• Rollentopic

    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || Jaimes, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    ____________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Alleen je eigen personage(s) besturen, niet die van een ander.
    - Meer komt
    [/i]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 15:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Dus, weet niemand waar ze zijn of wel? Want ik snap het even niet meer >.<]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Hailey Brianna Williams
    Mijn hoofd gaat weer schuin. Hij had het oerwoud niet gezien, de kapmessen niet. Daarna duw ik hem speels tegen zijn schouder. 'Nee joh, we zitten opgesloten maar we kunnen wel weg, gekkie. Oh ja, ik ben Hailey.' er kwam een idee in me op. Het oerwoud was er geweest toen ik mijn handen uitstak. Ik draaide me een kwartslag, richtte mijn handen op de muur en dacht aan een prachtig schilderij, wat mijn oma ooit voor me had gemaakt. Als ik mijn ogen open, hangt het er. En dit keer wist ik dat hij het ook kon zien. Langzaam liep ik er heen, raakte het aan. Ik kon het aanraken, het was tastbaar. Mijn mond zakte lichtelijk open.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    Ik schok wakker van Snow, mijn kleine katje, die bij me op bed sprong. Ze maakte een klein piepje, miauwen had ze tot nu toe nog niet echt gekund, en gaf een kopje tegen mijn hand. Ik streelde even zacht over haar kopje voordat ik overeind kwam. Vlug keek ik even mijn kamer rond, hij was nog leeg en kaal. Mijn kamergenoot had ik ook nog niet ontmoet, maar toen ik hier kwam ben ik gelijk hierheen gegaan en toen ik op mijn bed was gaan liggen was ik gelijk in slaap gevallen. Ik kwam overeind en legde een van mijn drie knalroze hutkoffers op het bed, waarna ik even in de spiegel naar mezelf keek. Ik trok mijn jurkje even recht en fatsoeneerde mijn haar even. Een diepe zucht verliet mijn mond terwijl ik mezelf bekeek. Ik zag er weer eens niet uit. Erg knap was ik niet, althans, dat vond ik zelf. Ik wist niet hoe anderen over me dachten, iedereen vond me maar een freak. Vlug draaide ik me van de spiegel weg, voordat ik nog een lager zelfbeeld kreeg en griste nog snel even mijn telefoon van het nachtkastje voordat ik mijn kamer verliet. De deur liet ik op een kiertje staan, zodat Snow ook vrij door het enorme landhuis kon lopen. Meestal volgde ze me op zo'n vijf meter afstand, maar ik vond het zielig om haar op te sluiten in mijn kamer, dus liet haar maar doen. Ik keek de gangen door, een beetje bang om mensen tegen te komen. Wat als zij mij ook een freak zouden vinden, net als alle mensen thuis?

    [Tori in tha house! Wie wil haar ontmoeten? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:

    [Tori in tha house! Wie wil haar ontmoeten? (: ]


    (Micheal wil wel :3 ,die doolt ergens in de gangen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Op pagina 1 heb ik ook al een stuk geschrven voor Myles, ik ga bu een stukje schrijven dat hij door de gangen gaat wandelen, iemand die hem tegen wil komen?]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nyan schreef:
    (...)

    (Micheal wil wel :3 ,die doolt ergens in de gangen )


    [Is goed, stuur jij Micheal Tori's kant op? (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    ( is goed en als Myles wil,kan hij er ook bij komen dan ^^ )

    Micheal 'Elias" Clarckson
    De vele gangen die ik al doorlopen hadleken op elkaar en het zou vast kunnen dat ik voor de 4de keer deze gang oploop. Of mischien toch niet?
    Ik zag een meisje uit een kamer komen en werd gevolgd door iets wits. Aangezien ze ergen op het einde van de gang sta kan ik het niet zo goed zien.
    Op mijn gemak wandel ik naar haar toe en glimlach vriendelijk, ook nu zag ik dat het witte bolletje een kitten was.
    Het meisje had blond haar en was slank gebouwd.Ook zag ze er niet zo veel jonger uit dan mij.
    "Euhm,hoi."zeg ik dan .Ik had geen flauw idee hoe lang ik hier zou blijven ,dus was het beter om mensen te leren kennen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    ( is goed en als Myles wil,kan hij er ook bij komen dan ^^ )

    [vind ik prima. Ik reageer zo, moet eerst nog even langs de winkel (: ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Myles Bandit Bromic

    Met nog veel pijn in zijn hoofd strompelde Myles door de gangen van het nog onbekende gebouw. Om de hoek hoorde hij stemmen zwakjes tegen elkaar praten, en een zacht miauwtje kwam er ook vandaan. Myles zijn ogen begonnen te schitteren.. Zou het zijn kat zijn? Hij nam nog een paar extra stappen om beter te luisteren, toen hij zich realiseerde dat zijn kat dood was gegaan.. De laatste herinnering die op zijn hart lag. De stemmen klonken twijfelend, maar toch vriendelijk, en dat maakte Myles angstig: Er waren hier mensen die hij waarschijnlijk niet eens kende, op een onbekende locatie. Toch raapte Myles al zijn moed bijeen, _en liep de hoek om waar twee mensen stonden, en een kitten. Myles' aandacht ging als eerste uit naar de kitten, die bjj geknield zat te aaien. Daarna stond hij op, en gaf een kort knikje naar de twee. 'Hallo'.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Alice Summer
    Ik kijk zoekend om mij heen. Lopend door vele verschillende gangen op zoek naar de juiste. Hoe zouden andere mensen hun kamer hebben gevonden? Zou mijn kamergenoot er al zijn? Ik probeer me voor te stellen hoe ze eruit zou kunnen zien. Welke haarkleur heeft zij? welke kleur ogen? Er dwalen allemaal vragen in mijn hoofd rond...Voor ik het weet sta ik voor de deur van mijn kamer. Hij staat op een kier. Hoe zou dat nou weer kunnen? Als ik de kamer binnenloop is het eerst wat ik zie 3 knalroze knuffels op een bed. Het bed is wat gekreukelt. Ik word steeds benieuwder naar mijn kamergenoot. Ook begin ik me af te vragen of er al meer mensen zijn in het huis. Ik zet mijn spullen naast het nog lege bed en ga op zoek naar andere mensen. De deur houd ik nog wel op een kier.

    (xClove, dit is mijn 1e RPG. Is dit goed?)

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 19:03 ]


    imperfection is beauty

    Andy Bright
    Langzaam loop ik door het gebouw. Telkens weer dezelfde soort gang door. Ik heb echt geen idee waar ik ben. Vragen spoken door mijn hoofd. Waar zou mijn kamer zijn? En wie is mijn kamergenoot? Dan opeens zie ik een deur. Nog voor ik er ben voel ik dat dit mijn kamer is. Ik loop naar binnen. Twee lege bedden staren mij aan. Ik ben blijkbaar de eerste. Snel dump ik mijn tas op de grond en plof ik op het bed. Waar is iedereen? Vraag ik mezelf af. Of zou ik de eerste zijn? Snel sta ik op om op zoek te gaan naar andere mensen. Weer de lange gang door. Dan zie ik een deur op een kier staan. Zou daar eindelijk iemand anders zijn? Langzaam loop ik er op af en kijk voorzichtig om het hoekje van de deur.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Micheal 'Elias' Clarckson
    Het meisje had nog niets gezegd of ik zach achter haar iemand om het hoekje piepen.
    Het was een jongen van ongeveer mijn leeftijd die er best wel opvallend uit zag. Verschillende tatoes op zijn arm,die vast een sleeftatoe waren als geheel.
    Hij liep naar het kittentje toe om het te aaien en stond daarna op 'Hallo."zei hij daarna.
    Ik vroeg me af waarom zij hier waren.Hadden ze ook krachten? "Hoi,ik ben Micheal."stelde ik me dan voor aan hun beide.
    En als ze krachten hadden ,dan was ik er erg nieuwsgierig naar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ruexx schreef:
    Andy Bright
    Langzaam loop ik door het gebouw. Telkens weer dezelfde soort gang door. Ik heb echt geen idee waar ik ben. Vragen spoken door mijn hoofd. Waar zou mijn kamer zijn? En wie is mijn kamergenoot? Dan opeens zie ik een deur. Nog voor ik er ben voel ik dat dit mijn kamer is. Ik loop naar binnen. Twee lege bedden staren mij aan. Ik ben blijkbaar de eerste. Snel dump ik mijn tas op de grond en plof ik op het bed. Waar is iedereen? Vraag ik mezelf af. Of zou ik de eerste zijn? Snel sta ik op om op zoek te gaan naar andere mensen. Weer de lange gang door. Dan zie ik een deur op een kier staan. Zou daar eindelijk iemand anders zijn? Langzaam loop ik er op af en kijk voorzichtig om het hoekje van de deur.


    onze deur <3


    imperfection is beauty

    [Kunnen we als regel instellen of eigenlijk opmerking dat je alleen je eigen personage moet besturen? ^^
    Niet dat ik dat tot nu toe gezien heb, maar het is wel zo fijn als die verduidelijking er nog bij staat allicht ^^

    Ik ga zo schrijven, eerst eten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle Lerman • Kracht
    Gedesoriënteerd schrik ik wakker en kijk ik schichtig om me heen. Ik blaas mijn adem uit, ik merk dat ik die in dat ene moment had ingehouden. Ik wrijf met mijn hand over mijn voorhoofd en ogen, ik neem de omgeving in me op. Langzaam en voorzichtig kom ik overeind van het bed waar ik op lag, alsof er ineens iemand de kamer in kan komen en me zal aanvallen. Gek gedacht natuurlijk, er zal niemand de kamer binnen komen of me aanvallen. Kamer.. Wat voor kamer is dit? Er zijn twee bedden. Ik draai een langzaam een rondje om mijn as om de hele kamer te zien. Het is een slaapkamer, maar niet die van mij. Tenminste, niet dat ik weet. Mijn armen rek en strek ik even, ze zijn een beetje stijf. Ik kuch een keer en loop dan richting de deur. Heel afwachtend en nieuwsgierig open ik die en zie dan dat erachter een gang ligt. Helaas, geen Narnia, hoewel dit ook geen kast was maar gewoon een deur. Ik kijk de gang op maar zie niemand. Met een paar passen sta ik op de gang en ik sluit de deur achter me. De deur valt met een klik in het slot en er dwaalt weer een merkwaardige stilte neer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.