• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || Morissette
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Meliourry
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || Sicam
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera || DreamWishes
    - Engeland || VRIJ.
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || AfterWinter

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)


    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.


    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 12:17 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (mijn tops )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [mijn topics]

    [mt]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Wat kan ik nu doen met Juliet ? :/ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall Horan

    Ik knik even als hij dat zegt, 'Ja je hebt gelijk, ik hoop dat ze niet komen zoeken' mompel ik, ik was wel blij dat ik daar eindelijk weg was. Mijn meisje zat daar nu nog wel alleen maar ja, daar kwamen de jongens ook wel snel achter en ik hoop dat Liam er wel een klein beetje verzorgt en eten geeft. Ik kijk Louis aan en grinnik, 'Sorry eten is gewoon lekker' zeg ik lachend en kijk Louis aan. 'Maar ik haal wel een keer wat, ik weet wat ik nodig heb' zeg ik lachend en kijk Louis aan.


    Louis Tomlinson.
    'Jij was er ook nog vrij snel achter gekomen dat ik weg was, hoor. Nu maar hopen dat het bij de rest wat langer duurt...' Ik beet even op mijn lip, Harry zou echt gigantisch kwaad gaan worden als hij erachter kwam. Hij was dan ook de enige persoon waar ik echt "bang" voor ben. 'Het geeft niets. Je bent tenminste gezond bezig zo, of nou ja gezond, je eet normaal.' Ik glimlachte even naar hem. 'Dat hoeft niet hoor, als je zo af en toe de boodschappen doet is het goed.'

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 11:34 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Mijn topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Kan iemand me even updaten? Ik heb like meer dan een half topic gemist. D:]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [uuh de meiden weigerde om samen sex te hebben, toen pakte Louis een zweep en begon ze te dwingen maar nog steeds niks. Hij begon te praten met Isabella over waarom die zo deed, uiteindelijk kwam eruit waarom die hier zat en dat die eigenlijk weg waren. Louis is uiteindelijk weggegaan samen met Isabella en Niall kwam daar later achter. Hij is ze gaan zoeken en vond ze uiteindelijk maar is niet boos omdat die zelf eigenlijk ook niet terug wou, nu zitten ze daar met ze 3e te eten.

    ik weet niet of dit precies klopt en of er nog andere dingen zijn gebeurt maar dit is wat ik nog weet]

    [Ik weet niet echt hoe ik moet reageren met Isabella..]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Louis had aan Isabella gevraagd of ze het eten lekker vond, misschien kan je daar iets mee? (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [anders kan ik ook wel met NIall reageren ,maar was eigenlijk juist op wachten op Isabella]

    ( sorry, maar ik schrijf me uit.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik luister een beetje afwezig, met een oor, naar het gesprek van de twee jongens terwijl ik door eet. Ik hoor dan Louis wat aan me vragen en kijk op naar hem en het duurt even voor de vraag me doordringt en ik knik dan. 'Het is heerlijk.' zeg ik dan met een scheve grijns, als je al een tijd niet meer gegeten heb smaakt volgensmij ook alles goed, maarja. Ik kijk even naar mijn bord dat nu voor zo ongeveer de helft leeg is, maar ik merk dat ik al aardig vol begin te raken dus leg mijn bestek weer terug op het bord en kijk er even lipbijtend naar. Eigenlijk best raar, je zou zeggen dat als je al zo lang niet meer gegeten hebt je juist veel honger hebt en alles opeet, ja, ik had dan ook veel honger, maar ik krijg nu echt geen hap meer door mijn keel. Ik kijk dan weer op naar Louis en Niall en zucht even, kijken waar die het nu oer hebben.

    [Oke, het suckt, heb maar even wat snel gedaan...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ook al is dit niet mijn rpg, ik erger me er aan. Dus denk voortaan beter na als je -je ergens inschrijft. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Lalala, ik heb geen idee wat ik kan doen. Iemand?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.