• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom ben ik zo zenuwachtig voor iets terwijl ik bijna iedereen daar al ken?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wil vakantieeeeee. Nog één dag...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fijn.. Ik mag een andere baan gaan zoeken )):


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    Fijn.. Ik mag een andere baan gaan zoeken )):

    Noh, waarom dat? :c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tot bijna één uur geslapen en nog steeds moe. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben moe.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nou mijn vader maar gesmst, meh :'D


    -

    Barnabas schreef:
    (...)
    Noh, waarom dat? :c


    Ze willen me de stress besparen. De vorige zaterdag dat ik werkte had ik zo erg last van stress dat de leidinggevenden om de tafel zijn gaan zitten of dit wel geschikt voor me was. Maar ze willen me wel helpen met het vinden van een nieuwe werkplek. Toch is het enorm balen ):


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    Ze willen me de stress besparen. De vorige zaterdag dat ik werkte had ik zo erg last van stress dat de leidinggevenden om de tafel zijn gaan zitten of dit wel geschikt voor me was. Maar ze willen me wel helpen met het vinden van een nieuwe werkplek. Toch is het enorm balen ):

    Wat voor werk deed je dan?


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Wat voor werk deed je dan?


    Ik werkte in een restaurant, in de keuken


    26 - 02 - '16

    Zoooo geen zin om te beginnen met wiskunde. /haat


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Opera schreef:
    (...)

    Ik werkte in een restaurant, in de keuken

    Kun je niet bij dat restaurant blijven werken maar dan wat anders doen?


    -

    Oke, goed dan. Blijf maar kut doen. -_-


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Genius schreef:
    (...)
    Kun je niet bij dat restaurant blijven werken maar dan wat anders doen?


    Ik deed ook al wel wat andere dingen, zoals bedienen enzo. Dit was niet echt een heel professioneel restaurant. Eerst was het voornamelijk afwassen, daarna de rest van de keuken een beetje leren, dan bestellingen opnemen en dan dingen doen zoals koffie maken en bij de bar staan. Maar ik heb dus een hele zaterdag in mijn eentje de afwaskeuken moeten doen en het was echt vreselijk druk. Er kwamen voor elk kopje dat ik afwaste wel vier terug of zo. Op een gegeven moment trok ik het ook gewoon niet meer. Maar ja, mijn moeder gaat nog even met de leidinggevende praten.


    26 - 02 - '16

    Opera schreef:
    (...)

    Ik deed ook al wel wat andere dingen, zoals bedienen enzo. Dit was niet echt een heel professioneel restaurant. Eerst was het voornamelijk afwassen, daarna de rest van de keuken een beetje leren, dan bestellingen opnemen en dan dingen doen zoals koffie maken en bij de bar staan. Maar ik heb dus een hele zaterdag in mijn eentje de afwaskeuken moeten doen en het was echt vreselijk druk. Er kwamen voor elk kopje dat ik afwaste wel vier terug of zo. Op een gegeven moment trok ik het ook gewoon niet meer. Maar ja, mijn moeder gaat nog even met de leidinggevende praten.

    Maar dat kan ook niet dat je alleen bij zoiets staat. Waar ik werk staan er altijd minimaal 2 mensen in de spoelkeuken. Dus het is voornamelijk de schuld van je leidinggevende lijkt me.


    -