• Ja, dat is dus wat ik zoek :Y)
    Ik had een idee voor een nieuw verhaal, met onbekende personen en dit speelt zich af in een geheel nieuwe wereld. Deze nieuwe wereld ben ik samen met een paar vriendinnen beginnen op te bouwen, van hoe het is ontstaan, tot de religie en wat voor wezens er in deze wereld leven. Deze dieren zijn inmiddels al helemaal bedacht, maar dit is vooral gedaan d.m.v. verschillende plaatjes met delen van wezens die in ons hoofd bij elkaar worden gezet. Nu zijn wij zelf niet goed in tekenen en kunnen dit idee dan ook vrij moeilijk visualiseren
    Wat ik nodig heb is een paar mensen die goed fantasy dieren zouden kunnen tekenen. Nu heb ik al Sarah (Audacity) gevraagd, maar die heeft er ook niet alle tijd voor en het zijn vrij veel dieren. Als iemand interesse hebt, kan ik je wel een PB sturen. Ik ga niet mijn hele idee hier neer zetten voor het geval iemand dit wil jatten. Meld je dan ook niet als je helemaal niet kan tekenen, en alleen omdat je je verveelt want ik heb gewoon iemand nodig die dit serieus wil aanpakken.

    Dusss, wie wilt iets voor mij tekenen? :3


    From these ashes, I will rise

    Ik zou jullie graag willen helpen.

    Aangezien het vakantie is en ik alle tijd heb, wil ik wel! :3

    EDIT:
    ik zie net dat ik een PB moet sturen. Oke dan!

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 0:36 ]


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik wil het wel proberen, maar ik kan niet garanderen dat het lukt. C:


    life is awesome

    I volunteer as tribute.


    Geintje, ik heb genoeg tijd, dus al je wil. Ik ben beschikbaar.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dan moet je niet bij mij zijn :')


    •*• Lululu •*•

    De eerste paar omschrijvingen hebben ik net verstuurd (:
    Als er nog meer mensen zijn die het willen proberen, mag je me altijd PB'en, want het zijn nog vrij veel wezens die getekend moeten worden.


    From these ashes, I will rise

    ik wil wel helpen


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Creativity schreef:
    Ik wil het wel proberen, maar ik kan niet garanderen dat het lukt. C:


    I'm a fighter, let me go.

    Ik wil wel!


    “Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

    Mallory schreef:
    Dan moet je niet bij mij zijn :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kreeg een foutmelding toen ik hem via PB wilde sturen, dus doe ik het zo
    Hier is je vlees etend paard ;), ik heb de schets even snel ingevuld, laat maar horen als je dingen veranderd wil hebben.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:13 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mallory schreef:
    Dan moet je niet bij mij zijn :')


    Do what people say you can't.

    Als je nog iemand zoekt, mag je wel een pb sturen c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik wil wel helpen :3. Als je nog hulp nodig hebt.


    Don't be like the rest of them, darling



    Aangepaste versie ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'