• Het is precies 21-12-13, één jaar later dat de Maya's hadden voorspeld dat de wereld verging. Ze hadden het mis, het was een jaar later. Aardbevingen, tsunami's en noem maar op vernietigen de aarde en er blijft nauwelijks iets over. Vijf meisjes en vijf jongens hadden het overleefd omdat ze met wat geluk in een grote bunker van de leger zaten. Het was een bunker van de tweede wereldoorlog en die had het ook nog overleefd. Er waren vijf bunkers verspreid over de hele wereld. Amerika, Engeland, Rusland, China en Argentinië. In elke bunker zaten één meisje en één jongen. Na de aanslag krijgen ze elk een bericht via de bunker. Was dit gepland? De Amerikaanse President en de koningin van Engeland brengen het bericht over naar de tieners. Er is maar één oplossing, ze moeten naar Engeland om te overleven. Daar is een grotere en sterkere bunker geplaatst voor noodgevallen.



    Indeling bunkers

    Rusland
    Louis Tomlinson
    Demetria Avalon Smith

    Argentinië
    Harry Styles
    Louisa Macenza Fischer

    Amerika
    Liam Payne
    Paigelyn ‘Paige’ Channary Butterfly

    Engeland
    Niall Horan
    Joya Camille Ashley Wakefield

    China
    Zayn Malik
    Seyoung Xi Chan

    Rollen

    Jongens

    - Zayn Javadd Malik: Gereserveerd door Alloveryou
    - Niall James Horan: Gereserveerd door Depay
    - Liam James Payne: Gereserveerd door Adores
    - Louis William Tomlinson: Nessje
    - Harry Edward Styles: Dinaggo

    Meisjes

    - Louisa Macenza Fischer - Curlies
    - Seyoung Xi Chan - Purrfect
    - Joya Camille Ashley Wakefield - xElounor
    - Demetria Avalon Smith - Alloveryou
    - Paigelyn ‘Paige’ Channary Butterfly - Rider

    Invullijstje:

    Naam
    Leeftijd
    Nationaliteit
    Karakter
    Uiterlijk
    Angst
    Extra


    Regels

    - 16+ mag, houd het netjes
    - Alleen Curlies en Purrfect maken de nieuwe topics
    - Twee personen per persoon. Een jongen en meisje
    - Geen Mary-Sue's
    - Wees aardig en beleefd
    - Reserveren mag


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 23:38 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik wil louis nog wel, alleen ik heb niall ook al..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Kent iemand nog die wel wilt RPG'en? :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hmm ik wil Louis wel reserveren ,maar een vraagje.Een tsunamie is wel heel erg hevig en als je een bunker hebt en die diep onder druk staat kan die indeuken enzo.
    Ik ga er nog even over na denken :/


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam Niall James Horan
    Leeftijd 19
    Nationaliteit Iers
    Karakter Niall is altijd een erg vrolijke jongen en lacht altijd. Nooit zal hij eens serieus zijn als het niet nodig is. Hij zal zijn vrienden altijd verdedigen en onschuldige mensen helpen, als hij ziet dat er wat mis is. Niall weet wanneer hij rustig moet zijn en dat zal hij dan ook wel zijn. Hij is heel erg lief en zal nooit gemene opmerkingen maken, wel grapjes, maar lieve. Niall heeft graag mensen om zich heen. Hij kan zich prima alleen vermaken, maar hij is liever met een paar mensen dan alleen. Niall is ook een verlegen jongen die nogal snel bloost en niet zo snel het woord uit zichzelf neemt. Als hij je langer kent, zal hij dat wel doen, maar anders geef je hem best eens een stootje zodat hij begint te praten. Velen mensen vinden hem meteen aardig, maar hebben een verkeerd beeld van hem. Hij is niet zo stil als dat hij soms lijkt in het begin. Niall durft niet goed op meisjes afstappen als hij wat in ze ziet, hij heeft liever hulp van iemand. Zijn vrienden vinden zijn verlegenheid schattig, maar soms kan het ook vervelend zijn.
    Uiterlijk


    Angst Clowns
    Extra -


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Als Nyan Louis niet wil, mag ik hem dan?
    Wil je even een berichtje sturen of Louis wel of niet word ingevuld?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Jij mag hem maken hoor Ness ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aaw, thank youu!
    Wil je hem echt niet?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nee,ik denk dat ik deze rpg ga verwaarlozen anders ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oww, bedankt!
    Vul hem nu even in!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Naam Louis William Tomlinson
    Leeftijd 20 jaar
    Nationaliteit Half Brits half Russiesh
    Karakter druk en spontaan
    Uiterlijk bruin haar met mooie blauwe ogen.
    Angst alleen zijn, in de steek gelaten worden.
    Extra Louis geeft zichzelf de schuld dat zijn zusjes dood zijn gegaan.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Dan ga nu even het speeltopic maken, maar Purrfect kan even niet reageren tot vanmiddag om 17.03 ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    I know, eigenlijk best wel triest dat ze zolang moet wachten met haar eigen topic...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    yeuy :3


    Do what people say you can't.

    Topic 1. Sommigen moeten hun rol nog invullen!


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    nessje schreef:
    I know, eigenlijk best wel triest dat ze zolang moet wachten met haar eigen topic...


    Jawh, maar we doen het samen en nu kan ik een topic openen..


    I don't want you to die, I want you to suffer.