• Gister avond heb ik mijn eerste tattoo laten zetten namelijk een paar vogeltjes op mijn rechter pols.
    het zetten viel wel mee alleen de midelste was wel het gevoeligst denk omdat die vlak boven een ader zit? xD



    Op de foto dat is hem zo is hij geworden hij is gemaakt door de vriend/man van mijn moeder ;-)
    dus wat vinden julie er van?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 13:11 ]


    You can't touch music but music touch you

    De middelste vogel ziet er echt mislukt uit, sorry, hihi. Vind hem wel leuk verder. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    De middelste vogel ziet er echt mislukt uit, sorry, hihi. Vind hem wel leuk verder. (:


    De middelste had meer zo gemoeten:



    Maar ik vind ze nooit mooi met vleugels volledig wijd en van bovenaf gezien :P Vind ze mooier als ze van wat schuiner worden bekeken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ziet er best pijnlijk uit. En wel mooi. c:


    You are beautiful, you are love.

    ja kan voor die midelste ja ;-) maar wou de vogeltjes iets meer naar eigens maken en wat anders hebben dan normaal dus vandaar dat ze er voor mensen mis wat vaag en vreemd uit zien ;-)


    You can't touch music but music touch you

    Endure schreef:
    Ik vind de vogeltjes eerlijk gezegd niet zo mooi, met name die middels is wat vreemd van vorm maar man, dat lijkt me idd een pijnlijke plek.


    comfort in c h a o s

    Ik vind het te standaard, maar zolang jij het maar leuk vind :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zie die tattoo echt heel veel de laatste tijd. Maar als je er zelf maar gelukkig mee bent! Tattoo's zijn awesome.


    ars moriendi

    Hij is wel mooi, maar die zou ik nooit laten zetten. :p
    Ik ben ook van plan om een tattoo op mijn pols te laten zetten. Het is te lang geleden dat ik nog eentje heb laten zetten. Ö


    Take me to wonderland

    Het is niet mijn ding, maar vind het opzich wel leuk en als jij er blij mee bent is het goed toch?
    Ik heb zelf ook tattoo's en die zal ook niet iedereen even leuk vinden ;D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aaah, super leuk! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Kauwgomjunky schreef:
    ja kan voor die midelste ja ;-) maar wou de vogeltjes iets meer naar eigens maken en wat anders hebben dan normaal dus vandaar dat ze er voor mensen mis wat vaag en vreemd uit zien ;-)

    Ze zien er precies hetzelfde uit als die andere tattoo's met die vogeltjes. Alleen die van jou zijn veel dikker.


    -

    Zo cute! Als ik genoeg geld heb wil ik ook laten zetten. :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Deed het pijn? Ik vind hem wel mooi :3
    Ik wil later ook een tattoo, achteraan in mijn nek. Een solsleutel of iets in die aard, maar dan origineler. Ik moet er nog over nadenken :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Vet


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Wauw, dat is mooi! Ik zou ook wel zoiets willen, alleen niet op mijn pols, dat zie je zo snel.