• Quizlet zoekt nieuwe actieve columnisten!

    De laatste inschrijfdag was 9 december. Nu wordt er achter de schermen besproken wie een goede columnist zou zijn. Zo snel als het kan, zullen we de uitslag bekend maken op het forum.



    Spam maar verder in dit topic... =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Welch schreef:
    Ik wens alle kandidaten veel succes toe! *O*


    En ik wens alle crewleden nog succes met nakijken (:


    The sun will rise and we will try again.

    kerstkat schreef:
    Jeej, de wereld is niet vergaan, dus kunnen de nieuwe columniste gewoon schrijven als de uitslag er is!!


    Hahaha, inderdaad ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Hm, ik kan vanaf morgen nauwelijks meer on line zijn tot het einde van de kerstvakantie, dus stiekem hoop ik dat de uitslag er morgen opstaat. Zo niet, dan moet ik even geduld hebben. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ben ik de enige die eigenlijk gewoon geprobeerd heeft om een column te schrijven, zonder er iets van te verwachten?(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ben ik de enige die eigenlijk gewoon geprobeerd heeft om een column te schrijven, zonder er iets van te verwachten?(:
    Nee dat deed ik ook. Het onderwerp dat ik koos was ook eens iets anders en ik wou het dan ook maar gewoon proberen. Hahja we zien wel. Het is niet dat ik ontgoocheld ga zijn als ik er niet door ben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Memoria schreef:
    Ben ik de enige die eigenlijk gewoon geprobeerd heeft om een column te schrijven, zonder er iets van te verwachten?(:


    Nee, haha xd


    The sun will rise and we will try again.

    Memoria schreef:
    Ben ik de enige die eigenlijk gewoon geprobeerd heeft om een column te schrijven, zonder er iets van te verwachten?(:


    nope ik kan best schrijven (vind ik zelf dan) maar mijn gramtica en spelling faald enorm dus er zou een wonder zijn gebeurt als ik wel mee doe maarja wonderen geberen nou eenmaal...

    bv ik zit op toneel en dan is er behalve de lessen die iedereen kan volgen ook nog een speciaale groep waar je auditie voor moet doen enzo nou de een na laatste keer vond ik dat ik het heel slecht deed had zoveel beter gekund toen kreeg ik de hoofdrol o.o dus de keer daarna ging ik weer auditit doen (kheb eigenlijk nog nooit daarvoor geen rol gekregen zelfs toen ik geen auditie deed vroegen ze me nog wel eens xD maarja khad nooit de hoofdrol behalve dus die keer) maar okay terug naar waar ik gebleven was ik ging de keer daarna auditie doen en iedereen dagt echt dat ik de rol van "moeder" zo spelen groote rol niet de hoofdrol xD die wou ik ook graag zelfs verschillende leeraren gaven complimentjes enzo dat ik voruit was gegaan (mijn articulatie faalde soms en toen was elk woord braaf netjes uitgesproken) alles op alles gezet wat gebeurt er? ik kreeg geen rol --" nja jammer dan ik was een week lang pist mijn levensdroom is gecrashed en ik heb geen idee waar ik heen moet met mijn leven aangezien ik dat als doel had sins ik 7 was en tja school.... laten we zeggen dat ik dat altijd al extreem vervelend vond.... ik heb dan van die vrienden die zeggen dat je je moet in zetten voor school en blabla ja dahaaag ik heb tog nergens talent voor wat met school te maken heeft.... het enige waar ik goed in ben of op zijn minst een beejte zijn acteren en dingen op het psychise vak....... mijn andere droom werken een een kliniek als psychiater voor kinder patienten met anorexia..... moet ik vwo gaan doen en een heleboel leren wat me niet intreseert en waar ik ook helemaal niet goed in ben zoals natuurkunde biologie gadver... dus die droom moet ik opgeven... en acteren is ook in elkaar gezakt sinds dat min puntje... ga niet zeggen dat je niet alles atijd goed kan doen tegen me het werkt niet zo zit ik niet in elkaar
    nja jammer dan ik vind wel iets

    xxx -BFL


    Dont say why me, say try me

    Ben echt benieuwd. (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Ik begin nu toch wel echt benieuwd te worden aangezien het nu al twee weken na de deadline is :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Ik begin nu toch wel echt benieuwd te worden aangezien het nu al twee weken na de deadline is :3


    The sun will rise and we will try again.

    jaimyhoi schreef:
    Ik begin nu toch wel echt benieuwd te worden aangezien het nu al twee weken na de deadline is :3


    Me too!xD


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    jaimyhoi schreef:
    Ik begin nu toch wel echt benieuwd te worden aangezien het nu al twee weken na de deadline is :3


    Nog even geduld. Volgens mij heeft niemand gezegd dat het er rond deze tijd al op zou staan. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Nog even geduld. Volgens mij heeft niemand gezegd dat het er rond deze tijd al op zou staan. :Y)


    Ik denk dat jaimyhoi (en 030513 en ik) bedoeld dat het al twee weken heeft geduurd, en dat ze nu al wel zo'n beetje klaar zullen zijn(A)


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    kerstkat schreef:
    (...)

    Ik denk dat jaimyhoi (en 030513 en ik) bedoeld dat het al twee weken heeft geduurd, en dat ze nu al wel zo'n beetje klaar zullen zijn(A)


    Het ligt niet enkel aan ons, Rutger moet ook online zijn.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wiarda schreef:
    (...)

    Nog even geduld. Volgens mij heeft niemand gezegd dat het er rond deze tijd al op zou staan. :Y)


    Ik heb ook zat geduld hoor (; en ik ga er ook niet persé van uit dat het er binnen twee weken op zou staan. Ik benoemde gewoon de mijlpaal ^^ en ja. Hoe langer iets duwt om op te wachten, hoe nieuwsgierig je wordt ^^ maar ik zou het wel kunnen verdragen mocht het nog een maand duren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.