• Mensen, help, ik heb mijn maandelijkse party en normaal heb ik er nooit last van, maar vandaag heb ik wel zo'n enorme vreetkick O_O Begon vanochtend al met een mega ontbijt, en voor de rest van de dag ben ik allemaal crackers met kaas naar binnen aan het werken. Voel me nu echt zo'n trol uit the Hobbit. :')

    Meer mensen last van?


    ars moriendi

    *steekt hand op*


    Shoganai i ne~

    jah ken dat gevoel drink thee! dat helpt


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    ER ZITTEN WORMEN IN! Zo :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mijn maandelijkse partij is begonnen en dat betekend geen vreetbuien, maar pijn. Autsj, bah.
    En vanavond/vanmiddag ga ik ook nog naar mijn vriend en daarna met zijn ouders naar James Bond. Dus.. Dat is minder.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Me!
    Ogod, ik heb een chocolade reep en een zakje drop naast me liggen, en serieus, ik kan mijn vingers maar beter vasttapen (:


    Miep

    Nee, niet echt maar ik heb nu wel trek.


    Physics is awesome

    Nee, maar ik ben een cake aan het maken en pepernoten aan het eten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nee, maar ik ben een cake aan het maken en pepernoten aan het eten.

    Je kunt ook een pepernotencake maken.. :9


    ars moriendi

    Me! Het is bij mij ook de tijd van de maand en dat betekent vreten. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Had ook de periode van de maand en merk dan inderdaad dat ik genoeg op kan, vandaag ben ik volgepropt met hapjes op m'n werk. xd


    You are beautiful, you are love.

    Jep, meestal veel chocola


    Do what people say you can't.

    Ik herken het :'D Ik heb echt twee jaar gedacht dat ik nooit ergens last van had als ik ongesteld was, maar toen kwam mijn moeder er twee maanden geleden achter dat ik dus eigenlijk heel veel eet zonder dat zelf door te hebben :3

    Ik vind het goed van je dat je crackers met kaas eet... als ik zo'n eetbui heb eet ik chips en koekjes haha


    live the life you love

    Ik heb gewerkt en daar eet ik altijd heel veel
    Wel gezond hoor, iknwerk bij de fruit en groenten kraam op de markt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Erhm. Tja. Ik plunder altijd de chocolade automaat met een vriendin op school. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"