• Het is precies 21-12-13, één jaar later dat de Maya's hadden voorspeld dat de wereld verging. Ze hadden het mis, het was een jaar later. Aardbevingen, tsunami's en noem maar op vernietigen de aarde en er blijft nauwelijks iets over. Vijf meisjes en vijf jongens hadden het overleefd omdat ze met wat geluk in een grote bunker van de leger zaten. Het was een bunker van de tweede wereldoorlog en die had het ook nog overleefd. Er waren vijf bunkers verspreid over de hele wereld. Amerika, Engeland, Rusland, China en Argentinië. In elke bunker zaten één meisje en één jongen. Na de aanslag krijgen ze elk een bericht via de bunker. Was dit gepland? De Amerikaanse President en de koningin van Engeland brengen het bericht over naar de tieners. Er is maar één oplossing, ze moeten naar Engeland om te overleven. Daar is een grotere en sterkere bunker geplaatst voor noodgevallen.



    Indeling bunkers

    Rusland
    Louis Tomlinson
    Demetria Avalon Smith

    Argentinië
    Harry Styles
    Louisa Macenza Fischer

    Amerika
    Liam Payne
    Paigelyn ‘Paige’ Channary Butterfly

    Engeland
    Niall Horan
    Joya Camille Ashley Wakefield

    China
    Zayn Malik
    Seyoung Xi Chan

    Rollen

    Jongens

    - Zayn Javadd Malik: Gereserveerd door Alloveryou
    - Niall James Horan: Gereserveerd door Depay
    - Liam James Payne: Gereserveerd door Adores
    - Louis William Tomlinson: Nessje
    - Harry Edward Styles: Dinaggo

    Meisjes

    - Louisa Macenza Fischer - Curlies
    - Seyoung Xi Chan - Purrfect
    - Joya Camille Ashley Wakefield - xElounor
    - Demetria Avalon Smith - Alloveryou
    - Paigelyn ‘Paige’ Channary Butterfly - Rider

    Invullijstje:

    Naam
    Leeftijd
    Nationaliteit
    Karakter
    Uiterlijk
    Angst
    Extra


    Regels

    - 16+ mag, houd het netjes
    - Alleen Curlies en Purrfect maken de nieuwe topics
    - Twee personen per persoon. Een jongen en meisje
    - Geen Mary-Sue's
    - Wees aardig en beleefd
    - Reserveren mag


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 23:38 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Extra:Verder heeft ze niet heel fysieke pluspunten, maar gelukkig heeft ze haar verstand nog.


    Mijn god. Lang leve verstand.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het spijt me, maar ik moet mij afzeggen van de reservering door persoonlijke redenen. Nogmaals sorry!


    Never forget who you are

    xElounor schreef:
    Naam: Joya Camille Ashley Wakefield
    Leeftijd: 17 jaartjes, ze is jarig op 24 april
    Nationaliteit: Half Iers, half Brits
    Karakter: Joya doet zich stoerder voor dan dat ze is. Eigenlijk is ze heel stil en praat alleen met mensen die ze vertrouwd. Joya is ook nog snel boos te krijgen. Je moet echt je best doen om haar boos te krijgen. Tenzij diegene zelf al heel bitchy begint. Ze kaatst gelijk dan wat bitchy's terug. Als hij/zij aardig begint doet Joya ook gewoon aardig terug. Maar wat er ook zal gebeuren Joya zal altijd voor diegene opkomen. Ook heeft ze altijd een woordje klaar. Dan komt de luidruchtigere kant van haar naar boven. Joya wil altijd het laatste woord hebben. In alle situaties. Maar meestal wint de stille kant in Joya toch wel. En dan durft ze ook bijna niks.
    Uiterlijk:


    Angst: Joya heeft een hele erge vorm van claustrofobie. Als ze haar langer dan een minuut in een klein hokje zet, gaat ze gillen en rare geluiden maken.
    Extra: Joya ziet niet zo goed. Ze hoort al vanaf haar 6de een bril te dragen maar op haar 12de hebben haar ouders pas een oogtest laten doen. Joya wijgerde om een bril te dragen en draagt dus lenzen. Maar ze heeft voor in het weekend of als ze gen zin heeft om haar lenzen in te doen wel een bril. Een gewoon, simpele, zwarte nerd bril.



    AAAAFFFFFFFFF :'D

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 10:23 ]


    Do what people say you can't.

    Mag ik Liam?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Misschien is het wel zo handig om erbij te zetten in welke bunker, welk land het meisje/de jongen zit o_o.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kunnen we dat niet beter aan jullie overlaten? Anders willen mensen misschien het zelfde land, wat voor een iemand dan een teleurstelling wordt..

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 19:31 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Ik ga het zo doen dat ik een random picker gebruik :Y) Dat doen we gewoon als laatste


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam : Louisa Macenza Fischer
    Leeftijd : 17
    Nationaliteit : Engelse
    Karakter : Louisa is een aardig meisje en houdt van avonturen. Ze gaat graag uit en flirt het liefst de hele tijd met jongens. Toch is ze wel sympathiek en intelligent. Ze haalt altijd goeie cijfers en wordt dan ook zo nu en dan nerd genoemd door mensen. Ze vindt het helemaal niet erg, ze is juist blij met haar intelligentie. Ze kan echt niet zonder haar vrienden en familie, die staan bij haar op nummer één. Voor haar zijn ze voor levensbelang.
    Uiterlijk :



    Angst : Haar familie kwijt te raken. Ze wilt ook absoluut niet dat ze haar vrienden kwijt raakt, die zijn voor levensbelang voor haar.
    Extra : Louisa is op vakantie in Argentinië, ze vlucht dan ook daar de bunker in.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 13:20 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Humf.. Ik ga dan maar alvast een indeling maken!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Indeling, helemaal random uit xd : -ik heb wel rekening gehouden waar sommigen meiden vandaan komen.-

    Rusland
    Louis Tomlinson
    Alloveryou

    Argentinië
    Harry Styles
    Curlies

    Amerika
    Liam Payne
    Rider

    Engeland
    Niall Horan
    xElounor

    China
    Zayn Malik
    Purrfect

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 20:03 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik besef net dag ik een week op vakantie ga, zonder wifi. Daarom trek ik mijn aanvraag terug, zodat jullie gewoon kunnen RPGen zonder op mij te wachten. Jammer, maar niks aan te doen.:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Purrfect schreef:
    (...)

    Mijn god. Lang leve verstand.


    Hihi :$ ik vond het wel mooi droog klinken


    Happy Birthday my Potter!

    ^-^


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    dus als ik het goed begrijp zit ik met louis en moeten we naar dat in Engeland zien te geraken?

    Alloveryou schreef:
    dus als ik het goed begrijp zit ik met louis en moeten we naar dat in Engeland zien te geraken?


    Jup, jullie.zitten in een bunker in Rusland, maar jullie moeten naar Engeland, somehow.


    I don't want you to die, I want you to suffer.