• Kidnapped
    Vijf meisjes uit compleet verschillende landen zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf meiden uit de landen Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Nederland zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijk slecht intro geschreven, het spijt me echt heel erg)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles [Ontvoert de Franse] || Morissette
    - Liam James Payne [Ontvoert de Italiaanse] || Curlies
    - Louis William Tomlinson [Ontvoert de Spaanse] || Meliourry
    - Zayn Javadd Malik [Ontvoert de Engelandse] || HurtedHeart
    - Niall James Horan [Ontvoert de Nederlandse] || quin98

    De vijf meiden:
    - Frankrijk || Camille Aurora Amadou || Sicam
    - Italië || Juliet Fiore || Nyan
    - Spanje || Isabella Adoncia Rosalia Zaviera || DreamWishes
    - Engeland || VRIJ.
    - Nederland || Florianne Alice de Ruiter || AfterWinter

    Regels:
    - Minimaal 3 regels
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Geen Mary-Sue's
    - Off-topic tussen haakjes
    - (Als je vragen hebt, zeg hebt dan)


    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy is naar het afgesproken land gegaan en zoekt daar nu een meisje uit. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien.


    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 12:17 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Ik heb ook geen idee wat ik kan doen -_- )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    quin98 schreef:
    [anders kan ik ook wel met NIall reageren ,maar was eigenlijk juist op wachten op Isabella]


    [Heb al gereageerd. (; ]

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 16:29 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (ik zag het xD)

    Harry Styles
    Langzaam ontwaakte ik en opende m'n ogen. Ik wreef de slaap uit mijn ogen en geleidelijk aan werd mijn zicht scherper. Ik besefte plots dat ik in slaap gevallen moest zijn, want ik zat nog steeds in dezelfde kamer waar Louis en ik daarstraks hadden geprobeerd om Camille en Isabella seks met elkaar te laten hebben. Ik wist niet eens meer hoe het afgelopen was, maar zeker niet zoals gepland, anders was ik vast niet in slaap gesukkeld. Ik merkte nu pas dat Camille en ik de enigen waren die nog in de kamer waren en vroeg me af waar Louis en Isabella heen waren. Vragend keek ik Camille aan, die vanop het bed angstig mijn kant opkeek.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Omg, nu jullie dezelfde foto hebben kan ik jullie echt bijna niet meer uit elkaar houden...XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hebben we al eens eerder gehad. :') Maar toen ik 'm gisteren op twitter ook nam, dacht ik, dan moet die op Q ook weer terug. Haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik kan ons ook niet meer uit elkaar houden, hoor.]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    [Harry Lou Year! <3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik ben weer terug, maar iemand een suggestie wat ik kan doen, want volgens mij zit Florianne alleen opgesloten in Niall's kamer...]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2013 - 15:05 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Dinaggo -> DeGeneres]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DreamWishes schreef:
    Isabella Adoncia Rosalia Zaviera
    Ik luister een beetje afwezig, met een oor, naar het gesprek van de twee jongens terwijl ik door eet. Ik hoor dan Louis wat aan me vragen en kijk op naar hem en het duurt even voor de vraag me doordringt en ik knik dan. 'Het is heerlijk.' zeg ik dan met een scheve grijns, als je al een tijd niet meer gegeten heb smaakt volgensmij ook alles goed, maarja. Ik kijk even naar mijn bord dat nu voor zo ongeveer de helft leeg is, maar ik merk dat ik al aardig vol begin te raken dus leg mijn bestek weer terug op het bord en kijk er even lipbijtend naar. Eigenlijk best raar, je zou zeggen dat als je al zo lang niet meer gegeten hebt je juist veel honger hebt en alles opeet, ja, ik had dan ook veel honger, maar ik krijg nu echt geen hap meer door mijn keel. Ik kijk dan weer op naar Louis en Niall en zucht even, kijken waar die het nu oer hebben.

    [Oke, het suckt, heb maar even wat snel gedaan...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik zat eigenlijk te wachten op een reactie van Niall. Haha.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [ow sorry,, hij komt er zo aan]

    Niall Horan

    'Ja maar ik verveelde me gewoon en zocht jou om me mee te vermaken, de andere zouden waarschijnlijk denken dat je gewoon bij je meisje bent' zeg ik en glimlach even. Ik grinnik even en knik daarna. 'Ja ik doe een beetje rustig aan, maar dat komt ook omdat ik net al wat gegeten heb' zeg ik lachend en kijk Louis aan. Ik at meestal inderdaad niet echt normaal maar ja, eten was gewoon veel te lekker om het te lang te laten liggen. 'Is goed, dat doe ik wel' zeg ik met een glimlach.Ik merk dat het meisje best stil is op het beantwoorden op de vraag van Lou na. 'Ja Lou hier heeft het goed gekookt' zeg ik lachend en glimlach even.

    Louis Tomlinson.
    Glimlachend keek ik Isabella aan. 'Mooi zo,' om vervolgens een hapje te nemen en Niall weer aan te kijken. 'Hm, ik weet het niet zo zeer... Harry heeft het vaak eerder door dan de andere twee...' Ik beet op mijn lip. 'En wat schattig dat je mij daar speciaal voor zoekt, is de rest niet leuk genoeg?' Een grinnik verliet mijn mond en snel nam ik nog een hapje. 'Oh, het is een wonder! Niall Horan doet rustig aan met eten, wauw...' Weer verliet een grinnik mijn mond, het is onmogelijk hoe je stemming in een keer zo fantastisch kan omslaan. 'Ik ben de best kok, natuurlijjk...'

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 23:35 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you