• Voor mijn verhaal Big Brother ben ik op zoek naar een nieuwe bewoner die het huis wat al 3 weken bezig is op zijn kop zet. Er zijn verschillende rollen
    De lesbische verlegen meisje
    De celeb die door iedereen aanbeden wordt
    De stoere chick
    De oudere dame die erg behulpzaam is
    De tweeling

    Vul in
    Naam
    Rol
    Leeftijd
    Foto
    Karakter
    Familie
    Waarom doe je mee aan Big Brother


    Mijn geheim is geheim

    Naam Chloë Evelyn Simmons
    Rol Stoere chick
    Leeftijd 19
    Foto


    Karakter Chloë kleedt zich in een punk stijl omdat ze vrijheid wil. Een vrijheid die ze jarenlang niet gehad heeft. Haar ouders waren streng gelovig en vonden dat ze zoiets niet mocht. Ze is met veel moeite uit huis gegaan en kwam op een plek waar ze zo'n beetje kon doen wat ze wil. Hierdoor is het een klein beetje uit de hand gelopen wat betreft haar uiterlijk, maar dat maakt haar helemaal niets uit. Ze is een meisje dat zegt wat ze wil en laat niet over zich heen lopen. Ze haat bitches en oneerlijkheid.
    Familie Ze ziet haar ouders nooit meer en ze had een zus. Haar zus is voor de trein gesprongen jaren geleden.
    Waarom doe je mee aan Big Brother Ze wil nog meer voor zichzelf leren opkomen, op een goede manier en ze wil van haar onzekerheid af.


    26 - 02 - '16

    Naam Lynn Caty Stewart
    Rol Lesbische meisje
    Leeftijd 16
    Foto


    Karakter Lief en verlegen, ze zit in de knoop met haarzelf, ze is net uit de kast gekomen voor haar ouders. Haar vader vind het niet fijn, haar moeder maakt het niet uit hoe ze is. Ze weet het zelf sinds haar 13e. Ze heeft een vriendin, Emma Adinda Adams (16)
    Familie Vader, die niet tegen haar praat sinds hij weet van haar gevoelens voor meisjes. Haar moeder, waar ze heel hecht mee is.
    Waarom doe je mee aan Big Brother Vooral om om te gaan met haar gevoelens, maar stiekem ook om even haar vader te vergeten.


    Simple, but effective.