• Rollentopic

    Supermensen: (max. 10)
    - Hailey Brianna Williams || xClove, illusies
    - Rachelle Lerman || Jaimes, kracht (sterk)
    - Maya Rae Grande || HurtedHeart, energie
    - Victoria Gwen Calley || Pebble, gedaanteverwisselaar
    - Alice Summer || foxfaceXXX, gedachtelezen

    - Matt Donovan || MadEyeMoody, vuursturen
    - Andy Bright || Ruexx, watersturing
    - Michael 'Elias' Clarckson || Nyan, metaalsturing
    - Myles 'Bandit' Bromic || SICKENING, waarheid vervormen
    - Dylano Nathan Bright || glimmur, zwaartekracht


    Leraren: (max. 3) VOL!
    - Logan Mitchell CollinsMadEyeMoody
    - Aimee Lauraine Zorya || Rider, Telekinese
    - Seaver

    Uitvinder: (max 1)
    - SateGoddess

    Slechterik: (max 1)
    - Caleb Morris || Merrow

    ____________________________________________________________________________________________
    Kamerindeling:
    Kamer 1: Matt en Hailey
    Kamer 2: Alice en Victoria
    Kamer 3: Andy en Dylano
    Kamer 4: Myles en Michael
    Kamer 5: Rachelle en Maya


    Regels:
    - Minimaal 5 regels.
    - +16 mag
    - Het worden 5 jongens en 5 meisjes.
    - Lees elkaars posts (snel) door, zodat er geen verwarring of negering ontstaat.
    - Alleen je eigen personage(s) besturen, niet die van een ander.
    - Meer komt
    [/i]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 15:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Myles Bandit

    Victoria deed een prachtige versie van Poetin , en veranderde zich toen ook nog een in Angelina Jolie voordat ze terugveranderde naar zichzelf. Uitgeput leunde ze tegen de muur. Myles applaudiseerde. 'Dat was echt geweldig!'. Hij draaide zich om en keek naar Micheal. 'Ik vind het ech t super om je metaal te zien sturen.. Het is zo stoer!'. Myles ging naast Victoria zitten. Zijn koude handen trilden een beetje, en hijzelf trok wit weg. Hij had te veel gedaan vandaag.. Om de indruk te geven dat alles toch oke was, begon Myles met Snow te spelen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Victoria Gwen Calley II Gedaanteverwisselen.
    Ik voelde mijn wangen warm worden zodra Micheal me complimenteerde met mijn kracht. Het was echt fijn om te horen, na al die jaren dat er alleen maar onaardige dingen over gezegd werden. Ik glimlachte naar de twee jongens zodra ik weer wat bijgekomen was en duwde me van de muur af. Ik vond het grappig dat Micheal net helemaal verlegen werd doordat ik als Angelina zijn wang aangeraakt had. 'Ik vind jullie krachten ook erg cool,' zei ik. Het was echt gaaf wat Micheal met metaal kon en Myles met de realiteit. Ik voelde me al helemaal thuis hier. Snow streek langs mijn been en ik pakte haar op, voor ik een klein kusje op haar hoofdje gaf. Het was echt een schatje, ik kon niet zonder haar. Ze was mijn kleine bolletje wol.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [@Pebble niets persoonlijk hoor, maar volgens mij hebben ze de gave helemaal nog niet jaren.. Ze hebben ze gekregen van die uitvinder en zijn daarna gelijk dat huis ingegaan.. ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ @jaimyhoi Echt? Volgens mij hebben ze die al sinds hun geboorte en zijn ze daarom uitgekozen door de uitvinder en hebben een uitnodiging gekregen. Sommige zijn er gebracht zonder dat ze het wisten, andere zijn vrijwillig gekomen toch?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [O.. Ik dacht dat ze een of ander spul ingespoten hadden gekregen or something :3 maar het kan best dat jij gelijk hebt hoor. Ik heb gewoon een andere interpretatie van de tekst gehad.. :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Zoals ik het begrijp, is als volgt: de uitvinder heeft uitgevonden hoe je mensen een superkracht kan geven. Degenen die dus een superkracht hebben gekregen zitten vast in het huis. Met andere woorden, ze zijn er niet mee geboren en hebben ook niet zo superlang hun krachten. Natuurlijk kan ik er dus ook nog naast zitten :'D
    En ik ga vanavond zeker nog met m'n slechterik Caleb posten :3]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    [Zoals ik het begrijp, is als volgt: de uitvinder heeft uitgevonden hoe je mensen een superkracht kan geven. Degenen die dus een superkracht hebben gekregen zitten vast in het huis. Met andere woorden, ze zijn er niet mee geboren en hebben ook niet zo superlang hun krachten. Natuurlijk kan ik er dus ook nog naast zitten :'D
    En ik ga vanavond zeker nog met m'n slechterik Caleb posten :3]


    [Dan was ik dus niet de enige die het zo dacht ^^ want in mijn ogen zouden ze er niet zoveel mee hoeven trainen als ze het al vanaf jongs af aan hebben (:

    Oeeeeee, ik ben echt benieuwd naar Caleb ^^

    En hij kwam toch als leerling? Want dan heeft hij nog niemand om mee te liggen op een kamer..]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat ze er mee geboren waren. Het kan toch wel dat ze het al een aantal jaren hebben, niet? Anders dan weten ze nog helemaal niet hoe ze met hun gave's om moeten gaan, laat staan dat ze weten hoe het werkt.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik ben bezig met Calebs personage af te werken nu en dan ga ik posten zodra ik nog tijd heb ^_^ Ik mocht van xClove helemaal zelf weten hoe hij is, wat zijn beweegredenen zijn en was verder vrij om te doen wat ik wil met hem. Ik had dus geopperd inderdaad dat ik hem als leerling/student wilde hebben in het huis en ze vond dat dus goed. Ik had in het rollentopic al gezegd dat hij in de kelder bij de ratten kon en ergens vind ik dat zo'n slecht idee nog niet :'D Ik zit eraan te denken om hem als kracht 'dierlijk instinct' te geven. Heb even geen betere naam ervoor. In deze denk ik dan aan Wolverine en Sabertooth van X-men ^_^ Dus misschien dat er geen genoeg kamers zijn en hij daarom in de kelder mag, of hij wordt daar juist gezet vanwege zijn kracht ofzo. Even bezien.
    Ik denk dat Pebble zich daarmee ook wat vergist heeft, aangezien ze bij X-men inderdaad geboren worden met hun kracht. En misschien is het handig dat we off-topic gaan in het rollentopic en hier voornamelijk enkel de rpg-posts plaatsen?]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    [Iemand voor Maya? ze is buitenn naast haar paard]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dylano Nathan Bright
    ik loop door een eindeloze gang, waarom dat weet ik niet, volgens mij is het een gang uit een gigantische luxe huis of van een villa maar wel een hele stille villa. in de meeste huizen hoor je wel iets kraken maar ik hoor hier niks, ik ruik niks mufs en ik zie niks behalve een trap. dus er is wel iets in dit huis, ik loop naar boven en zie daar deuren, ik open de eerste deur en zie daar niks. een paar deuren later zie ik een deur open staan. ik loop naar binnen en zie dat dat mijn kamer is. op het ene bed ligt een tas, die er waarschijnlijk snel is neergegooid. behalve die tas lijkt het een lege tweepersoonskamer dus ik leg mijn tas op het tweede bed en ga op zoek naar een spiegel omdat ik me niet kan herinneren wanneer ik voor het laatst in een spiegel heb gekeken. na een tijdje vind ik een spiegel ik kijk erin en zie dat mijn haar nog goed zit. ik kan me nu dus vertonen in dit gebouw maar eerst wil ik weten hoe het bed ligt, dus met een aanloop spring ik op het bed en blijf daar even liggen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    ( ^^" ik dacht ook dat ze de kracht al een tijdje hadden ...)
    Micheal 'Eliot' Clarckson
    Ik glimlachte licht.,Myles vond mijn kracht stoer en Victoria vond het ook cool.
    Ze zagen er best wel uitgeput uit,waarschijnelijk was hun kracht veel zwaarder.En ook ze hadden meer getoont dan ik had gedaan met een simpele deurklink.
    Mijn gedachten dwaalden weer af,waren wij de enige hier in dit huis? Aangezien dit wel een erg groot huis was ,voor maar enkel 3 personen.
    Ik kon me ook niet echt herineren hoe ik hier was geraakt.Ik stak mijn linkerhand in mijn broekzak en keek dan even naar Myles en Victoria.
    "Weten jullie hoe je hier bent geraakt?"vroeg ik hen dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Andy Bright
    Achter de deur is een kamer die er net zo uit ziet als mijn kamer. Al is dit dan overduidelijk een meidenkamer. Helaas is er niemand binnen, dus besluit ik eerst maar terug te gaan naar mijn kamer. Weer loop ik de lange gang door. Dan zie ik de deur van mijn kamer open staan. Zou daar eindelijk iemand zijn? Ik stap naar binnen en zie daar een jongen op het andere bed zitten. 'Hi, ik ben Andy.' zeg ik. De andere jongen kijk op en zegt: 'Hoi, ik ben Dylano, weet jij waarom we hier zitten?'' Ik plof op mijn bed en moet even nadenken voor ik antwoord geef. Tja waarom zit ik hier eigenlijk? Ik had er nog niet eens over nagedacht, maar het zal vast met mijn kracht te maken hebben. Dus antwoord ik: 'Geen idee, ik was hier opeens. Heb jij eigenlijk ook een soort van superkracht?'
    (Glimmur onze personages hebben dezelfde achternaam(A))


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    { Ik loop in de gangen, Naar wie kan ik toe lopen??}


    imperfection is beauty

    [ Misschien een goed idee om een praattopic aan te maken, want ik snap er nu helemaal niets meer van of ze nu wel of niet geboren zijn met hun kracht en of ze nu wel of niet weten hoe ze hier gekomen zijn.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel