• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vind je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Genius schreef:
    (...)
    Maar dat kan ook niet dat je alleen bij zoiets staat. Waar ik werk staan er altijd minimaal 2 mensen in de spoelkeuken. Dus het is voornamelijk de schuld van je leidinggevende lijkt me.


    Nee, de schuld van een werknemer die niet op is komen dagen en ze zeiden ook niet dat het om mij was. Maar dat ze gewoon niet wilden dat ik kapot zou gaan aan de stress. Ik heb trouwens een tijd geleden geprobeerd bij een kledingwinkel die zeiden dat ik later maar terug moest komen. Misschien kan ik het daar nog een keer proberen..


    26 - 02 - '16

    Oke. Blijf kalm. Als ik mezelf weer zo ga opfokken kan ik er ook niets mee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Godverdomme, sta ik in de supermarkt om boodschappen te doen zodat ik kan koken voor de familie, is gvd mn saldo te laag. Sta ik lekker voor paal daar. Nu zei ik dat ik terug kwam maar dat doe ik dus niet. Voel me lullig.

    Dan maar een pizza bestellen. Fuckfuckfuck.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Oh, ik moet echt afleren om mezelf is niet zo op te fokken. :x

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 16:32 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wat wil je dat ik antwoord je kwetst me iedere keer weer, het deed pijn dat nou net jij dat zei. (cat)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Als je zo er zo moeilijk over doet, doe het dan gewoon niet. Niet zo zeiken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Het is zoveel moeite om even naar de winkel te gaan, ook al woon ik er 2 minuten vanaf. :Y)


    -

    Pfff koppig, je kan het ook nooit accepteren en je erbij neerleggen, je moet ook altijd je zin hebben. Flikker toch op.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Genius schreef:
    Het is zoveel moeite om even naar de winkel te gaan, ook al woon ik er 2 minuten vanaf. :Y)


    Herkenbaar


    26 - 02 - '16

    Nu snap ik het al helemáál niet meer... Jij zei tegen me dat je me een beetje leuk vindt. Tegen vriend1&2(waar ik ook mee bevriend ben) zei je dat je me leuk vindt. Tegen vriend3(die ik niet ken) zei je dat je me niet leuk vindt. Tegen een goede vriendin van mij zei je dat je me niet leuk vindt... Echt, wtf? En dat terwijl ik helemaal eerlijk ben.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Still waiting for that moment..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Soo brilliant!


    You are beautiful, you are love.

    In dit kutland is ook helemaal niks mogelijk. Jeeezus. Het enige wat ik wil is wat geld om mijn kamer aan te pakken omdat mijn ouders dat toch niet gaan doen.


    26 - 02 - '16

    Mijn vader is gul zeg ._. Ik heb maar een beetje geld nodig maar dat vond hij niet genoeg schijnbaar. :'D


    -

    Pijn :\ nog steeds :\ en dat al vier dagen lang :\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.