• DIMENSION TRAVEL.


    ––––––––––––
    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Rollentopic.
    Lees dit, zodat je weet hoe de dimensie eruit ziet.


    Wezens:
    • Assassin - James.
    • Nychta - Athan Romanescu
    • Tortura | Hidan - Andrei Shade Vaughn / Lilith.

    Meisjes:
    • Aurorea - Willow Nastya Reyes.
    • Nychta - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark
    • Aurorea - Erin Naveen Lightwood

    Jongens:
    • Exasperated - Jack Rush.
    • Oromis - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Tortura | Hidan. - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 16:52 ]


    †

    James - wezen

    "Een beetje." mompelt ze en ze bijt aarzelend op haar lip. "Ik weet het echt niet meer James, of ik je wel of niet kan vertrouwen." zegt ze op een zachte toon. "Mijn hoofd is één grote warboel." Ze zucht zacht en trekt haar knieën op. "Het kan me niet eens meer echt schelen of je het voor alleen Xavier deed, of voor ons allebei. Het kwetste me gewoon dat je weer zo kleinerend en kortaf deed, terwijl je had beloofd dat niet meer te doen."
    "Ik weet het." zeg ik zacht op een sussende toon. "Het spijt me dan ook echt, ik zou het nooit hebben gedaan als het niet voor je eigen bestwil geweest was." is mijn antwoord en ik heb het gevoel dat het als een smoesje begint te klinken. Ik zucht even en veeg met mijn hand wat donkere plukken haar uit haar gezicht, waarna ik zacht met mijn hand over haar wang strijkt. Mijn huid voelt weer warmer dan die van haar aan, gelukkig. Als hij niet meer warm zou worden, weet ik dat ik er flink ziek van kan worden of er zelfs aan zou kunnen sterven. Sterven is gewoon niet voor mij weggelegd en dat zou betekenen dat Andrei alsnog had gewonnen.
    Ik kijk haar even aarzelend aan in haar donkerblauwe ogen, terwijl ik kort op mijn lip bijt en mijn hand op haar wang laat liggen. "Het spijt me echt, heel erg zelfs." Hierna laat ik mijn hand afglijden naar haar kin en trek ik zo zacht haar hoofd mijn richting op, terwijl ik zelf ook dichterbij kom. "Vergeef je me?" vraag ik zacht en wat hees als onze gezichten nog maar enkele millimeters van elkaar af zijn en dan druk ik zacht mijn wat ruw geworden, van de kou uit de poel, lippen op die van haar.


    Your make-up is terrible

    Andrei / Lilith, wezen.
    Erin rolt met haar ogen, maar ik moet toch zacht grinniken, omdat ze er niet op reageert wanneer ik haar naam had genoemd. Als ik haar was, zou ik na gaan denken hoe ik haar naam opeens wist, maar zij is een mensenvrouw dus kwalijk neem ik het haar niet.
          "Natuurlijk wil ik hier doodvriezen, ik wil niets liever." Antwoord ze sarcastisch, waarna ze mijn jas toch maar aantrekt. Ik antwoord er echter uiterst serieus op, om haar te plagen. "Mensen zijn raar. Heb je zo’n kut leven gehad dan?" vroeg ik haar, met een emotieloze aanblik.
          Hierna draai ik me om en vertel haar dat ze hier dus sowieso gaat sterven, omdat ze de weg niet terug weet, alleen een wezen. De andere wezens zouden haar hart al direct eruit trekken voor één of ander ritueel, want die zijn er natuurlijk ook. Daarbij ben ik één van de softere, al zeg ik het zelf. Ik gebruik het daarentegen weer voor iets anders, maar misschien kan dat nog wel als misselijk of morbide gezien worden, dus houd ik mijn mond.
          “Jaja, niet zo ongeduldig. Ik ga al met je mee.” Bromt ze, waarop ik denk dat alleen mannen dat doen. In elk geval wel in deze dimensie, de vrouwelijke wezens willen je meer verleiden of hebben meer woede in hen dan een man eigenlijk. Ik vroeg me af hoe dat bij hen ging, de mensen. Ik knik alleen, niet in staat een fatsoenlijk, vooral kalm, antwoord uit te brengen, terwijl ik nog altijd zo woedend op James ben. Nog steeds zweer ik wraak. “Verdomme,” grom ik dan ook, onder mijn adem en zachtjes. Erin was ik hierbij al iets vergeten, omdat ik er gewoonweg niet tegen kon en er heel lang mee kon blijven zitten.
          “Ik moet iets zien te vinden…” In gedachten wrijf ik met een nadenkend gezien, een frons duidelijk op mijn voorhoofd, over mijn kin en lippen heen. De trap die vol met ijs en sneeuw ligt, loop ik op, hoewel een mens dat niet zou kunnen doen zonder te vallen. Erin ben ik echter nog steeds vergeten dat ze naast me loopt, of in geval in mijn bijzijn is.

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    “Nog altijd even sloom.” Merkt ze, voor mij bijdehand, op. Ik laat de tas voor haar voeten vallen, maar geef de kleding aan haar. Ze hoeft niet te weten waarom het zo lang duurde, dus lach ik enkel kort en zeg dan grinnikend: “Dat klopt, Sage.” Terwijl het eigenlijk helemaal niet zo is, want anders had ik de spullen gepakt en direct weer terug gelopen, maar nu niet. Nu wilde ik even alleen zijn en nadenken, bovendien kon wassen ook geen kwaad. Sage had me een dankbare blik toegeworpen, waarop ik iets knik, maar dan wegloop.
    –
          Volgens mij lag ik nu wel lang genoeg in het water, wat voor mij lauw aan voelt. Wanneer het koud zou zijn geweest, zou ik er wel wat gewend aan zijn, aangezien ik elke douche afsloot met koud water. Daarbij komt nog dat het me niet uit zou maken, want wassen moet je toch wel.
          Ik zwem naar de kant, waar ik me vervolgens op trek en de waterdruppels wat van me afschud – zoals misschien een hond zou doen. We hadden geen handdoeken, dus die kon ik moeilijk met me meenemen. Het was nu niet bepaald een vakantieoord, hé. Hier naartoe gekomen, was ik voor de rust en over dingen na aan het denken, maar het werkte voor geen meter. Waarom zou hij er überhaupt moeite voor doen? Ik zou eigenlijk met hem moeten praten, maar ik was bang dat ik het misschien niet in kon houden of dat ik me verloor aan iets, wat dan ook.
          Wazig voelde ik aan mijn kleding en ja hoor, het was nog vochtig. Misschien niet nat, maar het zou in elk geval niet lekker zitten en ik had geen zin hier de hele tijd in te lopen als het tegen mijn huid aan plakte. Mijn kleding had ik zo goed mogelijk uit gewrongen, maar zelfs nu waren ze nog vochtig en het zou klammig tegen mijn lijf voelen. Toch deed ik mijn zwarte boxer aan en dacht aan iets van vuur, want als ik dat zou hebben, zou het eindelijk wat sneller gaan. Ik begaf me terug naar het kamp en het eerste wat ik daar zag, was een groot vuur met Sage ernaast.
          “Wauw!” riep ik uit, blij en opgelucht, terwijl ik direct er naartoe liep en mijn kleding op gepaste afstand hield. Nu nog iets vinden waarbij het op kon drogen, zodat ik het niet of de grond hoefde te leggen.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 23:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Willow Nastya Reyes
    'Ik weet het,' zegt James zacht sussend. 'Het spijt me dan ook echt, ik zou het nooit hebben gedaan als het niet voor je eigen bestwil geweest was.' Ik haal mijn schouders op een nou nog niet of ik dat moet geloven.
    Hij zucht en met zijn hand veegt hij wat donkere lokken uit mijn gezicht waarna hij met zijn hand over mijn wang strijkt. Fronsend kijk ik hem aan. Dit is niet echt iets voor zijn doen. Aarzelend kijkt hij me aan, terwijl hij op zijn lip bijt en zijn hand op mijn wang laat liggen. 'Het spijt me echt, heel erg zelfs.' Zijn hand glijdt naar mijn kin terwijl ik hem wantrouwig aankijk. Zacht trekt hij mijn hoofd zijn kant op en komt hij zelf ook dichterbij. Jezus. Hij zal toch niet? 'Vergeef je me?' vraagt hij zacht en hees als er nog maar een paar millimeter tussen ons inzit. Dan drukt hij zacht zijn lippen, die ruw aan voelen, op de mijne. Ik blijf even als verstijfd zitten terwijl ik een reden probeer te verzinnen waarom hij dit doet. Het kan niet zijn omdat hij gevoelens voor me heeft, dat weet ik in elk geval zeker. Misschien probeert hij me af te leiden. Ergens maakt dat idee me boos, maar het is ook wel fijn. Zo krijg ik die nare beelden uit mijn hoofd. Plus, dit is een perfecte gelegenheid voor mijn wraak, dat is dan ook de reden dat ik hem zacht terug kus en mijn handen in zijn nek leg.



    Erin Naveen Lightwood
    'Mensen zijn raar. Heb je zo’n kut leven gehad dan?' vraagt hij serieus met een emotieloze blik in zijn ogen. 'Verschrikkelijk. Je wilt niet weten hoe erg,' antwoord ik droog.
    Als ik brom dat ik al mee ga, knikt hij waarna hij in gedachten lijkt te verzinken. 'Verdommde,' hoor ik hem zachtjes grommen. 'Iemand is chagrijning,' zing ik op een vrolijke toon, maar hij lijkt het niet op te merken en loopt gewoon verder. Hij is blijkbaar niet echt een prater, dat gaat nog gezellig worden.
    'Ik moet iets zien te vinden…' Ik wil vragen wat hij zoekt, maar dat heeft denk toch geen zin aangezien hij helemaal in zijn eigen fantasiewereldje zit. Als we bij een trap komen blijf ik staan, terwijl Andrei rustig doorloopt. Deze trap kom ik nooit levend op. Het is bedekt onder sneeuw en ijs. Ik zucht even geïrriteerd en besluit maar gewoon een paar minuten te wachten of hij door heeft dat ik er niet meer ben. Als hij me dan nog niet heeft opgehaald dan loop ik wel gewoon richting het kamp.
    Ik ga op één van de treden zitten, maar ik glij gelijk het kleine stukje naar beneden. 'Kut trap,' grom ik zacht terwijl ik weer overeind kom en vervolgens over mijn nu pijnlijke billen wrijf.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 23:36 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Willow had haar schouders opgehaald en volgens mij gelooft ze het alsnog niet. Ze kijkt me fronsend aan, wantrouwend. Ze verstijft eerst als ik haar kus, maar zolang ze me niet weg duwt, zal ik ook zeker niet ophouden en hou ik mijn lippen tegen die van haar gedrukt. Wel zacht. Uiteindelijk kust ze me zacht terug en legt ze haar handen in mijn nek. Dit verbaasd mij echter wel heel erg, want ik had toch wel iets anders verwacht dan dit. Doet ze dan gewoon zo omdat ze mij eigenlijk leuk vind? Nee, ze heeft een crush op Xavier, dat weet ik heel zeker. Toch maak ik hier gebruik van, het is al even geleden. Met een vrouw dan, Xavier is nog niet zo lang geleden. Nee, niet aan hem denken nu...
    Ik laat mijn handen afglijden naar beneden, waar ik haar op til en op mijn schoot til. Hierna sla ik mijn armen om haar lichaam heen en trek ik haar iets dichter naar mij toe, van de mogelijkheid gebruik makend. Ik open mijn mond iets en glij met mijn tong langs haar lippen, wat ongeduldig wachtend op toestemming om verder te gaan daar. Ik vind het moeilijk om mezelf in te houden nu omdat ik niet gewend ben om naar de reactie van de ander te kijken, toestemming te vragen en niet alleen kan doen wat ik zelf wil. Toch wind het me enorm op dat nou juist zij besloten heeft om te terug te kussen.

    Sage Evangeline Clark

    Het vuur brand al snel mooi en ik zet er nog maar wat hout tegenaan om het beter brandend te houden en groter te maken. De warmte die ervan af komt is fijn, mijn kleding voelt al snel minder klam aan en ik heb het niet eens meer zo koud. Geduldig rook ik nog een paar sigaretten terwijl ik probeer te bedenken hoe ik hier ooit water op moet koken. Plastic smelt, dus daar hebben we sowieso niets aan... Ik zit helemaal in gedachte verzonken, waardoor ik opschrik van de stem van Xavier, die wat blij klinkt.
    "Wauw!" roept hij uit en volgens mij klinkt hij zelfs wat opgelucht. Ik kijk op naar hem en zie dat hij er direct naar toe loopt, maar in zijn boxer. Hierdoor trek ik opnieuw mijn wenkbrauw op naar hem en kijk toe hoe hij zijn kleding bij het vuur houd. Het ziet er vochtig uit. "Je weet toch wel dat je eerst je kleding uit moet doen voor je gaat zwemmen?" vraag ik sarcastisch. "Je komt trouwens mooi op het juiste moment. Je mag bedenken hoe je water gaat koken voor je koffie." zeg ik hier vlug achteraan en staar terug in het vuur, waarna ik mijn opgerookte sigaret er in gooi.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 23:44 ]


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    James laat zijn handen afglijden naar mijn middel. Hij tilt me op en zet me op zijn schoot. Zijn armen slaat hij om mij, vervolgens trekt hij me dichter naar zich toe. Ik reageer er op door iets te draaien, zodat ik mijn benen aan de weerszijden van zijn lichaam heb en dichter tegen hem aan kan zitten.
    Hij opent zijn mond iets en glijdt wat ongeduldig met zijn tong langs mijn lippen. Ik grinnik zachtjes en bijt plagerig op zijn onderlip waarna mijn lippen van elkaar haal en mijn tong kennis laat maken met de zijne. Ondertussen heb ik één van mijn handen uit zijn nek gehaald en laat ik die nu onder zijn shirt glijden.


    Ik schaam me dóód, voor de korte post.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Ik moet toegeven dat ik zeer verbaasd ben door haar reactie op alles. Ze draait zelfs iets, waardoor haar benen aan weerszijden van mijn lichaam komen en ze dichter tegen me aan kan zitten. Als ik mijn mond open, hoor ik haar zacht grinniken en bijt ze plagerig op mijn onderlip, waar ik goedkeurend op grom. Hierna opent ze haar lippen ook en laat ze eindelijk haar tong kennis maken met die van mij. Ondertussen heeft ze één van haar handen uit mijn nek gehaald en laat ze die onder mijn shirt glijden. Mijn ademhaling versnelt iets en ik zie het als een teken dat ik hetzelfde mag doen. Eigenlijk ben ik eens niet degene die leid, maar doen we het beiden. Het voelt vreemd, maar wel interessant. Hierdoor laat ik mijn ene hand voorzichtig aan de achterkant onder haar shirtje glijden en streel ik zacht over haar blote rug heen, tot haar bh bandje. Hierna glijd ik terug naar beneden en kietel ik haar zacht over haar ruggengraat heen. Al snel word ik dominanter, die kant kan ik gewoon niet zomaar weglaten. Mijn hand glijd naar voren en ik leg hem over haar bh heen, waar ik zacht over begin te strelen. Mijn tong neemt de leiding over haar tong en speelt er ingewikkelde spelletjes mee.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    James gromt goedkeurend wanneer ik op zijn lip bijt, waardoor ik besluit dat ik dat moet onthouden. Daarna open ik mijn mond en laat ik mijn hand onder zijn shirt glijden. Ik grijns tevreden als ik merk dat zijn ademhaling iets versnelt. Dat gaat al de goede kant op. Dit bewijst echter ook dat niet gay is, of tenminste, hij valt niet alleen op mannen. Blijkbaar zag hij het ook als een teken om hetzelfde te doen aangezien hij zijn hand aan de achterkant van mijn shirtje er onder laat glijden. Hij streelt over mijn blote rug. Als hij mij mijn BH-bandje komt laat hij zijn hand een weg naar beneden kietelen over mijn ruggengraat. Een zacht gegiechel komt over mijn lippen. Dan laat hij zijn hand naar voren glijden, en legt hij die over mijn bh heen. Mijn ademhaling versnelt iets als hij er overheen begint te strelen. Zijn tong begint ingewikkelde spelletjes te spelen met de mijne. 'Iemand hier speelt graag de baas,' grinnik ik zacht tegen zijn lippen aan. Daarna duw ik hem voorzichtig achterover, zodat hij met zijn rug op het matras komt te liggen met mij boven op hem. Ik druk nog een iets ruwe kus op zijn lippen om vervolgens een kus in zijn nek te drukken terwijl ik met mijn nagels over zijn borstkas glij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Als ik naar beneden kietel over haar ruggengraat komt er een zacht gegiechel over haar lippen. Haar ademhaling versnelt iets als ik over haar bh begin te strelen en dat is nou net wat ik wilde horen. Hierdoor ga ik er gewoon mee door. "Iemand hier speelt graag de baas." grinnikt ze zacht tegen mijn lippen aan en ik grijns wat als bevestiging. Natuurlijk speel ik graag de baas, wat verwacht je dan? Daarna duwt ze me voorzichtig achterover, zodat ik met mijn rug op het bed lig. Zelf zit je bovenop me, iets lager dan mijn middel, waardoor ik automatisch mijn heupen wat omhoog duw. "Volgens mij ben ik niet de enige." zeg ik en ik hijg lichtelijk erbij. Ze drukt nog een iets ruwe kus op mijn lippen om vervolgens een kus in mijn nek te drukken, terwijl ze met haar nagels over mijn borstkas glijd. Mijn ademhaling schiet gelijk de hoogte in samen met een zachte kreun en ik sluit mijn ogen kort om hiervan te genieten. Voor mij is dit nog nieuw, om een meisje de leiding te geven. Ik open mijn ogen al snel weer met een verleidelijk, maar vooral verlangend grijns op mijn lippen en ik laat mijn handen over haar lichaam glijden, snel onder haar shirtje en schuif die mee naar boven. Vanaf hier kan ik haar lichaam perfect zien en bewonder ik het dan ook even. Daarna laat ik mijn handen verder omhoog, terwijl ik het shirtje nog altijd vast heb. Het moet gewoon uit. Ik kijk haar dan ook even vragend aan.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    Als ik hem achterover op het bed heb geduwd, duwt hij zijn heupen wat omhoog, wat me lichtjes laat grijnzen. 'Volgens mij ben ik niet de enige,' zegt hij. Hij hijgt er lichtelijk bij wat me een triomfantelijk gevoel geeft. Volgens mijn hoef ik hier niet eens zo heel erg lang meer mee door te gaan. Wanneer ik een kus in zijn nek druk, terwijl ik tegelijkertijd met mijn nagels over zijn borstkas kras schiet zijn ademhaling omhoog en kreunt hij zacht. Plagerig zet ik mijn nagels iets harder in zijn borstkas. Dan kijkt hij me aan met een verleidelijke, en verlangende grijns op zijn volle lippen en glijden zijn handen over mijn lichaam. Ze glijden snel onder mijn shirtje door en schuiven die omhoog. Als hij mij vragend aan kijkt aarzel ik voor een enkele seconden, maar trek ik uiteindelijk mijn shirt wel uit. Vervolgens trek ik James omhoog aan zijn shirt, om die ook uit te doen en duw hem daarna gelijk weer naar achteren. Met mijn handen pak ik zijn polsen vast, zodat hij ze niet gelijk over mijn lichaam kan laten glijden, hoewel hij zich natuurlijk makkelijk los zou kunnen trekken. Expres beweeg ik met mijn billen even over zijn kruis heen waarna ik mijn lippen weer op de zijne druk, iets ruwer als net.
    Ik moet er wel opletten dat ik me er niet te veel in laat meeslepen, voordat ik naar meer verlang.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Als ik mijn heupen wat omhoog doe, grijnst zij lichtjes, Volgens mij vind ze het allemaal wel geweldig dat ze mij zo kan laten reageren. Mij maakt het vrij weinig uit, ik wil alleen dat ze verder gaat. Ze zet haar nagels alleen nog maar harder in mijn borstkas om mijn ademhaling nog iets te laten versnellen. Ze lijkt wel te aarzelen als ik haar vragend aan kijk voor haar shirt, maar ze trekt hem mooi wel uit. Ik kijk kort grijnzend naar haar lichaam, nu mag ik eens. Maar lang kijken kan ik niet, ze trekt me omhoog aan mijn shirt en trekt die ook gelijk uit, wat ik gewillig laat doen. Hierna duwt ze me weer naar achteren en ik moet zeggen dat ik opgewonden raak van haar wat ruwe en dominante gedrag. Mijn polsen pakt ze vast en hoewel ik ze zo los kan maken, speel ik het spelletje mee en hou ik mijn armen stil. Ik heb toch wel een goed uitzicht en geef mijn ogen dan ook goed de kost. Ze beweegt haar billen, waarschijnlijk expres, even over mijn kruis heen waardoor ik mijn vriend beneden gelijk een stuk voel groeien en een kreun in moet houden en, waarna ze haar lippen weer op die van mij drukt, ruwer dan daarnet. Natuurlijk ga ik er gelijk in mee en ik heb er wel genoeg van dat ze mijn polsen vasthoud. Ik maak ze gemakkelijk los uit haar greep en laat ze dan nu eindelijk eens haar bovenlichaam goed en grondig verkennen. Elk stukje, tot ik bij de stof van haar bh aankom. Ik zet mijn duimen tussen de stof en haar borsten en druk de cups makkelijk naar beneden waardoor haar borsten vrij komen. Gelijk verplaats ik mijn duimen en wijsvingers naar haar tepels en rol ik die daar zacht tussen. Oh, een vrouwenlichaam onder mijn handen voelt toch zo goed. Toch moet ik even denken aan het lichaam van Xavier en het genot wat die teweeg bracht, maar ik schud het al snel weer van me af.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    Als ik met mijn billen over zijn kruis heen beweegt merk ik dat James' vriend iets groeit. Ik moet mijn best doen niet ietsjes te grijnzend. Ruw druk ik mijn lippen op de zijne waar James in meegaat. Vervolgens maakt hij zijn polsen met gemak los en laat hij zijn handen over mijn bovenlichaam glijden. Zijn duimen zet hij tussen de stof en mijn borsten. Gemakkelijk duwt hij de cups naar beneden waardoor mijn borsten vrij komen. Hij verplaatst zijn duimen en wijsvingers naar mijn tepels en rolt die daar zacht tussen. Een zachte kreun komt over mijn lippen en haast automatisch duw ik mijn onderlichaam tegen de zijne aan. Ik zuig even aan zijn onderlip waarna ik mijn lippen naar zijn nek verplaats om hem daar in te bijten. Mijn beide handen glijden nu over zijn borstkas terwijl ik verschillende kusjes in zijn nek druk, en zo naar zijn oorlel ga waar ik ook zachtjes in bijt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Er komt een zachte kreun over haar lippen als ik haar tepels tussen mijn duim en wijsvinger rol en ze duwt bijna meteen haar onderlichaam tegen die van mij aan, waardoor ik even stop met ademhalen en mijn heupen naar boven duw. Ze zuigt even aan mijn onderlip waarna ze haar lippen weer naar mijn nek verplaatst om me daar in te bijten. Ik doe mijn hoofd iets opzij zodat ze er beter bij kan en kreun zacht. Haar beide handen glijden nu over mijn borstkas heen terwijl ze verschillende kusjes in mijn nek drukt, en zo naar mijn oorlel ga waar ze ook zachtjes in bijt. Ik sluit mijn ogen opnieuw genietend en kreun zacht als ze dat doet. Elke beweging, elke beet en elk kusje zorgt ervoor dat het daar beneden in beweging komt en ik laat mijn handen dan ook al snel afglijden naar haar broek, waar ik binnen een seconde de knoop van open heb gekregen, terwijl mijn ogen nog dicht zitten. Mijn mond staat een stukje open zodat ik beter adem krijg, want hij is behoorlijk versnelt en ik hijg nogal. "Oh, Willow..." kreun ik zacht terwijl ik opnieuw mijn heupen omhoog duw. Het liefst duw ik haar nu om zodat we omgewisseld zijn en ik op haar zit, zodat ik haar kan ontdoen van mijn en haar broek. Toch wacht ik af wat zij doet en open ik mijn ogen.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    Het is duidelijk te merken dat James opgewonden is, niet alleen door wat er allemaal in zijn broek gebeurd, maar ook doordat zijn ademhaling behoorlijk versnelt is en hij hijgt. Zijn handen laat hij afglijden naar mijn broek waar hij in in één seconde de knoop er van open doet. 'Oh, Willow...' kreunt hij zacht terwijl hij zijn heupen weer omhoog duwt. Ik kan beter nu stoppen, nu ik het nog kan, want het zal niet lang meer duren voordat dat ik niet meer wíl stoppen. Abrupt rol ik van James af, waarna ik overeind kom en mijn broek weer doe. Vervolgens doe ik mijn BH goed en laat ik mijn blik door de grot glijden opzoek naar mijn shirt. Ik moet mijn best doen om mijn gezicht in de plooi te houden en om niet te gaan lachen. Mijn shirt zie ik alleen niet zo één, twee, drie liggen. 'James, weet jij misschien waar mijn shirt is?' vraag ik nonchalant, alsof er net nik gebeurd is. Net nadat ik het heb gevraagd zie ik mijn shirt vlak achter James liggen. 'Oh, laat maar. Ik zie hem al.' Ik loop weer naar het bed toe om mijn shirt te pakken, waarbij ik expres over James heen buig. Ik pluk mijn shirt achter hem vandaan en trek die aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    James - wezen

    Abrupt rolt Willow van me af, daarna ze overeind komt en haar broer weer vast maakt. Ik trek vragend mijn wenkbrauwen op als ze haar bh weer goed doet en haar blik door de grot laat glijden. Wat is hier aan de hand? Ik kom een stukje overeind en zet mijn armen naast mijn lichaam, terwijl ik op mijn ellebogen steun, totaal overdonderd en verbaasd. "James, weet jij misschien waar mijn shirt is?" vraagt ze nonchalant en ik kijk haar niet-begrijpend aan. Wat is dit ineens voor een ommekeer? Mijn ademhaling gaat nog altijd gejaagd. "Oh, laat maar. Ik zie hem al." Ze loopt terug naar het bed toe en buigt over mij heeft. Het shirt ligt dus achter mij en ze plukt hem achtr me vandaan om die aan te trekken. Pas nu kom ik helemaal overeind en kijk ik haar onderzoekend aan.
    "Willow..." murmel ik nog altijd niet-begrijpend. "Wat is er aan de hand, waarom stop je? Heb ik iets fout gedaan?" Nu sta ik helemaal op en loop ik naar haar toe om haar vervolgens tegen me aan te trekken. "Ik verlang naar je, Willow." fluister ik hees in haar oor. "Ga alsjeblieft verder. Ik zal niets doen wat je niet wilt." Het klinkt haast smekend, maar ik wil dan ook echt dat ze door gaat. Ik duw mijn bekken iets naar voren en tegen haar aan, terwijl ik haar opgewonden aankijk, hopend dat ze nu verder gaat en het maar een grapje is.


    Your make-up is terrible

    Willow Nastya Reyes
    Als ik mijn shirt heb aangetrokken komt James overeind en kijkt hij me onderzoekend aan. 'Willow,' murmelt hij niet-begrijpend. 'Wat is er aan de hand, waarom stop je? Heb ik iets fout gedaan?' Ik wend mijn gezicht af zodat hij niet ziet dat ik zachtjes lach. Hij staat op, loopt naar me toe en trekt mij tegen zich aan. 'Ik verlang naar je, Willow,' fluistert hij hees in mijn oor. 'Ga alsjeblieft verder. Ik zal niets doen wat je niet wilt.' Het klinkt haast smekend, wat me geamuseerd laat glimlachen. Hij duwt zijn bekken iets naar voren, tegen mij aan, terwijl hij me opgewonden aankijkt. Expres lik ik even met mijn tong over mijn lippen, waarna ik op mijn onderlip bijt. 'Hmmm,' is het enige wat ik zeg, alsof ik er over na moet denken. Ik wacht dan ook met opzet enkele minuten voordat ik antwoord geef. Ik buig mijn hoofd naar de zijne toe maar stop als er nog een centimeter tussen onze lippen in zit. Er is een vermaakte fonkeling in mijn ogen te zien. 'Nee,' zeg ik. 'Had je me maar niet halfnaakt naar de open plek moeten brengen,' voeg ik er op een beschuldigende toon aan toe, terwijl mijn lippen nog steeds dichtbij de zijne zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered