• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 18 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 18 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Nu de nieuwste vorstin gered en gekroond is, staat er heel wat meer op het spel dan alleen haar leven. Zullen de Floraten wraak willen nemen voor haar ontsnapping en "happily ever after"? Of kent dit verhaal een ander staartje?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard
    - Vesta| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Galinda | Koning Rey Venado | Hert
    - Galinda Fedea Ambessa | Leeuw
    - Everdeen| Rosalie Meredith Foxx | Vos
    - ThisIsMeNow| Koningin Scarlett Darcy Rootz | Doodskopaapje
    - Squib| Dolf Ilyaz Wayland | Wolf

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Everdeen| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey *
    - Caleo| Dawnelle Ivy Moon | Wachter van Dolf
    - vrouw
    - man

    Floraten onbeperkt
    Everdeen| Faye Melodié Sanchez*
    Gereserveerd door Vesta

    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 18:33 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 jan 2013 - 13:31 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Waarom kiezen?"
    Grinnikend kijk ik hem aan. Daar heeft hij wel gelijk. Ik bijt even gefrustreerd op mijn lip wanneer hij slechts zijn lippen over de mijne veegt. Wanneer zijn blik zich in de mijne boort, kijk ik hem glimlachend aan.
    "Ik kan veel eten, en als we over hebben weet ik nog wel een manier om het toch op te krijgen."
    Grijnzend druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Nou, ik vind het wel een goed idee."
    Ik neem de telefoon van de hoorn en steek hem naar Trey uit.
    "Bel jij maar, en bestel maar wat je wil. Voor mij is alles goed."
    Glimlachend ga ik weer liggen en kijk hem liefdevol aan terwijl ik langzaam over zijn arm streel. Stilletjes neurie ik een liedje en leg mijn vrije hand op mijn buik. Stiekem vind ik het wel jammer dat we niet zomaar naar een gynaecoloog kunnen, en ons kindje zien evolueren, zien groeien. We zullen niet op voorhand weten of het een meisje of jongen is, daar is de zwangerschap te vreemd voor. Ik ben volgens mij al te dik, om amper anderhalve maand ver te zijn, en steek het op het fauniel-zijn.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Matthew

    'Ik.. Hou van je.' Haar ogen schoten omhoog en zochten de mijne. 'En niet alleen als ik gewone vriend,' Ik glimlach flauwtjes. 'Dat wilde ik al zo lang horen.' Fluister ik en streel zacht over haar wang. 'Ik hou van je Eleanore.' Voeg ik er nog zachter aan toe. Ik wist dat wat ik zei gemeend was. Ik hield van haar, altijd al gedaan ook. Voorzichtig kom ik iets dichterbij en probeer haar reactie te peilen. Kon ik haar kussen?

    Liam

    "Nou, voor alles een eerste keer, niet?" Alleen al door die woorden word ik opgewonden. De blik in haar ogen en de manier waarop ze dat zei. Ik rol kort. Ze likt over mijn lippen waardoor ik zacht naar adem hap voor we daadwerkelijk zoenen. Na wat op maar een seconde lijkt laat ze me los. "Ik hou van je, Liam," Ik glimlach en laat mijn vingers over de contouren van haar gezicht gaan. 'Ik hou ook van jou Cam. Zo zo veel je hebt werkelijk geen idee.' Ik kus haar weer maar laat mijn lippen afdwaelen naar haar kaaklijn en nek. Ze maakte me gek van verlangen

    Eleanore

    'Dat wil ik al zolang horen,' fluistert hij zacht en streelt even door mijn haren heen. 'Ik hou van je, Eleanor.'
    Een kleine glimlach verschijnt op mijn lippen terwijl ik merk dat hij iets dichter bij komt. 'Het was moeilijk voor me,' mompelde ik zacht waarna ik met een lichte aarzeling mijn hand naar zijn gezicht bracht.
    Terwijl ik zijn gezicht bekeek liet mijn vingers licht door zijn haren heen gaan. Eindelijk had ik hem durven en kunnen zeggen wat ik voor hem voelde. De verwarring was grotendeels uit mijn hoofd verdwenen en het luchtte me iets op.
    Mocht hij nu ooit weer weggaan onverhoopt.. Ik kapte de gedachten direct af en schudde licht met mijn hoofd, waarna ik iets op mijn tenen ging staan en zo mijn gezicht dichter bij de Zijne bracht. Vluchtig liet ik mijn tong over mijn lippen heen glijden en richtte mijn ogen op de Zijne.
    Ik moest dit doen, nee, ik verlangde erna dit te doen. Na nog ietsje hoger op mijn tenen te gaan staan plaatse ik vervolgens zacht mijn lippen op de Zijne.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Nou, ik vind het wel een goed idee. Bel jij maar, en bestel maar wat je wil. Voor mij is alles goed."
    Ik knik even en neem de hoorn aan, maar raak afgeleid als Fedea mijn arm streelt en tegelijk haar hand op haar buik legt en zachtjes een liedje neuriet. Ik leg de hoorn even neer op het nachtkastje en leg mijn hand op haar wang om zo zachtjes haar gezicht wat meer naar me toe te draaien.
    Heel teder druk ik mijn lippen op die van haar.
    "Mijn mooie Fé," fluister ik er zachtjes tegenaan.
    Ik geef haar nog een kusje en neem dan weer de telefoon. Ik moet even op het briefje er naast kijken tot ik de sneltoets voor de roomservice. Wanneer ik die gevonden heb duurt het niet lang voor ik iemand aan de lijn heb. Ik bestel de dingen die Fedea en ik net hadden uitgezocht, en vraag er nog twee appelsapjes in een champagneglas. Waarop ik wil klinken, zal Fé straks wel te weten komen. Na een bedankje haak ik in en richt mijn aandacht weer volledig op mijn verloofde. Ik buig me over haar heen en druk oneindig veel kleine kusjes op haar buik.
    "En eentje voor de mama," glimlach ik lief voor ik mijn lippen nogmaals zacht op die van haar druk.

    Camargue


    "Ik hou ook van jou Cam. Zo zo veel je hebt werkelijk geen idee."
    "Ik denk dat ik wel- oh." Een kleine kreun rolt over mijn lippen als ik Liam's lippen in mijn hals voel. Mijn ogen vallen dicht en ik kan niet anders dan even rillen. "...wel een idee heb," zucht ik nog om mijn zin af te maken.
    Met gesloten ogen laat ik mijn lippen hongerig op zoek gaan naar die van Liam. Onderweg kruisen ze zijn kaaklijn, jukbeen en mondhoek.
    Ik leg mijn handen op zijn wangen terwijl ik hem gretig kus, alsof ik er zeker van wil zijn dat ik hem niet plots kwijt zal raken.
    "Liam... Ik wil je," fluister ik opgewonden tegen zijn lippen aan.
    Het voelt aan alsof mijn hele lijf vlam heeft gevat en zelfs door het lauwe zeewater niet geblust kan worden. Liam is de enige die me verlossing kan brengen van het branden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Faye," De kreun die zijn lippen verlaat als hij mijn naam mompelt, maakt me alleen maar opgewonden. Zijn lippen voel ik passioneel over de mijne glijden, beantwoord zijn kus willend en trek hem iets dichter tegen me aan. Voorzichtig breek ik de kus af en kijk hem dan vragend aan, alsnog benieuwd naar het antwoord op mijn vraag, hoewel ik het misschien ergens wel kan raden.
    "Ik zat te denken aan hoe sexy het is wanneer jij de leiding neemt," Zijn stem klinkt schor, hees. Glimlachend druk ik mijn lippen tevreden op de zijne. Niet helemaal het antwoord wat ik verwacht had, maar ik vind het prima zo.
    "O ja?" vraag ik nog fluisterend terug, maar een antwoord verwacht ik niet meteen. Het zal me niet eens verbazen als hij het niet gehoord heeft, maakt me ook eigenlijk vrij weinig uit.
    Wanneer ik zijn handen over mijn lichaam voel glijden, houd ik alsnog even mijn adem in - zoals ik altijd doe. Help hem met het uittrekken van mijn jurkje en hoor hem ergens ver weg op de grond ploffen, een dof geluid. Mijn handen laat ik over zijn ontblote borstkas glijden, druk mijn lippen vurig op de zijne, voel zijn handen over mijn blote rug glijden en weet precies naar wat hij zoekt. Het duurt dan ook niet lang voordat hij zijn zin heeft gekregen en het kleine clipje van mijn beha los heeft gekregen. Zachtjes bijt ik op mijn lip en kreun zachtjes wanneer ik zijn lippen via mijn hals een weg naar mijn borsten vindt.
    Ondertussen probeer ik met mijn vingers weer de weg naar zijn boxer te vinden en laat een ongegeneerd lachje vallen waarna mijn hand in zijn boxer glijdt en ik hem langzaam begin af te trekken.

    [Sorry Evelieeeen dat het zo lang duurde. Forgive me plieeeees.]

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 22:35 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Matthew

    Ik streel haar wang met de buitenkant van mijn hand. Wanneer ik haar lippen licht op de mijne voel gaat er een geweldig gevoel door me heen. Ik kus haar even zacht terug als zij deed. Ik sluit mijn ogen en geniet van het gevoel. Ik krijg geen genoeg van haar. Mijn hand verplaats ik naar haar nek waar ik zacht met haar haren speel.

    Liam

    Ik lach als ik zie wat voor een effect mijn kusjes hebben. Gretig vind ze mijn lippen terug. Wanneer ze zegt dat ze me wilt grijns ik tegen haar lippen aan. 'ik wil jou ook' fluister ik en til haar een beetje op. Ze hangt boven mijn erectie en ik ondersteun haar bij benen en kreun zacht van verlangen.

    Fedea

    "Mijn mooie Fé."
    Glimlachend neurie ik zachtjes verder en sluit even mijn ogen. Ik voel me een beetje uitgeput, maar niet helemaal moe. Ik open mijn ogen en kijk hem niet-begrijpend aan wanneer ik hem appelsap hoor bestellen in champagneglazen. Ik begin zachtjes te giechelen wanneer hij allemaal kusjes op mijn buik drukt, en verliefd kijk ik hem aan.
    "En eentje voor de mama."
    Met een pruillipje kijk ik hem aan, nog voordat hij een kusje op mijn lippen drukte.
    "Mama jaloers," zeg ik zacht.
    Ik sla mijn ogen even neer en por hem op zijn borstkas.
    "Trey niet lief, mama wil ook kusje," ga ik verder.
    Zo zielig mogelijk kijk ik hem aan, en doe mijn best om mijn lach in te houden.


    Rey

    Ik voel haar handen evenals over mijn lichaam glijden en ik krijg steeds meer moeite met ademen. Ik baan me weer een weg naar haar lippen en druk de mijne passioneel op de hare. Een kreun rolt over mijn lippen wanneer ik haar vingers steeds meer naar mijn middel voel glijden, en sluit genietend mijn ogen wanneer ze de stof van mijn boxer passeert.
    "MhmmFaye," mompel ik kreunend tegen haar zachte lippen.
    Mijn ademhaling versnelt ietwat wanneer ze me begint af te trekken en even laat ik haar los om mijn boxer uit te trekken, om haar zo meer ruimte te geven. Vervolgens laat ik mijn handen weer over haar lichaam glijden en duw haar zachtjes achteruit, zodat ze komt neer te liggen en ik boven haar kom te hangen. Ik veeg nog even plagerig mijn lippen over de hare en zak vervolgens weer af naar haar mooie borsten. Mijn hand masseert haar ene borst even, en dwaalt verder af naar haar kruis. Plagerig streel ik over haar bovenbenen en vermijd telkens haar kruis zorgvuldig. Ik laat mijn duim even over de stof van haar slipje glijden, en druk mijn lippen weer liefdevol op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Ik wil jou ook."
    Ik weet niet of Liam me met opzet plaagt, of al het bloed uit zijn hersenen een heel eind naar beneden gezakt is maar ik kan een ongeduldige grom niet tegen houden voor die over mijn lippen rolt.
    Ik besluit het heft in eigen hand te nemen en druk mijn onderlichaam naar beneden. Ik het nog twee keer herhalen, maar uiteindelijk voel ik hem toch in me glijden. Een kreun van opluchting verlaat mijn mijn lippen voor ik ze weer op die van Liam druk.
    Heel rustig beweeg k mijn heupen wat op en neer.
    Ik breek de kus even af en laat mijn voorhoofd tegen dat van hem rusten. Met fonkelend ogen een een brede glimlach kijk ik hem aan. Ik druk mijn lichaam nog wat dichter tegen het zijne aan en zucht even. Hoe vaak we het ook doen, het blijft heerlijk. Het water dat om ons heen beweegt, maakt het alleen maar beter nu.
    "Liam," fluister ik. "Zo lekker."

    Atreyu

    "Mama jaloers. Trey niet lief, mama wil ook kusje."
    Wanneer ik haar pruillip zie, vraag ik me even af of ik haar gekwetst heb, al lijkt me dat niet echt logisch, maar als ik zie hoe hard ze haar best moet doen niet te lachen, schiet ik zelf in de lach.
    "Dat heet emotionele chantage, geloof ik," grinnik ik. Ik por haar zachtjes terug zoals zij net bij mij deed. "Maar helaas werkt het," geef ik eerlijk toe.
    Ik breng mijn gezicht weer naar het hare toe en druk heel teder mijn lippen op die van haar. Ze blijven zo heerlijk plakken waardoor de kus eindeloos duurt. Ik grom even als er op de deur geklopt wordt. Van mij had een trage roomservice best gemogen. Voorzichtig breek ik de kus af en stap uit bed. Ik leg het laken wat over Fé heen en druk nog een kusje op haar voorhoofd voor ik mijn broek neem en die voor mijn kruis houd. Ik loop naar de deur en met mijn vrije hand draai ik de klink om.
    "Roomservice for-" De man in het pinguïn pakje opent zijn ogen wijd en doet zijn best me niet aan te kijken. "I'm not into that, sir."
    Ik kan het lachen niet laten, en doe een klein stapje opzij zodat hij een glimps van Fedea te zien krijgt. Zijn gezicht klaart meteen op en ik kreeg een stevig schouderklopje.
    "Way to go, maaaan!"
    Ik grinnik even, bedank de man en haal het karretje binnen. Ik kan hem nu even geen fooi geven, maar als ik hem nog een keer tegen kom, stop ik hem wel iets in de handen. Zodra de deur dicht is, laat ik mijn broek vallen en rol het karretje tot net naast ons bed. Eerst en vooral neem ik de glazen met appelsap en geef er één aan Fé voor ik terug naast haar ga liggen. Wanneer ik lekker zit, kijk ik haar in de ogen terwijl ik het glas omhoog hou.
    "Op ons, ons geweldig verblijf hier, onze vrienden, en ons kindje," zeg ik met een brede glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Dat heet emotionele chantage, geloof ik. Maar helaas werkt het."
    Grinnikend kijk ik hem aan.
    "Heb ik even geluk," weet ik nog snel te mompelen voor ik zijn lippen op de mijne voel. Lachend leg ik mijn armen om zijn hals en trek hem dichter tegen me aan. Ik zucht tegen zijn lippen aan wanneer er geklopt wordt en vloek even binnensmonds. Nu al. Grinnikend kijk ik hem na wanneer hij naar de deur waggelt en trek het laken wat verder over me heen.
    "Roomservice for- I'm not into that, sir."
    Ik probeer mijn gegrinnik in te houden wanneer ik het gesprek vaagjes opvang en wanneer ik merk dat Trey een stap opzij zet, wuif ik heel even naar de man, waarna ik met een rood hoofd weer onder het laken duik. Genant.
    Het vervolg van het gesprek vang ik niet echt meer op en wanneer ik de deur hoor dichtvallen, kom ik voorzichtig weer boven het laken kijken. Opgelucht kijk ik naar Trey en leg het laken iets fatsoenlijker over me heen. Dankbaar neem ik het glas appelsap aan en kijk verliefd in zijn ogen.
    "Op ons, ons geweldig verblijf hier, onze vrienden, en ons kindje."
    Zachtjes tik ik mijn glas tegen het zijne en druk een klein kusje op zijn lippen. Met een geamuseerde blik kijk ik hem aan terwijl ik een slok neem van het appelsap. Wanneer ook Trey een slok heeft genomen, neem ik ook zijn glas in mijn hand en zet de glazen even op het nachtkastje. Ik dompel mijn wijsvinger even onder in mijn glas en richt me weer op Trey.
    "Sluit je ogen, lieverd," fluister ik zacht.
    Glimlachend wacht ik af tot hij braafjes luistert en streel vervolgens liefdevol met mijn vinger over de omtrek van zijn zachte lippen. Ik kijk hem even aan en voel mijn hart in mijn keel kloppen, zo erg gaan de vlinders in mijn lichaam tekeer. Ik leg mijn armen om zijn hals en druk mijn lippen liefdevol op de zijne. Zijn lippen proeven lekker zoet van de appelsap, en ik lik even plagerig over zijn lippen.
    "Mhm, lekker," fluister ik zachtjes. Giechelend druk ik mijn lippen weer op de zijne en sluit genietend mijn ogen. "Ik hou van je," mompel ik stilletjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik snak naar adem als ze zich op mijn erectie laat zakken en haar heupen heen en weer bewegen. "Liam," fluisterd ze "Zo lekker." Ik kan alleen
    instemmend kreunen en mijn evenwicht houden in het water. Deze keer zou ik het ritme niet kunne bepalen aangezien ik natuurlijk niet met
    haar om moest vallen. Ik kus haar gretig en bijt uitdagend op haar onderlip. Ik wilde haar. Nooit meer zou ik aan een ander kunnen denken zij
    was alles Ik hou mijn handen onder haar benen zodat ze niet omvalt.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 19:55 ]

    Atreyu

    "Sluit je ogen, lieverd," zegt Fedea nadat we geklonken hebben.
    Vol vertrouwen doe ik braafjes wat ze vraagt en hou mijn ogen stevig dicht. Ondanks dat ik me er wel aan verwacht had, schrik ik even als ik iets op mijn lippen voel. Het duurt een paar seconden voor ik besef dat het niet haar eigen lippen zijn, maar haar vinger. Alsof ze mijn gedachten kan lezen, drukt ze zichzelf tegen me aan en krijg ik alsnog haar heerlijke lippen te proeven. Ik grinnik als ik haar tong over mijn mond voel heen gaan.
    "Mhm, lekker." Terwijl Fé giechelt lach ik even, ze is echt ongelofelijk. Maar al te graag beantwoord ik haar kusje. "Ik hou van je."
    "Mmmhmag ik al kijken?" vraag ik met een glimlach. Mocht je mij echt willen straffen, dan zou je me gebieden mijn ogen een hele dag van Fedea af te houden. Al ben ik er niet zeker van dat me dat zou lukken, ik vrees het tegendeel.
    Ik hou mijn lief wat dichter tegen me aan en maak met veel moeite mijn lippen van de hare los om ze naar haar oor te brengen.
    "Je ijsje wordt koud," grinnik ik fluisterend.
    Ik kijk haar in de ogen en leg mijn handen zachtjes op haar buik die tussen ons in geklemd zit. Ik ben zo trots op ze allebei. Ik kan me niet meer inbeelden dat ik er ooit op tegen was.

    Camargue

    Ik zucht opgelucht als Liam even kreunt, wat ik als een teken van instemming beschouw. Even raak ik helemaal van de kaart als hij me kust, alsof het de laatste keer zou kunnen zijn. Wanneer hij op mijn onderlip bijt, kan ik het giechelen niet laten. Ik kus hem maar al te graag terug en laat mijn tong zachtjes over zijn lippen gaan.
    Wanneer ik zijn handen steviger onder me voel, beweeg ik mijn heupen op een rustig tempo op en neer.
    Mijn armen glijden wat verder om zijn hals zodat ik automatisch dichter tegen hem aan kom. Heel even haal ik mijn lippen van de zijne om hem in zijn ogen te kijken en er even in te verdrinken. Om mijn mond verschijnt een brede glimlach.
    "Hey," zeg ik liefjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Mmmhmag ik al kijken?"
    Ik grinnik als ik hem toch zijn ogen zie open doen en kijk hem dolverliefd aan.
    "Je ijsje wordt koud."
    "Nou, dat is jammer en dat willen we helemaal niet," zeg ik zachtjes.
    Giechelend kijk ik naar zijn handen op mijn buik en leg mijn ene hand op de zijne. Ik verstrengel onze vingers en kijk hem verliefd aan.
    "Dus, waar waren we over bezig?" vraag ik verward na een tijdje.
    Ik dwing mezelf niet terug in zijn ogen te kijken, want ik weet dat ik dan weer even vergeet wie, wat en waar. In plaats daarvan, druk ik een kusje op zijn lippen en zie de desserten naast het bed staan.
    "Oh ja, ijsje," zeg ik grinnikend.
    "Papa mama ijsje geven?" vraag ik zachtjes.
    Met een lieve blik kijk ik hem aan en streel zachtjes met mijn duim over de rug van zijn hand, die nog steeds op mijn buik rust.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    Rey

    Ik voel haar handen evenals over mijn lichaam glijden en ik krijg steeds meer moeite met ademen. Ik baan me weer een weg naar haar lippen en druk de mijne passioneel op de hare. Een kreun rolt over mijn lippen wanneer ik haar vingers steeds meer naar mijn middel voel glijden, en sluit genietend mijn ogen wanneer ze de stof van mijn boxer passeert.
    "MhmmFaye," mompel ik kreunend tegen haar zachte lippen.
    Mijn ademhaling versnelt ietwat wanneer ze me begint af te trekken en even laat ik haar los om mijn boxer uit te trekken, om haar zo meer ruimte te geven. Vervolgens laat ik mijn handen weer over haar lichaam glijden en duw haar zachtjes achteruit, zodat ze komt neer te liggen en ik boven haar kom te hangen. Ik veeg nog even plagerig mijn lippen over de hare en zak vervolgens weer af naar haar mooie borsten. Mijn hand masseert haar ene borst even, en dwaalt verder af naar haar kruis. Plagerig streel ik over haar bovenbenen en vermijd telkens haar kruis zorgvuldig. Ik laat mijn duim even over de stof van haar slipje glijden, en druk mijn lippen weer liefdevol op de hare.

    Faye
    "MhmmFaye," Zijn lippen voel ik over de mijne heen glijden, beantwoord zijn kus en help hem met het uitdoen van zijn laatste kledingstuk.
    Wanneer ik merk dat hij me zachtjes achteruit duwt, zodat mijn hoofd op het kussen beland, versnel ik het tempo van mijn hand even en bijt zachtjes in zijn lip. Hierna voel ik zijn handen over mijn lichaam glijden. Een kreun verlaat mijn lippen als hij mijn borst begint te masseren en al snel richting mijn kruis glijdt.
    "Rey," beantwoord ik hem nog, een ietwat late reactie al moet ik het zelf zeggen. Mijn lippen druk ik gehaast in zijn hals, laat het naar zijn sleutelbeen toe glijden waar ik zachtjes bijt en zuig.
    Ik merk heel goed dat hij de juiste plekken weet te ontwijken, waardoor hij me alleen maar meer opgewonden maakt. Liefdevol plaats ik mijn handen in zijn nek, beantwoord zijn kus vurig en laat mijn handen hierna door zijn donkerblonde haren glijden waardoor ze volledig uit zijn model raken.
    Zachtjes schuur ik over zijn kruis heen, voel mijn hart in mijn keel kloppen en mijn ademhaling met regelmaat versnellen van opwinding. Er is geen beschrijving of uitleg mogelijk om duidelijk te maken hoeveel ik van deze jongen houdt.
    "Neem me," prevel ik dan zachtjes en bijt in zijn oorlel.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik zucht tegen haar lippen aan wanneer ze me vurig terugkust. Een kreun verlaat mijn mond wanneer ze tegen mijn kruis schuurt en ook mijn ademhaling versnelt wat.
    "Neem me."
    Haar stem doet me rillen, hoe ze zacht het ook klinkt. Ik kreun weer wanneer ze in mijn oorlel bijt en ik druk mijn lichaam tegen haar aan. Ik kreun zacht haar naam en laat mijn handen over haar slipje glijden. Langzaam trek ik het van haar mooie lichaam en gooi het ergens op de grond neer. Zuchtend druk ik mijn lippen weer op de hare en ga langzaam bij haar naar binnen. Een kreun van opluchting rolt over mijn lippen en genietend sluit ik mijn ogen terwijl ik mijn lippen weer op de hare druk. Mijn tong streelt zachtjes haar lippen.
    Langzaam beweeg ik mijn heupen tegen de hare aan en steun met een arm naast haar hoofd. Opgewonden kijk ik haar in de ogen en laat mijn vrije hand over haar lichaam strelen. Ik masseer zachtjes haar borsten en druk er kleine kusjes op. Stil prevel ik haar naam tegen haar huid aan en kijk haar in de ogen aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Nou, dat is jammer en dat willen we helemaal niet."
    Met een brede glimlach kijk ik toe hoe ze onze vingers verstrengelt. Dat zijn Fé en gewoon; twee handen op één buik. Ik dreig net weer af te dwalen in gedachten wanneer Fedea's zoete stem me weer naar de werkelijkheid dwaalt.
    "Dus, waar waren we over bezig?" Ik krijg echt de kans niet om te antwoorden als ze me eerst een kusje geeft en dan zelf al blijkt te weten. "Oh ja, ijsje. Papa mama ijsje geven?"
    Ik zit haar even verbaasd aan te kijken, gewoon omdat de woorden mama en papa zo gek klinken als ze niet uit mijn eigen mond komen. Voor de zoveelste keer word ik er aan herinnerd dat we mama en papa zullen worden, ouders. Wanneer ik echter echt naar haar gezicht kijk, ben ik weer reddeloos uit die gedachte verloren. Het enige dat ik me nu van die zin herinner is dat ze me vroeg haar te voeren.
    Met een grijns neem ik het ijs van het karretje. Ik neem de lepel die er bij zit en schep wat van het koude spul op. Aanvankelijk doe ik alsof ik het naar Fedea's mond wil brengen om het dan toch op het laatste moment in mijn eigen mond te steken. Voor Fé er wat van kan zeggen, druk ik mijn lippen op die van haar zodat ze ook de zoete vanillesmaak kan proeven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.