• One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slecht intro :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Probleem (Alleen 1D, welk specifiek probleem?):
    Extra:

    Rollen:

    One Direction:
    - Niall James horan - IrishCharm
    - Liam James Payne - xAmore
    - Zayn Jawaad Malik - SateGoddess Afwezig deze week
    - Louis William Tomlinson - Styles
    - Harry Edward Styles - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    - Curlies - Joanne Mikayla Brights
    - Nyan - Nickolas Anderson
    - Machelien - Alyss Joelle Black
    - Pebble - Elena Victoria Vasquez
    - xClove - Violet Skyler Todd

    (Ik wil zowel jongens als meisjes. Desnoods maak je ze maar biseksueel als je een relatie wilt.)

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 21:09 ]


    Take me to wonderland

    Zo, je hebt de laatste rol! x'D


    Take me to wonderland

    *Steekt haar tong uit :3*

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 20:14 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jongedame! Wat er ook gebeurd, ik ben ouder, dus ik heb altijd gelijk. x'D


    Take me to wonderland

    Wie zegt dat ik geen vijftigjarig oud vrouwtje ben dat zich voordoet als een meisje van veertien? :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Mijn naam staat niet bij Liam. ;p *Begint met invullen*


    Reading a good book is like taking a journey.

    Verkeerde naam gekopieerd. Sorry, ik had weinig slaap deze nacht. x'D


    Take me to wonderland

    Naam: Liam James Payne.
    Leeftijd: Negentien jaar.
    Karakter: Liam was normaal gesproken een lief, zachtaardig persoon die geen vlieg kwaad deed, maar sinds kort is dit drastisch verandert. Liam is een waaghals geworden die zichzelf met opzet in gevaarlijke situaties werkt omdat dit hem een kik geeft. Hij trekt zich nog weinig aan van anderen en geeft niets om liefde. Liam's leven draait alleen maar om adrenaline, gevaar en muziek, waar hij dan wel een zwak voor heeft.
    Uiterlijk:



    Probleem: Liam werkt zichzelf en anderen snel in gevaarlijke situaties, zoals gevaarlijke stunts, stelen of illegale handel.
    Extra: -

    (Ik vindt die gif zo schattig. <3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Naam: Zayn Javvaad Malik
    Leeftijd: 19 jaar, bijna 20
    Karakter: Zayn is een rustige aardige slimme jongen, die vaak eerst de kat uit de boom kijkt en dan pas uit zijn schulp komt. Als je hem beter kent, kan hij ook erg uitbundig zijn, en heb je de grootste lol met hem. Hij kan heel serieus zijn als het gaat om zijn beroep als zanger, en andere ernstige zaken. Hij heeft dus eigenlijk 2 kanten.
    Uiterlijk:



    Probleem: Zayn heeft last vaan faalangst en stress. Van elk negatief bericht over One Direction kan hij nog onzekerder worden en vraagt hij zich meer af of hij alles wel goed doet. Ook zit het drukke schema hem niet mee. Hier raakt hij door overspannen en krijgt naast mentale problemen ook enkele fysieke complicaties. Door dit alles grijpt hij steeds vaker naar de drank of gebruikt hij drugs, meestal XTC-pillen, maar cocaïne en heroïne komen ook voorbij. Dit alles probeert hij zoveel mogelijk geheim te houden, zodat niemand hem echt kan helpen.
    Extra: Hij staat open voor gaysex, maar is er wel achter dat hij gewoon hetero is.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 18:33 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Je staat er officieel tussen nu. :p


    Take me to wonderland

    God. Als ik alle karakters zo moet zien gaat het héél interessant worden :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik een meisje reserveren? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Hmm, normaal dacht ik maar 3 vrienden, maar je mag er bij. x'D


    Take me to wonderland

    Naam: Elena Victoria Vasquez
    Leeftijd: 18 jaar.
    Karakter: Elena is een lief, gevoelig meisje die alles voor haar vrienden op geeft. Ze is een enorm heilig boontje en zal nooit wat verkeerd doen, tenzij het is om haar vrienden uit de problemen te halen. Haar familie en vrienden staan bij haar op de eerste plek. Toch is ze geen stalker of aanhanger, ze kan goed voor zichzelf zorgen en van zich afbijten als dat moet. Elena is een enorme kluns, waardoor ze soms mensen die in haar buurt zijn pijn kan doen. Ze is een echte knuffelaar en vertrouwd te snel mensen, wat soms niet zo slim van haar is.
    Uiterlijk:


    Elena heeft lange blonde haren en groengrijze ogen, die wel eens naar het blauw neigen. Ze is heel klein, maar 1,53 meter en is tenger gebouwd. Hoewel ze een Spaanse achternaam heeft, lijkt ze helemaal niet spaans. De vader van haar vader komt uit Spanje, waardoor ze ook vloeiend Spaans spreekt, maar ze lijkt sprekend op haar moeder.
    Extra: Elena heeft een litteken op haar hand, omdat ze als klein kind kokend water over haar hand had gegooid. Ze lacht de gebeurtenis weg, maar vind het eigenlijk maar heel storend dat ze het heeft. Ze denkt dat het enorm opvalt, maar eigenlijk valt dat reuze mee. Ook heeft ze een stiekeme crush op Zayn, maar als ze teveel gedronken heeft of in een lollige bui is, vind ze het helemaal niet erg om met meiden of andere jongens te zoenen. Ook heeft ze een nichtje van twee haar, Madison, waar ze veel op past. Ze neemt haar ook wel eens mee als ze op bezoek gaat bij de jongens.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 0:32 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Je staat er tussen. :p


    Take me to wonderland

    wanneer beginnen we en hoe zullen we dan beginnen?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH