• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 18 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 18 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Nu de nieuwste vorstin gered en gekroond is, staat er heel wat meer op het spel dan alleen haar leven. Zullen de Floraten wraak willen nemen voor haar ontsnapping en "happily ever after"? Of kent dit verhaal een ander staartje?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard
    - Vesta| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Galinda | Koning Rey Venado | Hert
    - Galinda Fedea Ambessa | Leeuw
    - Everdeen| Rosalie Meredith Foxx | Vos
    - ThisIsMeNow| Koningin Scarlett Darcy Rootz | Doodskopaapje
    - Squib| Dolf Ilyaz Wayland | Wolf

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Everdeen| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey *
    - Caleo| Dawnelle Ivy Moon | Wachter van Dolf
    - vrouw
    - man

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez*
    Gereserveerd door Vesta

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2013 - 13:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik frons even als ik hem verbaasd zie kijken, niet goed wetend wat er scheelt. Al gauw verandert zijn blik weer, en ben ik nu degene die verward is.
    Zachtjes begin ik te giechelen wanneer hij het ijs van het karretje neemt en ik open lachend mijn mond wanneer hij een lepel ijs mijn richting uit laat komen. Ik trek een pruillipje wanneer hij het ijs zelf opeet en voor ik goed en wel kan zeuren, proef ik zijn lippen op de mijne. Ik lach tegen zijn lippen aan en leg mijn arm om zijn hals. Ik lik zachtjes over zijn lippen heen en geniet van de lekkere vanillesmaak wanneer hij ook zijn mond opent. Wanneer het ijs op is, kijk ik hem lachend aan.
    "Hmm, dat was lekker," zeg ik zacht. "Mama nog ijsje."
    Ik leun over hem heen, zo klunzig als wat, en neem ook een lepel van het karretje. Wanneer ik ook een busje slagroom zie staan, kom ik op een beter idee. Lichtjes grijnzend kijk ik hem aan en neem het busje in mijn handen. Ik schud er even mee en spuit een klein toefje slagroom in zijn hals.
    "Oepsie," zeg ik zo onschuldig mogelijk. Giechelend kijk ik hem aan en hap naar het beetje slagroom, dat ik liefdevol weglik, tot zijn hals weer schoon is. Ik geef een klein likje over zijn huid en bijt er even zachtjes in om Trey te plagen. Vervolgens richt ik mijn blik weer op Trey en kijk hem verliefd aan.
    Dit maal neem ik weer de lepel en neem zelf een hapje van het ijs.
    "Heerlijk," mompel ik genietend terwijl ik me weer naast Trey vlei. Ik neem nog een lepeltje ijs en breng de lepel naar zijn lippen. Voordat hij naar het ijs kan happen, trek ik de lepel weg en druk mijn lippen op de zijne. Grinnikend kijk ik hem aan en voeder hem alsnog het ijs.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik voel de haren op zijn bovenarmen overeind komen. Kippenvel. Zachtjes grinnik ik binnensmonds, maar houd me verder gedeisd en raak des te meer opgewonden van de kreun die zijn lippen verlaat en volg zelf zijn voorbeeld wanneer zijn handen langs mijn slipje glijden. Vrijwel automatisch til ik mijn heupen ietwat omhoog, meteen wetend waar hij op doelt en voel de slanke stof langs mijn lichaam glijden tot ook mijn laatste kledingstuk verdwenen is.
    Ik hap naar adem als ik hem bij me binnen voel dringen en smoor mijn kreun door mijn lippen ruw op die van Rey te drukken, voel zijn tong over mijn lippen glijden waardoor ik automatisch mijn mond ietwat open.
    Mijn handen laat ik soepel langs zijn lichaam glijden en volg met mijn heupen het ritme dat Rey voert, houdt mijn ogen gesloten en kreun een aantal keren zijn naam uit. Even dringt het tot me door dat we niet de bekende buren hebben zoals we thuis hebben, maar laat dit al snel aan me voorbij gaan; helaas dan en grijns lichtjes als ik bedenk waar ik me wel niet mee bezighoudt momenteel.
    Ik kijk op wanneer hij met zijn handen over mijn borsten streelt en plaats mijn benen om zijn middel heen waardoor ik hem dichter tegen me aan kan drukken en hij dieper in me komt. Zachtjes span ik mijn spieren wat aan, bijt zachtjes in zijn onderlip nadat ik mijn lippen op de zijne heb gedrukt en breek de kus al snel af als ik merk dat ik toch even op adem moet komen.
    "Beter dan op het vliegveld?" zeg ik dan, ligt hijgend en kijk hem grijnzend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik voel haar heupen tegen de mijne bewegen en kreun zachtjes tegen haar lippen aan. Bij het horen van mijn naam, trekken er rillingen door me heen en ik bijt zacht op haar lip. Ik voel haar benen om mijn middel slaan, en een lichte grom ontsnapt mijn lippen wanneer ze me dieper in haar trekt. Mijn adem stokt in mijn keel wanneer ik haar spieren voel opspannen en ik mompel enkele keren haar naam.
    "Beter dan op het vliegveld?"
    Haar gegrijns doet me smelten en ik laat mijn hand door haar haren glijden.
    "Zoveel beter," zucht ik hees en schor.
    Kreunend voer ik het tempo wat op en druk mijn lippen weer liefdevol op de hare. Nog steeds streel ik zacht over haar borst en laat mijn hand nu langzaam op haar heupen rusten. Mijn andere hand glijdt uit haar haren en volgt de contour van haar schouder en ik streel over haar arm om zo bij haar hand uit te komen. Ik verstrengel onze vingers en zucht tegen haar lippen aan. Ik weet nu al dat het niet bijster lang zal duren.
    De hand die op haar heupen rust, laat ik verder afdwalen tot tussen haar benen, en plagerig streel ik haar over haar clitoris en bijt zachtjes op haar lip.
    "Damn, Faye, ik hou van je," kreun ik hees terwijl ik het tempo weer wat opvoer.
    Ik druk mijn lichaam iets dichter tegen het hare aan en sluit genietend mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Zoveel beter," Ik grinnik bij het horen van zijn schorre stem en knik gelukzalig. Dat is precies hetgeen wat ik wilde horen, want hoewel ik het op het vliegveld ook een vooral heel aparte ervaring vond, vind ik dit toch wel iets prettiger te noemen, veel praktischer en comfortabeler ook moet ik eerlijk zeggen.
    Ik glimlach tevreden naar hem en kijk hem verliefd in zijn heerlijke blauwe ogen aan voordat hij zijn lippen alweer op die van mij drukt en zo ook mijn kreun smoort. Zijn handen voel ik over mijn heupen glijden en ergens besef ik me dat dit voor Rey nooit al te lang meer gaat duren.
    Wanneer zijn handen plots mijn heupen verlaat kijk ik verbaasd op, maar merk al snel wat hij van plan is en ril van genot wanneer ik zijn vingers over mijn clitoris voel glijden. Een luide kreun verlaat mijn lippen als ik hem dan ook nog eens op mijn onderlip voel bijten en druk mijn nagels in zijn bovenrug voordat ik ze door zijn haren laat glijden en mijn lippen passioneel op die van hem druk om de opkomende kreunen te onderdrukken.
    "Damn, Faye, ik hou van je," Zijn hese stem weerklinkt door de kamer heen, merk hoe hij het tempo nogmaals iets opvoert. De kans krijg ik niet om antwoord te geven voordat er nogmaals een kreun uit mijn mondhoeken komt, voel zijn lichaam dichter tegen me aandrukken en voel de zweetparels op mijn voorhoofd staan. Een combinatie van het warme weer en ons sportieve 'gewandel' of hoe Fedea het noemt 'dessert'.
    "Voor altijd," antwoord ik hem zodanig, meer dan dat komt er niet eens uit mijn mond. Mijn hart voel ik luidruchtig in mijn keel kloppen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Voor altijd."
    Ik voel mijn ademhaling versnellen en probeer mijn naderende hoogtepunt uit te stellen. Door het geplaag van Faye stond ik net zowat op springen, dus veel heb ik niet meer nodig.
    Ik vertraag mijn tempo wat, en beweeg mijn heupen traag, maar intens, tegen de hare aan, terwijl mijn hand nog steeds Faye's genot stimuleert. Er rolt een kreun over mijn lippen wanneer ik even doorstoot en ik open mijn ogen om haar even te bewonderen. Mijn hand laat de hare los en ik streel haar zacht over het voorhoofd. Haar huid gloeit en in mijn ogen is ze mooier dan ooit. Ik druk een liefdevolle kus op haar lippen en kreun zachtjes tegen haar mond aan.
    "Faye, ik-" mompel ik zacht, wanneer ik mijn hoogtepunt weer voel naderen.
    Ik verhoog het tempo van mijn hand wat, ik wil haar eerst laten genieten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Een tikkeltje verbaast kijk ik op als ik merk dat Rey het tempo een pitje lager zet en zijn heupen traag tegen de mijne aan beweegt. Een zachte kreun verlaat mijn lippen en huiver van genot. Ik glimlach tevreden naar hem als hij me kort aankijkt, met zijn hand over mijn voorhoofd streelt en beantwoord zijn kus vol passie.
    Ik merk aan Rey zijn oppervlakkige ademhaling al snel dat hij zijn hoogtepunt bijna nadert, waardoor ik hem plagend wat dieper in me duw door middel van mijn benen rond zijn middel te slaan en hap kort naar adem.
    "Faye, ik-" Hoor ik hem zachtjes mompelen. Hij hoeft niet verder te praten, want ik weet heel goed waar hij op doelt en breek zijn woorden dan ook af met een vurige kus. Mijn handen glijden langzaam langs de rand van het bed heen waar ik wat afkoeling vind, maar laat ze al snel weer langs Rey zijn lichaam glijden. Schijnbaar ben ik niet de enige die het warm heeft.
    Een kreun rolt er van mijn lippen wanneer hij het tempo van zijn vingers wat opvoert en til mijn heupen iets op, weet nu dat ook ik mijn hoogtepunt snel zal bereiken. Nog even span ik mijn spieren samen in een poging om Rey te plagen en druk mijn lippen zachtjes in zijn hals om de opkomende kreunen te doen smoren, sluit mijn ogen van puur genot en voel het licht worden in mijn hoofd. Zachtjes laat ik mijn hoofd achterover vallen als ik mijn orgasme steeds dichter voel naderen en wanneer ik mijn hoogtepunt bereikt heb, druk ik mijn lippen nog kort op de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik word haast gek bij het voelen van haar handen over mijn gehele lichaam. Mijn lichaam staat in brand waar ze me aanraakt en het vergt me veel moeite mijn hoofd erbij te houden. Ik voel haar spieren nog even opspannen en een lichte grom rolt over mijn lippen. Ik voel haar mond nog even op de mijne voordat ik nog zacht haar naam mompel en klaarkom.
    Ik stoot nog langzaam verder tot ik haar ook voel klaarkomen en laat me uitgeput naast haar neerzakken tussen de lakens. Buiten adem houd ik mijn ogen gesloten en leg op de tast mijn armen om haar middel om haar dichter tegen me aan te trekken. Ik begraaf mijn gezicht in haar hals en druk hijgend enkele kusjes op haar klamme huid.
    "Dat was hemels," weet ik na een tijdje uitgeput uit te brengen.
    Langzaam open ik mijn ogen en kijk glimlachend naar de mooiste vrouw ter wereld, voor mij dan toch. Ik druk een klein kusje op haar neusje en streel door haar haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Wanneer ik zijn armen om mijn middel voel, kruip ik iets richting hem, zijn lippen voel ik in mijn hals en druk zachtjes een kus op zijn voorhoofd.
    "Dat was hemels," Hoor ik hem zeggen, kijk hem met knipperde ogen aan en grinnik, nog niet in staat om iets te zeggen. Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas, een diepe zucht verlaat mijn mond en voel mijn hart nog luid op en neer gaan, voel zijn hand door mijn haar glijden.
    "Zeker," zeg ik dan uiteindelijk na een kort tijdje, voel de warmte nog steeds door mijn aderen glijden.
    Op dit moment voel ik me gewoon het gelukkigste meisje op heel de wereld en kijk hem nog steeds een tikkeltje sprakeloos aan, weet gewoon niets uit te brengen en druk mijn lippen zachtjes op de zijne, laat mijn blik door de kamer glijden wat toch wel een heel ander uitzicht is dan gewoonlijk. Een ander bed, een ander plafond. Het lijkt hier wel bijna magisch zo mooi, zo perfect.
    "Eindelijk zijn we in Jamaica," zeg ik meer tegen mezelf dan Rey en sluit kort mijn ogen. Hoe alles zo snel heeft kunnen veranderen, kan ik nog steeds niet helemaal bevatten, maar het draait erom dat ik gelukkig ben - en momenteel kan ik niet gelukkiger zijn.
    "Ongelofelijk hè?" vraag ik dan glimlachend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Zeker."
    Glimlachend kijk ik haar aan. Na al die eeuwen had ik de hoop opgegeven om ooit nog iemand te vinden, zo speciaal als het meisje dat nu in mijn armen ligt. Hoe het allemaal zo snel kan veranderen, zo plots en onverwacht. Glimlachend kijk ik toe hoe haar blik de kamer rondglijdt.
    "Eindelijk zijn we in Jamaica. Ongelooflijk hè?"
    Lachend knik ik.
    "De laatste tijd gebeuren er allemaal ongelooflijke dingen," zeg ik zacht.
    Ik druk een kusje op haar lippen en trek haar dichter tegen me aan.
    "Hmm," zeg ik zacht en verberg mijn gezicht in haar haren. Met gesloten ogen snuif ik haar geur in me op en druk een klein kusje in haar hals.
    "Ik hou van je, Faye," zeg ik zacht.
    Ik streel wat haren uit haar gezicht en kijk haar dolverliefd in de ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik zie hem lachend knikken en tik speels met mijn vinger op zijn neus.
    "De laatste tijd gebeuren er allemaal ongelooflijke dingen," Hoor ik hem haast fluisterend zeggen waardoor ik moeite heb met het verstaan van de woorden, maar er uiteindelijk toch nog iets uit weet te ontcijferen en kan niets anders doen dan hem zijn gelijk geven. Het warme gevoel dat me bekruipt wanneer hij me dichter tegen zich aantrekt, geeft me enkel en alleen een prettiger gevoel.
    "Hmm," Zijn lippen voel ik in mijn hals, til zijn kin hierdoor iets op en plaats mijn lippen teder op die van hem.
    "Ik hou van je, Faye." zegt hij dan, iets waardoor ik moet blozen en druk mijn lippen nog kort op de zijne, breek de kus naar mijn idee al veel te snel af.
    "Ik hou ook van jou," zeg ik met een glimlach terug en pak zijn hand beet als deze langs mijn gezicht glijdt om er zachtjes in te knijpen.
    Een diepe zucht verlaat mijn lippen als ik me weer op het kussen laat zakken en kijk kort naar onze verstrengelde vingers, sla het deken wat meer om ons heen.
    "Weet je," zeg ik dan ineens, "soms vraag ik me echt af waar ik gezeten had, als ik niet met jou was meegegaan." bedenk ik me dan en volg met mijn vingers de contouren van zijn hand.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eleanor

    Kippevel rolt over mijn lichaam heen als hij me terug kust en ik zijn hand in mijn nek voel. Zachtjes leg ik mijn armen om zijn nek heen en druk mezelf dichter tegenhmhem aan. Het interesseerde me niet dat we midden op het pad stonden en dat mensen ons konden zien. Hier had ik lang genoeg op moeten wachten. Langzaam en tegen mijn zin in verbreek ik na een tijdje alsnog onze kus. Mijn armen laat ik rustig van zijn nek afglijden terwijl ik mijjn blik op de zijne gericht hield.
    'Het spijt me dat het zolang duurde voor ik je daadwerkelijk iets kon zeggen,' zei ik zachtjes en sloeg mijn ogen even van hem af. Het scheelde misschien een klein beetje dat hij als geen ander wist hoe moeilijk ik het vond om wat dat betreft over mijn gevoelens te praten, maar ik kon me nu inmiddels wel voor mijn hoofd slaan dat ik het zo lang voor me had gehiuden. Zonder daarbij te denken aan zijn gevoel.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rey

    "Ik hou ook van jou."
    Glimlachend kijk ik haar aan en laat mijn blik naar onze handen glijden. Ik kijk toe hoe ze het deken om ons heen slaat, en ik stop ons beide onder. Ik druk nog een klein kusje op haar slapen en draai me op mijn zij, zodat ik haar beter kan aankijken.
    "Weet je, soms vraag ik me echt af waar ik gezeten had, als ik niet met jou was meegegaan."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Nog steeds bij je ouders?" gok ik.
    Met mijn vrije hand streel ik door een lok donkere haren en kijk haar aan.
    "Heb je er spijt van?" vraag ik stil. Ik niet, in ieder geval, maar ik had dan ook niets te verliezen. Ze heeft Fedea gered, en dat was zo belangrijk. Uiteraard had Faye geen plaats om te blijven of overnachten, en ik heb nog geen moment spijt gehad van mijn voorstel dat ze bij mij kon blijven. Zo lang ze wilde, en zolang ze nog zou willen.
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd en kijk haar glimlachend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Nog steeds bij je ouders?" Meteen schud ik mijn hoofd, laat zijn hand los en begin aan mijn eigen vingers te friemelen. Natuurlijk, het is mijn eigen schuld dat ik dit onderwerp omhoog haalt. Mijn ouders, iets waar ik absoluut niet graag over praat.
    "Nee, dat zeker niet." geef ik toe. Ik was sowieso met Fedea meegegaan. Dan had ik maar een hotelkamer gehuurd, weet ik veel wat. De kans om thuis te blijven zat er sowieso niet meer in. Vergevingsgezind zijn mijn ouders nou ook weer niet echt en ik durf te wedden dat als ik gebleven was, ik heel wat klappen kon verwachten, maanden huisarrest of gewoon het feit dat ik zelf de deur uit werd gegooid.
    "Heb je er spijt van?" Nerveus bijt ik op mijn lip en begin dan te lachen, dat is wel een heel aparte vraag.
    "Wat denk je, gek?" grinnik ik en plaats mijn lippen kort op de zijne. Dat is iets waar ik wel heel zeker van ben. Natuurlijk, ik had graag gewild dat die ontvoering er nooit geweest was, ik geen dingen tegen mijn zin hoefde te doen en misschien nog beter - dat mijn ouders gewoon geen floraten waren, maar dan had ik Rey nooit ontmoet en was ik waarschijnlijk een heel ander persoon geweest en dit alles, waarin ik nu leef, zou ik voor geen goud met iets willen ruilen.
    "Ik heb geen seconde spijt gehad, nooit. Ik heb wel getwijfeld, een kleine aarzeling toen ik ruzie kreeg in de auto met jou," zeg ik lachend en kijk hem eerlijk aan, "en toen Fedea en ik nog in dat huis waren en Eleanor kwam, ik weer ruzie met haar kreeg." Ja, alles is nou niet bepaald zonder wat harde woorden gegaan, maar het zijn ze allemaal meer dan waard geweest.
    "Ik denk dat ik vooral bang was dat jullie vreselijk kwaad op me zouden zijn en me niet zouden accepteren." geef ik dan uiteindelijk toe en draai me zo om dat ik met mijn buik op het matras lig.
    "Gelukkig viel je nog best mee, was je best aardig." plaag ik hem dan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wat denk je, gek?"
    Lachend kus ik haar terug en zie de gedachten in haar ogen voorbijrazen.
    "Ik heb geen seconde spijt gehad, nooit. Ik heb wel getwijfeld, een kleine aarzeling toen ik ruzie kreeg in de auto met jou en toen Fedea en ik nog in dat huis waren en Eleanor kwam, ik weer ruzie met haar kreeg. Ik denk dat ik vooral bang was dat jullie vreselijk kwaad op me zouden zijn en me niet zouden accepteren. Gelukkig viel je nog best mee, was je best aardig."
    Lachend kijk ik toe hoe ze zich op haar buik draait.
    "Best aardig?" herhaal ik grinnikend.
    Ik zet mijn handen in haar zij en begin haar te kietelen.
    "Best aardig?" zeg ik nogmaals. "Herhaal dat nog eens, als je durft."
    Lachend begin ik haar over haar hele lichaam te kietelen. Met een grote grijns draai ik haar weer om, zodat ze op haar rug ligt en ga boven haar hangen. Liefdevol druk ik mijn lippen op de hare en kijk haar lachend aan.
    "Hmm, je bent nog niet vergeven, Sanchez," zeg ik met een brede grijns.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Best aardig?" Herhaalt Rey mijn woorden. Ik knik lachend om het gezicht dat hij trekt en probeer mezelf los te trekken als hij me begint te kietelen. Lachend spartel ik tegen en probeer me uit zijn greep los te trekken, hap naar adem.
    "Hou o-ooop," giechel ik en probeer zijn handen beet te pakken, in de hoop dat ik hem hierdoor nog enigzins kan tegen houden, maar zelfs dat lijkt niet te werken. Ik lijk haast machteloos in zijn stevige greep, lijk niets te kunnen doen.
    "Best aardig?" zegt Rey dan nogmaals, waarop ik nog steeds blijf knikken en grinnik zachtjes.
    "Herhaal dat nog eens, als je durft." Ik probeer inderdaad mijn woorden nogmaals te herhalen, maar veel meer dan gelach komt er niet uit, als Rey nu niet alleen mijn zij, maar ook andere delen van mijn lichaam begint te kietelen en ik geen enkele uitweg meer zie.
    "R-e-eey, a-alsje.." Ik hap naar adem als ik geen lucht meer krijg, "...blieft o-oop." vervolg ik in een wanhoop poging mijn woorden. Allang alweer vergeten dat ik eigenlijk nog antwoord moest geven op zijn vraag totdat hij me omdraait en zijn hoofd boven de mijne laat draaien, zijn lippen op de mijne drukt. Opgelucht haal ik adem nu dit eindelijk goed mogelijk is en plant mijn lippen teder op de zijne, beantwoord uiteindelijk zijn kus.
    "Hmm, je bent nog niet vergeven, Sanchez," zegt hij met een brede grijns. Vragend kijk ik hem aan, zoek zijn handen op en pak deze glimlachend beet. Als hij nog van plan is om me te gaan kietelen, ben ik hem in ieder geval een stapje voor.
    "Hoe kan je het me vergeven?" vraag ik dan een tikkeltje overdreven aan hem en kijk hem uitdagend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.