• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    Assassin - James.
    Nychta - Athan Romanescu
    Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    Aurorea - Willow Nastya Reyes.
    Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aurorea - Erin Naveen Lightwood

    Jongens:
    Exasperated - Jack Rush.
    Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 16:52 ]


    Damien Hunter

    Athan kwam omhoog en rende naar me toe. Ik hoopte erop dat ik hem kon vertrouwen. Ik gokte erop van niet, maar goed, hij was het dichts in de buurt.
    "Wat is er gebeurd." riep hij en hij leek in paniek. Leek. Ik wees naar de vrucht. "Ze nam daar een hap van en toen gebeurde er dit." legde ik snel uit. "Weet jij wat we moeten doen? Want ik heb echt geen idee." vervolgde ik toen.
    Hij keek me aan en controleerde toen of Amber nog leefde. "Haar hart klopt nog steeds." zei hij. Ik knikte. "Dat scheelt, hoeven we niet te reanimeren, maar wat nu. Kom op, jij moet toch wel iets weten?" Ik raakte langzaam echt in paniek.

    [Sorry, ik wist niks meer.]

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 20:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    James - wezen

    Hij doet nog eens een poging om normaal te kunnen ademhalen nu we geen seks meer hebben, wat gelukkig deels lukt. Het klinkt nog oppervlakkig en hees, maar hij begint het wel weer te controleren. Gelukkig weet ik weet hoef ik dat gelijk weer kan veranderen, al gebruik ik dat nu even niet. Misschien later nog... Als ik mijn hoofd naar hem omdraai, draait hij die van hem ook naar hem, maar hij legt zijn armen niet zoals ik onder zijn hoofd. Hij laat ze langs zijn lichaam heen hangen. Als ik zeg dat we het vaker moeten doen, zie ik bij hem een trotse, ondeugende grijns niet onderdrukken op zijn lippen. Het staat hem wel, die wil ik best wel vaker zien. Hierna bedank ik hem lichtelijk aarzelend, ik weet nog niet zeker of dit wel een goede zet is, maar hij neemt het toch beter op.
    "Jij bedankt." grijnst hij dan ook, terwijl hij me een knipoog geeft en vervolgens weer op de lucht let. Ik laat een vreemd, zacht lachje horen, wat bijna verlegen klinkt. Dan verdwijnt zijn grijns doordat hij nog zijn adem normaal probeert te krijgen. "Ik wil je ego niet nog meer opkrikken met dit, maar je was… erg goed." zegt hij vervolgens, een korte pauze ertussen om weer rustig adem te halen en na te denken hoe hij het moest brengen. Ik grijns kort. "Bedankt, Xavier. Jij ook." antwoord ik eerlijk. Hij richt zich dan op mij en likt kort over zijn lippen, waarna hij iets glimlacht. "Wil je me naar het meertje brengen?" vraagt hij dan, waarop ik even verrast frons en dan licht knik. "Ja, ja. Natuurlijk." antwoord ik nog iets buiten adem. Gelukkig trekt mijn ademhaling ook snel weer terug naar zijn normale stand.
    Hierop ga ik eerst even rechtop zitten en kijk ik kort naar Xavier. Hij ziet er naakt echt goed uit, veel beter met kleding aan. "Maar alleen als je je kleding uithoud." grijns ik vervolgens plagerig en uitdagend. "Ik neem aan dat je het zelf wel kan lopen?" vraag ik daarna, aangezien Willow altijd lui is en zich liever laat dragen. Daar zie ik Xavier niet echt voor aan. Ik kom toch maar helemaal overeind nu en kraak ondertussen een paar stijve ledematen, die eng knakken. Hm, dat voelt beter. Toch heb ik bijna nog nooit zo'n verzadigd gevoel gehad als nu, ik ben er zelfs iets slaperig van geworden. Met een korte gaap rek ik me dan ook iets uit.


    Your make-up is terrible

    Sorry als hij wat crappy is, maar ik kan niet meer schrijven.


    Your make-up is terrible

    Andrei / Lilith, wezen.

    Op mijn vraag schudt ze direct haar hoofd. “Nee, tuurlijk niet,” antwoord ze op een toon alsof dat wel duidelijk zou moeten zijn. “Waarom denk je dat?” Hierdoor moet ik enkel nog meer fronzen en wrijf verward door mijn iets donkere haren heen. Hoezo maakte ze dan net zo’n rare opmerking? Ach, ik zal vrouwen wel nooit kunnen snappen, wezens of mensen, het maakt geen ene donder uit. Volgens mij hebben ze een eigen geheime taal dat ze enkel zelf kunnen snappen. Diep zuchtend schud ik kort met mijn hoofd bij deze gedachte en antwoord dan: “Je maakte net een eigenwijze opmerking dat ik lang ben…” murmel ik dan, “Daar haal ik uit op dat je niet van lange mannen houd, maar je op kleintjes valt.” Vervolg ik dan, waarbij ik afwachtend mijn wenkbrauwen optrek terwijl ik naar haar kijk.
          “Waarom vind je het irritant als mensen met hun ogen rollen?” vraagt ze nieuwsgierig. “Als je een goede reden geeft doe ik misschien wel weer lief en zal ik het niet meer doen,” voegt ze er iets glimlachend aan toe. Wanneer ze dit zegt, kijk ik haar even aan alsof ze een grapje maakt. “Dat meen je niet? Je denkt dat ik jou, een nietig mens, een reden geef zodat je mij niet meer kunt irriteren?” vraag ik dan, ietwat spottend en verontwaardigd. “Zo werkt het niet meissie.” Grinnik ik.
          Hierna zeg ik haar dat ik haar vast opsluit in mijn kamer, met mezelf erbij. Dat ze wel kan raden wat ik dan ga doen, waarbij ik over mijn lippen lik. Fronsend kijkt ze me aan en abrupt schud ze wild haar hoofd. “Gatverdamme, nee. Dat gaat mooi nooit gebeuren, het zal beperkt blijven tot je dromen.” Ik lach luid, maar nogmaals humorloos, en doe mijn handen nonchalant in mijn broekzakken. “Je wilt dus wel dat ik seksdromen met je heb? Raar mens ben jij, Willow.” Zeg ik dan tegen haar, terwijl ik mijn gedachten er toch iets naar af laat varen – wat ook aan mijn blik te zien is.
          Inmiddels heb ik de bloem al in het flesje gedaan, waarop ik haar uitlegde waarvoor het was. Vervolgens loop ik terug naar het bos. “Xavier is geen vriend van mij,” zegt ze als enige, maar ik reageer hier niet op. Wat is er toch allemaal fout gegaan tussen hun drie? Het zou er iets mee te maken moeten hebben, want waarom zou ze anders over hun allebei fout praten? Nou ja, ze is een prooi en heeft niet zoveel te willen, maar toch twijfel ik bij haar woorden. Ik besluit het maar op wat anders te gooien en vraag haar of ik haar nog ergens naartoe moest brengen. “Je zou mij nog iets geven tegen die blauwe vlekjes.” Meld ze me terwijl ze naar haar arm wijst. “Komen die vlekjes trouwens alleen op je arm, of ook op je buik en benen en zo?”
          Op deze vraag kan ik enkel opnieuw iets pervers grijnzen, maar veeg deze dan van mijn gezicht af en zeg uiterst serieus: “Dat zou kunnen, hoe langer je dat hebt, hoe meer vlekjes er kunnen komen and it doesn’t look pretty, my love.” Vertel ik haar, nog altijd op een zo serieus mogelijke toon, hoewel er iets geamuseerd in te horen is. “Zal ik het anders bij je controleren? Je zou toch niet willen dat er straks nog meer bij zijn gekomen? Dan lijkt het net alsof iemand je mishandeld heeft.” Vervolg ik, zo belangstellend mogelijk en kijk haar goedaardig aan – wat natuurlijk gespeeld was, zo goed mogelijk.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 22:39 ]


    Xavier Hush Gray, wetenschapper.

    James laat een vreemd, zacht lachje horen, wat bijna verlegen klinkt toen ik hem een knipoog had gegeven. Het zorgde voor een raar gevoel in mijn buik die ik niet precies kan identificeren, al doe ik daar op dit moment ook niet echt mijn best voor. Het lijkt wel alsof het nu ook niet de tijd daarvoor is, misschien zal ik daar later nog wel even over na denken. Hopelijk zonder iemand anders in de buurt, wat ik eigenlijk betwijfel, want elke keer als ik alleen probeer te zijn, komt er wel iemand opdagen. Al was het deze keer totaal niet erg natuurlijk… ik voel me zelfs voor een gedeelte opgelucht dat er nu dingen opgehelderd zijn. Hoewel er vast nog dingen zullen zijn, die zijn er altijd.
    Vervolgens zeg ik, met een korte pauze ertussen, dat ik zijn ego niet nog meer op wil krikken, maar dat hij erg goed was. In mijn ooghoeken kijk ik toe hoe hij erop reageert, wat een grijnsje oplevert van zijn kant. “Bedankt, Xavier. Jij ook.” Antwoord hij, wat eerlijk klinkt, dus daarvoor neem ik het dan ook. Wanneer hij zou liegen, zou het volgens mij toch wel anders klinken of voelen. Ik had mijn blik op hem gericht, likte kort over mijn lippen en glimlachte, waarna ik hem vroeg of hij me naar het meertje wilde brengen. Hierop fronst hij even verrast en knikt dan lichtelijk. “Ja, ja. Natuurlijk.” Antwoord hij nog iets buiten adem. Zijn ademhaling trekt echter ook snel weer terug naar zijn normale stand.
    Vanwege zijn bewegingen en woorden, grijns ik toch, waarbij ik mijn armen net zoals James onder mijn hoofd doe. Eigenlijk weet ik niet eens waarom ik de hele tijd door van aandacht van hem snak, maar zelfs nu wil ik het, dus span ik de spieren in mijn armen even aan om vervolgens net te doen alsof ik nonchalant naar de aparte lucht keek. Ik wist ook niet wat ik nu moet zeggen na dit alles, dus houd ik mijn mond omdat ik eveneens niet direct op wil staan. Toch, net op het punt dat ik mijn mond opendoe om wat te zeggen, gaat James rechtop zitten en kijkt kort naar mij. Ik moet mijn best doen om hem niet nog een keer aan te vallen, zeker hoe hij er nu bijzit, dus wend ik expres mijn blik af van hem. Wel met een klein, uitdagend grijnsje op mijn lippen.
    “Maar alleen als je je kleding uithoud.” Grijnst hij vervolgens plagerig en uitdagend, waardoor ik hem direct weer aankijk, het negerende dat hij nog steeds net zo naakt als ik was. Ik negeerde natuurlijk ook het andere feit en liet me er niet door afleiden, al lukte dat moeilijk, omdat ik mijn blik toch even over zijn lichaam liet gaan. “Ik neem aan dat je het zelf wel kan lopen?” vraagt hij daarna. Hij komt al helemaal overeind en kraakt ondertussen een paar stijve ledematen, die eng knakken, maar ik blijf nog even overdonderd naar hem staren. Mijn mond is een enkele centimeter open, dat merk ik pas als ik weer naar adem hap. “Alleen als jij hetzelfde doet.” Grijns ik vervolgens, mijn oude charmante-Xavier houding terug. Met een korte gaap had James zich uitgerekt, wat ik als iets goeds opvatte. Ik kom nu ook helemaal overeind en strek me iets uit, terwijl ik hem grijnzend aankijk en mijn kleding opraap. Direct pak ik die van hem op en duw deze in zijn armen. “Tuurlijk loop ik zelf. Ik ben fit genoeg.” Er kwam een half grijnsje op mijn gezicht toen ik dit zei, waarna ik snel vervolgde, “Zullen we dan maar gaan?” Ik draaide me al om, om weg te lopen.

    Het was niet crappy hoor, Nikki. :'].

    [ bericht aangepast op 9 jan 2013 - 23:25 ]


    Nou, gelukkig maar. Ik krijg er wat van, er komt zo weinig uit de laatste tijd.

    James - wezen

    Als ik rechtop ben gaan zitten en naar hem kijk, zie ik hoe zijn arm spieren aangespannen zijn en hoe hij zijn blik afwend met een klein, uitdagend grijnsje op zijn lippen. Jezus, het zou verboden moeten worden, ik snap niet dat hij geen fans heeft of iets in de richting. Wat verlekkerd lik ik over mijn lippen heen en praat ik snel, voor ik heel andere dingen ga doen. Het liefst zou ik hem nu overal aanraken en zijn spieren onder mijn vingers willen voelen, maar ik hou mezelf maar even goed in. Misschien krijg ik daar bij het meertje nog wel een kans toe, of plaag ik hem onderweg wel. Je weet maar nooit met mij, in ieder geval. Wat ik wel weet ik dat ik hem voor mezelf wil houden, nu nog meer dan anders. Die aantrekkingskracht... Ik moet er niet aan denken dat hij ooit weggaat met die machine van hem, volgens mij moet ik dan echt zwaar afkicken met alle verschijnselen van dien.
    Als ik hem uitdaag, kijkt Xavier me direct weer aan. Ik zie hoe zijn blik over mijn lichaam gaat en weet dat ik waarschijnlijk hetzelfde effect op hem heb, dat heeft hij in ieder geval wel duidelijk gemaakt. Hij kan het net zo min hebben als ik. Hij geeft nog geen antwoord waardoor ik snel verder praat om mezelf wat af te leiden en ik sta op. Het helpt niet echt dat hij met open mond naar me aan het staren is en dan naar adem hapt, het zorgt er alleen maar voor dat ik opnieuw naar hem toe getrokken word. Gelukkig begint hij te praten, dan kan ik me tenminste op woorden concentreren in plaats van op lichamen en daden... "Alleen als jij hetzelfde doet." grijnst hij, op een manier waarop ik hem beter ken, van het meertje. Net zoals ik het graag heb. Hierdoor trekt er automatisch een grote grijns over mijn lippen heen. "Prima, dat is afgesproken." Nu maar hopen dat hij inderdaad zelf wilt lopen, want zijn naakte lichaam tegen de mijne als ik hem breng... Poeh.
    Nu komt hij ook helemaal overeind en strekt zich iets uit, terwijl hij me grijnzend aankijkt en zijn kleding opraakt. Hij pakt zelfs die van mij en duwt deze in mijn armen, wat ik aanpak. "Tuurlijk loop ik zelf. Ik ben fit genoeg." Er komt een half grijnsje op zijn gezicht, waarna hij snel vervolgt. "Zullen we dan maar gaan?" Hij draait zich al om, om weg te lopen. "Ja, dat heb ik gemerkt." mompel ik op het fit-zijn, waarna ik me snel naast hem voeg en met een schuin ook naar zijn bewegende lichaam kijk. "Hm, je zou vaker naakt door het bos in dit licht moeten lopen." merk ik op een nonchalante toon op. "Siert je wel." Ik grijns eens en vraag me af of het normaal zou zijn om nu de drang om hem aan te raken ook te uiten, of dat hij dat niet leuk vind. Ik bijt even op mijn lip en kijk weer vooruit. Zelfs na dit wil ik hem nog aanraken, normaal heb ik die drang niet meer, is die wel weg gegaan daardoor. Toch blijft die aantrekkingskracht en het verlangen hangen.
    "Heb je zin om te zwemmen?" vraag ik dan wat doelloos aan hem om mezelf af te leiden. Het helpt echter alles behalve, want nu zie ik hem nat van het water voor me, de waterdruppeltjes die over zijn naakte, gespierde lichaam glijden en ik lik verlangend over mijn lippen heen. Hou je nou verdomme eens in, James. Hoe erg ik het ook wil en probeer, het lukt toch niet. Ik moet hem gewoon aanraken, al is het maar kort. Hierdoor strijk ik kort met mijn vingers langs zijn hand, nu maar hopen dat hij niets merkt. Door mijn lichaam voel ik duidelijk de tintelingen gaan, hoewel ik het nog steeds vreemd vind. Twee van die gespierde, volwassen kerels bij elkaar die elkaar aanraken. Het beeld klopt niet in mijn hoofd, maar mijn lichaam wilt toch heel wat anders blijkbaar.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 15:42 ]


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    Als ik vraag waarom hij denkt dat ik een kleine vriend wil begint Andrei nog meer te fronsen en wrijft hij verward door zijn donkere haar. Hij schudt diep zuchtend zijn hoofd. 'Je maakt net een eigenwijze opmerking dat ik lang ben…' antwoordt hij murmelend. 'Daar haal ik uit op dat je niet van lange mannen houd, maar je op kleintjes valt,' vervolgt hij met zijn wenkbrauwen opgetrokken terwijl hij mij aankijkt. 'Ik bedoelde gewoon dat ik voor een vrouw niet eens zo klein bent, maar jij voor een man wel redelijk lang,' probeer ik het te verduidelijken. 'Ik wil geen kleine vriend, dat knuffel helemaal niet fijn en het is nogal awkward als hij op ooglengte van mijn boezem zou zitten,' vervolg ik.
    Andrei kijkt me aan alsof ik net een grapje heb gemaakt. 'Dat meen je niet? Je denkt dat ik jou, een nietig mens, een reden geef zodat je mij niet meer kunt irriteren?' vraagt hij iets spottend en verontwaardigd. 'Zo werkt het niet meissie,' grinnikt hij. Ik snuif verontwaardigd en sla beledigd mijn armen over elkaar. 'Als ik zo'n “nietig mens” ben waarom praat je dan met me?' vraag ik sarcastisch. Al die kerels hier zijn een stel arrogante eikels.
    Hij lacht luid wanneer ik zeg dat hij het mooi kan vergeten, maar het klinkt wel humorloos. Zijn handen stopt hij in zijn broekzakken. 'Je wilt dus wel dat ik seksdromen met je heb? Raar mens ben jij, Willow,' zegt hij. Aan zijn blik is te zien is dat hij er even aan denkt, waarop ik hem een harde stoot met mijn elleboog geef, hoewel dat voor hem waarschijnlijk geen pijn zal doen. 'Dat wil ik helemaal niet!' protesteer ik. 'Ik zeg alleen dat áls jij over zoiets droomt, het in die dromen zal blijven en nooit echt zal gebeuren.'
    Andrei grijnst iets pervers als ik heb vraag of de blauwe vlekjes ook op mijn buik en benen kunnen komen, die grijns verdwijnt echter al snel van zijn gezicht. 'Dat zou kunnen, hoe langer je dat hebt, hoe meer vlekjes er kunnen komen and it doesn’t look pretty, my love,' vertelt hij op een serieuze toon, maar er is ook iets geamuseerds in te horen. 'Zal ik het anders bij je controleren? Je zou toch niet willen dat er straks nog meer bij zijn gekomen? Dan lijkt het net alsof iemand je mishandeld heeft,' vervolgt hij op een toon die belangstellend klinkt. Wantrouwig kijk ik hem aan. Het liefste zou ik niks uittrekken in zijn buurt, zelfs mijn schoenen niet, maar ik wil ook niet overal van die enge vlekjes hebben die eruitzien als blauwe plekken. 'Oké dan,' mompel ik waarna ik met tegenzin mijn shirt uittrekt, waardoor mijn rode, kanten BH zichtbaar wordt. 'Schiet wel een beetje op want het is koud.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Andrei / Lilith, wezen.

    “Ik bedoelde gewoon dat ik voor een vrouw niet eens zo klein bent, maar jij voor een man wel redelijk lang,” probeert ze te verduidelijken. “Ik wil geen kleine vriend, dat knuffel helemaal niet fijn en het is nogal awkward als hij op ooglengte van mijn boezem zou zitten,” vervolgt ze, waarop ik haar niet meer aankijk, maar even over mijn lippen lik omdat ze wat droog zijn. Er komt een gedachte bij me naar binnen van Willow met een jongen die klein is, waardoor ik wel een kort humorloos lachje laat horen. Mijn mondhoeken trekken wel iets naar boven, zodat het er als een glimlach uitziet, hierdoor komen er echter wel een aantal scherpe tanden tevoorschijn die ik als wezen heb. Ik moet nodig weer eens naar eten op zoek gaan, maar Willow telt nu nog als entertainment. Bovendien is ze van James en die heeft haar gewonnen, zoals hij zo graag wilde, maar waar is hij nu dan? Nog bij Xavier, zoals zij me vertelde? Sowieso is Erin ook geen eten voor mij, ik wil haar alleen wat pesten, al lukt het haar nu meer bij mij.
    Hierna keek ik haar al aan alsof ze een grapje maakte, waarna ik grinnik dat het zo niet werkt. Verontwaardigd snuift zij en slaat beledigd haar armen over elkaar. “Als ik zo’n ‘nietig mens’ ben, waarom praat je dan met me?” vraagt ze met een sarcastische toon erin verworven, waar ik dan wel weer op reageer. Al kijk ik haar eerst aan met een blik vol ongeloof, weet ze dat dan niet? “Entertainment natuurlijk. Een wezen zoals ik op z’n ouwe daggie mag toch wel vermaakt worden door een mens?” Hoewel het een retorische vraag was, verwacht ik al wel dat ze er iets op terug antwoord, zo iemand leek ze mij ook wel. Iemand die met een koppig antwoord gelijk wilde krijgen. “Ben je voor James ook niet entertainment?” Grinnik ik vervolgens. “Daarom ben je nu vast nog niet dood.” Verklaar ik mijn nader, waar ik wel even op frons. Anders was ze nu allang al voedsel geweest.
    Toen ik een seksdroom in mijn gedachten kreeg en dat duidelijk liet merken aan Willow, expres natuurlijk, gaf ze me een harde stoot met haar ellenboog. Hierdoor was ik dan ook uit de droom gehaald, wat heel jammer was, want we kwamen net op een stuk aan dat het voor mij wel heel aangenaam was. “Dat wil ik helemaal niet!” protesteert ze. “Ik zeg alleen dat áls jij over zoiets droomt, het in die dromen zal blijven en nooit echt zal gebeuren.” Hierop slaak ik een zuchtje, eentje die zegt dat ze er niets over weet. “Ah, maar Willow toch. Je kunt niet nooit zeggen, je weet niet wat er gaat gebeuren in de komende dagen. Misschien val je wel als een blok voor me.” Zeg ik grijnzend, waarbij ik mijn arm weer om haar schouder sla. Toch moet ik even denken aan Erin, want wat zou ze nu aan het doen zijn? Zou het drankje al uitgewerkt zijn? Ik hoef me ook helemaal geen zorgen te maken dat ze daar weg is, het is voor haar onmogelijk om beneden te komen. “Diegene die het hardste protesteert, wil het stiekem wel.” Grijns ik vervolgens.
    Hierna ging het onderwerp over de blauwe vlekjes op Willow haar lichaam. Ik vertel haar op een serieuze toon dat het zou kunnen, hoewel ik het deels gelogen heb. Stiekem wil ik gewoon naar haar ontblote lichaam kijken en misschien voelen, maar ik hoop gewoon dat ze dat nu niet doorheeft. Wantrouwig kijkt ze me aan. Uiteindelijk mompelt ze dan dat het oké is en met tegenzin trekt ze haar shirt uit, waardoor er een rode, kanten BH zichtbaar wordt. “Schiet wel een beetje op, want het is koud.” Direct loop ik een paar rondjes om haar heen, bestudeer haar lichaam zonder grijns, maar wanneer ik achter haar sta, glipt er toch een pervers glimlachje op mijn iets volle lippen. Ik had gehoopt dat ze het zou toestemmen, niet verwacht, ach, mensen en hun naïviteit. Mijn vingertoppen laat ik strelend over haar rug gaan, de warme huid waartegen de koelte van de lucht slaat. Dan zucht ik even diep en nog voordat ik mijn vingers bij haar BH bandje laat komen, trek ik het terug en ga voor haar staan. “Nergens, alleen op je arm. Kom mee, dan breng ik je met mij mee en krijg je een tegengif ervoor.” Meld ik haar, emotieloos.

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.

    Wat verlekkerd likt James over zijn lippen heen en praat hij snel, hoewel ik het niet kan laten en mijn blik in mijn ooghoeken op zijn lippen blijft hangen. Ik wil die van mij direct terug op die van hem drukken, maar probeer me zo goed mogelijk in te houden, ondanks dat ik weet dat het niet lijkt te lukken. Jezus, hoe had ik het al die tijd in kunnen houden om hem niet aan te raken? Die tijd dat ik bij hem in de buurt stond zonder ook maar iets te doen, het lijkt echt onmogelijk in mijn ogen als ik daaraan terug denk. Ik had nog antwoord gegeven op wat hij zei, waardoor hij verder praat en opstaat. Mijn ogen gleden over zijn lichaam en ik keek hem met open mond aan, waarna ik naar adem hapte. Gelukkig kan ik me wel weer bij elkaar rapen, want volgens mij is dit echt niet meer gezond gewoon. Het lijkt wel alsof ik nu de hele tijd naar hem verlang, zelfs nu ik net klaar ben.
    Grijnzend had ik gezegd dat hij dan hetzelfde moet doen. Hierdoor trekt er een grote grijns over zijn lippen heen, waar ik weer even naar kijk totdat hij antwoord geeft. “Prima, dat is afgesproken.” Ik knik even hierop en grijns dan. Nu kan hij niet meer terug, want ik zal het hem laten herinneren. Nu kom ik ook helemaal overeind en strek mezelf iets uit, terwijl ik hem grijnzend aankeek en mijn kleding oppakte. Die van hem pakte ik ook op, welke ik in zijn armen duwde en hij het aanpakt. Ik had hem gezegd dat ik zelf loop, dat ik er zelf fit genoeg voor ben en eerlijk gezegd, klonk dat nogal dubbelzinnig. Iets dat ik misschien wel zo bedoeld had, waarna ik snel vervolgde dat we wel konden gaan. “Ja, dat heb ik gemerkt.” Mompelt hij op het fit-zijn, waarna hij zich haastig naast me voegt, maar ik laat enkel een wazig grijnsje zien, omdat ik kort in gedachten was verzonken. Ik twijfelde nu enorm of ik hem moest vertellen over de machine, die bijna gemaakt was en we hier weg konden… Dagenlang hadden we, vooral Sage en ik, eraan gewerkt en nu was het eindelijk bijna klaar. Wie weet wat James zou doen met de machine of mij als ik het hem zou vertellen? Nee, ik houd het nog wel even voor me, denk ik zo.
    “Hm, je zou vaker naakt door het bos in dit licht moeten lopen.” Merkt hij op een nonchalante toon op. Mijn gedachten zijn echter nog altijd ergens ver weg en ik reageer er niet zo op, maar bijt wel kort op mijn onderlip. “Siert je wel.” Ik knipper een enkele keer met mijn ogen en kijk hem dan grijnzend aan. Ik moet wel, zo heeft hij tenminste niets door. “Als jij de wacht maar houd, James.” Zijn naam had ik op een uitdagende, verleidelijke toon uitgesproken, waarna ik mijn blik expres tergend langzaam over zijn gespierde lijf liet gaan voordat ik deze weer voor me richtte. Hij grijnst eens, maar bijt dan op zijn lip en kijkt weer vooruit. “Heb je zin om te zwemmen?” vraagt hij dan, waardoor ik aangenaam zucht en knik. “Dat was wel de bedoeling ja. Zeg niet dat ik in mijn eentje moet hé, ik wil jou lijf ook nat zien worden door het water.” Grijns ik groots, terwijl ik nieuwsgierig afwacht naar wat zijn antwoord hierop is. Hierdoor krijg ik al direct voor me te zien hoe er waterdruppels over zijn lichaam glijden en ik moet hard op mijn lip bijten om een genotvolle zucht niet te laten blijken of om hem weer aan te raken. Zo merk ik ook niet op hoe hij verlangend over zijn lippen heen likt.
    Abrupt voel ik hoe zijn vingers kort langs mijn hand strijken en ik frons kort, terwijl er een rilling door mijn lichaam gaat. Was dat nu maar niet gebeurd, want zijn aanraking liet direct weer dat verlangende gevoel in mij los, wat ik zo graag wilde controleren. Ik klem mijn kaken sterk op elkaar hierdoor en blijf voor me kijken, zonder naar James te kijken en hem aan te vallen door mijn lippen op die van hem te drukken. Gelukkig duurt het volgens mij niet lang meer voordat we er zijn, ik moet even wat koelte vanwege dit alles. Zelfs de lucht lijkt nu voor mij drukkend te zijn en die verlangende sfeer komt weer bij mij op, alleen vanwege die aanraking en omdat ik zo stom ben geweest te zeggen dat James naakt door het bos met me mee moet lopen. “Trek je kleding maar weer aan.” Zeg ik dan vervolgens, omdat ik me anders echt niet meer in lijk te houden. Hoewel het nu wel een beetje koud lijkt nu, na dit alles… wat totaal niet mijn bedoeling was. Ik wil hem gewoon niet laten merken dat ik hem weer wil aanraken.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 19:31 ]


    TOPIC O7


    Willow Nastya Reyes
    Andrei likt over zijn lippen en kort daarna lacht hij humorloos, waarbij zijn mondhoeken iets omhoog krullen en een glimlach vormt. Mijn blik glijdt naar de tanden die tevoorschijn komen, ze zien er nogal scherp uit en ik vraag me af of James' tanden ook zo scherp zijn. Ik betrap mezelf erop dat ik mij afvraag of James en Xavier al terug bij het kamp zullen staan. Vast wel, en anders zijn ze wel erg lang bezig.
    Sarcastisch vraag ik waarom hij met me praat, aangezien ik toch zo'n “nietig” mens ben, waarop Andrei me ongelovig aan kijkt. 'Entertainment natuurlijk. Een wezen zoals ik op z’n ouwe daggie mag toch wel vermaakt worden door een mens?' Ik trek mijn wenkbrauw iets op. 'Nou, als ik vermaak moet voorstellen, dan wil ik er wel voor betaald worden,' mompel ik. 'Ben je voor James ook niet entertainment?' grinnikt hij vervolgens. 'Daarom ben je nu vast nog niet dood.' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik ben nog niet dood omdat hij mij nodig had om dichterbij Xavier te komen, maar nu dat hem gelukt is zal hij me vast vermoorden zodra hij er kans voor krijgt.' Hij zal me dan vast ook wel gaan martelen in de enge, vieze grot van hem. Nou, ik dacht het dus niet. Ik werp me nog liever van de rotsen af dan hem de kans te geven nog met mij te “spelen”.
    Wanneer ik zeg dat er nooit echt iets zal gebeuren slaakt Andrei een zuchtje. Een zuchtje die klinkt alsof hij wilt zeggen dat ik er niks van weet. 'Ah, maar Willow toch. Je kunt niet nooit zeggen, je weet niet wat er gaat gebeuren in de komende dagen. Misschien val je wel als een blok voor me,' zegt hij grijnzend en hij slaat zijn arm weer rond mijn schouders. 'Diegene die het hardste protesteert, wil het stiekem wel.' Ik rol met mijn ogen, 'Ja, vast,' antwoord ik droog. 'Maar goed als ik heel eerlijk ben: je bent ergens wel mijn type. Je bent echter ook ontzettend arrogant. Ik weet zeker dat je seks met jezelf zou hebben als dat mogelijk zou zijn, ook al van je misschien niet op mannen.' Laten we hopen dat klonen nooit uitgevonden wordt, dan zijn er straks twee Andrei's. No thanks.
    Ik trek met tegenzin mijn shirt uit, zodat Andrei kan kijken of ik blauwe vlekjes op mijn buik of rug heb, en meld hem dat hij op moet schieten omdat het koud is. Hij loopt gelijk een paar rondjes om me heen terwijl hij mijn lichaam bestuurt. Hoewel ik er normaal gesproken niet echt moeite heb als mannen naar mijn lichaam kijken, voel ik me nu iets ongemakkelijk en kwetsbaar en sla ik mijn arm iets beschermend over elkaar heen. Zijn vingertoppen glijden strelend over mijn rug waardoor ik voor een kort moment verstijf, hij haalt ze echter er alweer vanaf voordat ze bij mijn Bh-bandje komen, nadat hij diep heeft gezucht. Hij gaat weer voor me staan. 'Nergens, alleen op je arm. Kom mee, dan breng ik je met mij mee en krijg je een tegengif ervoor,' meldt hij mij emotieloos. Ik zucht opgelucht en trek snel mijn shirt weer aan. Dat scheelt weer, hoef ik mijn broek tenminste ook niet uit te trekken om te controleren voor vlekjes. 'Is het een drankje of een zalfje?' vraag ik aan Andrei.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nychta ---> Neolaia


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Andrei / Lilith, wezen.

    Ik leg haar uit dat het om de entertainment gaat, dat ik me bij haar begeef en dat ik me op mijn ouwe daggie wel vermaakt mag worden door haar – een mens. “Nou, als ik vermaak moet voorstellen, dan wil ik er wel voor betaald worden,” mompelt ze, waarop ik grinnik en haar vraag of ze dat voor James ook niet is. Dat ze daarom nu vast nog niet dood is. Hier op schudt zij haar hoofd. “Nee, ik ben nog niet dood omdat hij mij nodig had om dichterbij Xavier te komen, maar nu dat hem gelukt is zal hij me vast vermoorden zodra hij er kans voor krijgt.” Ik frons weer even, aangezien ze maar door blijft gaan over James én Xavier. Nu dit weer. “Oké…” Begin ik dan, nadenkend. “Laat ik eens kijken of ik het goed begrijp: James deed het alleen om dichterbij Xavier te komen, een mannelijk mens, zodat hij jou nu niet meer nodig heeft?” Mijn wenkbrauw trok ik lui en ongelovig op. “Aha.” Hierbij sloeg ik mijn armen strak over elkaar en knikte terughoudend met mijn hoofd op haar woorden.
    Ze rolt haar ogen op wat ik hierna doe. “Ja, vast,” antwoord ze droog, maar ik probeer mijn irritatie nog binnen te houden. Hoe vaak heeft ze nu wel niet met haar ogen gerold? Inhouden, Andrei, inhouden. “Maar goed als ik heel eerlijk ben: je bent ergens wel mijn type. Je bent echter ook ontzettend arrogant. Ik weet zeker dat je seks met jezelf zou hebben als dat mogelijk zou zijn, ook al van je misschien niet op mannen.” Kuchend keek ik haar even aan, terwijl ik mijn arm van haar schouder afhaal. “Ik val wel op mannen.” Zeg ik dan, eerlijk en met een nonchalant gezicht, zo goed mogelijk. Toch was er voor een klein moment een trotste blik in mijn ogen en charmante trek op mijn lippen te zien, omdat ze had gezegd dat ik ergens wel haar type was. Ik snapte echter niet waarom ze me zo arrogant vond, was het zo erg? Ik gaf er verder echter geen aandacht aan, want anders was ik over een uur nog bezig, bij wijze van spreken dan. “Waar ergens ben ik jouw type dan?” Grijnsde ik vervolgens.
    Hierna trekt zij haar shirt uit, duidelijk met tegenzin, wat mij absoluut niet kan schelen. Een paar keer loop ik om haar heen en bestudeer haar lichaam, hoewel ik het absoluut niet voor de blauwe vlekjes doe. Dat ze dat niet in de gaten heeft, verbaasd me lichtelijk, maar mij hoor je er niet over zeuren. Wel slaat zij haar armen iets beschermend over elkaar heen. Op dat moment streelde ik mijn vingertoppen glijdend over haar rug heen, hierdoor verstijfde zij voor een enkel moment. Ik ga echter snel weer voor haar staan en zeg haar dat het alleen op haar arm te zien is, verder nergens. Willow zucht opgelucht en trekt snel haar shirt weer aan. “Is het een drankje of een zalfje?” vraagt ze en ik wrijf even met mijn lippen over elkaar, terwijl ik haar al vastpak aan haar arm, om zo meteen direct er naartoe te gaan. “Dat ligt eraan wat je wilt. Een drankje of een zalfje?” Grijns ik even naar haar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Willow Nastya Reyes
    Andrei fronst weer als ik heb gezegd dat ik alleen nog niet dood ben omdat James mij nodig had om dichterbij Xavier te komen, en dat hij nu dat hem gelukt is hij mij vast wel gaat vermoorden. 'Oké…' begint hij nadenkend. 'Laat ik eens kijken of ik het goed begrijp: James deed het alleen om dichterbij Xavier te komen, een mannelijk mens, zodat hij jou nu niet meer nodig heeft?' Hij trekt zijn wenkbrauw lui en ongelovig op. 'Aha,' zegt hij terwijl hij zijn armen over elkaar slaat en terughouden knikt. Oké, ik weet wel zeker dat hij me niet geloofd, niet dat dat iets uitmaakt, want het zal vanzelf wel blijken dat ik wel degelijk gelijk heb.
    Wanneer ik zeg dat hij ergens wel mijn type is verschijnt er voor een enkele seconde een trotse blik in zijn ogen en een charmante trek op zijn volle lippen. Hij kijkt me aan terwijl hij kucht en zijn arm van mijn schouder haalt. 'Ik val wel op mannen,' zegt hij nonchalant. Nu ben ik degene die haar wenkbrauwen iets ongelovig optrekt. Wat is het met deze dimensie dat mannen op mannen vallen. Het zou hier Gaytopia moeten heten. 'Waar ergens ben ik jouw type dan?' grijnst hij vervolgens. Ik haal mijn schouders op. 'Weet ik veel, alsof dat iets uitmaakt,' antwoord ik. Mooi niet dat ik hem ga vertellen dat hij behoorlijk aantrekkelijk is, hij zal er alleen maar arroganter van worden, bovendien heb ik al gezegd dat hij ergens wel mijn type is, dat is meer dan genoeg.
    Kort daarna trek ik mijn shirt uit zodat Andrei kan controleren of ik nog ergens anders blauwe vlekjes heb, waarop hij een paar om mij heenloopt. Ik zucht opgelucht als hij weer voor me staat en zegt dat er voor de rest geen blauwe vlekjes te zien zijn, alleen op mijn armen. Hierna trek ik mijn shirt aan en vraag ik of het tegengif een zalfje of een drankje is. Hij wrijft met zijn lippen over elkaar heen en pakt mijn arm vast. 'Dat ligt eraan wat je wilt. Een drankje of een zalfje?' grijnst hij. 'Hangt er vanaf hoe smerig het drankje is en hoe eng het zalfje eruitziet.' Ik ben niet van plan iets wat eruitziet als snot op mijn armen te smeren, of iets wat smaakt naar weet ik veel wat te drinken.
    'Andrei,' begin ik dan. 'Als je mij het zalfje of drankje hebt gegeven, zou je mij dan toch naar de rand van het bos willen brengen?' vraag ik als ik heb bedacht dat ik dan mijn slaapzak zelf kan pakken en niet meer aan James hoef te vragen of hij me wilt brengen, want dat doet hij toch niet. 'En zou je mij, nadat ik mijn slaapzak heb gepakt, misschien naar het kamp willen brengen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Athan Romanescu.

    Ik haalde mijn wenkbrauw op. Natuurlijk wist ik wat je moest doe, maar het zou mijn dekmantel bij hem verpesten. 'Waar zie je m voor aan dat ik dit moet weten?' Spuugte ik haast uiy en ik zuchtte.
    Ik deed alsof ik nadacht en keek Damien aan. 'Misschien het eruit zien te krijgen. I dont know misschien zit het vast in haar keel ofzo?'
    Ik zuhtre en keek in haar tas. Daar had ze de vrucht die het gif moest stoppen met verspreiden. Anders was ze vinnen een uur dood.ik beet op mijn lip. 'Volgens mij heb ik die James over iets horen praten met Willow. Over dit probeer hier iets mee. Maak er een goedje van of zo.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik snap niks van je post...]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.