• Rollentopic

    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || Jaimes, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    ____________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Alleen je eigen personage(s) besturen, niet die van een ander.
    - Meer komt
    [/i]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 15:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hallo mensen. Ik ben een soort van weer terug en heb dit topic verwaarloost. Damme misschien een samevatting en hoe ik kan instappen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hai, het topic ligt een beetje stil, maar goed, Rachelle had jouw personage meegenomen naar de bieb en Rachelle is gaan zitten bij Caleb en Hailey. Daar ging het een en ander mis, want Hailey liet gekleurde spinnen verschijnen, heel veel, terwijl ze vlinders en vogels wilde laten verschijnen. Rachelle flipte en sloeg een gat in de tafel aangezien ze bang is voor spinnen. En dat gat kwam er aangezien haar gave aanging. Caleb ving de tafel supersnel op en toen kwamen er ineens nog drie of vier mensen binnen. En Rachelle is gevlucht naar buiten, of tenminste de gang op en staat daar te praten met Matt. Caleb praat met Hailey en Alice en dan heb je nog Miles die met Victoria en nog iemand praat geloof ik (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Gaat Rachelle ook reageren op Matt? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Alice Summer II gedachtelezen
    'Mijn naam is Caleb en ik heb geen idee hoe ik mijn kracht moet noemen,’Ja daar heb ik veel aan. Maar snel daarna zei hij:‘Het is zoiets als een dierlijk instinct hebben.’ en hij liet zijn schouders ophalen. Ik kijk hem geInteresseerd aan. Dat ben ik ook want de gedachten die ik doorkrijg zijn vrolijk, net zoals zijn manier van praten. Maar zo ziet hij er helemaal niet uit. Ook snapte ik zijn benaming van 'een dierlijk instinct hebben' niet helemaal, maar ik was ook nog benieuwd naar het meisje aan de tafel.Ze was opvallend stil geweest sinds wij binnenkwamen in de bibliotheek. Ik besloot uiteindelijk te vragen:''En hoe heet jij? En wat is jouw kracht?


    imperfection is beauty

    Micheal 'Ellias' Clarckson
    Myles was vast en zeker in slaap gevallen ,dus besloot ik gewoon maar met Victoria alleen het huis te verkennen.
    "Wat wil je als eerste verkennen?"vroeg ik haar dan terwijl ik met haar de bib uitga.Ik had eigenlijk honger gekregen en wou eerst de keuken vinden,maar ik vraag het eerst aan haar.
    (sorry erg kort,)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH