• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    Assassin - James.
    Nychta - Athan Romanescu
    Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    Aurorea - Willow Nastya Reyes.
    Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark
    Aurorea - Erin Naveen Lightwood

    Jongens:
    Exasperated - Jack Rush.
    Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 16:52 ]


    [‘Een antwoord uit een bijna dooie krijgen is ook niet echt goed werk.’ Lol, dat is veelbelovend.]

    Andrei / Lilith, wezen.
    Het meisje, Erin, schrikt duidelijk en draait zich snel om. Het is iets waardoor ik toch wel vermakelijk, maar ook lichtelijk spottend begin te grinniken, waarna een grijnsje zich op mijn lippen achterlaat. Ik kijk toe hoe ze argwanend een stap naar achteren zet. Onderzoekend kijkt ze me aan, het is echter logisch dat ze me niet kent, aangezien we elkaar niet hadden gezien. Of zij mij niet in mijn mannelijke echte gedaante tenminste. De vrouwelijke mocht zij net mee kennis maken. Uch, ik heb er een grondige hekel aan als ik zo timide en liefjes moet doen tegen een mens. Het zorgt ervoor dat ik haar nu eigenlijk direct mee wil nemen om haar van al het vlees op haar botten te ontdoen, het bloed uit haar aderen drinken. Ik houd me echter in, voor zover ik dat nog kan met een grijns op mijn gezicht.
    “En wie ben jij?” vroeg ze me nog, terwijl ze mij in de gaten blijft houden. Het maakt mij niet uit, hetzelfde doe ik bij haar. Overdreven zodat zij het ziet, laat ik zelfs mijn ogen vermakelijk over haar heen gaan. “Andrei.” Terwijl ik dit zeg, laat ik mijn tong over mijn lippen gaan en peil haar reactie. “Als je me aanvalt dan ga ik gillen.” Ik grijns groots en zet me af van de boom, terwijl ik een stap in haar richting doe en mijn armen naast me laat hangen. “Fun.” Fluister ik nog aangenaam, een licht sadistische toon erin, terwijl ik hetzelfde grijnsje op mijn lippen heb. Dan beweeg ik richting haar en pak haar snel op, zodat ik haar over mijn schouder kan gooien. Hardhandig, wel te verstaan. “Scream all you want, I couldn’t care less.”

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Ze gooit nu al voor de derde keer een nieuw flesje over me leeg, waarbij ik mijn hoofd wel iets wegdraai zodat het niet over mijn ogen of in mijn mond komt. Hopelijk zal het snel beter gaan, want hoe het er nu uitziet en hoe het voelt, is alles behalve prettig. Hoe lang zal dit al aan de gang zijn? Zeker een halfuur en het lijkt steeds erger te worden. Mijn lichaam brand gewoon en hoewel ik, op mijn boxer na dan, helemaal naakt ben, zal ik gewoonlijk het nu tenminste iets koud moeten hebben. Dit was nu niet echt een warme wereld, of dimensie in dat geval. Het water was wel koud, maar op dat moment leek het me ook niet door te dringen.
    Nu heb ik er al helemaal geen last van en ergens heb ik ook enorm veel respect, maar ook medelijden, voor Sage. Ze probeert me te helpen en heeft zelfs haar koppige, sarcastische gedrag aan de kant gezet ervoor. Al zal er vast nog wel iets zijn waarom ze me nog meer helpt, maar nu wil ik er niet aan denken. Abrupt staat ze weer op, werpt mij een verontschuldigende blik toe en loopt snel de machine uit. Ik probeer haar toch wel iets na te kijken, omdat ik eerlijk waar niet snap waarop ze doelt. “Willow, Damien, Amber, Erin, iemand!” roept ze luid over de open plek, terwijl ik nu wel opmerk hoe haar ogen paniekerig heen en weer schieten. Ergens wil ik gewoon dat ik een grapje maak en alles weer goed is, dat ik haar maar in de maling houd, was dat maar zo. Dat is echter niet het geval en bij haar volgende woorden krimp ik dan ook iets in elkaar. “Volgens mij gaat Xavier dood…” Haar stem sterft dan wel weg en ik mag dan wel echt dood aan het gaan zijn, het is nog steeds confronterend het te horen.
    Haar handen zet ze vol afgrijzen in haar haar en ik hoop dat ze het allemaal nog red. Ironisch eigenlijk, ik heb nooit gedacht zo aan mijn einde te komen. But then again, who has? Sage draait zich om en loopt opnieuw naar de machine, waar ze in de opening blijft staan. “Er komt zo iemand aan.” Mompelt ze, terwijl ik heus wel weet dat het waarschijnlijk niet het geval is. Willow zit ergens fijn met James en weet ik veel wat ze aan het doen zijn. De anderen reageren niet, ik weet ook niet waar ze zijn gebleven en Sage is de enige die me helpt – die op het punt staat het te begeven. “Kan ik…” Ze lijkt haar woorden hierna kwijt te zijn, maar begint toch weer te praten. “Helpen of zo…” mompelt ze in het niets. Ik kijk haar even aan en probeer te glimlachen, wat echter als een grote faal komt, want een pijnscheut schiet er door mijn lichaam en ik klem mijn arm tegen mijn buik aan. Nog steeds op mijn zij gedraaid, begin ik toch weer naar een punt in de machine te staren. Het is zo doelloos, wachten op de dood. Ik ben zo helemaal niet, ik ben er eigenlijk ook niet bang voor, maar toch gaat er een lichte paniek door me heen. Ondanks dat ik me enkel kan bedenken dat ik niet wil dat de anderen wat overkomt, zelfs nu. Domme Xavier.
    “Sage, wat is er mis?” hoor ik opeens een wel erg bekende stem vragen. Ja hoor, een seconde later staat Willow in de opening, maar ik knijp alleen pijnlijk mijn ogen dicht. Daar komt het, de woorden dat het mijn eigen schuld is of wat ze dan ook maar kan verzinnen. Eigen schuld, dikke bult, zoiets. “Wat is er gebeurd?” Het verbaast me dan ook werkelijk als ik opeens een bezorgde toon in haar stem hoor, dus doe ik mijn ogen iets open en merk dat ze naast me neer knielt om vervolgens een hand op mijn voorhoofd te leggen. Die is natuurlijk gloeiend heet ondertussen, het zal me niet verbazen als mijn lichaamstemperatuur dan ook de pan uitstijgt. Ik kijk even hulpzoekend naar Sage, aangezien ik het echt niet wil, maar ook niet kan uitleggen. Niet normaal tenminste en ik wil mijn adem besparen.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 1:13 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Erin Naveen Lightwood
    De man heeft een brede grijns op zijn gezicht wat me alleen maar achterdochtiger maakt.
    Als zijn ogen vermakelijk over me heen glijden sla ik geïrriteerd mijn armen over elkaar. Mannen. 'Andrei,' zegt hij, waarbij hij met zijn tong over zijn volle lippen likt. Mijn blik wordt er haast als automatisch voor een paar seconden naar toegetrokken. Als ik merk dat naar zijn lippen aan het kijken ben, blik ik snel weer in zijn ogen.
    Wanneer ik zeg dat ik ga gillen als hij me aanvalt grijnst hij breed, zet hij zich af van de boom en zet hij een stap in mijn richting. Gelijk zet ik een stap naar achteren, waardoor ik tegen een boom op bots. 'Fun,' fluistert hij op een aangename, maar ook licht sadistische toon. De brede grijns staat nog steeds op zijn gezicht wat me zenuwachtig maakt.
    'Zeg, het was erg leuk met je kennis te maken maar ik moet nu helaas gaan.' Het klinkt minder sarcastisch dan ik mijn bedoeling was, het klinkt nu eerder zenuwachtig.
    Dan beweegt hij zich ineens richting mij, pakt hij me op en gooit hij me hardhandig over zijn schouder. Een zachte pijnkreun komt over mijn lippen. 'Scream all you want, I couldn’t care less.' Ik begin met mijn vuisten op zijn rug te bonken en met benen te trappen. 'Laat me los!' zeg ik. Hij zal daar echter vast niet naar luisteren en daarom begin ik hard te gillen, hopend dat iemand het hoort.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Andrei / Lilith, wezen.
    Het is duidelijk te merken dat ze enkel achterdochtiger word. Het feit kon me echter niets schelen, laat haar maar achterdochtig zijn, dat is alleen maar leuker.
    Wanneer ik mijn tong over mijn lippen had gelikt, had ik op gemerkt dat haar blik voor enkele seconde naar mijn redelijk volle lippen is getrokken. Hierop begin ik triomfantelijk te grijnzen en bekijk haar nog een keer. Hm, hoewel ik het niet zo op blondjes heb, maak ik wel graag voor haar een uitzondering, zeker hoe ze naar mijn mond had gekeken net. Alsof ik haar betrapt had, kijkt ze ook snel terug in mijn ogen.
    Direct zet ze een stap naar achteren toen ik een stap in haar richting deed, waardoor ze tegen een boom op botst. Deze dag word met de seconde beter, dit is wel de makkelijkste prooi ooit, maar goed, ik zie er verder geen problemen in. Wanneer ik dichtbij ben, snuif ik de lichaamsgeur en zo ook de bijbehorende emotie op. Zenuwachtig, figures.
    "Zeg, het was erg leuk met je kennis te maken, maar ik moet nu helaas gaan." Hoewel er een sarcastische toon in te vinden is, schijnt deze niet helemaal door, want het klinkt eerder zenuwachtig. Ik gniffel weer, spottend vanwege het feit dat het zo zwak was van een mens. En ook vermakelijk, omdat ze me gewoonweg vermaakt en ik het wel leuk vind allemaal. Zij wat minder, maar dan hebben we het natuurlijk over het slachtoffer en dat is niet belangrijk. Abrupt pak ik haar dan ook op en gooi haar over mijn schouder heen. Een zachte pijnkreun komt over haar lippen. Met haar vuisten begint ze op mijn rug te bonken en met haar benen te trappen. Het maakt echter geen ene moer uit, want het enige wat ze hiermee doet, is me vermaken. "Laat me los!" zegt ze. Ze begint harder te gillen en ik grijns enkel.
    "Nee, ik vind het wel vermakelijk allemaal. Jij niet natuurlijk, maar dat deel maakt niet uit." zeg ik, achteloos en zucht even diep. Volgens mij fluisterden de bomen dat die wetenschapper gif had gedronken die in de drank zat. Hm. Die zal wel doodgaan binnenkort, denk ik smalend en begeef me terwijl ik dat denk, steeds dieper in het bos. Het meisje heb ik nog altijd stevig vast en grijnzend klop ik even op haar kont. "Hé, lekker ding. Wat is je naam eigenlijk? Het is nogal onbeschoft dat ik mezelf wel netjes voorstel, maar jij dat niet doet." merk ik simpel op. Ondanks dat ik wel op één of ander koppig antwoord kan verwachten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James - wezen

    Eerst blijft Willow staan, maar toch hoor ik haar voetstappen na een tijdje achter mij, al is het op een afstandje. Ik blijf er naar luisteren, voor de zekerheid. Zo lopen we best een tijd, maar ik vergeet op te letten voor dieren, ik luister alleen in stilte naar haar voetstappen en overdenk mijn woorden. Ik weet dat ze hard waren en ze heeft er verder niets meer op gezegd. Toch vind ik dat ze zich er niet mee moet bemoeien en al lang blij mag zijn dat ze hier mag blijven en ik op haar zal letten.
    Ik blijf stil staan als ik iemand hoor roepen en spits mijn oren op dat geluid. Het zijn namen, maar de zin erachter zorgt dat ik als bevroren blijf staan. "Volgens mij gaat Xavier dood..." Het klinkt paniekerig, angstig. Ik wil me met grote ogen omdraaien naar Willow, maar die is er al niet meer. Holy shit, wie heeft hem te pakken gekregen? Het duurt eventjes tot ik me weer kan bewegen, waarna ik naar het kamp snel en even een blik werp op het lange, dunne meisje die amper kleding aan heeft. Ze praat met Willow, die er naast staat.
    "Sage, wat is er mis?" vraagt ze. "Wat is er gebeurd?" vraagt ze met een bezorgde toon in haar stem waarna ze bij Xavier neer knielt en haar hand op zijn voorhoofd legt. Hij heeft ook al amper kleding aan, maar op dit moment kan ik niet nadenken over waarom. Het meisje, Sage, haalt onhandig haar schouders op. "Ik weet het niet, hij dronk iets en toen... hij wilde niet meer ademen en kon amper wat." kom het paniekerig uit haar mond. Ik kom dichterbij, kijk naar de doodzieke Xavier. Ik weet al wie en ook dat hij zeker weten dood gaat.
    "Godverdomme." vloek ik luid en ik sla tegen de machine aan, waardoor er een deuk in ontstaat. Nu pas flitst de blik van het magere meisje mijn kant op. "Kan jij hem niet helpen?" vraagt ze en ik schud gelijk met mijn hoofd. "Nee, dit is niet mijn werk." antwoord ik kil. Hierna draai ik mijn hoofd in de richting van een bepaald geluid, met haviksogen. Andrei. Hij heeft iemand. Binnen een paar seconden ben ik van het kamp vandaan en ren ik tussen de bomen op dat geluid af. Daar is hij inderdaad en ik ga voor hem staan zodat hij niet verder kan met het meisje over zijn schouder heen, waar ik verder geen aandacht aan besteed.
    "Andrei." zeg ik kort en kil. "Je hebt nu twee slachtoffers, waarvan er één van mij is." grauw ik kwaad en ik bal mijn vuisten. "Ontdoe hem nu meteen van het gif, of ik ontdoe deze dimensie van jou."


    Your make-up is terrible


    Erin Naveen Lightwood
    'Nee, ik vind het wel vermakelijk allemaal. Jij niet natuurlijk, maar dat deel maakt niet uit,' zegt Andrei luchtig als ik heb gezegd dat hij los moet laten en hij zucht diep. Ik probeer me van zijn schouder te wurmen, wat niet lukt doordat hij me stevig vast heeft. 'Godverdomme, laat me los! Ik ben niet één of andere hamburger die je kan opeten!' Ik begin weer met mijn vuisten op zijn rug te bonken.
    Als hij op mijn kont klopt schiet ik hard met mijn elleboog tegen zijn achterhoofd aan. 'Hé, lekker ding. Wat is je naam eigenlijk? Het is nogal onbeschoft dat ik mezelf wel netjes voorstel, maar jij dat niet doet,' merkt hij op. 'Moet je horen wie het zegt,' grom ik. 'Ik ben niet degene die zonder te vragen aan iemand anders kont zit,' vervolg ik.
    'Andrei,' hoor ik een mannelijke stem ineens kil zeggen. 'Je hebt nu twee slachtoffers, waarvan er één van mij is,' grauwt de stem. 'Ontdoe hem nu meteen van het gif, of ik ontdoe deze dimensie van jou.' Ik probeer zover het kan over Andrei's hoofd heen te kijken en zie de man staan die ik volgens mij eerder met Willow en Xavier had gezien, en aangezien hij “hem” zei, is er waarschijnlijk iets met Xavier. 'Is Xavier vergiftigd?' vraag ik verbaasd.

    Willow Nastya Reyes
    Xavier opent zijn ogen iets waarna ik bij hem neer kniel en mijn hand op zijn voorhoofd neerleg. Zijn voorhoofd voelt zo gloeiend heet aan dat ik mijn hand haast gelijk terug trek, alsof ik bang ben me te branden. Xavier kijkt hulpzoekend naar Sage, blijkbaar heeft hij er de kracht niet voor om het zelf te zeggen. Ik richt mijn blik op Sage en kijk haar vragend aan. Mijn blik glijdt even naar James, die naast haar staat. Ik bijt kort op mijn lip en kijk snel weer naar Sage. Sage, waarbij het me nu pas opvalt dat ze halfnaakt is, haalt onhandig haar schouders op. 'Ik weet het niet, hij dronl iets en toen...hij wilde niet meer ademen en kon amper wat,' zegt ze paniekerig. James komt wat dichterbij. 'Godverdomme!' vloekt hij dan luidt en hij slaat tegen de machine aan, waardoor er een deuk in komt. 'Kan jij hem niet helpen?' vraagt Sage aan hem. James schudt gelijk met zijn hoofd. 'Nee, dit is niet mijn werk,' antwoordt hij kil. Kort daarna lijkt het alsof iemand gilt en rent James gelijk weg.
    Ik zucht even en richt mijn aandacht op Xavier. Hij ziet er echt niet goed uit en ik ben bang dat hij elk moment dood kan gaan. 'Het spijt me dat ik gister rot tegen je deed,' mompel ik zacht terwijl een lok van zijn donkere haar van zijn voorhoofd strijk. Door wat Sage zei zit ik te denken dat hij vergiftigd is, dat kan niet anders. We zouden zijn maag leeg moeten pompen, maar het is onmogelijk dat hier te doen en iets anders om hem te helpen kan ik niet verzinnen. 'Ik vind je over het algemeen nog best wel mee vallen,' glimlach ik zwakjes naar Xavier.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Willow voelt de hitte ook blijkblaar, want ze trekt haast direct haar hand terug toen ze mijn voorhoofd had gevoeld. Ik had mijn blik op Sage gericht, waardoor Willow haar nu ook vragend aan kijkt. James is er ondertussen ook bij komen staan, het is iets wat een nog zwakker gevoel bij me opbrengt. Fijn, zo kan iedereen zien hoe hulpeloos en zwak ik nu ben, niet echt iets waar ik op zat te wachten. Ik had niet eens gemerkt dat de blik van Willow ook even snel naar hem ging. Sage haalt onhandig haar schouders op. “Ik weet het niet, hij dronk iets en toen… hij wilde niet meer ademen en kon amper wat.” Komt er paniekerig haar mond uit. James komt hierop wat dichterbij, kijkt naar mij en ik kijk met een vermoeide, maar vooral pijnlijke blik terug – mijn hand nog steeds stevig tegen mijn buik geklemd.
          Abrupt vloekt hij luid. “Godverdomme.” Hij slaat tegen de machine aan, waardoor er een deuk in ontstaat en ik wil wat zeggen, maar kijk dan alleen weg, omdat ik nu gewoon niets wil zeggen. Zelfs dan wist ik nog niet precies wat. Sage kijkt zijn kant op. “Kan jij hem niet helpen?” Direct schud hij zijn hoofd. “Nee, dit is niet mijn werk.” Antwoord hij kil. Nee, dat zou er nog eens bij moeten komen zeg, dacht ik. James draait zijn hoofd in de richting van een bepaald geluid en binnen enkele seconde is hij dan ook van het kamp verwijderd, waardoor ik even met mijn ogen knipper. Willow zucht even en richt haar aandacht op mij. “Het spijt me dat ik gister rot tegen je deed,” mompelt ze zacht, terwijl ze een lok van mijn donkere haar van mijn voorhoofd strijk.
          “Ik vind je over het algemeen nog best wel mee vallen,” glimlacht ze zwakjes naar mij, waarop ik haar even droog aankijk. “Goh…” zeg ik dan uiteindelijk, nog steeds met de schorre stem, die steeds zwakker werd. “Bedankt, zeg.” Murmel ik, waarop ik mijn blik vlak naast haar richt. “Dat… wil ik nu ook echt horen…”

    Andrei / Lilith, wezen.
    Ze probeert zich van mijn schouder af te wurmen, maar dit wil echter niet lukken doordat ik haar nog steeds hardhandig en stevig over mijn schouder heb gegooid. Bovendien zal ze toch echt wat meer kracht nodig moeten hebben in die kippenarmpjes van haar. Ik ben niet voor niets een wezen, zij is maar een nietig mensje. “Godverdomme, laat me los! Ik ben niet één of andere hamburger die je kan opeten!” Ze begint weer met haar vuisten op mijn rug te bonken, maar ik voel er vrij weinig van. Daarbij komt ook nog dat ik wel van wat pijn houd, bij het onaangename is ze nog lange na niet.
          Wanneer ik op haar kont klop, schiet ze hard met haar ellenboog uit tegen mijn achterhoofd. Hierop wrijf ik er even over heen en zucht diep. “You are a tough one. Vind je het niet prettig als ik aan je kont zit?” Grinnik ik, terwijl ik weer precies hetzelfde bij haar doe. “Moet je horen wie het zegt,” gromt ze, nog op mijn eerdere vraag. “Ik ben niet degene die zonder te vragen aan iemand anders kont zit.” Vervolgt ze. Ik let er echter niet meer zozeer op, want wanneer de planten en bomen tegen me beginnen te fluisteren dat er iemand aan komt, weet ik al precies wie het is. Toch antwoord ik nog, voordat hij bij mij is. “Ik hoef het ook niet te vragen, je bent nu van mij. Jij vraagt toch ook niet aan jouw eigendommen of je eraan mag komen?” vraag ik simpel en nonchalant.
          Daar is hij dan. “Andrei.” Zegt hij kort en kil. “Well hello James,” grijns ik en sta stil omdat hij voor me gaat staan, zodat ik niet verder kan. “Je hebt nu twee slachtoffers, waarvan er één van mij is.” Grauwt hij kwaad en hij balt zijn vuisten. Hij ziet er ook wel kwaad uit, ach ja, niet alles kan van hem zijn. “Ontdoe hem nu meteen van het gif, of ik ontdoe deze dimensie van jou.” Ik voel Erin bewegen en zij ziet volgens mij nu ook James staan. “Is Xavier vergiftigd?” vraagt zij verbaasd. Xavier heet hij dus, mooi. Aandacht geef ik er echter niet aan, want ik kijk enkel vermakelijk naar James. “Ik weet dat Xavier van jou is, I’ve done my research.” Grijns ik, waarna ik vervolg, “But no can do, James. Ik heb er wel trek in eigenlijk,” gniffel ik, terwijl ik aanstalten maak om, om hem heen te lopen. “Ah, wat is een beetje competition zonder dit?” zeg ik dan, lachend, omdat ik de humor er wel van kan inzien.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    James - wezen

    "Well hello James." begroet Andrei mij met een grijns en hij staat stil omdat ik voor hem gaat staan, zodat hij niet verder kan. Ik kom meteen ter zake, omdat ik niet weet hoeveel tijd ik nog heb en hoelang het al bezig is bij Xavier. Het meisje op zijn schouders beweegt en ik kan zien dat ze naar me probeert te kijken. "Is Xavier vergiftigd?" vraagt zij verbaasd. "Ja." antwoord ik kortaf. "Ik weet dat Xavier van jou is, I’ve done my research." grijnst hij en ik weet nu al dat hij expres hem uitgekozen heeft om mij te stangen. "But no can do, James. Ik heb er wel trek in eigenlijk." gniffelt hij, terwijl hij aanstalten maakt om, om me heen te lopen.
    "Ah, wat is een beetje competition zonder dit?" zegt hij dan, lachend, omdat hij er blijkbaar de humor er wel van kan inzien. Ik doe een stap opzij zodat hij er nog altijd niet door kan. "Ik hou ook wel van een beetje competitie, maar wat is competitie als jij je er tussen komt wurmen en gelijk iemand dood met wat gif? Niets, helemaal geen lol meer aan." Die woorden spuug ik kwaad naar hem uit. "Zelfs Athan kan het beter, hoewel ik al snel van hem gewonnen had." Bij deze woorden bevind zich een vlammende, kwade blik in mijn donkere ogen.
    Athan is de jongste van ons, hij is het kortste hier dus ik hoop dat dit een gevoelige snaar raakt, één die ervoor zorgt dat hij om Xavier wilt strijden in plaats van het op deze laffe manier te doen. Ik weet niet waarom, maar de drang om Xavier de mijne te houden is té groot. Maar ik weet ook wel dat als ik zou moeten kiezen tussen Xavier en Willow, ik Willow zou houden. Ik mag haar wel.


    Your make-up is terrible

    Andrei / Lilith, wezen.
    In tegen stelling tot mij, antwoord James wel kortaf tegen Erin, waarin hij enkel ‘ja’ zegt. James doet een stap opzij zodat ik er nog altijd niet door kan en het begint me nu wel iets te irriteren, toch blijf ik stilstaan. Een geperst glimlachje op mijn lippen. “Ik hou ook wel van een beetje competitie, maar wat is competitie als jij je er tussen komt wurmen en gelijk iemand dood met wat gif? Niets, helemaal geen lol meer aan.” Mijn wenkbrauwen haal ik iets op terwijl ik hem weer vermakelijk aan kijk. Hij had de woorden kwaad naar me uit gespuugd. “Voor jou is er misschien geen lol meer aan, maar voor mij zeer zeker wel.” Meld ik hem, nog altijd met een licht grijnsje op mijn lippen, al ziet het er misschien wat nep uit doordat ik me wel iets begin te irriteren.
    “Zelfs Athan kan het beter, hoewel ik al snel van hem gewonnen had.” Wanneer hij deze woorden zegt bevind er een vlammende, kwade blik in zijn donkere ogen. Athan had ik ook lang niet meer gezien of gesproken, het zou me niets verbazen als hij straks zelf het loodje legt. Ik knarsetand iets vanwege wat hij had gezegd, maar zucht dan diep en doe mijn ogen voor enkele seconde kalm dicht. “Je weet dat ik er iets voor terug wil wanneer ik hem genees. Je hebt me niet eens iets te bieden, dus ik kan je niet helpen.” Grom ik nu en houd onbewust het jonge meisje in mijn armen steviger vast. Nu probeer ik weer naar de andere kant van James te lopen, zodat ik eindelijk weg kan gaan en hij me niet meer stoort.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Willow Nastya Reyes
    Xavier kijkt me droog aan. 'Goh…' zegt hij uiteindelijk met een schorre stem. 'Bedankt, zeg,'' murmelt hij. Zijn blik richt hij op een plek vlak naast me. 'Dat… wil ik nu ook echt horen…' Zelfs met die ontzettend schorre stem die hij nu heeft klinkt het nog sarcastisch. Ik bijt op mijn lip en wend mijn blik van Xavier af. 'Sorry,' zeg ik zacht. 'Ik wilde het gewoon zeggen voordat je, eh, d-dood zou g-gaan,' mompel ik er achteraan. Na deze woorden sta ik op. 'Ik laat je wel met rust...' Ik loop de tijdmachine uit, zeg tegen Sage dat ik opzoek ga naar James en loop het bos in.
    'James?' roep ik aarzelend, als ik het bos een stuk ben in gelopen. 'Waar ben je? Ik denk niet dat Xavier nog veel langer heeft.' Mijn stem breekt aan het einde van de zin en ik veeg een traan van mijn wang. Hopelijk ben ik de goede kant op gelopen, en zit James niet aan de andere kant van het bos. Ik zucht zachtjes en loop dan verder.


    Volgende wordt langer :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Er staat een geperst glimlachje op zijn lippen als ik voor hem ga staan, waardoor ik kan merken dat hij zich begint te irriteren en hier eigenlijk geen zin in heeft. Ik heb er ook weinig zin in, maar hij wilt met zijn nieuwe slachtoffer spelen. Toch praat ik gewoon door, hij moet het maar regelen. Daarna haalt hij zijn wenkbrauwen iets op terwijl hij me weer vermakelijk aan kijkt. "Voor jou is er misschien geen lol meer aan, maar voor mij zeer zeker wel." meld hij me, nog altijd met een licht grijnsje op zijn lippen, al ziet het er wat nep uit. Ik moet hem ergens mee krijgen, dus begin ik over Athan.
    Hierop knarsetand hij iets, maar zucht dan diep en doe zijn ogen voor enkele seconde kalm dicht. "Je weet dat ik er iets voor terug wil wanneer ik hem genees. Je hebt me niet eens iets te bieden, dus ik kan je niet helpen." gromt hij nu en hij probeert de andere kant op de lopen. Ik versper hem opnieuw de toegang en wil net mijn mond opentrekken als ik Willow hoor roepen. "James?" Het klinkt aarzelend en ik rol eens met mijn ogen. Gek dat het is, ik wil niet dat ze bij Andrei in de buurt komt. "Waar ben je? Ik denk niet dat Xavier nog veel langer heeft." Haar stem breekt aan het einde van de zin.
    Nu weet Andrei vast wel wat ik te bieden heb, maar dat wil ik niet bieden. Nog niet tenminste. "Ik heb wel iets te bieden, we kunnen vast wel iets afspreken." Ik probeer kalm te klinken als ik dit zeg. "Maar niet voordat jij daar iets aan gedaan heb, want dood is hij niets meer waard." De tijd begint te dringen en ik negeer Willow, omdat ik hoop dat ze nu niet deze kant op komt. Ik kijk Andrei ongeduldig aan en sla mijn breed gespierde armen over elkaar heen. Ik word angstiger bij elke seconde, maar laat hier niets van merken.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 20:30 ]


    Your make-up is terrible

    Andrei / Lilith, wezen
    Opnieuw verspert hij mij de weg, waardoor ik kil met mijn tong over mijn lippen lik, ook een beetje ongeduldig. Al merk ik wel hoe James zijn mond open wil trekken om iets te zeggen, maar dan roept er een vrouwenstem zijn naam. “James?” Het klinkt aarzelend en James rolt eens met zijn ogen, waardoor ik aangenamer begin te kijken. Ah, aan zijn houding te merken wil hij niet dat het meisje in onze buurt komt. Zal het zijn andere prooi zijn? In ieder geval iemand op wie hij zijn oog heeft laten vallen. De jonge vrouw begint weer te roepen.
    “Waar ben je? Ik denk niet dat Xavier nog veel langer heeft.” Haar stem breekt aan het einde van de zin. Ik glimlach groots en wrijf met mijn wijsvinger over mijn lippen heen, bedachtzaam, terwijl het vermakelijke duidelijk te merken is. “Ik heb wel iets te bieden, we kunnen vast wel iets afspreken.” Hij klinkt zo kalm mogelijk, maar ik wil weten wat hij van plan is. James zal misschien wel slim zijn, sluw zelfs, maar er zit altijd wat achter. “Maar niet voordat jij daar iets aan gedaan heb, want dood is hij niets meer waard.” James negeert het meisje, merkte ik op, al wist ik wel waarschijnlijk waardoor het zou komen. Het moet zijn andere prooi zijn, van hem. Zou hij haar willen ruilen?
    Ongeduldig kijkt hij me aan en slaat zijn breed gespierde armen over elkaar heen. Ik zucht diep, inhaleer de buitenlucht diep in en kantel mijn hoofd iets speels, terwijl ik zijn blik probeer te peilen. “Hij heeft nog wel een uurtje of iets te leven. Het wordt pas erg als hij bloed begint op te hoesten,” zeg ik nonchalant, terwijl ik een hand door mijn haar haal en weer normaal ga staan. “Nu ik erbij nadenk, dan heeft hij inderdaad niet meer lang.” Ik glimlach. “Pijnlijk.” Mijn glimlach werd iets sadistisch, maar vervolgens ging ik op zijn aanbod in, wat ik liet blijken door me iets meer open te stellen. “Zeg eerst wat je in gedachten had. Ik heb er niets aan als ik het niet zeker weet van jou.”

    [Moet ik nog met Xavier reageren? 8D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Willow Nastya Reyes
    Er komt gaan antwoord van James, waardoor ik begin te denken dat ik aan de verkeerde kant van het bos sta. Maar aan de andere kant, hij heeft erg goede oren, hij zou me dan alsnog moeten horen. Of hij is nog steeds boos op me, over dat gedoe van liefhebben en om mensen geven, en wil niet met me praten.
    'James?' roep ik weer, wat wanhopiger dit keer. 'Alsjeblieft, reageer nou!' Ik begin steeds meer in paniek te raken. Voor hetzelfde geld is Xavier nu al dood. Tranen springen in mijn ogen en ik schud mijn hoofd. Niet aandenken. Hij heeft vast nog wel even. Hopelijk. Als hij inmiddels dood zou zijn, had Sage vast wel geroepen.
    Na nog een stukje gelopen te hebben, waarbij ik af en toe James' naam riep, wil ik omdraaien en teruglopen aangezien hij toch niet reageert. Maar net als ik dat wil doen hoor ik twee stemmen, twee mannelijke stemmen, waarvan ik er één van herken als die van James, de andere is onbekend. Hij kon me dus wel horen...
    'Hij heeft nog wel een uurtje of iets te leven. Het wordt pas erg als hij bloed begint op te hoesten,' hoor ik de andere stem nonchalant zeggen. Ik blijf gelijk stilstaan. Ik moet dat wel verkeerd verstaan hebben, Xavier kan niet nog maar één uur te leven hebben.'Nu ik erbij nadenk, dan heeft hij inderdaad niet meer lang. Pijnlijk.' Mijn onderlip begint te trillen en ik loop stilletje verder richting het geluid. 'Zeg eerst wat je in gedachten had. Ik heb er niets aan als ik het niet zeker weet van jou.' Een paar seconden later zie ik James en een andere man staan. De onbekende man heeft een blond meisje over zijn schouder, die me bekend voorkomt. Volgens mij hoort ze bij de groep. 'Waarom reageerde je niet?' vraag ik op een zachte toon aan James terwijl ik aan het verband om mijn handen friemel en mijn blik op de grond richt. Hierna kijk ik naar de andere man. 'M-meen je het dat Xavier nog maar een u-uur te l-leven heeft?' vraag ik iets angstig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Ik hoor Willow nog meer roepen, maar ik blijf het negeren, net als het feit dat het dichterbij klinkt als daarnet. Andrei zucht diep, inhaleert de buitenlucht diep in en kantelt zijn hoofd iets speels, terwijl hij mijn blik probeer te peilen, die ik zo strak mogelijk houd. Ik kan alleen geen deal maken, hoe kan ik ooit Willow ruilen voor Xavier? "Hij heeft nog wel een uurtje of iets te leven. Het wordt pas erg als hij bloed begint op te hoesten." zegt hij nonchalant, terwijl hij een hand door zijn haar haalt en weer normaal gaat staan. Mijn gezicht verhard gelijk door zijn woorden. "Nu ik erbij nadenk, dan heeft hij inderdaad niet meer lang.. Pijnlijk." Zijn glimlach word iets sadistisch en ik klem mijn kaken harder op elkaar, maar vervolgens gaat hij op mijn aanbod in, wat hij laat blijken door zich iets meer open te stellen. "Zeg eerst wat je in gedachten had. Ik heb er niets aan als ik het niet zeker weet van jou."
    Dan pas hoor ik de voetstappen en de bekende stem. Gelukkig maar dat ik nog geen antwoord gegeven had, anders zou Willow hem nu helemaal flippen. "Waarom reageerde je niet?" vraagt ze op een zachte toon terwijl ze aan het verband om haar handen heen friemelt en har blik op de grond gericht houd. "Willow..." zucht ik geïrriteerd en als teken dat dit nou niet echt het moment is om zo te gaan doen. Hierna richt ze haar blik op Andrei. "M-meen je het dat Xavier nog maar een u-uurtje te l-leven heef?" vraagt ze iets angstig. Ik zucht opnieuw. "Ja, dat meent hij. Het is beter als je nu weg gaat want wij zijn daarover aan het onderhandelen nu." meld ik haar kortaf en alsof ik tegen een kind praat.
    Hierna richt ik mijn blik gewoon weer op Andrei, alsof ze er niet is. Toch kies ik mijn woorden een heel stuk zorgvuldiger. "Een ruil." zeg ik alleen maar, ik gok er allang op dat hij wel weet wat ik bedoel. Natuurlijk ga ik niet echt ruilen. Als Xavier nou eenmaal beter is, hou ik ze alsnog beide. Zeker niet dat ik één van hen wil opgeven, al zou ik Xavier wel eerder opgeven dan Willow en nu loop ik een enorm risico met Willow, maar dat moet maar. Later zal ze het begrijpen, nu zal ze er alleen maar een drama van maken.


    Your make-up is terrible

    Andrei / Lilith, wezen.
    Zijn gezicht verhard direct door mijn woorden, maar ik vraag me af of hij haar wel wil ruilen voor hem. Toch blijf ik door praten en zijn uitdrukking peilen. James klemt zijn kaken harder op elkaar. Hij kan echter niet gelijk reageren, want de nu bekende stem komt dichterbij, net zoals haar voetstappen. “Waarom reageerde je niet?” vraagt ze op een zachte toon, terwijl ze aan het verband om haar handen heen friemelt en haar blik op de grond gericht houd. Daar had hij het verband dus voor nodig toen hij het ging halen, nu vallen de puzzelstukjes wel steeds meer op zijn plek.
    “Willow…” zucht hij geïrriteerd en ook als teken dat dit niet het moment is om zo te reageren. Hierna kijkt Willow naar mij. “M-meen je het dat Xavier nog maar een u-uurtje te l-leven heeft?” vraagt ze iets angstig, waar ik direct op wil antwoorden en wat te zien is aan mijn grijns die groter word. James zucht echter opnieuw en begint te praten. “Ja, dat meent hij. Het is beter als je nu weg gaat want wij zijn daarover aan het onderhandelen nu.” Meld hij kortaf en alsof hij tegen een kind praat. Dan richt hij zijn blik op mij, alsof ze er niet is. Toch reageer ik nog voordat hij wat zegt en kijk dus weer naar het meisje, Willow. “Ja, lieve schat, dat meen ik.”
    “Een ruil.” Hoor ik James dan zeggen, waardoor ik terug naar hem opkijk. Terwijl ik eerst fronste, word mijn blik al snel doortrapter en grijns ik ietwat duivels. Het meisje nog steeds hardhandig vastgehouden over mijn schouder. Het doet me dan ook goed dat ze niet de hele tijd er doorheen loopt te zeuren. “Hm, een ruil?” herhaal ik dan, gniffelend, terwijl ik ietwat heen en weer ijsbeer, maar dan abrupt stop om naar hem om te kijken. “Hoe verlokkelijk dat ook klinkt: ik kan je niet vertrouwen, James. Zorg er maar voor dat ik weet dat je niet liegt.” Misschien zou ik straks nog wel een weddenschap doen of met hem erover vechten. We moesten het op de één of andere manier te weten komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Willow Nastya Reyes
    ´Willow...´ zucht James geïrriteerd als ik vraag waarom hij niet reageerde. Als ik vervolgens aan de andere man vraag of hij het meent van Xavier zucht James weer. ´Ja, dat meent hij. Het is beter als je nu weg gaat want wij zijn daarover aan het onderhandelen nu,´ meldt hij me kortaf en als ik een klein kind. Ik richt mijn blik gekwetst op de grond en bijt op mijn lip. Hij doet weer net als toen met Xavier, alsof ik niks waard ben. 'Ja, lieve schat, dat meen ik,' zegt de andere man. Mijn ademhaling hapert even. Xavier is dus zo dood.
    James richt zijn aandacht op Andrei, hij doet net alsof ik er niet ben. 'Een ruil,' zegt hij. 'Hm, een ruil?' herhaalt de man gniffelend. 'Hoe verlokkelijk dat ook klinkt: ik kan je niet vertrouwen, James. Zorg er maar voor dat ik weet dat je niet liegt'. Stilletjes staar ik naar mijn voeten. Ik wil vragen wat voor een ruil James bedoelt, maar ik durf het niet. Bang dat hij weer gaat doen alsof ik niks waard ben. 'Ik zal jullie wel met rust laten,' zeg ik op een zachte toon nadat ik de brok in mijn keel heb doorgeslikt. Zonder James verder nog aan te kijken loop ik met tranen in mijn ogen weg. Een eindje verder op laat ik me tegen de boom aan op de grond zakken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered