• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Bastard
    Timothy Rhine - Bastard
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes
    Amare Catherine Eastwood - Nychta

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - Jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bastard
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti -MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -MadEyeMoody

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Bastard
    Cat Valentine - MadEyeMoody


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody

    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Bastard
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - Bastard
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bastard
    Iris Charlotte Michaëls - Bastard


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bastard

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    Ze knuffelt me en kijkt even uit het raam en zegt vervolgens dat ze trots op me is, en ze vraagt of ik al zin heb om naar Disney te gaan en ik knik. 'Ja' zeg iK vervolgens met een brede glimlach. Ik was nooit echt naar een pretpark geweest. De engelen waarbij ik woonden hadden dan iets gezecht over dat het niet verstandig was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake
    'Dan denk ik wel dat je dit leuk gaat vinden.' glimlach ik even naar Katherine. 'We zijn er trouwens bijna.' zeg ik dan. Het i nog maar een kilometer rijden dus we zijn er in 5 minuutjes al.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Katherine stemt breed glimlachend toe dat ze er zin in heeft en ik glimlach even. Ik kijk dan naar Jake als hij zegt dat we er bijna zijn. 'Katherine, als je graag in het spookhuis wilt, dan gaat Jakey wel met je mee,' zeg ik met een, nu wel, brede glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [moet ff eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik schud heftig mijn hoofd. 'Nee alsjeblief niet?' smeek ik lichtjes. 'Anders zoek ik een clownshouse.' zeg ik tegen Leslie.
    Ik rijd de parking op en begin een plekje te zoeken. Het is redelijk druk dus ik zit ondertussen al op parking E. Ik zucht en zoek verder tot ik eindelijk een plekje gevonden heb.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij schudt gelijk heftig zijn hoofd en ik moet er om lachen. Jake is bang voor spookhuizen. Mijn ogen vernauwen licht als hij spreekt over een clownshouse. 'Die hebben ze niet in Disney,' zeg ik dan met een brede glimlach. Voor zover ik weet hebben ze die echt niet in Disney dus dat komt goed uit. Jake heeft een plekje gevonden uiteindelijk en ik glimlach. Ik stap de auto uit en houd de deur open zodat Katherine er ook uit kan komen. 'Waarom ben je bang voor spookhuizen Jake?' Vraagt ze dan aan hem met een glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik haal even mijn schouders op. 'Ik weet niet, ik vind ze gewoon eng, net als je moeder bang is voor clowns.' grinnik ik zachtjes. Ik pak de bon voor de tickets en mijn gsm en steek die in mijn broekzak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Het verschil is dat je in een spookhuis nergens bang voor hoeft te zijn, maar clowns wel angstaanjagend zijn. Jij bent tenminste niet door een clown achterna gezeten, Jake, of wel soms?' Vraag ik met een scheef glimlachje. Katherine heeft mijn hand vastgepakt, wat ik fijn vind. Ze is veertien, maar toch ben ik bang haar kwijt te raken. 'We gaan vandaag een leuke dag beleven,' zeg ik dan tegen Katherine.

    [Lizl. Jij mag Kat ook besturen hè c:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Katherine glimlach breed naar Leslie en ik moet een Awh tegenhouden. Ik pak Leslie's andere hand vast en trek hen iets mee naar de kassa's. Ik ga in de rij staan en kijk even van Katherine naar Leslie en terug. De gelijkenissen zoekend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake heeft mijn andere hand vast en ik verstrengel onze vingers. Ik voel me een gezin zo. Een familie.. en het voelt goed. We staan in de rij voor de kassa en ik kijk gewoon voor me uit in de hoop al iets van het kasteel te zien. Ik houd gewoon zó erg van Disney. Dan kijk ik opzij naar Jake en druk een kus op zijn wang. Mijn hoofd leg ik tegen zijn schouder neer en Katherine komt voor ons staan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ga ondertussen huiswerk maken dus reageer later c:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Katherine
    Ik ging weer voor mama en Jake staan en keek om me heen, eigelijk in een poging alles in me op te nemen maar dat ging me nooit lukken.
    Het zag er alleen zo.. Anders uit dan de dorpjes waar we hadden gewoond, die waren namelijk meestal klein en er was nooit veel te bleven.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Als ik wakker word wrijf ik slaperig in mijn ogen en kijk om me heen. Hm, wat is de kamer leeg. Als ik op mijn wekker kijk zie ik dat het al 2 uur middag is geweest. Wat?! Hoe kan ik zo lang geslapen hebben. Ik spring overeind en sta even stil doordat ik duizelig ben van het snelle opstaan. Waar is Nick? En Katherine?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik laat me weer terug verschijnen in de kamer na hopelijk helemaal afgekoeld te zijn, en zie dat Hayden net wakker is.
    'Ik moet je wat vertellen' Zeg ik vervolgens en loop naar haar toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik schrik me rot als ineens nick in de kamer is en ik leg mijn hand tegen mijn hart. 'Damn, je laat me schrikken,' zeg ik tegen hem. Hij zegt dat hij me wat moet vertellen en loopt naar me toe. Ik kijk hem met niet begrijpende ogen aan en voel een slecht voorgevoel. 'Wat moet je me vertellen?' Vraag ik dan zachtjes en bijt op mijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.