• Rollentopic

    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || Jaimes, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    ____________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Alleen je eigen personage(s) besturen, niet die van een ander.
    - Meer komt
    [/i]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 15:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    Mijn mond viel bijna open toen Myles zei dat zijn kracht het veranderen van de realiteit was. Wat een coole kracht! Mijn kracht was daar niets bij. Mijn mond viel al helemaal open toen hij zei dat er een bos rozen in mijn armen zouden vallen, en dat ook echt gebeurde. Met grote ogen keek ik toe, voelde aan de blaadjes of ze wel echt waren en rook eraan. 'Oh my,' fluisterde ik vol verbazing. 'Wat ontzettend cool!' Enthousiast keek ik Myles aan. 'Hier is mijn kracht niets bij!' Ik wilde het best voor doen, maar was bang dat ik niet meer terug kon veranderen. Ik besloot om maar niets toe doen tot een van de twee ernaar zou vragen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Myles Bandit Bromic

    Met een glimlach keek Myles Victoria aan. 'Ik hoop dat je ze mooi vindt', zei hij zachtjes. Myles keek stiekem naar Victoria, terwijl Micheal stond te staren. Hij zag onzekerheid bij Victoria, angst. Myles twijfelde een beetje. Als hij haar een gunst zou doen om haar zelfvertrouwen op te krikken, zou hij een nieuwe vriend hebben, maar het risico bestond ook dat iedereen ineens gunsten van Myles zou willen. Toen hij keek naar Snow, wist hij wat hij moest doen. 'Ik heb gehoord dat je niet meer bang hoeft te zijn voor je kracht, alles komt goed'. Myles greep nog even naar zijn hoofd, en pufte vermoeid. Waar hij dan ook mocht zijn, het pakte stukjes van zijn energie, maar hij moest zich groot houden tegenover de rest. 'Ik ben zeer benieuwd naar wat je kan..', lachte Myles naar Victoria.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2012 - 22:13 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Micheal 'Elias' Clarckson
    Het leek echt een coole kracht,toen hij uitlegde dat hij de realiteit kon veranderen.
    Toen zei hij tegen Victoria dat er een bos rozen in haar armen zouden vallen.En tegen mij dat mijn droom auto buiten zou staan.
    En nog geen minuut later viel er plots een bos rozen in haar armen.Verwonderd keek ik ernaar.Dat betekende dus ook dat...
    Ik liep naar een raam die wat verder in de gang stond en zat bijna letterlijk tegen het raam geplekt.Daar stond hij dan,een fel roodgelakte ferari die echt zat te blinken."Dat is ongelofelijk!"zeg ik enthousiast.

    (zit op mijn mobiel en ga nu slapen,dus tot morgen :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.

    'Ze zijn prachtig, dank je wel,' bedankte ik Myles, waarna ik nog eens aan de bloemen rook. Een glimlach bleef op mijn gezicht geplakt zitten. Ik hield van bloemen en daarbij, Myles was erg aardig. Michael was ook wel aardig, maar hij had nog niet zoveel gezegd. Toen Myles de zin uitsprak dat ik me niet meer zo bang hoef te zijn voor mijn kracht en dat alles goed kwam, voelde ik me ineens een stuk minder bang. Myles had me een geweldige gunst gedaan, een die ik waarschijnlijk nooit terug zou kunnen geven. Hij greep naar zijn hoofd, duidelijk vermoeid door de vele inspanning. 'Ik ben zeer benieuwd naar wat je kan...,' lachte hij naar me en ik trok mijn linker mondhoek wat omhoog. 'Dan zal ik wat laten zien,' antwoordde ik. Ik kon mijn kracht makkelijk laten zien, en als er wat fout zou gaan, er zouden hier vast toch wel wat mensen zijn die me zouden kunnen helpen, niet? 'Ik kan in alles veranderen, maar ben nog niet overal erg goed in, wat willen jullie zien?' vroeg ik het tweetal, waarna ik de bos bloemen tegen de muur aan op de grond legde, zodat ze niet zouden beschadigen. Daarna keek ik de twee jongens vragend aan.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Maya Rae Grande
    Mijn hoofd deed pijn en ik hoorde mijn botten kraken. Ik was helemaal stijf waardoor ik moeizaam overeind kom. Een kreun rolt over mijn lippen heen en ik ga rechtop zitten. Ik voelde me duizelig en als ik opsta moet ik snel iets vastgrijpen om niet om te vallen. Mijn hoofd bonkte en ik keek naar mezelf in de spiegel. Ik schrik van mezelf mijn haar leek wel dood en de twinkeling in mijn ogen was simpelweg verdwenen. Nu ik het over mijn ogen had. Ze waren groen, maar nu. Ik zet een stap dichterbij en schrik nog erger. Mijn ogen leken te bewegen mijn irissen. Het goude bewoo als water door mijn oog heen waardoor het telkens op een andere plek was. Ik wreef in mijn ogen maar veel veranderde het niet. Ik beet op mijn lip wat was dit. Ik hol en bol mijn rug en als ik het meer hoor kraken zucht ik even van opgeluchtheid. Dat voelde eens goed. Ik loop naar de deur toe welke ik vervolgens opendoe. Ik kijk nieuwschierig om me heen maar laat mijn gezicht daarna in een emotieloos iets vallen. Sommige zouden het zelfs eng noemen. Ik liep voor me uit en keek nog steeds om me heen. Ik vroeg me af of er andere mensen waren. En of Shadow er was. Hij moest er zijn anders wou ik hier weg nu meteen. Ik loop sneller door de gangen die als een labirinth gaan voelen. Ik vergat steeds de wegen en zo te merken hadden ze weer wat aan me veranderd. Ik zucht en loop naar buiten. Ja mensen dat is de kracht van energie. Ik kon dingen niet super goed laten bewegen maar wel dingen openmaken ofzoiets. Ik loop naar buiten en glimlach als ik de gure wind en de warme zon op mijn huid voel. Ik glimlach en doe mijn schoenen uit die ik bij de deur neerzet en ik dan door het gras heen loop. Het voelde zo waanzinnig lekker. Ik hoor in de verte gehinnik en ik fluit in mijn vingers. Ik zie hem kijken in de verte vanuit zijn grote luxe stal met een hoog dak. Hij loopt naar achter en springt met blijkbaar veel moeite over zijn deur heen. Hij rent op me af en stopt vervolgens voor me. Zijn snuit drukt tegen mijn schouder aan en ik hou zijn wangen vast onder mijn handen. Hinn hoofd gaat omhoog enczijn hoofd steunt hij tegen de mijne. Ik hoor zijn hartslag en zijn ademhaling. Het geruis van de wind. Ik aai hem over zijn hals en geef er een zacht klopje op. Ik glimlach vrolijk en pak hem bij zijn manen vast. Ik loop naar de zijkant van hem en spring met nog altijd moeite op zijn rug. Geen zadel of hoofdstel aangezien dat niet nodig was. Zelfs geen schoenen of cap. Ik lig nu op zijn rug en aai hem over zijn hals waarna ik zacht begin te neuriën. Opeens gaat Shadow zitten waardoor ik van hem af ga en bij zijn hals ga liggen. Hij eet van het gras. Ik had ook honger. Ik hou mijn hand voor me en er ontstaan kleine gele draadjes. Het zweet staat op mijn voorhoofd maar en komt een prachtige rode appel die ik aan Shadow geef en ik maak er nog een alleen dan groen voor mij. Ik glimlach en blijf naast hem liggen lekker in het gras.
    [Tadaa eerste post :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mijn topics


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Myles Bandit

    Myles probeerde zo echt mogelijk te lachen, toen Micheal naar het raam toe rende en zijn Ferrari zag staan, en Victoria, die helemaal overweldigd was door haar bloemen. Toen Victoria de jongens vroeg waarin ze moest veranderen, antwoordde Myles enthousiast dat ze moest veranderen in Vladimir Putin. Myles had namelijk een obsessie met het communisme, en dan kon hij zien hoe precies haar kracht was. Diep van binnen voelde Myles een warm gevoel dat hij zelden voelde, omdat niemand hem ooit accepteerde als vriend. Om toch de boot af te houden, verstrakte zijn gezicht weer. Hij keek serieus, en toch een tikkeltje speels.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Matt
    'tsja, ik moest toch iets zeggen?' opperde ik met een grijns en haalde vervolgens een hand door mijn haar toen er een paar plukjes uit model vielen. 'Ik ben Matt' Stelde ik mezelf voor terwijl ik haar na keek terwijl ze haar handen op de muur legde en ergens aan leek te denken. Plotseling verscheen er een schilderij aan de muur en liep ze er naar toe. Ook zij leek verbaast. 'Hoe heb je dat gedaan?' Vroeg ik en keek naar het oude schilderij aan de muur. Het leek echt.. Zelf was ik erachter gekomen dat ik plots vuur kon laten verschijnen, maar de eerste keer dat ik het had gedaan verbrande ik bijna mijn hand. Dus dat laat ik voor nu nog even achterwege.


    Hailey Brianna Williams
    Het leek zo echt, maar er was toch iets in de textuur wat niet klopte. Als je heel goed keek, zag je dat het oppervlakte vlak was. Terwijl er toch een klein beetje hoogteverschil moest zijn door de verf. 'Hoe heb je dat gedaan?' Ik draaide me om en keek hem aan. 'Het is een illusie, volgens mij. Het lijkt echt, je kunt het aanraken, maar als je goed kijkt ontdek je iets wat niet kan. Het oppervlak is helemaal vlak, terwijl er verf op zit. Tot mijn verbazing zag ik in zijn ogen een soort van vlam branden. Het leek op een vuurtje, maar dan heel ver weg gestopt. 'Matt, je ogen.' fluisterde ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    jaimyhoi schreef:
    [Kunnen we als regel instellen of eigenlijk opmerking dat je alleen je eigen personage moet besturen? ^^
    Niet dat ik dat tot nu toe gezien heb, maar het is wel zo fijn als die verduidelijking er nog bij staat allicht ^^]


    @xClove


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Micheal 'Elias' Clarckson
    Ik kijk nog even nar de pracht auto en richt me dan weer op de anderen.
    Myles had aan Victoria gevraagd om haar kracht eens te tonen. Ik was er ook best benieuwd naar.
    Zoals ze daarnet had verteld kan ze van gedaante veranderen.'Ik kan in alles veranderen, maar ben nog niet overal erg goed in, wat willen jullie zien?'vroeg ze dan ,waarna Myles entousiast antwoorde dat ze in Vladimir Putin moest veranderen.
    Ergens had ik wel al van die naam gehoord,maar ik kon niet plaatsen vanwaar.Michien als Victoria erin veranderde dat ik hem wel zou kennen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    'Natuurlijk, Micheal, waar wil jij dat ik in verander? Dan doe ik wel allebei de dingen.' Ik keek van Myles naar de jongen bij het raam, die bewonderend naar zijn Ferrari keek. Ik concentreerde me diep op Vladimir Poetin, de russische president. Binnen een aantal seconde voelde ik mezelf groeien en na ongeveer tien seconden was ik volledig veranderd in de president. 'Dag Myles,' sprak ik, mijn stem klonk exact hetzelfde als die van hem. Ook had ik nu een Russisch accent gekregen. Ik grijnsde even naar Myles, voor ik weer terug veranderde naar mezelf.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 14:14 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Micheal 'Elias' Clarckson
    'Natuurlijk, Micheal, waar wil jij dat ik in verander? Dan doe ik wel allebei de dingen.'vroeg ze me dan.
    "Euhm,kun je in Angelina Jolie veranderen?"vroeg ik haar dan na even denken. Ik keek naar haar en zag haar vervormen het was echt ongelofelijk.
    De man die vast Vladimir Putin moest zijn stond vlak voor Myles. 'Dag Myles,' zei hij met een russis accent.
    Wow,ik vond hun krachten eingelijk leuker dan de mijne. Victoria verandere terug in haar normale zelf."wow,dat ik echt cool."zeg ik gemeend.En vast ook erg handig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    Micheal vroeg me om in Angelina Jolie te veranderen en ik knikte, voor ik opnieuw mijn lichaam voelde veranderen. Deze was wat makkelijker, omdat Angelina ook een vrouw is en niet alles veranderd hoeft te worden. Gelukkig veranderde mijn kleding mee, want anders was het net vast en zeker gescheurd. Op de hakken die ik aan had in de vorm van Angelina liep ik naar Micheal toe en legde mijn hand even op zijn wang, voor ik naar hem lachte. 'Dus, Angelina Jolie is je celebrity crush?' Ik lachte even en veranderde weer terug, waarna ik even vermoeid tegen de muur aan leunde. 'Het kost wel erg veel energie,' zei ik toen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Micheal 'Elias' Clarckson
    Ze knikte en veranderde opnieuw,deze keer in Angelina.
    Ook de kleding veranderde mee,toen ze helemaal veranderd was liep ze naar me toe. Het was net alsof dat ze echt was. Echt verwonderd keek ik naar haar.
    Toen ze voor me stond legde ze haar hand op mijn wang en ik voelde me lichtjes rood worden.'Dus, Angelina Jolie is je celebrity crush?' vroeg ze me dan ,waarna ze weer terug veranderde. "J-Ja."mompelde ik dan.
    Victoria ging tegen een muur aanleunen. Net zoals van Myles wast de kracht van Victoria vast ook erg vermoeien.'Het kost wel erg veel energie,' zei ze toen.
    "Jullie krachten zijn ergt super."zeg ik dan met een glimlach.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH