• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    Assassin - James.
    Nychta - Athan Romanescu
    Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    Aurorea - Willow Nastya Reyes.
    Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aurorea - Erin Naveen Lightwood

    Jongens:
    Exasperated - Jack Rush.
    Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 16:52 ]


    Willow Nastya Reyes
    Wanneer ik heb gezegd dat James de pot op kan, kijkt Andrei me aan terwijl hij verbaasd een wenkbrauw optrekt. Hierdoor vraag ik me af of ik echt als een hondje achter James aanloop, wat ik voor mijn gevoel helemaal niet doe, maar waarom zou Andrei anders verbaasd zijn? Ze kunnen het nu in ieder geval niet meer zeggen, aangezien ik hem voorlopig niet hoef te zien.
    Andrei zucht diep en wrijft over zijn slapen, waardoor ik me afvraag waar hij over nadenkt. Hierna stopt hij zijn handen weer zijn broekzakken. 'Oke, kleintje, if you say so, then I’ll believe you,' stemt hij er dan mee in. Ik werp hem een boze blik toe omdat hij mij weer kleintje noemt. 'Wat een haat opeens jegens de wezens…' grijnst hij terwijl hij zijn gespierde arm om mijn smalle schouders slaat. 'I like it.'
    'Je beseft je hopelijk dat ik dus ook haat tegen jouw heb?' vraag ik. 'En noem me niet kleintje, dat is beledigend,' meld ik hem vervolgens waarna ik zijn arm van mijn schouders schud en een stap opzij zet. Nadat hij me vreemd heeft aangekeken toen ik zei dat mensen in mijn dimensie snel verliefd worden zetten ik echter weer een stap terug, waarbij ik tegen Andrei op bots, omdat ik het rare struikje opmerk, waarop Andrei met zijn hand even subtiel over mijn arm glijdt, om me iets op te vangen waarschijnlijk. Hij grinnikt wanneer hij de blauwe vlekjes op mijn onderarmen ziet. 'Je kunt daar gemakkelijk vanaf komen,' begint hij en hij wijst er even na. 'Als je straks met mij meekomt, zal ik je er wat voor geven. Geen vergif, ik beloof het,' glimlach hij. Iets wantrouwig kijk ik hem aan. Ik kan er nou niet bepaald zeker van zijn dat het geen vergif zal zijn, hij is tenslotte een wezen en het is mij nu al vaak genoeg gebleken dat die niet te vertrouwen zijn. Eerst Athan, en daarna James. Geen wonder dat hier geen vrouwelijke wezens zijn, die zijn allemaal weggevlucht voor die eikels hier. Zou ik ook doen als het mogelijk zou zijn. 'Ik zie nog wel,' antwoord ik. 'Ik ga alleen mee als ze niet vanzelf weggaan,' mompel ik er toch nog achteraan, omdat ik niet de rest van mijn leven met die blauwe vlekjes wil rondlopen, dan ziet het er altijd uit alsof ik iemand hard op mijn armen heeft geslagen. Niet dat dat anders niet het geval was. De meeste blauwe plekken die mijn vader heeft veroorzaakt waren gelukkig al weggetrokken voordat ik hier kwam.
    Andrei kijkt even naar de bloem, die ik van hem heb gekregen, in mijn haar en draait zich daarna om. 'Ze is zo koppig, daardoor raak ik slecht gehumeurd. Ze maakt het er zelf naar,' gromt hij. Ik grinnik iets. 'Dan zal je ook nog wel slecht gehumeurd door mij raken,' vertel ik hem.
    Als hij vraagt of ik hem wil helpen een bloem te zoeken stem ik er mee in en vraag ik waarvoor hij de bloem nodig heeft. Andrei zet een stap naar voren en likt over zijn tanden. 'Ik moet mijn voorraad bijhouden.' Ik rol met mijn ogen. 'Dat had ik zelf ook wel bedacht,' mompel ik bijdehand. 'Ik bedoelde meer voor wat voor iets je de bloem nodig hebt, waar het goed voor is,' vervolg ik terwijl ik mijn ogen over de planten laat glijden, opzoek naar de zwarte bloem met de blauwe stengel.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    "Is het iets dat je wilt?" fluistert hij hees als antwoord als ik bijvoorbeeld gezegd heb, waarbij zijn lippen nog tegen mijn huid drukken. Tegelijkertijd pakt hij mijn lid vast en begint me af te trekken. Dit zorgt voor enkele luide kreunen uit mijn mond, maar ik kan nog geen antwoord geven door dit en wacht heel even. "Ja, graag." breng ik dan fluisterend hees uit, wat nogal moeilijk gaat. Ik word enorm opgewonden van het idee dat hij dit toe zal staan en ik hoop ook dat hij me niet in de maling neemt met zijn woorden. Vooral voor hem trouwens, want anders heb je nog kans dat ik mijn zin alsnog door zal drijven ook, en dat zal hij waarschijnlijk minder leuk vinden.
    Hierna heeft Xavier mij op de grond gewerkt er ruw bij mij naar binnen gestoot, wat bij mij vooral verbazing en een intens genot opgeleverde. Hij maakt nog bewegingen over mijn lid die hij had vastgegrepen, maar kan zichzelf er duidelijk niet helemaal bij houden, omdat hij te druk en wild bezig is met het stoten. Op een gegeven moment stopt hij dus daarmee om hiermee ook in het vlees van mijn heup zijn nagels te zetten. Ik hou van het pijnlijke genot dat het oplevert en laat dat dan ook merken met een kreun. Hard bijt hij op zijn lip om een luide kreun in te houden en nog iets dieper bij mij naar binnen te gaan door iets voorover te buigen. Hierdoor voel ik opnieuw een korte pijnscheut en strek ik abrupt mijn vingers uit en breng mijn handen naar zijn lichaam toe, waardoor hij er even hijgerig naar kijkt. Ik leg ze snel op zijn lichaam neer als ik door heb dat deze trillen. Doordat hij dieper is gegaan, word het genot bij mij nog intenser en voel ik hoe de tintelingen zich in mijn onderbuik ophopen, klaar om te exploderen.
    Als ik mijn kreunen allang niet meer inhoud, laat hij een soort vaag lachje slash kreun horen. Het klinkt ongelooflijk hees wat voor mij weer ongelooflijk opwindend klinkt. Met zijn handen duwt hij iets op mijn heupen en zorgt ervoor dat hij toch iets dieper komt wanneer hij ruwer en hardhandiger begint te stoten, terwijl ik net dacht dat het niet meer dieper kon. Blijkbaar wel en ik voel hoe het gevoel zich nog verder en sneller begint op te bouwen. Hierdoor moet hij echter wel de hele tijd al kreunen, soms zacht, maar over het algemeen luid en soms langgerekt. Abrupt stopt hij en wil ik hem vragend aankijken, maar hij draait ons om, zodat ik op hem kan zitten en mee kan bewegen. Zijn hele borstkas gaat op en neer door dit, rasperige ademhalingen die uit zijn mond komen. Hij kijkt me iets ondeugend aan en ik grijns terwijl ik mijn handen op zijn licht bezwete borstkas plaats.
    Aangezien ik nu mee kan bewegen, kan ik ook helpen het tempo op te bouwen. Ik begin rustig op en neer te bewegen terwijl ik wen aan deze nieuwe houding. Dit is normaal een houding voor vrouwen, één die ik nog nooit aangenomen heb. Toch kom ik er makkelijk zat in en sluit ik even genietend mijn ogen omdat ik nu weer precies kan doen wat ik wil. Hoewel ik nog redelijk traag ga, zorg ik er wel voor dat hij nog diep komt en ik dat heerlijke gevoel blijf voelen in mijn onderbuik. De kriebels breiden zich nu langzaam en loom uit, als tevreden net na het eten. Ik haal één van mijn handen van zijn borstkas af en begin op ongeveer hetzelfde tempo met mezelf te spelen, omdat ik van dat dubbele gevoel hou. Net alsof je twee keer seks samenvoegt tot één keer. Ik weet nu al dat het tot een zinderende explosie zal leiden en word daardoor iets ongeduldiger, waardoor ik ook steeds sneller begin te bewegen, terwijl mijn hand dat tempo volgt en ik heet opnieuw voel opbouwen in mijn onderbuik. Het gaat sneller en sneller, volgens mij houd ik het niet meer zo lang vol. Mijn ogen knijp ik dicht terwijl mijn ademhaling alleen nog maar oppervlakkig is.


    Your make-up is terrible

    Poeeepp. Kan Damiens post niet vinden. Meeh


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Die is er ook niet. Hij is er nu mee bezig.


    Your make-up is terrible

    Damien Hunter

    "Wie weet.." zei Amber en haalde haar schouders op. "Mij boeit het vrij weinig. Erger dan een James kan het niet worden geloof ik." zei ze terwijl ze op haar lip beet en het lichtelijk vragend zei. Ik knikte gewoon eventjes.
    "Xavier.. ik heb nog steeds geen vertrouwen meer in hem. Punt." zei ze standvastig, waardoor ik begon met lachen. Hierna pakte ze één van de vruchten die ze had geplukt. "Laat ik eens iets nieuws proberen." mompelde ze en pakte een klein donkerrood vruchtje.
    Het leek op een soort peer, alleen had het verschillende stekels. Ze pakte een Zwitsers zakmes uit haar zak en sneed de vrucht in stukjes, waarna ze ervan een hap nam.
    Ik keek haar nieuwsgierig aan. "Nou, dit kunnen we ook eten." zei ze toen tegen me en fronste toen er nog maar eentje in haar tas vond. Ze keek me aan en het leek alsof ze duizelig werd. Ze kneep haar ogen dicht en daarna opende ze ze weer, maar haar ogen leken troebel. Ze beet op haar lip en liet het fruit uit haar handen vallen.
    Ik sprong op. "Amber!?" riep ik uit, terwijl ik naar haar toe liep. Ze reageerde niet en ik liet me naast haar op de grond zakken. Ik controleerde snel de vitale functies van haar lichaam en die leken normaal. De vrucht was vast giftig, godverdomme. Waarom moest ze ook zo nodig alles zelf proberen. We hadden het aan een van die wezens moeten geven.
    Ik keek op en zag dat Athan er nog was. "Athan!" riep ik luid, "Help eens!"

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 12:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Er komen enkele luide kreunen uit zijn mond, maar hij geeft niet direct antwoord op de vraag, wat ik wel kan begrijpen. “Ja, graag.” Brengt hij dan fluisterend hees uit, wat nogal moeilijk lijkt te gaan. Op zijn antwoord reageer ik echter niet meer dan een geheimzinnig gegrinnik, welke ik graag aan hem wil laten horen doordat hij dan weet dat ik hem deels plaag. Niet iets wat hij leuk zou vinden, denk ik, maar het idee dat hij mij zou ‘straffen’ moet ik nog even over na denken. Hoewel ik wel eerlijk moet toegeven dat ik me afvraag hoe dat in zijn werking gaat. Zolang ik uiteindelijk geen enkel lichaamsdeel zal missen en geen wonden oploop die slecht voor me zijn, zal ik het wel prima vinden denk ik. Het is geen situatie om daar nu serieuze gedachten over te geven Xavier, laat het voor nu rusten.
    Hierna ging alles al snel en had ik hem op de grond gewerkt, waarna ik ruw bij hem naar binnen had gestoot. Ik had nog bewegingen over zijn lid gemaakt, maar doordat ik mezelf er niet helemaal bij kon houden, had ik dat al snel opgegeven. James laat een kreun, waardoor het wel duidelijk is dat hij van het pijnlijke genot houd, echter had ik ook niets anders verwacht van hem. Hij was een mannelijk wezen, die hielden echt niet van het tedere, zoetsappige gezeik – wat hij me daarstraks ook liet weten. Gelukkig maar eigenlijk, ik hield wel van iemand die me kon en wilde domineren en dat was overduidelijk James.
    Ik beet hard op mijn lip om een luide kreun in te houden, ging iets dieper bij hem door voorover te buigen en hij strekt zijn vingers uit om deze naar mijn lichaam toe te brengen, waar ik even hijgerig naar kijk. Hij had ze op mijn lichaam neer gelegd, maar het beeld van zijn trillende vingers verliet mijn beeld niet. Het kwam door het genot dat hij ervoer. James liet zijn luide kreunen allang niet meer in, waardoor ik een vaag soort lachje liet horen wat eveneens als een kreun opgevat kan worden. Ik duwde iets op zijn heupen en begon ruwer, hardhandiger te bewegen. De gehele tijd moet ik al kreunen door het genot en het zou vast niet lang meer duren voor ik klaar zou komen, maar voor die tijd moest ik nog uit hem komen, anders had ik me vast niet in kunnen houden. Bovendien zou hij het vast niet leuk vinden als ik in hem kwam. Abrupt stopte ik dan ook en op het moment dat hij me vragend aankeek, draaide ik ons om, zodat hij op me kon zitten.
    Mijn hele borstkas gaat op en neer door het harde gestoot dat ik net had gedaan, rasperige ademhalingen die uit mijn mond kwamen. Een ondeugende blik was er in mijn ogen gekomen en hij grijnst, terwijl hij zijn handen op mijn licht bezwete borstkas plaatst. Rustig begint hij op en neer te bewegen, terwijl ik mijn handen over zijn bovenbenen naar zijn heupen bewegen en hier streel. Genietend sluit hij even zijn ogen en ik probeer mijn ademhaling wat te controleren, wat natuurlijk finaal mislukt. Het is vreemd voor me dat hij rustig beweegt, hoewel hij nog wel diep komt en ik dat heerlijke gevoel blijf hebben. Eveneens in mijn onderbuik waar ik de tintelingen al snel achter elkaar voel ophopen, straks zou ik het niet meer kunnen houden. James haalt één van zijn handen van mijn borstkas af en begint op ongeveer hetzelfde tempo met zichzelf te spelen, klaarblijkelijk hield hij van dat dubbele gevoel, waardoor ik rasperig moest grinniken. Het beeld ervan wond me op, dus besloot ik hem maar te helpen en bracht één hand naar zijn lid, waar ik ook even overheen bewoog voor ik de omgeving streelde.
    Hij leek iets ongeduldiger te worden, aangezien hij steeds sneller begon te bewegen, waardoor ik mijn hand africhtte op het tempo en vervolgens het bewegen over zijn lid van hem over nam. Mijn mond was nog altijd iets open door de lucht die ik binnen hoopte te krijgen. Net zoals mijn ademhaling is die van hem enkel nog oppervlakkig, terwijl hij zijn ogen dicht kneep. Ik begon zoveel ik kon mee te stoten, echter ongeveer een minuut later kneep ik ook mijn ogen dicht en kreunde ik hees. “James… Ik kom, ga –” Het deerde al niet meer, want met een luide kreun kwam ik klaar. Mijn borstkas was licht bezweet en terwijl ik mijn handen naast me neer liet vallen, keek ik hem afwachtend aan. Ik wilde weten wat hij ervan vond, al was het wel duidelijk, maar ik bedoelde het meer in de richting van wat hij er nu van verwachtte, wat hij nu wilde. En hopelijk snapte hij dat zonder dat ik het uit moest spreken.

    Andrei / Lilith, wezen.
    Ze werpt me een boze blik toe, wat ik al had verwacht doordat ik haar kleintje had genoemd. Dan zeggen ze je dat je de waarheid moet spreken en dan is het nog niet goed, ze is toch een kleintje? Ik zeg echter nog wel grijnzend dat er opeens een haat tegenover de wezens is, terwijl ik mijn gespierde arm om haar smalle schouders sla. “Je beseft je hopelijk dat ik dus ook haat tegen jou heb?” vraagt ze. “En noem me niet kleintje, dat is beledigend.” Meld ze me vervolgens waarna ze mijn arm van haar schouders schud en een stap opzij zet.
    Ik knik echter direct met mijn hoofd en wrijf kort over mijn lip heen voor ik antwoord geef. “Ja, dat weet ik, dat is ook goed. Haat me maar.” Zeg ik haar simpeltjes, toch verschijnt er een grijns op mijn lippen. “En jij moet je niet zo iets van anderen aan trekken, al helemaal niet als je ze haat,” Grinnik ik. “Dus ik blijf je gewoon kleintje noemen.” Hierna gebeurde er nog iets, waarop ze tegen mij op botste en ik haar opving.
    Wat wantrouwig keek ze me aan op mijn vraag om haar te helpen. “Ik zie nog wel,” antwoord ze. “Dan kan je lang wachten…” waarschuw ik haar emotieloos glimlachend. “Ik ga alleen mee als ze niet vanzelf weggaan,” mompelt ze er toch nog achteraan. Willow grinnikt iets op mijn woorden. “Dan zal je ook nog wel slecht gehumeurd door mij raken.” Verteld ze me, waarbij ik haar even aankijk. “Erin is vervelender, daar irriteerde ik me al aan na een kwartiertje, mocht het niet minder zijn. Ik irriteer me nog niet aan jou, nóg niet.” Waarschuw ik met een sluw glimlachje voor ik me weer omdraai.
    “Dat had ik zelf ook wel bedacht,” mompelt ze bijdehand. “Ik bedoelde meer voor wat voor iets je de bloem nodig hebt, waar het goed voor is.” Vervolgt ze. Ik zucht diep en net als ik antwoord wil geven, merk ik de desbetreffende bloem op. Haastig loop ik er naar toe en klim behendig in een boom om bij een hoge struik aan te komen, waarna ik me uitrek en de bloem pluk. Met een aangename glimlach op mijn mond draai ik me naar haar terug. “Hebbes!” Ik haal een flesje uit de binnenkant van mijn zwarte jas en murmel een soort spreuk, waardoor deze in het flesje verschijnt en ik het terug kan stoppen in mijn jas.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 22:14 ]


    Willow Nastya Reyes
    Andrei knikt en wrijft over zijn lip wanneer ik vraag of hij beseft dat ik hem ook haat en dat hij mij niet kleintje moet noemen omdat dat beledigend is. 'Ja, dat weet ik, dat is ook goed. Haat me maar,' zegt hij simpel, maar wel met een grijs op zijn lippen. 'En jij moet je niet zo iets van anderen aan trekken, al helemaal niet als je ze haat,' grinnikt hij. 'Dus ik blijf je gewoon kleintje noemen.' Geïrriteerd steek ik mijn tong naar hem uit om vervolgens koppig mijn armen over elkaar te slaan. 'Ik ben niet klein,' brom ik eigenwijs. 'Jij bent gewoon lang.' Ik probeer om op een scheldwoord/bijnaam voor Andrei te komen, maar verder als “engerd” kom ik niet. Gefrustreerd frons ik mijn wenkbrauwen alleen er schiet me echter niks meer te binnen.
    'Dan kan je lang wachten…' waarschuwt hij terwijl hij emotieloos glimlacht. Ik rol met mijn ogen en bedenk me dan dat die blauwe vlekjes misschien ook wel op mijn benen en buik zitten. 'Oké, ik ga wel mee,' mompel ik met tegenzin. Hopelijk hoef ik niet een één of ander smerig drankje te drinken, alleen ik vrees dat het nog wel veel erger zal smaken dan een aspirine.
    Hij kijkt me aan als ik zeg dat hij zich dan ook nog wel aan mij zal gaan ergeren. 'Erin is vervelender, daar irriteerde ik me al aan na een kwartiertje, mocht het niet minder zijn. Ik irriteer me nog niet aan jou, nóg niet,' waarschuwt hij met een sluw glimlachje voordat hij zich weer omdraait. Nadenkend klak ik met mijn tong. 'En als je je wel aan mij gaat irriteren, ga je mij dan ook opsluiten in je kamer?' vraag ik, op een toon die iets uitdagend opgevat zou kunnen worden.
    Als ik vraag waar de bloem goed voor is zucht hij diep. Kort daarna loopt hij richting een boom, waar hij met gemak in klimt. Hij lijkt iets te pakken en met een glimlach op zijn lippen draait hij zich weer om naar mij. 'Hebbes!' Mijn blik valt op de bloem, die hij dus net had geplukt. Hij haalt een flesje uit de binnenkant van zijn donkere jas en iets later verschijnt de bloem in het flesje waarop ik verbaasd mijn wenkbrauwen optrek. James kan kleding uit het niets laten verschijnen en Andrei kan toveren, of iets in de trant. Het is niet eerlijk. 'Waar is die bloem nou goed voor dan?' vraag ik iets ongeduldig, omdat hij mijn vraag nog niet had beantwoordt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Als ik mijn 'ja graag' haast onverstaanbaar hees uitbreng, reageert hij niet meer dan met een geheimzinnig gegrinnik, waardoor ik weet dat hij me deels plaagt, maar ik weet niet of het andere serieus is of niet, of hij het wel echt zou willen of dat hij er bang bij is. Ik zal hem geen pijn doen, in ieder geval niet te erg. Ik weet dat een beetje pijn lekker is en dat mensen een lagere pijngrens hebben dan ik, veel lager, iets waar ik heus wel rekening mee zal houden. Op dit moment wil ik dat wel allemaal zeggen, maar ik kan het niet, ik ben alweer snel afgeleid door hem en zijn bewegingen. Trouwens, ik kan niet eens meer veel zeggen want hij werkt me al snel op de grond, wat ik verbazingwekkend knap van hem vind dat hij dat voor elkaar krijgt, zo verrassend als het was dat ik hem geen stoot gaf.
    Zijn hele borstkas gaat op en neer door het harde gestoot dat hij net had gedaan, rasperige ademhalingen die uit zijn mond komen. Een ondeugende blik is er in zijn ogen gekomen en ik grijns, terwijl ik mijn handen op zijn licht bezwete borstkas plaats. Rustig begin ik op en neer te bewegen, terwijl hij zijn handen over mijn bovenbenen naar mijn heupen bewegen en terug streel. Genietend sluit ik even mijn ogen en hij probeert zijn ademhaling wat te controleren, wat natuurlijk finaal mislukt. Ik haal één van mijn handen van zijn borstkas af en begin op ongeveer hetzelfde tempo met mezelf te spelen, waardoor hij rasperig moet grinniken. Hij besluit me maar te helpen en brengt één hand naar mijn lid, waar hij ook even overheen beweegt voor hij de omgeving streelt en mij mijn adem even beneemt door deze simpele aanrakingen. Jezus, nog nooit laat iemand me zo huiveren met alleen een aanraking, maar ik verlang er ook zo erg naar.
    Ik word ongeduldiger en begin steeds sneller te bewegen, waardoor hij zijn hand africht op het tempo en vervolgens het bewegen over mijn lid van me over neemt. Ik leg mijn hoofd in mijn nek van het genot en hijg zwaar, terwijl ik mijn hoogtepunt probeer weg te duwen tot hij ook zover is. Zijn mond was nog altijd iets open door de lucht die hij binnen hoopt te krijgen en die van mij hangt ook nog enkele centimeters open, terwijl onze ademhaling oppervlakkig zijn. Hij begint zoveel hij kan mee te stoten, echter ongeveer een minuut later knijpt hij ook zijn ogen dicht en kreunt hij hees. "James… Ik kom, ga –" Hierdoor versnel ik enkel iets voor hem en met een luide kreun komt hij klaar, terwijl ik me dan ook eindelijk laat gaan en mezelf kreunend ontlaad. Zijn borstkas is licht bezweet als ik mijn hand eraf haal en terwijl hij zijn handen naast zich neer laat vallen, kijkt hij me afwachtend aan.
    Ik heb een tevreden blik, maar ben niet in staat tot meer als ik me van hem los maak en mijn plakkerige lichaam van hem af rol, zodat ik op mijn rug naast hem kom te liggen en ik nog wat hebberig naar de frisse lucht hap om mijn longen mee vol te zuigen. Hierna draai ik mijn hoofd naar Xavier met een grijnsje op mijn lippen, op hetzelfde moment besef ik pas echt wat er daarnet is gebeurt en wat er gebeurde toen hij klaar kwam. Toch blijft die grijns op mijn gezicht en vouw ik vervolgens mijn armen onder mijn hoofd, om weer naar boven te komen. "Dat... zouden we vaker moeten doen." hijg ik lichtelijk, al iets op adem gekomen. Ik voel de tintelingen nog na tintelen door mijn lichaam en het is een prettig gevoel, volgens mij was het ook mijn heftigste orgasme ooit. Dat is ook wel te merken aan mijn bezwete borstkas die op en neer blijft gaan. "Bedankt." zeg ik dan iets aarzelend.


    Your make-up is terrible

    [Omg, I like this shit! Ik had dit eerder moeten lezen!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ik dacht al, waar blijft Mitchell met zijn opmerkingen lol.

    Anyway, ik reageer 'morgen' pas terug, want ik probeer al de hele tijd een passend plaatje + karakter te vinden voor een rol.]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 1:10 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hahahaha, sowwyyyy!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ( Ik check even mijn abonnementen. Morgen na wchool kom ik op mijn laptop en reageer ik uitgenreid met beide ben kapooot. )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Andrei / Lilith, wezen.

    Wanneer ik haar zeg dat ik Willow gewoon kleintje blijf noemen, steekt zij geïrriteerd haar tong naar me uit om vervolgens koppig haar armen over elkaar te slaan. Zo lijkt ze wel een klein kind dat niet krijgt wat ze wil, dacht ik, waarna ik erop kwam dat het eigenlijk ook zo was. Willow was klein, krijgt haar zin niet en is in mijn leeftijdsvergelijk nog een kind.
    “Ik ben niet klein,” bromt ze eigenwijs. “Jij bent gewoon lang.” Vindt ze het nu eerlijk waar vervelend dat ik lang ben? Horen mannen niet langer dan een vrouw te zijn? Bij het beeld dan een man korter is dan een vrouw moet ik even fronzen, maar kijk uiteindelijk wel even naar Willow. “Wil jij een vriend die korter is dan jou?” vraag ik dan, nieuwsgierig omdat ik er geen weet van heb hoe dat bij hen zo is. Ik mag dan wel sluw zijn in sommige dingen, wanneer het op mensen aankomt, snap ik ze echt niet.
    Als ik haar meld dat ze lang moet wachten, rolt ze met haar ogen en grom ik hierop. Hoewel ik het niet had willen doen, maar het irriteert me altijd wanneer iemand met zijn / haar ogen rolt. Dat is iets waar ik niet tegen kan, dan weet je dat ze je niet serieus nemen. Toch klaart mijn bui iets op doordat ze murmelt dat ze mee gaat, wel met tegenzin, maar dat laat ik nu even terzijde.
    Nadenkend klakt ze even met haar tong. “En als je je wel aan mij gaat irriteren, ga je mij dan ook opsluiten in je kamer?” vraagt ze, op een toon die ik opvat als een uitdaging. Hierdoor draai ik me dan naar haar toe, want ik stond met mijn rug naar haar toe gekeerd. Een sluw, echter ook pervers grijnsje was op mijn ietwat volle lippen te vinden. “Vast wel, maar dan sluit ik mezelf er ook in op. Dan kan je wel raden wat ik ga doen.” Grijns ik, terwijl er al beelden van een halfnaakte Willow in mijn gedachten komen. Ik lik even over mijn lippen heen, wat er niet pervers uitziet, maar meer sadistisch.
    Hierna had ik de bloem al te pakken en in het flesje gedaan. “Waar is die bloem nou goed voor dan?” vraagt ze iets ongeduldig, omdat ik de vraag nog niet had geantwoord. Geheimzinnig keek ik haar even aan. “Het is voor een antidotum als je bijvoorbeeld gif binnen krijgt en daardoor doodgaat zoals die vriend van jou, eh, Xavier?” glimlach ik nonchalant, terwijl ik langs haar loop, terug naar een andere deel van het bos. “Zal ik je nou naar de rand van het bos brengen of wil je naar die open plek van jullie?” Athan had ik wel gezien, maar die negeerde ik zo goed als mogelijk. Ik mocht hem niet, kapsones dat hij had.

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.

    Eén hand had ik naar zijn lid gebracht, waar ik ook even overheen bewoog voor ik de omgeving streelde en het was te merken dat deze aanrakingen zijn adem kort benamen. Zo simpel, maar effectief, dacht ik grijnzend. Al moest ik toegeven dat hij dat effect ook op mij had, die onschuldige aanrakingen op de arm of schouder waren niet meer zo onschuldig en lieten rillingen door mijn lijf jagen. Elke keer opnieuw, zelfs als het maar heel kort op mijn lijf was, het werkte en het erge was nog wel dat hij het wist. James wist dat het mijn adem benam en ik was bang dat hij het op een gegeven moment zou gebruiken, al wist ik niet precies op wat voor manier. Het idee dat hij het al zou gebruiken, liet me rillen. Ik voelde me zo zwak.
    Mijn aandacht word door hem getrokken als hij steeds sneller begint te bewegen, zijn hand richt hij af op het tempo en ik neem het van hem over. James legt zijn hoofd in zijn nek van het genot en hijgt zwaar, zijn mond hangt net als die van mij open. Eveneens is onze ademhaling beide erg oppervlakkig op het moment. Ondertussen had ik zoveel ik kon mee gestoten, maar een minuut later ongeveer kneep ik mijn ogen dicht en kreunde hees dat ik kwam. Natuurlijk luisterde James niet naar me en versnelde enkel iets voor me, waardoor ik met een luide kreun klaar kwam. Hij ontlaadt zich ook kreunend en ik leg mijn handen naast me neer, terwijl ik merk hoe licht bezweet mijn borstkas is. Afwachtend keek ik hem aan, hij had een tevreden blik, maar meer zegt hij niet dan dat hij zich van me losmaakt en met zijn plakkerige, warme lichaam van mij af rolt. Zo komt hij op zijn rug naast mij te liggen en hebberig hapt hij naar frisse lucht.
    Ik doe nog eens een poging om normaal te kunnen ademhalen nu we geen seks meer hebben, wat gelukkig deels lukt. Het klinkt nog oppervlakkig en hees, maar ik begin het wel weer te controleren. Wanneer ik merk dat hij zijn hoofd naar mij toe draait, doe ik hetzelfde naar hem en zie een grijnsje op zijn lippen liggen. Hij vouwt zijn armen onder zijn hoofd, om weer naar boven te komen, maar mijn armen laat ik nog naast me liggen. Ik was nieuwsgierig naar wat hij te zeggen had, nog meer dan dat eigenlijk, ik wilde het heel graag weten en hoopte op iets van een compliment, in de richting daarvan. “Dat… zouden we vaker moeten doen.” Hijgt hij lichtelijk, al iets op adem gekomen. Het is echter al een compliment genoeg als ik zijn bezwete borstkas zie die op en neer blijft gaan, net als die van mij, ik weet dat het goed nieuws is. Hierdoor kan ik een trotse, ondeugende grijns niet onderdrukken en deze neemt dan ook plaats op mijn lippen. “Bedankt.” Zegt hij dan licht aarzelend.
    “Jij bedankt.” Grijns ik dan ook, terwijl ik hem een knipoog gaf en vervolgens weer op de lucht lette. Dan verdwijnt mijn grijns doordat ik nog mijn adem normaal probeer te krijgen. “Ik wil je ego niet nog meer opkrikken met dit, maar je was… erg goed.” Zeg ik vervolgens, een korte pauze ertussen om weer rustig adem te halen en na te denken hoe ik het moest brengen. Ik richt me op James en lik kort over mijn lippen, waarna ik iets glimlach. “Wil je me naar het meertje brengen?” vraag ik dan, omdat ik me wil wassen en normaal aan wil kleden. Bovendien wilde ik niet dat iemand hier weet van kreeg, al dacht ik dat Willow dit vast wel had gedacht, ze leek de laatste dagen nogal jaloers als het op James aan kwam. Ik wilde eigenlijk nog wat aan James erover vragen, maar bedacht me dat dit helemaal niet het goede moment ervoor was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Willow Nastya Reyes
    Andrei fronst wanneer ik brom dat ik niet klein ben en vervolgens zeg dat hij gewoon lang is. 'Wil jij een vriend die korter is dan jou?' vraagt hij nieuwsgierig. Ik schud gelijk mijn hoofd. 'Nee, tuurlijk niet,' antwoord ik op een toon alsof dat wel duidelijk zou moeten zijn. 'Waarom denk je dat?' Een korte vriend. Ik wil er niet eens aandenken. Oké, ik geef toe dat ik klein ben, als ik een nog kleinere vriend zou hebben, dan zou die ongeveer een dwerg zijn, dan heb ik nog liever iemand die 30 centimeter langer is. Ik kan natuurlijk hakken dragen om langer te lijken, alleen vind ik die dingen echt verschrikkelijk.
    Hij gromt wanneer ik met mijn ogen rol, waardoor ik het idee krijg dat hij het niet echt leuk vinden als mensen dat doen. 'Waarom vind je het irritant als mensen met hun ogen rollen?' vraag ik nieuwsgierig. 'Als je een goede reden geeft doe ik misschien wel weer lief en zal ik het niet meer doen,' voeg ik er iets glimlachend aan toe.
    Vervolgens vraag ik of als hij zich aan mij gaat irriteren hij mij ook gaat opsluiten in zijn kamer. Hij draait zich om en ik zie dat er een sluwe, maar ook perverse, grijns op zijn redelijk volle lippen staat. 'Vast wel, maar dan sluit ik mezelf er ook in op. Dan kan je wel raden wat ik ga doen,' grijnst hij en hij likt over zijn lippen, wat er nogal sadistisch uitziet. Fronsend kijk ik hem aan en abrupt schud ik wild met mijn hoofd. 'Gatverdamme, nee. Dat gaat mooi nooit gebeuren, het zal beperkt blijven tot je dromen.' Ik begin me serieus of te vragen of er in deze dimensie iets raars in de lucht zit wat mannen pervers maakt. Het zou mij in ieder geval niks verbazen.
    Andrei heeft inmiddels de bloem al in een flesje gedaan en als ik vraag waar die bloem nou goed voor is kijkt hij me geheimzinnig aan. 'Het is voor een antidotum als je bijvoorbeeld gif binnen krijgt en daardoor doodgaat zoals die vriend van jou, eh, Xavier?' glimlacht hij luchtig terwijl hij langs me loopt, terug naar het bos. 'Xavier is geen vriend van mij,' zeg ik als enige.
    'Zal ik je nou naar de rand van het bos brengen of wil je naar die open plek van jullie?' Kort bijt ik op mijn volle onderlip. 'Je zou mij nog iets geven tegen die blauwe vlekjes,' meld ik hem terwijl ik naar mijn arm wijs. 'Komen die vlekjes trouwens alleen op je arm, of ook op je buik en benen enzo?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberlynn Lee Jefferson.

    Alles ging als een roes door me heen, ik kon Damien nog wat vaag horen roepen en ik keek wat dof uit mijn ogen. "Amber!?" Hij rende naar me toe, maar ik kreeg niet veel mee. Mijn reacties waren nul, mijn zintuigen compleet uitgeschakeld en mijn oren waren uitgeschakeld.
    Langzaam verminderde mijn zicht ook en mijn lichaam reageerde niet meer op wat ik wou doen. Ik probeerde nog te fronsen, maar zelf dat lukte niet meer. Wat was er toch aan de hand?
    Terwijl mijn ogen waren gesloten ging er een beeld van verschillende.. waanbeelden langs. Verschillende stemmen hoorde ik langzaam binnendringen, maar zelf. Zelf kon ik niks zeggen, niet bewegen of iets van reageren. In mijn beelden stond ik er maar, terwijl verschillende figuren en geluiden langs me heen kwamen.
    Ik was bang, verschrikkelijk bang, maar wat kon er nog meer gebeuren dan dit? Was dit het einde?

    Athan Romanescu.

    Ik zag het net gebeuren, Amber dat stomme eigenwijze kind heeft weer is iets gegeten. Damiens blik kruiste die van mij. "Athan! Help eens!" Met veel en ook véél tegenzin stond ik op.
    Mijn acteer kunsten kwamen weer van pas en ik snelde naar de twee toe. Amber viel net neer en ik kon haar nog net opvangen. "Wat is er gebeurd?" riep ik snel en deed alsof ik zogenaamde paniek was. Integendeel, dat was ik niet.
    Ik wist precies wat er aan de hand was, een verkeerde vrucht. Al vond ik deze vrucht heerlijk, zonder mijn amulet zou ik ook dood zijn neergevallen.
    Ik keek naar Damien en controleerde als Amber nog leefde. Jammer. Ze leefde nog. "Haar hart klopt nog steeds." zei ik terwijl ik aan mijn eigen, versteende hart dacht. Een ijskoude holle plek in mijn borstkas, een functieloze plek.


    The duty of youth, is to challenge corruption.