doorbrengt met de oppas dan met zijn eigen moeder.


    ars moriendi

    En ondanks alles, moet ik hier toch om lachen:


    Can't help it guys.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    En ondanks alles, moet ik hier toch om lachen:


    Can't help it guys.

    Too soon? :'D Meh ik vond em ook grappig. :Y) Wat is Raf nog jong daar.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Too soon? :'D Meh ik vond em ook grappig. :Y) Wat is Raf nog jong daar.

    Ja echt hè. Time flieees, en misschien wel, maar ja, ik vind het gewoon grappig. HAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)
    Ja echt hè. Time flieees, en misschien wel, maar ja, ik vind het gewoon grappig. HAHA.


    Het is best wel een lekkerding eigenlijk(bloos)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Het is best wel een lekkerding eigenlijk(bloos)

    Hihi, ik vind em daar stiekem wel een beetje een babyface hebben nog, haha ;D


    ars moriendi