• One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slecht intro :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Probleem (Alleen 1D, welk specifiek probleem?):
    Extra:

    Rollen:

    One Direction:
    - Niall James horan - IrishCharm
    - Liam James Payne - xAmore
    - Zayn Jawaad Malik - SateGoddess Afwezig deze week
    - Louis William Tomlinson - Styles
    - Harry Edward Styles - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    - Curlies - Joanne Mikayla Brights
    - Nyan - Nickolas Anderson
    - Machelien - Alyss Joelle Black
    - Pebble - Elena Victoria Vasquez
    - xClove - Violet Skyler Todd

    (Ik wil zowel jongens als meisjes. Desnoods maak je ze maar biseksueel als je een relatie wilt.)

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 21:09 ]


    Take me to wonderland

    Ik wil anders Zayn ook nog wel doen? ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam en Zayn hebben volgens bepaalde mensen het minst interessante karakter. Liam is te lief en daar kun je volgens velen weinig mee terwijl Zayn te stil is. Dus dit alles vinden mensen oninteressant...


    Reading a good book is like taking a journey.

    ^ Ik ga nog even wachten. Als er echt niemand meer komt voor deze rollen, dan mag je Zayn. ^^


    Take me to wonderland

    xAmore schreef:
    Liam en Zayn hebben volgens bepaalde mensen het minst interessante karakter. Liam is te lief en daar kun je volgens velen weinig mee terwijl Zayn te stil is. Dus dit alles vinden mensen oninteressant...


    Waarom veranderen ze het karakter dan gewoon niet? oO Mijn Niall klopt ook totaal niet met de echte. oO


    Take me to wonderland

    Ik wil mijn rol toch weer vrijgeven, sorry.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:34 ]


    That is a perfect copy of reality.

    IrishCharm schreef:
    ^ Ik ga nog even wachten. Als er echt niemand meer komt voor deze rollen, dan mag je Zayn. ^^

    nouja, ik hoor het wel ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik zou Zayn wel willen reserveren, maar ik ga vanaf morgen op vakantie dus dan ben ik er de komende week niet en ik weet niet of ik internet heb daar... Dus ik weet het niet, want anders is het ook weer zo dat ik later moet inspringen... Maar anders zou ik wel meewillen doen dus...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik kan je altijd reserveren. Ik weet niet hoelang het gaat duren voor ik alle rollen heb, dus misschien mis je niet zoveel. Jij moet weten. :p


    Take me to wonderland

    Als jullie me bijpraten ;) En misschien heb ik ook wel internet, dus ik weet het niet zeker, dus doe maar wel, want ik vind het wel super idee =)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ok, ik zet je er tussen. :p En als je wilt weten wat er gebeurd is als je wilt inspringen, gewoon vragen en we maken wel vlug een samenvatting. ^^


    Take me to wonderland

    Arriver schreef:
    Ik wil mijn rol toch weer vrijgeven, sorry.


    Ok ^^


    Take me to wonderland

    Ik wil beginnen... Als je een rol over hebt geef je die maar aan mij, anders ga ik me irriteren aan het feit dat ik nog niet kan beginnen. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.

    IrishCharm schreef:
    Ok, ik zet je er tussen. :p En als je wilt weten wat er gebeurd is als je wilt inspringen, gewoon vragen en we maken wel vlug een samenvatting. ^^


    Okey! Thanks! Dan ga ik nu, want moet vroeg naar bed, we vliegen al om 5 uur, ugh -.-
    Btw, dan vul ik hem dus volgende week in (of al eerder als blijkt dat er internet is ;') )

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:55 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    xAmore schreef:
    Ik wil beginnen... Als je een rol over hebt geef je die maar aan mij, anders ga ik me irriteren aan het feit dat ik nog niet kan beginnen. ;p


    Ik mis er nog 3, schat. x'D

    @ SateGoddess
    Is goed. ^^ Prettige vlucht! x'D


    Take me to wonderland

    Dat weet ik, maar 3-1 is 2 en dan hoef je er nog maar 2. Punt voor mij. :3
    Succes in het vliegtuig, daar sliep ik dus altijd omdat ik weigerde vroeg naar bed te gaan. x'D


    Reading a good book is like taking a journey.