• Ja, dat is dus wat ik zoek :Y)
    Ik had een idee voor een nieuw verhaal, met onbekende personen en dit speelt zich af in een geheel nieuwe wereld. Deze nieuwe wereld ben ik samen met een paar vriendinnen beginnen op te bouwen, van hoe het is ontstaan, tot de religie en wat voor wezens er in deze wereld leven. Deze dieren zijn inmiddels al helemaal bedacht, maar dit is vooral gedaan d.m.v. verschillende plaatjes met delen van wezens die in ons hoofd bij elkaar worden gezet. Nu zijn wij zelf niet goed in tekenen en kunnen dit idee dan ook vrij moeilijk visualiseren
    Wat ik nodig heb is een paar mensen die goed fantasy dieren zouden kunnen tekenen. Nu heb ik al Sarah (Audacity) gevraagd, maar die heeft er ook niet alle tijd voor en het zijn vrij veel dieren. Als iemand interesse hebt, kan ik je wel een PB sturen. Ik ga niet mijn hele idee hier neer zetten voor het geval iemand dit wil jatten. Meld je dan ook niet als je helemaal niet kan tekenen, en alleen omdat je je verveelt want ik heb gewoon iemand nodig die dit serieus wil aanpakken.

    Dusss, wie wilt iets voor mij tekenen? :3


    From these ashes, I will rise

    Heb de benen ook aangespast; hier is de link.

    http://i45.tinypic.com/29ncpom.png


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Bij deze schop ik dit topic even omhoog, want ik zoek nog steeds mensen (:


    From these ashes, I will rise

    Wil je andere tekenaren hebben of andere tekeningen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik wil het ook gerust proberen... als je nog iemand zoekt uiteraard. Als je mijn tekentalent *ahum* wilt zien kan je altijd op m'n tumbl kijken voor enkele voorbeelden.
    Ik kan alleen niks beloven, aangezien het iets moet zijn wat ik ook wil tekenen en er inspi voor moet hebben ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Licet schreef:
    Wil je andere tekenaren hebben of andere tekeningen?

    Andere tekeningen. Heel veel mensen hebben zich hier al gemeld in dit topic, maar heel veel hebben het inmiddels ook heel druk met school enzovoort, waardoor het ze niet lukt de tekeningen af te krijgen.


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    (...)
    Andere tekeningen. Heel veel mensen hebben zich hier al gemeld in dit topic, maar heel veel hebben het inmiddels ook heel druk met school enzovoort, waardoor het ze niet lukt de tekeningen af te krijgen.


    Lukt het trouwens met de story?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Lukt het trouwens met de story?


    Jup, met wat extra hulp van vriendinnen is nu de volledige wereld in elkaar gezet inclusief alle gebieden. De belangrijkste namen zijn bedacht en de eerste 1000 woorden zijn inmiddels geschreven. Ik moet nog kijken of ik het op Quizlet ga zetten. Waarschijnlijk wacht ik eerst nog even totdat ik echt een gros van het verhaal heb geschreven, zodat ik wel om de zoveel tijd gewoon kan uploaden (:


    From these ashes, I will rise

    I'd like to try. I'm really good in drawing, mostly in classic way, but to adopt other styles, say, in 2-7 hours. I have time as well, if I have fun with this project, dont mind working late.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 8:57 ]

    nika schreef:
    I'd like to try. I'm really good in drawing, mostly in classic way, but to adopt other styles, say, in 2-7 hours. I have time as well, if I have fun with this project, dont mind working late. If you want to see my drawings, send me email. nikalinboer@gmail.com

    Ten eerste is het niet slim om je emailadres hier neer te zetten. Komen enge mensen op af. Ten tweede heb ik geen idee wie je bent en het lijkt alsof je alleen een account hebt aangemaakt om te reageren op mijn topic. Ten derde mag je hier wel gewoon Nederlands praten hoor (:
    You kinda creep me out...


    From these ashes, I will rise

    Points taken. I thought you are looking for someone who can draw, aren't you?

    nika schreef:
    Points taken. I thought you are looking for someone who can draw, aren't you?


    Als je perse in het Engels wilt spreken, doe het dan alsjeblieft goed.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Heel veel succes ermee!
    Ik kan totaal niet tekenen maar vind het wel erg leuk om te zien :3

    @Licet, wat kan jij prachtig tekenen zeg!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    nika schreef:
    Points taken. I thought you are looking for someone who can draw, aren't you?

    Ja inderdaad, maar jij bent nog helemaal nieuw op Q, het eerste wat je doet is mijn profiel bekijken en je emailadres in mijn topic plaatsen en daarbij praat je alleen nog maar in het Engels. Niet persoonlijk bedoelt, maar daar word ik toch wel een beetje bang van. De mensen die nu voor mij tekenen zijn al wat langer op Q en zijn al wat meer bekend bij de mensen hier, dus ik vertrouw ze meer om deze tekeningen te maken. Misschien stuur ik later nog wat naar je, als je hier al wat langer zit (:


    From these ashes, I will rise

    Fantine schreef:
    Heel veel succes ermee!
    Ik kan totaal niet tekenen maar vind het wel erg leuk om te zien :3

    @Licet, wat kan jij prachtig tekenen zeg!


    Bedankt!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet, je kan inderdaad prachtig tekenen c:


    26 - 02 - '16