• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 18 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 18 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Nu de nieuwste vorstin gered en gekroond is, staat er heel wat meer op het spel dan alleen haar leven. Zullen de Floraten wraak willen nemen voor haar ontsnapping en "happily ever after"? Of kent dit verhaal een ander staartje?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard
    - Vesta| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Galinda | Koning Rey Venado | Hert
    - Galinda Fedea Ambessa | Leeuw
    - Everdeen| Rosalie Meredith Foxx | Vos
    - ThisIsMeNow| Koningin Scarlett Darcy Rootz | Doodskopaapje
    - Squib| Dolf Ilyaz Wayland | Wolf

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Everdeen| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey *
    - Caleo| Dawnelle Ivy Moon | Wachter van Dolf
    - vrouw
    - man

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez*
    Gereserveerd door Vesta

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2013 - 13:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Tot mijn teleurstelling haalt ze haar lippen van de mijne en kijkt met haar prachtige ogen aan. 'Hey.' Zegt ze liefjes. Ik kan alleen maar lief terug lachen. 'Hey.' Fluister ik een beetje hees en haal een hand weg om een pluk nat haar uit haar gezicht te strijken. Ik wilde haar, meer dan ooit en ze zorgde ervoor dat ik een zachte kreun slaak als ze haar heupen beweegt. 'Cam..' Kreun ik.

    Matthew

    'Het spijt me dat het zolang duurde voor ik je daadwerkelijk iets kon zeggen,' Ik streel haar wang. 'Geeft niet.' Mompel ik en omhels haar. 'Ik ben gewoon blij dat je het me nu wel zegt.' Fluister ik en druk mijn lippen op haar kruin. Ik was weer compleet. Het laatste puzzelstukje was op zijn plaats gevallen en mijn hart was nu weer heel.

    Rey

    Ik grinnik wanneer ze me smekend aankijkt en pogingen doet me tegen te houden haar te kietelen. Een rilling trekt door me heen wanneer ze een kusje op mijn lippen drukt en liefdevol kus ik haar terug.
    "Hoe kan je het me vergeven?"
    Lachend kijk ik naar onze handen wanneer ze de mijne in de hare neemt en schud even mijn hoofd. Ongelooflijk.
    "Hmm, daar moet ik even over nadenken," zeg ik zo serieus mogelijk. Ik druk nog een kusje op haar voorhoofd en stap het bed uit. Ik sluit de gordijnen van de kamer, zodat er minder zonlicht binnenvalt en de kamer nu gevuld wordt met een gedimd licht. Alsof ik nog steeds nadenk, kijk ik naar Faye die nog steeds op het bed ligt. Grinnikend loop ik naar haar toe en buig me over haar heen. Ik belaad haar gezicht met kusjes terwijl ik op het bed kruip. Langzaam laat ik mijn handen over haar lichaam strelen en breng mijn lippen naar haar oor toe.
    "Gewoon genieten," fluister ik zacht.
    Ik bijt even in haar oorlel en kus me vervolgens weer een weg naar haar zachte lippen. Mijn ene hand verstrengel ik met de hare en laat de andere verder over haar lichaam strelen, tot aan haar onderbuik, waar ik langzaam cirkeltjes teken met mijn vingertoppen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hmm, daar moet ik nog even overna denken." zegt hij dan vrij serieus, benieuwd kijk ik hem aan en onderdruk een giechel.
    Ik volg hem met mijn ogen wanneer hij opstaat en de gordijnen subtiel sluit. Elk beetje licht dat naar binnenschijnt verdwijnt, slechts wat gedimd licht dat nog binnenkomt. Voorzichtig ga ik wat rechter overeind zitten en trek mijn benen op.
    "Al wat bedacht?" vraag ik dan glimlachend aan hem. Dat lijkt in ieder geval wel het geval te zijn als ik hem weer mijn richting op zie lopen en hij over me heen buigt. Vrijwel automatisch leun ik naar achteren en beantwoord zijn vele kussen.
    "Gewoon genieten," fluistert hij dan in mijn oor. Ik ril wanneer hij in mijn oor bijt, voel kippenvel ontstaan. Eén ding weet ik vrijwel zeker: Hij denkt niet aan het genieten waar de meeste mensen in eerste instantie als eerste aan denken. Zijn handen voel ik over mijn lichaam glijden en houd mijn adem in wanneer hij cirkeltjes over mijn onderbuik begint te tekenen.
    "Weet je het zeker?" vraag ik dan aan hem en kantel bedenkelijk mijn hoofd.
    "Ik had toch wel gedacht dat je het me iets moeilijker ging maken dan dit." vervolg ik mijn woorden dan en druk me iets dichter tegen hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Ik moet me inhouden van lachen als ik merk dat Fedea me het ijs weet te onfutselen terwijl we kussen, ookal was dat stiekem wel mijn bedoeling. Wanneer ze me aan kijkt, lik ik verlekkerd over mijn lippen.
    "Hmm, dat was. Mama nog ijsje."
    Ik hou me bewust in van lachen als Fedea zich nogal lomp over me heen buigt, omdat ik weet dat het door haar zwangerschap komt en niet zou willen dat ze zich er weer onzeker door gaat voelen. Ze heeft er geen enkele reden toe, het is niet haar schuld dat haar buikje af en toe in de weg begint te zitten en eerlijk gezegd vind ik het wel schattig. Omdat ik zo in gedachten verzonken zit, heb ik pas door dat ze de slagroom genomen heeft als ik iets kouds in mijn hals voel.
    "Oepsie." Ik grinnik even en kijk Fedea met een brede glimlach aan.
    Ik sluit mijn ogen en zucht genietend als ik haar lippen in mijn hals voel. Een klein lachje rolt over mijn lippen als ze er in bijt en vervolgens de handeling herhaalt. Als ze me weer aankijkt ben ik er zeker van haar blik in mijn eigen ogen weerspiegeld wordt. Ik kijk geduldig toe hoe ze zelf een lepeltje ijs neemt.
    "Heerlijk."
    Wanneer ze een lepeltje naar mijn mond brengt, doe ik niet eens de moeite er naar te happen. Ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze me terug wil pakken voor net. Al snel genoeg krijg ik gelijk en stopt ze de lepel in haar eigen mond. Ik glimlach tegen haar lippen aan als ze me kust en ik op mijn beurt het ijs te proeven krijg. Ik slik er een beetje van weg en laat mijn hand in haar nek glijden zodat ze zich niet terug kan trekken. Ik zoen haar zachtjes verder en bijt even op haar onderlip.
    "Ja, heerlijk," mompel ik tussen het kussen door.
    Het dessert even helemaal vergeten, leg ik mijn vrije arm om haar middel en trek haar voorzichtig op mijn schoot. Ik doe mijn best om mijn lippen geen moment van de hare te halen. Mijn arm laat ik weer om haar vandaan glijden en ik leg mijn hand op haar buikje om die zachtjes te strelen.

    Camargue

    "'Hey," fluistert Liam met die sexy hese stem waar ik zo gek op ben.
    De rillingen lopen over mijn gehele lichaam en laten een spoor van kippenvel achter zich na. Dat wordt alleen maar versterkt als hij een natte, warme hand door mijn haren haalt. Een kleine kreun van genot verlaat mijn lippen. Net op dat moment hoor ik Liam hetzelfde doen en ik kijk hem verliefder dan ooit weer in de ogen.
    "Cam."
    Zijn opwinding maakt die van mij alleen maar groter. Ik verberg mijn gezicht in zijn hals en druk er zachtjes mijn lippen in. Hoewel ik weet dat hij er gevoelig aan is, kan ik het niet laten met mijn tanden voorzichtig over zijn huid te schrapen. Omdat ik me hier even op concentreer, ben ik gestopt met het bewegen van mijn heupen, maar dat maakt het voor mij niet minder opwindend. Integendeel.
    Langzaam laat ik mijn lippen door middel van kusjes van zijn hals weer naar zijn mond reizen.
    "Liam," kreun ik tegen zijn lippen aan voor ik hem weer kus.
    Op een rustig tempo ga ik verder waarmee ik eerder bezig was.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik snak naar adem als haar lippen mijn nek raakt. Ik sluit mijn ogen terwijl kippenvel over heel mijn lichaam glijd. 'Cam.' Hijg ik en laat mijn hoofd in mijn nek halen. 'Please don't' Ik kon er echt niet tegen. Ik werd er gek van, op een positieve manier natuurlijk. Ze kust zich een weg naar mijn mond en kreunt. Dan gaat ze rustig verder met het tempo waar ze net mee bezig was. 'Sneller Cam.' Smeek ik bijna en kan haar alleen maar vast blijven houden zodat ze niet zal vallen.

    Rey

    "Weet je het zeker? Ik had toch wel gedacht dat je het me iets moeilijker ging maken dan dit."
    Grinnikend kijk ik haar aan en druk mijn lippen op de hare om haar te verhinderen nog verder te praten.
    "Faye, ik ben geen gemene sadist," grap ik stilletjes.
    Intussen breng ik mijn hand iets lager en streel haar langs de binnenkant van haar bovenbenen.
    "En normaal stribbel je niet zo tegen wanneer ik dit doe," fluister ik plagerig tegen haar lippen aan. Ik plaats mijn lippen op de hare en zuig zachtjes op haar onderlip.
    Mijn hand glijdt richting haar kruis en langzaam laat ik een vinger bij haar binnenglijden. Seks met Faye is hemels, maar af en toe vind ik het fijn haar te laten genieten. Ik geniet er even hard van wanneer ik zie dat ik haar zo kan beroeren dat haar lichaam net niet gek word. Maar ik doe het met zoveel mogelijk liefde en tederheid.
    Zachtjes druk ik mijn lichaam tegen het hare en laat een tweede vinger bij haar binnenglijden terwijl ik nog steeds mijn lippen niet van de hare losmaak.


    Fedea

    "Ja, heerlijk."
    Giechelend kus ik hem terug en bijt zachtjes op zijn lip. Mijn hand glijdt even door zijn haren en ik breek kort de kus af om te kijken hoe zijn hand op mijn buik ligt. Een warm gevoel overspoelt mijn lichaam.
    "Wat staat er nog op het programma deze namiddag, meneer Guarin?" vraag ik zachtjes.
    Ik streel mijn neus langs de zijne en houd mijn ogen op de zijne gericht.
    "Mondje open," zeg ik zachtjes, voordat hij kan antwoorden.
    Ik leun even naar het karretje toe en neem een druifje van de schaal met fruit. Liefdevol stop ik de druif tussen zijn lippen en druk een klapzoentje op zijn wang. Soms voel ik me net een verliefde tiener, overdonderd door een zomerliefje, maar de liefde die ik voor Trey voel, blijft en wordt met de dag intenser.
    Glimlachend kijk ik hem aan en neem zelf ook een stukje fruit.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Net wanneer ik nog van plan ben iets aan mijn woorden toe te voegen, drukt Rey zijn lippen alweer op de mijne.
    "Faye, ik ben geen gemene sadist," zegt hij hierna grijnzend als hij de kus heeft afgebroken waardoor ik moet lachen. Dit is nou niet bepaald hetgeen waar ik meteen aan dacht net. Ik had hooguit wel verwacht dat hij met iets anders zou komen dan dit, ik weet niet. Ik voel ondertussen zijn hand over mijn dijen glijden en kijk hem stilletjes aan. Het zal me niet verbazen als de opwinding in mijn ogen te zien is.
    "Daar doelde ik eerlijk gezegd ook helemaal niet op." antwoord ik hem alsnog en voel zijn ademhaling op mijn huid branden naarmate hij zijn hoofd dichterbij de mijne brengt.
    "En normaal stribbel je niet zo tegen wanneer ik dit doe," zegt hij dan uiteindelijk waarop ik hem nog vragend aankijk.
    "Als je wat d-" Het is niet eens mogelijk om mijn zin af te maken en vrijwel meteen een kreun mijn mond verlaat wanneer ik een vinger bij me binnen voel dringen.
    "Rey," kreun ik zachtjes, druk mijn lippen vurig op de zijne om een nog opkomende kreun te laten smoren. Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit niet verwacht had, misschien eerder nog andersom door mijn plagende woorden die ik net nog maakte en ik toch zeker weet dat hij dit nog niet vergeten is.
    Zijn lichaam voel ik dichter tegen het mijne aandrukken wanneer hij een tweede vinger bij me binnenbreng en ik de tel even helemaal kwijtraak. Een diepe zucht van genot verlaat mijn lippen, til mijn heupen wat omhoog en laat mijn handen langs zijn lichaam glijden. Hopend dat dit hemelse gevoel nooit verdwijnt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Camargue

    "Sneller Cam," smeekt Liam me haast.
    Ik kijk hem met een gespeeld strenge blik aan terwijl ik met opzet nog wat trager mijn heupen beweeg. Helaas kan ik de strenge blik niet volhouden, net zoals ik mezelf er niet kan van weerhouden mijn lippen op de zijne te drukken.
    "Wat is het magisch toverwoord?" weet ik toch plagerig tegen zijn lippen aan te fluisteren.
    Om hem nog wat verder tot waanzin te drijven, druk ik mijn lichaam stevig tegen het zijne aan. Soms kan ik het gewoon echt niet laten hem een beetje te plagen, ongeacht wat we aan het doen zijn of waar we zijn.
    Mocht ik er niet zeker van zijn dat hij weet dat ik van hem hou, zou ik het wat minder doen. Maar ik kan gewoon niet verstoppen dat ik zo gek op hem ben.

    Atreyu

    "Wat staat er nog op het programma deze namiddag, meneer Guarin?" vraagt Fedea nadat we opgehouden zijn met zoenen. Een moment kan ik alleen maar glimlachen als ze weer haar ongelofelijk schattige zelf is. "Mondje open."
    Opnieuw doe ik flink wat me opgedragen wordt en als beloning krijg ik een druifje in mijn mond gestopt en een kusje op de wang toe. Smakelijk knabbel ik de druif weg terwijl ik toekijk hoe ze zichzelf ook aan wat fruit helpt.
    Terwijl ik zachtjes over haar buikje blijf wrijven, zit ik haar rustig aan te staren.
    "Geen idee. Waar heeft mijn prinsesje zin in?" antwoord ik nog op haar vraag.
    Eerlijk gezegd is het mij volledig gelijk wat we gaan doen, zolang we het maar samen kunnen doen.
    Ik ben hier gekomen om mooie herinneringen te maken met Fedea, en dat zal ik doen ook. Ik heb alleen nog niet nagedacht over de mogelijke manieren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Wat is het magisch toverwoord?" Ik kreun gefrustreerd. Ze beweegt langzamer en ik kreun zachtjes. 'Cam alsjeblieft.' Fluister ik en streel over haar wang. Mijn lippen vinden op hun beurt haar nek ik en blijf er kusjes in drukken tot ook zij kreunt. 'Cam.' Mompel ik tegen haar huid en an verplaats mijn lippen naar haar kaaklijn en oor.

    Rey

    Ik glimlach wanneer ze mijn naam kreunt en voel mijn eigen opwinding ook weer toenemen. Ik focus me op haar genot en druk mijn lippen op de hare om haar gekreun te smoren.
    "Ik hou van je," fluister ik haar toe.
    Langzaam laat ik mijn lippen van de hare afwijken, en werk me een weg langs haar hals naar haar sleutelbeen, waar ik net geen zuigplekje laat ontstaan. Intussen verhoog ik het tempo van mijn vingers wat, en streel plagend met mijn duim over haar gevoelige plekje. Mijn lippen dwalen verder haar lichaam af, en liefkozen een voor een haar borsten. Ik bijt even zachtjes op haar huid, en kijk haar grijnzend aan. Het genot staat op haar gezicht te lezen en enkel dit al, maakt het opwindender voor mezelf.


    Fedea

    "Geen idee, waar heeft mijn prinsesje zin in?"
    Ik denk even na.
    "Geen idee," zeg ik zacht en haal mijn schouders op.
    Stiekem blijf ik liefst van al de rest van de namiddag op de kamer, bij Trey. Ik druk een kort kusje op zijn lippen en kijk hem glimlachend aan.
    "We kunnen hier blijven?" stel ik voor.
    "En knuffelen, elkaar kusjes geven..."
    Giechelend plaats ik mijn lippen op de zijne om mijn woorden kracht bij te zetten. Mijn hand streelt door zijn haren en ik druk mijn lichaam iets dichter tegen het zijne.
    "Of ik heb nog wel andere ideetjes," fluister ik zacht.
    Ik kriebel met mijn vrije hand even over zijn borst en druk mijn lippen iets vuriger dan net op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik hou van je," Zijn lieve woordjes zorgen ervoor dat ik des te meer opgewonden raak. Ergens wil ik zijn woorden nog wel beantwoorden, maar houd me stil wanneer er een kreun mijn lippen verlaat, merk al snel dat ik waarschijnlijk toch niet veel nut zal hebben om iets te proberen.
    Nog snel druk ik mijn lippen op de zijne, een korte kus, want al snel breekt hij hem af en laat zijn lippen via mijn hals langs mijn sleutelbeen glijden. Voel mijn huid branden op elke plek waar ik met hem in contact kom. Hij wilt niet weten hoe gek hij me momenteel maakt, niet meer instaat om nog logisch en normaal na te kunnen denken, te functioneren.
    "Zielsveel," antwoord ik dan toch nog na een luttele minuut waarna een kreun mijn lippen verlaat en ik zijn duim over mijn clitoris voel glijden, hij het tempo wat opvoert. Als hij het op deze manier speelt, weet ik dat ik het nooit meer lang vol zal houden en weet ik dat dit waarschijnlijk ook van mijn gezicht af te lezen is en te horen.
    "Rey, I-ik-" mompel ik nog enigzins en merk al dat mijn hoogepunt in aantocht is. Ik weet niet hoe hij dit voor elkaar gekregen heeft, voel mijn hart tekeer gaan en hijg zachtjes. Mijn nagels plant ik op zijn onderrug waarna een kreun mijn lippen verlaat en ik nogmaals zijn naam mompel. Wanneer mijn orgasme nadert, druk ik mijn nagels nog iets verder in zijn tere huid en laat me onderuit zakken, kom huiverend en kronkelend klaar en sluit van genot mijn ogen, een diepe zucht mijn lippen verlatend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Zielsveel," hoor ik haar mompelen.
    Er verschijnt een grijns op mijn gezicht en weet dat ze nu geniet met volle teugen, wat mijn bedoeling ook was.
    "Rey, i-ik-"
    Ik kreun zacht bij het voelen van haar nagels in mijn rug en verhoog het tempo van mijn vingers nog even. Met een liefdevolle blik kijk ik toe hoe ze langzaamaan haar hoogtepunt bereikt, en neem mijn vingers uit haar. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en ga naast haar liggen, kijkend hoe haar borstkas op en neer gaat, luisterend naar haar ademhaling. Zelf ben ik behoorlijk opgewonden geraakt van haar te zien genieten, maar besteed er even geen aandacht aan. Zachtjes streel ik over haar zij en draai haar gezicht naar me toe.
    "Ik hou van je," fluister ik nogmaals.
    Ik kan het haar maar niet vaak genoeg zeggen, dus zeg ik het zovaak ik kan. Liefdevol kijk ik haar in de ogen en verstrengel onze vingers, terwijl ik geduldig wacht tot ze weer bekomen is van haar orgasme.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    ‘Geeft niet. Ik ben gewoon blij dat je het me nu wel zegt,’ fluister hij zacht terwijl ik mijn ogen even sluit als hij mijn wang streelt en vervolgens een kus op mijn kruin plaatst. Een warme glimlach verschijnt even op mijn lippen terwijl ik mijn armen om zijn middel heen sla en mezelf dicht tegen hem aan druk. ‘Je was al weg toen ik er achter kwam,’ mompelde ik. ‘Ik dacht dat ik te laat was.’
    Even adem ik diep in en ruik daarmee zijn parfum terwijl ik zijn warmte tegen me aan voel. Dit wilde ik nooit meer kwijt raken, echt nooit meer.

    [Korte posts, sorreh.. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camargue

    "Cam alsjeblieft." Liam's gefluister raakt me tot in het diepste putje van mijn ziel. Dat hij mijn wang streelt bezorgt me alleen maar opnieuw rillingen. Zucht na zucht ontsnappen aan mijn lippen wanneer hij de zijne in mijn hals zet. Genietend laat ik mijn hand door zijn haren gaan. "Cam."
    Juist. Ja. Ik was al even vergeten dat hij braafjes het toverwoord gezegd heeft nu en dat ik dus ook mijn deel van de onuitgesproken afspraak moet nakomen. Met de arm die nog om zijn hals ligt, hou ik me wat steviger vast terwijl ik langzaamaan mijn heupen wat sneller ga bewegen.
    "Liam... kusje..." mompel ik.
    Nog voor ik hem de kans geef mijn lippen te vinden, druk ik ze zelf al op de zijne. Ik bijt en zuig zacht even op zijn onderlip voor ik het puntje van mijn tong er overheen laat gaan.
    "Zo goed?" fluister ik er nog tegen aan terwijl ik het snellere tempo probeer op te houden.

    Atreyu

    "Geen idee. We kunnen hier blijven? En knuffelen, elkaar kusjes geven... Of ik heb nog wel andere ideetjes."
    Haar woorden dringen maar moeizaam tot me door omdat ze me steeds weer afleidt met kleine kusjes. Het enige dat ik kan doen is even lachen als ze mijn borstkas kriebelt en genietend mijn ogen sluiten als ze haar lippen passioneel op de mijne drukt.
    Ik laat mijn armen om haar heen glijden en trek haar nog dichter tegen me aan terwijl ik me volledig aan haar kus overgeef. Ze maakt het me zo makkelijk om alles te vergeten, met momenten verwondert het me dat ik mijn eigen naam nog weet.
    "Die hoor ik graag," weet ik in een adempauze tegen haar lippen aan te fluisteren.
    Ik laat mijn vingertoppen overal strelen waar ze maar kunnen reiken. Plagerig blijf ik kleine kusjes op Fedea's lippen drukken, waardoor ik er haar juist van belet me de ideeën te vertellen die ze nog heeft. Al denk ik dat ik zelf ook wel weet welke ideeën ze zou kunnen hebben.
    Voorzichtig draai ik ons om, zodat zij op haar rug komt te liggen. In plaats van bovenop haar te liggen, ga ik op mijn zij naast haar liggen. Ik zou niet willen dat ik de baby plet. Al is het maar omdat Fedea me het nooit zou vergeven mochten we door mijn schuld een platte baby krijgen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ze lijkt te wachten met versnellen en haar vingers gaan door mijn bruine haar. "Liam... kusje..." Ik kan zelf niet reageren aangezien ze haar lippen al op de mijne drukt. Ik glimlach en kreun als ze op mijn onderlip bijt en zuigt. Voor de kus intiemer word laat ze me helaas los om te kunnen praten. "Zo goed?" Ik knik met gesloten over. 'Hmm hmm.' Mompel ik instemmend. Ik probeer nu mijn heupen ook mee te laten bewegen. Ik weet even niet hoe ik moet staan maar dat lukt het me om ook mee te bewegen,

    Matthew

    Ik trek haar dichter tegen me aan en omhels haar stevig. ‘Ik dacht dat ik te laat was.’ Ik schud mijn hoofd. 'Je zou nooit te laat zijn geweest Ell.'
    Mompel ik en druk een kusje op haar wang. 'Ik zou gewoon net zolang op je wachten als nodig was.' Fluister ik en verstrengel onze vingers.
    'Kom.' Met tegenzin laat ik haar los en hand in hand lopen we verder. Op dit moment voelde ik me de gelukkigste man ter wereld.