• Gister avond heb ik mijn eerste tattoo laten zetten namelijk een paar vogeltjes op mijn rechter pols.
    het zetten viel wel mee alleen de midelste was wel het gevoeligst denk omdat die vlak boven een ader zit? xD



    Op de foto dat is hem zo is hij geworden hij is gemaakt door de vriend/man van mijn moeder ;-)
    dus wat vinden julie er van?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 13:11 ]


    You can't touch music but music touch you

    Slade schreef:
    Oeh, super leuk! (:


    tnx ;-)


    You can't touch music but music touch you

    Ik vind hem superleuk geworden! Ik heb zelf ook een tattoo, maar dan van een uiltje.


    Chaos is a ladder.

    ah wat leuk!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik vind vogeltjes altijd zo standaard :x Maar zolang jij er blij mee bent is het natuurlijk prima. :Y)
    Zelf wil ik ook één, maar dan moet ik eerst achttien worden want van mijn moeder mag het nooit :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hybrids schreef:
    Ik vind hem superleuk geworden! Ik heb zelf ook een tattoo, maar dan van een uiltje.

    Zou je er een foto van kunnen sturen? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk (:
    Anyways ik vind kleinere vogeltjes ietsjes mooier maar dit is ook niet verkeerd:Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Newell schreef:
    Zou je er een foto van kunnen sturen? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk (:
    Anyways ik vind kleinere vogeltjes ietsjes mooier maar dit is ook niet verkeerd:Y)

    Maar natuurlijk. Maar die foto is wel van hele slechte kwaliteit. Ik had die foto namelijk genomen een dag nadat die gezet was (dus het zag er nog niet zo mooi uit als nu) en mijn camera is leeg, dus ik kan nu geen foto's maken. Dus het wordt dan wel een wat oudere foto ervan. (:


    Chaos is a ladder.

    Ik houd zelf niet zo erg van tattoo's maar deze is best leuk (:


    Do what people say you can't.

    Mooi!


    26 - 02 - '16

    leeuuuk ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik vind 'm niet echt mooi en heel erg onorigineel. Sorry.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Super mooi! (:

    Mercurial schreef:
    Ik vind 'm niet echt mooi en heel erg onorigineel. Sorry.


    + Ik hou niet van tattoo's.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind de vogeltjes eerlijk gezegd niet zo mooi, met name die middels is wat vreemd van vorm maar man, dat lijkt me idd een pijnlijke plek.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mercurial schreef:
    Ik vind 'm niet echt mooi en heel erg onorigineel. Sorry.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    tnx allen! En voor de mensen die hem niks vinden of niet mooi of onorgineel dat kan wand ja smaken verschillen he gelukkig ;-)


    You can't touch music but music touch you