• Quizlet zoekt nieuwe actieve columnisten!

    De laatste inschrijfdag was 9 december. Nu wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum.



    Spam maar verder in dit topic... =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Opera schreef:
    (...)

    Ik geloof daar niet in :'D


    Ik ook niet, maar voor die genen die er wel in geloven.xD


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Opera schreef:
    (...)

    Ik geloof daar niet in :'D


    Ik ook niet, maar het is geniaal om ze zien hoe mensen erop reageren, mijn nederlands lerares vertelde ook iets over een bergje waarop één hotel stond. Deze zou nu helemaal vol zitten omdat ze zeggen dat wanneer je op die berg staat je niets kan gebeuren ofzo :')


    Don't be like the rest of them, darling

    Leeeute. Ik wil niet als wannabe-mod overkomen, maar als jullie over het einde der tijden willen discussiëren, gaan jullie maar een nieuw topic openen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Leeeute. Ik wil niet als wannabe-mod overkomen, maar als jullie over het einde der tijden willen discussiëren, gaan jullie maar een nieuw topic openen. :'D


    Dit samen genomen met de opmerking van Wiarda: Even ontopic blijven mensen. Zoals Barnabas zegt, als jullie het over 21 December willen hebben, dan openen jullie maar een nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 17:34 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Dit samen genomen met de opmerking van Wiarda: Even ontopic blijven mensen. Zoals Barnabas zegt, als jullie het over 21 December willen hebben, dan openen jullie maar een nieuw topic.


    ok, ik heb er één geopend: 21~12~'12


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik ga niets exacts noemen, maar ik kan je wel vertellen dat het al vrij ver is. :Y)

    O, by the way; ik ben geen mod, maar ik heb zomaar het gevoel dat dit langzaam in een apocalypsetopic verandert. *stille hint* :')


    Haha oke! ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Hey!

    Deze vraag is al heel vaak gesteld maar ik stel hem nog een keertje aangezien jullie meschien nu het andwoord wel weten :P
    Hoelang gaat het nog duren? een dag? drie dagen? een week? 2 weken? een maand? een jaar? voor altijd?

    xxx -BFL


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    Hey!

    Deze vraag is al heel vaak gesteld maar ik stel hem nog een keertje aangezien jullie meschien nu het andwoord wel weten :P
    Hoelang gaat het nog duren? een dag? drie dagen? een week? 2 weken? een maand? een jaar? voor altijd?

    xxx -BFL

    Niet zo ongeduldig zijn! De uitslag komt er vanzelf wel op. :'D
    Alsof de wereld vergaat als je de uitslag niet nu krijgt. Oké, die was flauw. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Niet zo ongeduldig zijn! De uitslag komt er vanzelf wel op. :'D
    Alsof de wereld vergaat als je de uitslag niet nu krijgt. Oké, die was flauw. :Y)


    Haha!

    ik wil niet ongeduldig lijken (hoewel ik dat wel ben) maar:
    1. ik ben superduper zenuwachtig dusyea... niet dat ik DENK dat ik door ben maarja...
    2. ik hou niet van wachten haha ik ben vast niet de enige :P

    maargoed voor wat, moet wat nietwaar?
    dat was inderdat een heeeeeeeeeeeeeeeel flauw grapje maar wel leuk :)

    xxx -BFL


    Dont say why me, say try me

    Moeten jullie niet allemaal braaf slapen in plaats van zenuwachtig zijn? ;)


    I am an idiot, I move.

    Alakay schreef:
    Moeten jullie niet allemaal braaf slapen in plaats van zenuwachtig zijn? ;)


    zegt er één die om half 4 een reactie plaatst ;p
    Nah, zoals eerder al is aangegeven, de uitslag komt vanzelf, wordt altijd gedaan in een nieuw topic, dus alleen het nieuwsforum in de gaten houden. vragen hoe lang het nog duurt heeft geen zin want niemand weet het ^^'

    Alakay schreef:
    Moeten jullie niet allemaal braaf slapen in plaats van zenuwachtig zijn? ;)


    ten eerste als het bij jullie 10 uur 's avonds is dan is het bij mij 5 uur in de middag..... normaal 4 uur maar wintertijd ofzo met klokken draaien blabla daarom nu 5 uur xD

    ten tweede ik zou maar al te graag willen slapen
    midden in de nacht (nauja ik denk rond een uur of 3) werd ik wakker omdat het ijskoud was dus ik ga mijn broer wekken zodat hij het kan doen (ik weet het, ik had het netzo goed zelf kunnen doen) staat hij op komen er allemaal vonken van zijn laken af! (electriece vonken) mijn laken deed dat ook dus wij gelijk uit onze bedden springen en het googlen enzo na een uur gevonden wat het was het bleken vonken te zijn die van je lichaam op je laken oversprongen ofzo omdat je lichamelijke energie produceerde ofzo! supercreepy dus! dus wij weer gaan slapen (het kon geen kwaad) ik was echt helemaal paranoide haha! maar dan word ik wakker van wat geritsel naast me! dat was denk ik 4 uur het blijkt mijn kitten die we gister hebben gevonden te zijn! dus ik een uurtje naar hem gaan zitten kijken wil ik net gaan slapen springt hij op het bed en gaat hij boven op me liggen! ik durfde niet te slapen uit angst dat ik hem zou pletten :P dus uiteindlijk ben ik opgestaan omdat ik vond dat de kitten aan 5 uur lang vredig boven op me liggen slapen maar genoeg moest hebben!
    en bovendien was ik pas rond half twaalf uur gaan slapen.... dus 11.30 uur tot 3 uur is 2.30 uurtjes dan nog een half uurtje van tussen de vonken en mijn kat is 3 uurtjes in totaal! normaal slaap ik 10-12 uur in de vakantie! (nauja vorige grote vakantie had ik een slaap probleem dus was het ook max 3 uur per dag maar dat doet er niet toe)

    maar okay dit heeft niks met de wedstrijd te maken dusyeaa

    xxx -BFL


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    (...)

    ten eerste als het bij jullie 10 uur 's avonds is dan is het bij mij 5 uur in de middag..... normaal 4 uur maar wintertijd ofzo met klokken draaien blabla daarom nu 5 uur xD

    ten tweede ik zou maar al te graag willen slapen
    midden in de nacht (nauja ik denk rond een uur of 3) werd ik wakker omdat het ijskoud was dus ik ga mijn broer wekken zodat hij het kan doen (ik weet het, ik had het netzo goed zelf kunnen doen) staat hij op komen er allemaal vonken van zijn laken af! (electriece vonken) mijn laken deed dat ook dus wij gelijk uit onze bedden springen en het googlen enzo na een uur gevonden wat het was het bleken vonken te zijn die van je lichaam op je laken oversprongen ofzo omdat je lichamelijke energie produceerde ofzo! supercreepy dus! dus wij weer gaan slapen (het kon geen kwaad) ik was echt helemaal paranoide haha! maar dan word ik wakker van wat geritsel naast me! dat was denk ik 4 uur het blijkt mijn kitten die we gister hebben gevonden te zijn! dus ik een uurtje naar hem gaan zitten kijken wil ik net gaan slapen springt hij op het bed en gaat hij boven op me liggen! ik durfde niet te slapen uit angst dat ik hem zou pletten :P dus uiteindlijk ben ik opgestaan omdat ik vond dat de kitten aan 5 uur lang vredig boven op me liggen slapen maar genoeg moest hebben!
    en bovendien was ik pas rond half twaalf uur gaan slapen.... dus 11.30 uur tot 3 uur is 2.30 uurtjes dan nog een half uurtje van tussen de vonken en mijn kat is 3 uurtjes in totaal! normaal slaap ik 10-12 uur in de vakantie! (nauja vorige grote vakantie had ik een slaap probleem dus was het ook max 3 uur per dag maar dat doet er niet toe)

    maar okay dit heeft niks met de wedstrijd te maken dusyeaa

    xxx -BFL


    Woon je echt in Curacao? ;o

    En aangezien de wereld gisteren niet vergaan is, wacht ik maar verder geduldig op de uitslag, haha (:


    The sun will rise and we will try again.

    Jeej, de wereld is niet vergaan, dus kunnen de nieuwe columniste gewoon schrijven als de uitslag er is!!


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ik wens alle kandidaten veel succes toe! *O*