• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 18 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 18 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Nu de nieuwste vorstin gered en gekroond is, staat er heel wat meer op het spel dan alleen haar leven. Zullen de Floraten wraak willen nemen voor haar ontsnapping en "happily ever after"? Of kent dit verhaal een ander staartje?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard
    - Vesta| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Galinda | Koning Rey Venado | Hert
    - Galinda Fedea Ambessa | Leeuw
    - Everdeen| Rosalie Meredith Foxx | Vos
    - ThisIsMeNow| Koningin Scarlett Darcy Rootz | Doodskopaapje
    - Squib| Dolf Ilyaz Wayland | Wolf

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Everdeen| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey *
    - Caleo| Dawnelle Ivy Moon | Wachter van Dolf
    - vrouw
    - man

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez*
    Gereserveerd door Vesta

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2013 - 13:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ Lyris --> Vesta ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [_O_ Amy voor het aanpassen van je eigen naam :W]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    [_O_ Amy voor het aanpassen van je eigen naam :W]

    [Ja ik dacht, laat ik Elise nou niet nog meer werk geven, hahaha.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Realist schreef:
    Liam

    Ze lijkt te wachten met versnellen en haar vingers gaan door mijn bruine haar. "Liam... kusje..." Ik kan zelf niet reageren aangezien ze haar lippen al op de mijne drukt. Ik glimlach en kreun als ze op mijn onderlip bijt en zuigt. Voor de kus intiemer word laat ze me helaas los om te kunnen praten. "Zo goed?" Ik knik met gesloten over. 'Hmm hmm.' Mompel ik instemmend. Ik probeer nu mijn heupen ook mee te laten bewegen. Ik weet even niet hoe ik moet staan maar dat lukt het me om ook mee te bewegen,

    Matthew

    Ik trek haar dichter tegen me aan en omhels haar stevig. ‘Ik dacht dat ik te laat was.’ Ik schud mijn hoofd. 'Je zou nooit te laat zijn geweest Ell.'
    Mompel ik en druk een kusje op haar wang. 'Ik zou gewoon net zolang op je wachten als nodig was.' Fluister ik en verstrengel onze vingers.
    'Kom.' Met tegenzin laat ik haar los en hand in hand lopen we verder. Op dit moment voelde ik me de gelukkigste man ter wereld.

    Eleanor

    'Je zou nooit te laat zijn geweest, Ell. Ik zou gewoon net zolang op je wachten als nodig was.'
    Zijn vingers verstrengelen zich met de mijne nadat hij een kus op mijn wang had gedrukt. Met een warme blik keek ik naar hem op en glimlachte vervolgens zacht. 'Kom.' Mijn blik glijd even om ons heen nadat hij me weer losliet, waarna we langzaam weer aanliepen. Het was rustig op het pad waar we stil hadden gestaan, maar een stelletje wat een eindje verderop op een bankje zat keek nieuwsgierig onze kant in.
    'Heb jij al gegeten?' Vroeg ik hem terwijl ik ondeertussen in gedachten meer bezig was met wat er zojuist was gebeurd en me niet zo heel veel aantrok van de twee.
    Ik kon een nieuwe glimlach op mijn gezicht niet onderdrukken en al lopende zocht ik met mijn vingers naar de zijne. Vaker had ik zijn hand vast gehouden, maar nu voelde het anders. Compleet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Colfer schreef:
    Rey

    "Zielsveel," hoor ik haar mompelen.
    Er verschijnt een grijns op mijn gezicht en weet dat ze nu geniet met volle teugen, wat mijn bedoeling ook was.
    "Rey, i-ik-"
    Ik kreun zacht bij het voelen van haar nagels in mijn rug en verhoog het tempo van mijn vingers nog even. Met een liefdevolle blik kijk ik toe hoe ze langzaamaan haar hoogtepunt bereikt, en neem mijn vingers uit haar. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en ga naast haar liggen, kijkend hoe haar borstkas op en neer gaat, luisterend naar haar ademhaling. Zelf ben ik behoorlijk opgewonden geraakt van haar te zien genieten, maar besteed er even geen aandacht aan. Zachtjes streel ik over haar zij en draai haar gezicht naar me toe.
    "Ik hou van je," fluister ik nogmaals.
    Ik kan het haar maar niet vaak genoeg zeggen, dus zeg ik het zovaak ik kan. Liefdevol kijk ik haar in de ogen en verstrengel onze vingers, terwijl ik geduldig wacht tot ze weer bekomen is van haar orgasme.


    Faye
    Het blijft stil, vrijwel niets is er te horen in de kamer op onze ademhaling na, mijne iets heviger dan de zijne. Zijn lippen voel ik op mijn voorhoofd drukken en klamp me tegen hem aan, nog na rillend van het orgasme van zonet.
    "Ik hou van je," fluistert hij zachtjes, herhaalt zijn woorden en er is niets meer dan die woorden dan ik momenteel nodig heb. Ik open tevreden mijn ogen en druk mijn lippen teder op de zijne.
    "Te amo," antwoord ik terug, mijn stem redelijk hees en zucht diep. Ik verstrengel mijn vingers met die van hem en glimlach liefdevol naar hem, even niet wetend wat te zeggen of te doen.
    Dan herinner ik me plots dat we eigenlijk van plan zijn om nog te gaan klifduiken vandaag en aangezien de gordijnen dicht zijn ik totaal geen besef meer heb van tijd, dus kijk ik op, zoekend naar een klok, maar als ik deze niet vind, leg ik mijn hoofd weer op Rey zijn borstkas en sla de dekens om ons heen. De tijd dringt niet, we hebben nog jaren voor ons.
    "We moeten nog vragen aan Eleanor en zo of ze zo direct meegaan naar dat café." zeg ik na een paar verstreken minuten en kijk even op. De naam van het café ben ik eigenlijk alweer vergeten, maar ik weet dat er hier ergens een foldertje ligt en het dus makkelijk te vinden moet zijn.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Die hoor ik graag."
    Giechelend kijk ik hem aan.
    "Ja, blijkbaar," probeer ik tussen de kleine kusjes door te mompelen.
    Ik draai mijn gezicht naar hem toe wanneer hij naast me komt liggen en kijk hem verliefd aan. Met mijn hand streel ik over zijn arm, en wanneer ik bij zijn vingers aankom verstrengel ik die met de mijne. Ik druk een klein kusje op zijn lippen.
    "Ik hou van je," zeg ik zachtjes.
    Ik leg mijn vrije arm om zijn hals en kruip iets dichter tegen hem aan. Genietend sluit ik mijn ogen en begin te giechelen wanneer ik nog een ideetje krijg.
    "Wat dacht je van nog een beetje slagroom?" vraag ik zachtjes.
    Plagerig kijk ik hem aan en laat mijn vingers zachtjes in zijn hals strelen. Ik druk mijn lippen liefdevol op de zijne en laat mijn hand over zijn borstkas naar zijn onderbuik glijden.



    Rey

    "Te amo."
    Er trekt een rilling door me heen en ik besef nogmaals dat ik wel degelijk de juiste beslissing heb genomen door haar bij me te laten logeren, vlak nadat we haar en Fedea redden van de andere floraten. Ik streel zacht met mijn neus langs de hare en kijk haar verliefd in de ogen.
    "We moeten nog vragen aan Eleanor enzo of ze zo direct meegaan naar dat café."
    Ik leg mijn armen om haar heen en druk een kusje op haar lippen.
    "Straks. We doen dat straks wel. Dit is veel te leuk," zeg ik met een kleine grijns.
    Even laat ik mijn handen over haar rug naar haar kontje glijden en geef er een plagerig tikje op.
    "Tenzij je liever naar beneden gaat. En kleren aantrekt."
    Ik zucht even melodramatisch en kijk haar grijnzend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Straks. We doen dat straks wel." Ik merk dat hij met zijn gedachten heel ergens anders lijkt te zijn, maar veel doet het me niet wanneer ik voel hoe hij zijn handen om me heen drukt en zijn lippen op de mijne perst. Voorzichtig beantwoord ik zijn kus. Dat antwoord klinkt eigenlijk wel goed zo.Als we iets later zijn dan is dat ook best, of morgen, we hebben werkelijk alle tijd, niemand die ons tegen zal houden neem ik aan.
    "Dit is veel te leuk," Grijnzend kijk ik hem aan, voel zijn handen over mijn rug glijden waardoor er een rilling over mijn ruggengraat strijkt.
    "O ja?" grinnik ik dan op mijn beurt en kijk hem uitdagend aan, vang een speelse twinkeling op in zijn ogen.
    "Tenzij je liever naar beneden gaat. En kleren aantrekt." zegt hij hierna vervolgens waarna een heel diepe zucht zijn lippen verwijderd. Ik zucht met hem mee, ga rechtop zitten en trek mijn benen iets op.
    "Wil je dan dat ik zonder kleding naar beneden ga?" kaats ik een vraag terug en grinnik even, meer voor de grap want zoiets zou ik absoluut niet doen, zelfs niet voor geld. Nee, echt, over mijn lijk.
    "Dat gaat me iets te ver hoor." vervolg ik dan nog mijn woorden en trek het laken wat op, draai me iets meer naar Rey toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wil je dan dat ik zonder kleding naar beneden ga? Dat gaat me iets te ver hoor."
    Grijnzend kijk ik haar aan en ga naast haar rechtop zitten. Ik leg mijn armen om haar heen en trek haar zachtjes tegen me aan.
    "Ik heb liever dat je hier bij mij blijft, zonder kleren."
    Mijn blik zoekt de hare op en met fonkelende ogen kijk ik in de hare. Zachtjes leun ik met mijn voorhoofd tegen het hare en sluit genietend mijn ogen.
    "Blijf bij me," herhaal ik zacht en druk een kusje op haar neus. Verliefd kijk ik haar aan.
    "Blijf bij me, voor altijd?" vraag ik fluisterend.
    Ik trek het deken over ons beide heen en laat mijn hoofd zachtjes op haar schouder rusten terwijl ik kleine kusjes in haar hals plaats. Heel even bijt ik zacht op haar huid en druk er vervolgens nog een klein kusje op.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik heb liever dat je hier bij mij blijft, zonder kleren." Wanneer hij zijn arm om me heen plaatst, begraaf ik mijn gezicht in zijn hals en plaats er voorzichtig een kusje, kijk hem hierna weer aan en glimlach zelfverzekerd.
    "Blij bij me," Hoor ik hem zachtjes zeggen, opent zijn ogen weer. De glimlach op mijn gezicht verdwijnt heel even en kijk hem serieus aan, grinnik wanneer hij zijn lippen kort op mijn neus drukt. Ik geef nog geen antwoord, omdat ik de woorden niet kan vinden waarna ik zoek. De juiste woorden die hem vertellen hoeveel ik wel niet om hem geef en ik hem nooit meer los zal laten.
    "Blijf bij me, voor altijd?" Ditmaal bezit zijn stem een vragende ondertoon, meer onzekerheid, iets dat totaal overbodig is in deze kwestie vind ik. Mijn keuze heb ik al vanaf vrijwel dag één gemaakt en nog steeds heb ik er geen spijt van, bij lange na niet zelfs. Ik ben alleen nog maar meer van deze jongen ga houden.
    "Ik blijf bij je, Rey." zeg ik dan zachtjes en streel met mijn hand langs zijn wang heen, onderdruk een kleine glimlach en verstrengel onze vingers. "Tot de laatste seconde." vul ik mijn woorden dan bij en druk mijn lippen teder op de zijne, plaats mijn armen om zijn schouders.
    "Ik laat jou echt niet meer zomaar gaan, hoor." fluister ik dan nogmaals zachtjes in zijn oor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik blijf bij je, Rey. Tot de laatste seconde."
    Ik voel haar lippen op de mijne en trek haar dichter tegen me aan.
    "Ik laat jou echt niet meer zomaar gaan, hoor."
    Glimlachend kijk ik haar aan en ga voor haar zitten. Langzaam druk ik haar achterover, zodat ik boven haar kom te hangen. Ik druk mijn lippen zachtjes op de hare en kijk haar dolverliefd aan.
    "Ik hou van je, Faye," zeg ik.
    En ik meen het, zowaar ik hier ben. Ik hou meer van haar dan ik ooit van iemand heb gehouden, en ik weet dat mijn beslissing vaststaat. Ik wil de rest van mijn eeuwigheid met haar doorbrengen, maar alleen als zij dat ook wil. Ik streel met mijn neus langs de hare en druk een liefdevolle kus op haar lippen. Zachtjes druk ik mijn lichaam tegen het hare aan en laat mijn handen weer over haar lichaam glijden. Mijn hand blijft even rusten bij haar borsten, en mijn vingertoppen strelen over haar huid terwijl ik zacht even op haar lip bijt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Aangezien internet straks dood zal zijn en ik 't toch even wil zeggen; Een hele fijne, en knallende, jaarwisseling! X. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Hmm hmm," klinkt het stil terwijl Liam met gesloten ogen knikt. Met een glimlachje op mijn lippen laat ik mijn blik even over zijn gezicht glijden en beweeg mijn heupen weer wat sneller. Ik vind het heerlijk om hem zo te zien genieten. Mijn ventje. Ik zou hem de wereld op een zilveren presenteerblaadje willen geven. Hij verrast me een beetje als hij zelf ook zijn heupen begint te bewegen en ik slaak een klein gilletje dat verdacht veel op een kreun lijkt.
    Ik moet even giechelen om mezelf en druk met een brede glimlach mijn lippen weer op die van Liam. Ik zuig even op zijn onderlip en geef vervolgens plagerig een likje van zijn onder- naar zijn bovenlip.
    "Hmm," zucht ik genietend. Er is iets aan zijn lippen waardoor je proeft dat het Liam is.
    Ik klem mijn armen wat steviger om zijn hals waardoor ik automatisch iets dichter tegen hem aan kom.
    Langzaam maar zeker beginnen mijn gedachten af te nemen en sturen mijn hersenen het ene na het andere signaal van genot doorheen mijn hele lichaam. Mijn ademhaling wordt oppervlakkiger en ik ril even van pure opwinding.
    "Liam," mompel ik tegen zijn lippen aan als waarschuwing dat ik bijna mijn hoogtepunt bereikt heb. Er is iets dat openbare plaatsen zo spannend maakt voor mij dat ik het er nooit lang volhou.

    Atreyu

    "Ja, blijkbaar."
    Ik ril even als ze haar poezelzachte hand over mijn arm laat glijden, alsof ze er met een fluwelen doekje overheen gaat.
    "Ik hou van je."
    Ik wil net antwoorden dat ik ook van haar hou, maar ik schiet in de lach als ze begint te giechelen. Ik vind het zo heerlijk als ze dat doet, ze is echt zo'n meisje meisje. Veel vrouwelijker dan Fedea loopt er niet rond denk ik. En het beste is dan nog dat ze niet gaat overdrijven door alleen roze en glitters te dragen. Aan zulke typjes heb ik echt een hekel. Mijn Fé is gewoon perfect wat vrouwelijkheid betreft.
    "Wat dacht je van nog een beetje slagroom?"
    "Wil- Mmmh." Ik moet mezelf onderbreken als ze haar lippen op de mijne drukt en overal waar hand hand passeert krijg ik kippenvel. Ik ril even en glimlach ondeugend tegen haar lippen aan voor ik de mijne ervan losmaak.
    "Wil je slagroom, prinsesje?" vraag ik met een verleidelijke stem. Ik neem met mijn vrije hand de spuitbus en schud er even mee. Zonder te waarschuwen druk ik een toefje van het zoete spul op alletwee haar borsten. Met een grijns kijk ik haar aan.
    "Oops, mijn vinger schoot uit," grinnik ik. "Ik maak het wel even schoon."
    Langzaam lik ik de slagroom weg en wanneer ik klaar ben druk ik mijn lippen weer op die van haar.
    "Zoet voor mijn zoetje," lach ik zachtjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Vesta schreef:
    [Aangezien internet straks dood zal zijn en ik 't toch even wil zeggen; Een hele fijne, en knallende, jaarwisseling! X. ]

    Saaaaame! (: x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [En een gelukkiiiigeeee verjaaaaardaaaaag *O*]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.