• One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slecht intro :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Probleem (Alleen 1D, welk specifiek probleem?):
    Extra:

    Rollen:

    One Direction:
    - Niall James horan - IrishCharm
    - Liam James Payne - xAmore
    - Zayn Jawaad Malik - SateGoddess Afwezig deze week
    - Louis William Tomlinson - Styles
    - Harry Edward Styles - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    - Curlies - Joanne Mikayla Brights
    - Nyan - Nickolas Anderson
    - Machelien - Alyss Joelle Black
    - Pebble - Elena Victoria Vasquez
    - xClove - Violet Skyler Todd

    (Ik wil zowel jongens als meisjes. Desnoods maak je ze maar biseksueel als je een relatie wilt.)

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 21:09 ]


    Take me to wonderland

    Naam:Nickolas Anderson
    Leeftijd: 17
    Karakter:Nickolas is een aardige en spontaane jongen,hij helpt graag mensen.Maar krijgt er ook graag iets voor terug.Hij is ook wel lui,het liefst slaapt hij dag en nacht,maar als het echt moet zal hij wel opstaan.Nick is ook onhandig,maar doet zijn best.
    Uiterlijk:


    Nick heeft lichtbruin haar die warrig op zijn hoofd staan,soms draagt hij een beanie,maar meestal niet.Zijn ogen zijn blauw kleurig en lijken soms grijs door de lichte zilveren spikkeltjes in zijn ogen.Hij is 1 m 73 wat normaal lijkt voor zijn leeftijd,want hij moet nog groeien.Zijn lichaamsbouw is normaal en licht gespierd.
    Extra: hij is linkshandig


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ^ Je staat er tussen. ^^

    En de andere reserveringen staan er normaal ook tussen nu. ^^


    Take me to wonderland

    Ben weer thuis. Eindelijk vakantie.. Ik ga 'm zo invullen! x


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam: Harry Edward Styles.
    Leeftijd: Achttien jaar.
    Karakter: Harry is een lieve en vrolijke jongen, maar helaas een échte player. Hij versiert heel veel meisjes, en maakt vaak misbruik van zijn beroemdheid en het feit dat hij er zo goed uit ziet. Hij weet dat hij knap is, maar egoïstisch is hij toch niet. Harry is gewoon nog niet toe aan een vaste relatie. Harry is ook iemand die heel veel plezier kan maken met zijn vrienden. (Sorry, ik ben te lui om eentje zelf te typen. ;$)
    Uiterlijk:



    Probleem: De jonge krullenbol heeft last van extreme stemmingswisselingen in hevige hoogten. Als hij een stemmingwisseling krijgt is hij extreem kwaad, maar ook extreem blij of juist verdrietig. Soms lijkt hij wel in een totaal ander persoon te veranderen...
    Extra: Harry is biseksueel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Joanne Mikayla Brights
    Leeftijd: 17
    Karakter: Joanne heeft last van stemmingswisselingen. Niet hele erge, maar wel gewone. Ze kan er niet tegen als iemand haar afkraakt, ze wordt dan helemaal boos. Joanne kan door haar stemmingswisselingen en van haar erfelijke eigenschappen agressief zijn. Ze heeft wel hobby's; haar leven bestaat voornamelijk uit muziek, familie en vrienden. Ze kan niet zonder die dingen. Joanne zingt en kan de piano en gitaar bespelen. Ze drinkt best wel veel, wijn en vodka zijn haar favorieten. Joanne kan ook héél soms flirterig, maar meestal komt dat door de drank die ze opheeft.
    Uiterlijk:



    Extra: Ze heeft een tattoo op haar rechterpols met 'Be Bright, my little sunshine'


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jullie staan ertussen. ^^


    Take me to wonderland

    Kan mijn resevering voor Liam woorden terug getrokken? Ik heb liever maar één rol, sorry dat ik hem eerst heb gereseveerd!

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 14:50 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Liam is weer vrij. :')


    Take me to wonderland

    Lol, arme Liam... (': Iedereen verstoot hem, arme jongen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    En hij is nog zo'n lieve jongen. D: Ik zeg het je, bijna iedereen gaat naar de verkeerde types. x'D


    Take me to wonderland

    Maar Liam is so cute :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam: Niall James Horan
    Leeftijd: 19
    Karakter: Niall is een hele lieve jongen die met iedereen overweg kan. Hij is helemaal niet graag alleen en wil altijd dat er iemand bij hem is. Ook al hangt Niall heel erg graag de clown uit, toch kan hij heel serieus zijn. Verder is Niall een hele goede luistere en zal altijd voor de mensen opkomen waar hij van houdt. Hij wil je altijd helpen, want hij ziet nu eenmaal mensen graag lachen.
    Uiterlijk:


    Probleem (Alleen 1D, welk specifiek probleem?): Niall is verslaafd geraakt aan automutilatie. Hij snijdt en brandmerkt zichzelf. Dit doet hij bijna elke dag. Door opmerkingen van andere mensen, door zichzelf of gewoon omdat hij het nodig vindt. Zijn hele lichaam staat voor met littekens en zal daarom nooit shirts met korte mouwen en korte broeken dragen.
    Extra: Niall is biseksueel, maar dat weet het management niet en hij heeft hier geen probleem mee.


    Take me to wonderland

    Wedden dat we hier een halve bromance rpg gaan krijgen? ^^ En ik wist ook dat je voor automutilatie zou gaan kiezen... En weer blijven Liam en Zayn tot het laatste over... -_- Ik begin meelij met die jongens te krijgen. Als niemand ze invult, weet je waar ik te vinden ben. x'D


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ahum, ik heb het RPG geopend. Natuurlijk dat er bromance gaat inzitten. x'D
    Ik snap dat niet. D: Wat is er mis met Liam en Zayn? D:


    Take me to wonderland

    Ik ken wel een paar mensjes als het nodig is^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.