• Rollentopic

    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || Jaimes, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    ____________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Alleen je eigen personage(s) besturen, niet die van een ander.
    - Meer komt
    [/i]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 15:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [MAAIINN TOPICS]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Mon topics :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics ^^, zou je in de beginpost het stukje wat bovenaanstond bij het rollentopic er in kunnen zetten, en dat "invullen om mee te doen" lijstje weg willen halen? c: ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Meedoen kan toch niet meer...?

    En een vraag die velen zullen stellen; hoe begin je?

    En nu ga ik naar musicalles. Baay]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xClove schreef:
    [Mijn topics ^^, zou je in de beginpost het stukje wat bovenaanstond bij het rollentopic er in kunnen zetten, en dat "invullen om mee te doen" lijstje weg willen halen? c: ]


    {Al gedaan ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [My topics (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Okay, dan ga ik nu een beginpost maken. Als voorbeeld dan.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Myles Bandit Bromic

    Myles schrok wakker van een raar geluid, gekraak van hout of iets dergelijks. Hij herinnerde zich niks, en had pijn aan zijn hoofd. Myles stond op van een bed dat vreemd voor hem was, en liep de lange koude gang op. Hij strompelde een beetje door de gang door de pijn aan zijn hoofd. 'Waar ben ik?', fluisterde Myles zachtjes.

    Ik ga nu eten, brb (:

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 17:51 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    [Writiiiing, coming soon! (:]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ze zijn aangepast door de uitvinder, maar weten dat niet meer.]
    Hailey Brianna Williams
    Ik dwaalde wat rond door de gangen. Waarom hadden ze me hier naartoe gestuurd.Oke, misschien was ik wel raar, dat kon ik niet ontkennen. Maar wat moest een raar, gek meisje in een enorm luxeus landhuis? Ik glimlachte, ik was in de stemming om een spelletje te doen. Ik sloot mijn ogen en stak mijn hand uit naar de muur, en de andere vooruit. Na een tijdje begon het te vervelen, en opende ik mijn ogen. 'Aaah!' gilde ik.Ik stond in een enorme jungle, waar ik door diverse messen op een recht pad wordt gedwongen. Ik word eruit gehaald doordat ik keihard tegen iemand opbots, waardoor ik achterover val. 'Au.' mompel ik.

    [sorry dat ik wat later ben, mn oma belde ;p ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matt Donovan
    'Sorry, gaat het?' Vroeg ik aan het meisje die ik net omver had gelopen, hij had weer eens niet opgelet. -het gebeurde vaker, ook viel er een keer iemand van de trap toen hij tegen hem aan liep- hij was aan het rondkijken toen hij tegen het meisje had opgebost en vroeg zich eigelijk wel af wat voor gave zij had, maar inplaats van het te vragen hielp hij haar overeind.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 17:37 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey Brianna Williams || Illusies
    'Ja, 'k ben nog heel.' lach ik, en ik krabbel overeind. Ik bekijk de jongen, en automatisch houd ik mijn hoofd een beetje schuin. Na een lange stilte vraag ik: 'Weet jij wat we hier doen?' ik kijk nog eens rond, en verbaas me weer over hoe groot het hier wel niet is. Zonder op antwoord te wachten, praat ik al weer verder. 'Ik was net zomaar in een oerwoud. Het zat vol met kapmessen, die naar me staken. Nu is het weg. Ik snap niet hoe het kwam.' zeg ik met mijn zangerige stem. 'Heb je misschien ook iets raars opgemerkt aan dit huis? Het is zo groot, leeg, en er gebeuren allemaal rare dingen.'

    [Zou je iets langere posts willen schrijven? Het minimum is namelijk 5 regels ;) ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Micheal 'Elias' Clarckson
    Verveeld dwaalde ik rond in de gangen van het luxuese landhuis.
    Waarom was ik hier ook alweer? vroeg ik mezelf af terwijl ik eens rondkeek. Hier en daar hangde er wel een schilderij.
    Mischien lag het wel aan mijn kracht? bij die gedachte keek ik eens naar mijn 'arm'. Gave noemde ik het niet graag,want ik had er ook niet om gevraagd.
    Het bracht me soms ,meer ellende .Ik schudde het weer uit mijn hoofd,ik wilde positief blijven ,nu alleen maar naar voor kijken en niet meer naar het verleden.
    Ik haalde nog eens het papiertje uit mijjn zak ,waar mijn kamer nammer opstond,mischien moest ik die eens eerst gaan zoeken.

    (Who wants to meet Micheal? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {Yeah, ik was tussendoor wat dingen aan het doen. Meestal zijn ze langer XD}

    Matt
    'Ja, 'k ben nog heel' Zei ze lachend waarna ze na een lange stilte vroeg of ik wist wat we hier doen. Ze ratelde een beetje door over een oerwoud vol kapmessen die naar haar staren en dat ze niet wist hoe dat plotseling was gekomen. 'Heb je mischien ook iets raars opgemerkt aan dit huis? Het is zo groot, leeg, en er gebeuren allemaal rare dingen' Zei ze vervolgens, ik had het idee dat ze wel uren lang door kon praten. 'Volgensmij zitten hier opgesloten aangezien we hier niet weg kunnen' Andwoord ik op haar vraag. 'Ik heb trouwens geen oerwoud gezien' Voegde ik er met een lach aantoe, dat oorwoud had wel cool geklonken. Ik wilde weten waarom we hier waren, en waarom we hier niet eens weg konden.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Moet eten & Daarna naar Judo. Ben rond 8 uur weer terug}


    Don't be like the rest of them, darling