• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 18 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 18 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Nu de nieuwste vorstin gered en gekroond is, staat er heel wat meer op het spel dan alleen haar leven. Zullen de Floraten wraak willen nemen voor haar ontsnapping en "happily ever after"? Of kent dit verhaal een ander staartje?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard
    - Vesta| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Galinda | Koning Rey Venado | Hert
    - Galinda Fedea Ambessa | Leeuw
    - Everdeen| Rosalie Meredith Foxx | Vos
    - ThisIsMeNow| Koningin Scarlett Darcy Rootz | Doodskopaapje
    - Squib| Dolf Ilyaz Wayland | Wolf

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Everdeen| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey *
    - Caleo| Dawnelle Ivy Moon | Wachter van Dolf
    - vrouw
    - man

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez*
    Gereserveerd door Vesta

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2013 - 13:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Calantha is Colfer, en mijn topics]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [ And mine topics 2 ^^ ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lyris schreef:
    [ And mine topics 2 ^^ ]

    Laatste posts:


    Rey

    "Waar zat je aan te denken? Hieraan?"
    Ik houd mijn adem even in wanneer haar handen over mijn lichaam glijden. Ik voel haar vingers over de rand van mijn boxers glijden en merk hoe al het bloed in mijn lichaam zich op een plaats gaat verzamelen.
    "Faye," kreun ik zacht.
    Ik druk mijn lippen passioneel op de hare.
    "Ik zat te denken aan hoe sexy het is wanneer jij de leiding neemt," zeg ik schor.
    Op mijn beurt laat ik mijn handen over haar lichaam gaan en trek het jurkje over haar hoofd. Ik leg mijn armen om haar middel en laat mijn handen over haar rug naar boven glijden, waar ik het slotje van haar bh lospruts. Ongegeneerd laat ik mijn blik even over haar naakte lichaam glijden en word bijna gek van opwinding. Ik druk mijn lippen weer op de hare en laat mijn lippen langs haar hals afdwalen en kus zachtjes haar borsten een voor een.



    Fedea

    "F-Fffé. Mmmpapagaatontploffen."
    Zelf slaak ik even een zucht wanneer ik hem voel klaarkomen en sluit genietend mijn ogen. Mijn hele lichaam tintelt na van mijn eigen orgasme en nog steeds lichtjes trillend laat ik me neerzakken tussen de lakens.
    "Boem."
    Lichtjes hijgend kijk ik hem aan en grinnik zacht. Ik kruip dichter tegen hem aan en geef hem een kort kusje terug wanneer ik er eentje op mijn lippen gedrukt krijg.
    "Heb ik je vandaag al gezegd dat je geweldig bent?"
    Ik giechel zachtjes en voel dat ik lichtjes ga blozen, als dat al opvalt, want volgens mij zie ik nog rood van de seks.
    "Het kan dat je dat al eens hebt vermeld, maar ik vind het niet erg het nog eens te horen," zeg ik zachtjes.
    Ik wacht tot ik zelf nog een beetje meer op adem ben en druk mijn lippen iets langer op de zijne. Met mijn ene hand ga ik op zoek naar de zijne, en de andere laat ik door zijn haren strelen. Mijn hartslag begint langzaam weer zijn normale ritme aan te nemen en ik voel me dolgelukkig, hier in zijn armen. Zo mogelijk kruip ik nog iets dichter tegen hem aan en druk een klein kusje in zijn hals, gezien ik daar iets beter bij kan dan zijn lippen.



    Eleanor

    ‘Zeg het me dan. Ikzelf kan niet duidelijker zijn dan ik al ben. Zeg me dat je vrienden wilt blijven en ik kan door gaan met zoals alles was maar laat me nu niet met hoop achter,’ zucht hij en komt mijn kant weer in. Vlak voor me blijft hij staan terwijl hij overduidelijk wacht op mijn reactie.
    ‘Ik laat je niet met hoop achter,’ bracht ik uit terwijl ik diep van binnen zocht naar de juiste woorden. Mijn handen balde zich tot lichte vuisten en ik wendde mijn blik even van hem af. ‘Ik ben wel gek op je, Matthew. Stapelgek. Ik weet alleen niet hoe ik er mee om moet gaan. Jarenlang heb ik mijn gevoelens voor jou onderdrukt, weggestopt omdat je weg was gegaan en ik daarvoor nog niet besefte hoeveel ik om je gaf. Ik kwam er te laat achter want je was al vertrokken,’ zei ik met een brok in mijn keel en sloeg mijn armen om mijn buik heen. De vier woordjes die ik op dit moment tegen hem wilde zeggen, bleven steken in mijn keel.



    Liam

    Ze knikt. "Zorg alleen dat je niet verdrinkt," Ik schiet zacht in de lach. 'Ik pas wel op.' Zeg ik en kijk naar haar. Zachtjes drukt ze haar lippen tegen de mijne aan. "Sorry," Mompeld ze gegeneerd. Haar tanden waren tegen die van mij aan geknalt omdat ze het niet kon laten te lachen. 'Ik vergeef je lieverd.' Zeg ik lachend en laat haar weer een beetje los zodat ze zelf kan staan. Ik streel een pluk rood haar uit haar gezicht en kus haar dan weer. Iets ruwer maar wel met passie deze keer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Matthew

    Ik loop naar haar toe en leg mijn handen op haar beide schouders. 'zeg het me nou alsjeblieft' ik kijk haar bijna smekend aan. Ik probeer niet te huilen en bijt dus hard op mijn lip.

    Atreyu

    "Het kan dat je dat al eens hebt vermeld, maar ik vind het niet erg het nog eens te horen."
    Ik kus haar zachtjes terug als ik haar lippen op de mijne voel en neem haar nog wat steviger in mijn armen wanneer ze dichter tegen me aan kruipt. Door het kusje dat ze in mijn hals plaatst, ril ik even.
    Er verschijnt een kleine grijns op mijn lippen terwijl haar woorden tot me doordringen.
    "Oh, wel in dat geval," grinnik ik. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en strijk haar haren naar achter zodat ik haar in de ogen kan kijken. Even vergeet ik helemaal wat ik wilde gaan zeggen. Mijn hart slaat een slagje over en mijn ademhaling versnelt een beetje. Ik druk mijn lippen heel zacht tegen de hare aan en laat mijn hand op haar wang rusten. Pas wanneer ik mijn ogen weer open, besef ik dat we in het midden van een gesprek zaten.
    "Je bent zo geweldig dat ik er sprakeloos van word," lach ik zachtjes.
    Ik laat haar even los en ga op mijn zij liggen zodat ik haar beter kan aankijken. Vervolgens schuif ik nog een eindje naar onder zodat mijn gezicht zich vlak voor het hare bevindt. Met een verliefde glimlach op mijn gezicht lig ik haar aan te staren.

    Camargue

    "Ik vergeef je lieverd."
    Als Liam me plots los laat, voel ik nog net zijn lippen even op die van mij voor ik kopje onder ga. Het kost me twee seconden om te beseffen dat ik moet trappelen om terug boven water te raken. Met een niet-begrijpende blik kijk ik Liam aan. Ik spuw wat zeewater uit en hoest even.
    "Waarom liet je me nou los?" vraag ik met een pruillip. "Cammie is klein."
    Ik weet dat Liam hier zonder problemen kan staan, maar volgens mij vergat hij even dat ik op deze diepte enkel met mijn ogen boven water zou komen.
    Ik zwem weer wat dichter naar Liam toe en leg mijn armen nogmaals om zijn hals heen.
    "Nu heb ik mond op mondbeademing nodig," zeg ik zo lief mogelijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Oh, wel in dat geval."
    Afwachtend kijk ik hem aan en het blijft een poosje stil.
    "Je bent zo geweldig dat ik er sprakeloos van word."
    Giechelend kijk ik hem aan en kijk hoe hij anders gaat liggen. Zijn gezicht komt op gelijke hoogte met het mijne en ik kan zijn verliefde blik beantwoorden met eenzelfde. Ik druk een vederlicht kusje op zijn lippen en lipbijtend kijk ik hem aan.
    "Zelf ben je anders ook redelijk fantastisch," zeg ik zachtjes.
    Grinnikend druk ik mijn lippen weer op de zijne, deze keer iets langer. Genietend sluit ik mijn ogen en laat mijn armen om zijn middel glijden. Zachtjes streel ik over zijn onderrug en kijk hem verliefd aan.
    "Ik hou van je, Trey," zeg ik stilletjes.
    Terwijl ik mijn ene arm om zijn middel laat liggen, neem ik de andere weg en haal mijn hand strelend door zijn haren terwijl ik hem liefdevol in de ogen kijk.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Terwijl ik haar los laat besef ik me dat dat geen slim plan was. Ze gaat direct kopje onder en komt daarna proestend boven water. "Waarom liet je me nou los?" Ik kijk haar verontschuldigend aan. "Cammie is klein." Ik kus haar voorhoofd. 'Ik dacht dat je hier wel normaal kon staan.' Excuseer ik mezelf en glimlach. Ze zwemt naar me toe en legt opnieuw haar armen in mijn nek. "Nu heb ik mond op mondbeademing nodig," Ik grinnik en ondersteun haar weer. 'Tja.. Ik moet natuurlijk wel je leven redden.' Fluister ik en druk mijn lippen op die van haar. Ombewust trek ik haar dichter tegen me aan en sluit mijn ogen.

    Atreyu

    Ik krijg het opnieuw wat warmer als ze op haar lip bijt en me aankijkt.
    "Zelf ben je anders ook redelijk fantastisch."
    Ik grinnik even en zucht genietend tegen haar lippen aan. Als ik haar vingers over mijn rug voel glijden, schuif ik nog wat dichter naar haar toe.
    "Ik hou van je, Trey."
    Terwijl haar hand door mijn haren glijdt, leg ik een van de mijne op haar buikje. Ik wrijf er zachtjes overheen met mijn duim en druk mijn lippen zachtjes op de hare. Dit moment, deze middag is gewoon perfect. Zachtjes zuig ik even op haar onderlip. Ik zet er even mijn tanden in en trek ze een stukje mee naar achteren. Met een speelse grijns kijk ik Fedea aan.
    "Ik hou ook van jullie," fluister ik rustig.
    Mijn ogen glijden even naar haar buik en zoeken dan weer de hare op. Ik schiet in de lach als ik mijn buik weer hoor grommen.
    "Ik denk dat ik nog wel wat plaats heb voor een echt dessert. Jij?" vraag ik met een brede glimlach.

    Camargue

    "Tja.. Ik moet natuurlijk wel je leven redden."
    Een tevreden zuchtje verlaat mijn lippen als ik zijn armen weer om me heen voel. Mijn ogen vallen dicht zodra ik zijn lippen op die van mij voel en met veel plezier kus ik hem terug. Ik moet even giechelen als hij me dichter tegen zich aan trekt en zoen hem dan rustig verder.
    Zonder dat ik er erg in heb, kriebelen mijn vingertoppen zachtjes zijn nek.
    "Hmm," breng ik onbewust uit.
    Ik vraag me af of Liam zelf beseft hoe lekker hij zoent. Af en toe, zoals nu bijvoorbeeld, zou ik alles om me heen vergeten. Hier zijn we gelukkig alleen en kan het geen kwaad, maar het heeft wel eens voor een beschamend moment gezorgd. Ik druk mijn lichaam dichter tegen het zijne aan terwijl er een ondeugende glimlach op mijn lippen verschijnt.
    "Hebben we het ooit al eens in de zee gedaan?" fluister ik tegen die van Liam aan, hoewel ik zelf ook weet dat het antwoord daarop "nee" is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Teder kus ik hem terug en zucht zachtjes wanneer hij op mijn onderlip bijt en me grijnzend aankijkt. Hiervoor smelt ik gewoon.
    "Ik hou ook van jullie."
    Mijn hart maakt even een sprongetje en verliefd kijk ik hem aan. Het mooie moment wordt verstoord door een gegrom dat vanuit zijn buik komt.
    "Ik denk dat ik nog wel wat plaats heb voor een echt dessert. Jij?"
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Dat kan er bij mij ook nog wel bij," geef ik lachend toe. "Maar ik heb niet echt veel zin om me nu aan te kleden en beneden te gaan sociaal wezen. Hier is het veel gezelliger."
    Ik druk een klein kusje op zijn lippen en kijk hem met een pruillipje aan.
    "Wat we ook kunnen doen, is roomservice bestellen?" stel ik voor.
    Ik kijk even om me heen, en zie dat er op het nachtkastje vanalles ligt, en een telefoon.
    "Waar heb je nog zin in?" vraag ik glimlachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    We zoenen enige tijd en ik vergeet alles om me heen. Ik kan alleen maar aan Camargue denken. Haar stralende lach, lieve karakter en geweldige lichaam. Ik heb gesloten ogen en open ze pas als Camargue me los laat. "Hebben we het ooit al eens in de zee gedaan?" Fluister ze tegen mijn oor waardoor ik kippenvel krijg. Ik schud ademloos mijn hoofd. 'Ik geloof van niet.'Mijn stem klinkt iets heser dan normaal door de opwinding die door mijn lichaam raast.

    Eleanor

    'Zeg het me alsjeblieft.'
    Zijn handen had hij zacht op mijn schouders gelegd terwijl ik recht in zijn smekende blik. 'Ik..' Bracht ik uit en voelde mijn hart versnellen waarop mijn ademhaling een stuk gejaagder ging.
    Even dacht ik weer terug aan de afgelopen jaren, liet alles door mijn hoofd heen gaan en sloot even mijn ogen. Zo moeilijk moest dit toch niet zijn? Als ik Matthew nu niks zei raakte ik hem misschien weer kwijt, en dan misschien niet alleen voor een wereldreis.
    'Ik.. Hou van je.' Mijn ogen schoten open en zochten direct de Zijne. Ondertussen ging mijn hart nog steeds als een bezetene te keer. 'En niet alleen als ik gewone vriend,' zei ik er zacht achteraan en sloeg mijn blik even af. Eindelijk had ik het gezegd en het voelde alsof een laatste stukje ergens op zijn plek viel.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Dat kan er bij mij ook nog wel bij. Maar ik heb niet echt veel zin om me nu aan te kleden en beneden te gaan sociaal wezen. Hier is het veel gezelliger. Wat we ook kunnen doen, is roomservice bestellen? Waar heb je nog zin in?"
    Ik kijk haar met een brede glimlach aan en trek haar nog wat dichter tegen me aan.
    "Als je met zulke slimme ideeën blijft komen kan ik niet beloven dat we in staat zullen zijn om de deur open te doen als de roomservice er is," grinnik ik.
    Ik kan het niet laten mijn lipppen nog even op die van haar te drukken. Ik loog daarnet niet, ik raak er echt opgewonden van als Fedea slim uit de hoek komt. Domme bimbo's zeggen me helemaal niets. Sowieso is mijn Fé pienter. Waarschijnlijk een van de redenen waarom ik zo voor haar gevallen ben.
    Met een trotse blik lig ik haar aan te kijken als ik ook een idee krijg.
    "Waarschijnlijk ligt er een kaart met wat ze hebben bij de minibar."
    Ik druk nog een vluchtig kusje op haar lippen en stap dan uit bed. Bij de minibar aangekomen blijk ik gelijk te hebben. Ik neem de kaart en loop er in een snel pasje weer mee naar bed waar ik me vrolijk weer naast Fedea neer laat ploffen. Ik sla mijn arm om haar schouder en vouw de kaart open.
    "Hmm, ijs," zeg ik met een glimlach. Ik laat mijn ogen even naar Fedea glijden. "Zie jij iets naar je zin?"

    Camargue

    Ik lach zachtjes als Liam nogal stilletjes zijn hoofd schudt.
    "Ik geloof van niet," zegt hij. Zijn stem klinkt hees en doet me even huiveren. Hij is zo sexy als hij zo praat.
    Ik veeg mijn lippen heel lichtjes over die van hem en kijk hem dan in de ogen terwijl ik op mijn onderlip bijt.
    "Nou, voor alles een eerste keer, niet?" fluister ik op mijn beurt weer.
    Terwijl ik zijn blik vasthoud met de mijne, lik ik even over zijn lippen voor ik hem weer kus en mijn ogen vanzelf dicht glijden. Ik weet niet wat het is, maar ik maak mezelf opgewonden met alleen al de gedachte aan hem, aan Liam. Van de manier waarop hij soms naar me kijkt zou ik al zin krijgen. Nog nooit heb ik zo zwaar de kriebels voor iemand gehad.
    "Ik hou van je, Liam," zeg ik zachtjes wanneer ik mijn lippen even los moet maken om te ademen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Als je met zulke slimme ideeën blijft komen kan ik niet beloven dat we in staat zullen zijn om de deur open te doen als de roomservice er is."
    Grinnikend kijk ik hem aan. Is dat een uitdaging?
    "Waarschijnlijk ligt er een kaart met wat ze hebben bij de minibar."
    "Oeh. Trey is ook lekker slim," zeg ik met een lachje.
    Ik trek het deken over me heen wanneer ik de koude voel bij het verdwijnen van zijn lichaamswarmte tegen het mijne. Voor ik het weet is hij weer bij me en glimlachend kijk ik hem aan.
    "Hmm, ijs. Zie jij iets naar je zin?"
    Ik haal mijn schouders op en laat mijn wijsvinger over de kaart glijden.
    "Hmm, moeilijk. Er staat zoveel lekkers op," zucht ik.
    Uiteindelijk laat ik mijn vinger van het blad afdwalen en geef hem een por op zijn neus.
    "Gevonden," zeg ik giechelend. Liefdevol druk ik mijn lippen op de zijne en bijt even op zijn lip.
    "Wat dacht je van slagroom? Of chocola? Kies jij maar. IJs is ook goed voor mij."
    Glimlachend kijk ik hem aan en druk nog een vluchtig kusje op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Hmm, moeilijk. Er staat zoveel lekkers op. Gevonden." Ik grinnik als ze me kust en even op mijn lip bijt. "Wat dacht je van slagroom? Of chocola? Kies jij maar. IJs is ook goed voor mij."
    Ik kijk haar ondeugend aan en wiebel even met mijn wenkbrauwen terwijl ik me weer een beetje meer naar haar toe draai. Ik laat een vinger rondjes over haar buikje draaien.
    "Waarom kiezen?" vraag ik met een lage stem.
    Langzaam breng ik mijn gezicht dichter bij het hare terwijl ik een glimlach niet kan onderdrukken. Ik veeg mijn lippen over de hare heen en kijk haar dan in de ogen.
    "Ik kan veel eten, en als we over hebben weet ik nog wel een manier om het toch op te krijgen."
    Mijn eerder glimlach is nu in een grijns veranderd. Heel even laat ik mijn ogen nog een keer over de kaart glijden, om te zien of er nog iets op staat dat ik wil, maar er staat niet echt iets op dat me verder aanspreekt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.