• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Bastard
    Timothy Rhine - Bastard
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes
    Amare Catherine Eastwood - Nychta

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - Jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bastard
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti -MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -MadEyeMoody

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Bastard
    Cat Valentine - MadEyeMoody


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody

    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Bastard
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - Bastard
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bastard
    Iris Charlotte Michaëls - Bastard


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bastard

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:55 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Sorry' Zeg ik met een korte glimlach. 'Wat moet je me vertellen?' Vraagt ze vervolgens en ik zie haar op haar lip bijten. 'Het is best een lang verhaal. Ga maar even zitten' Zeg ik en denk na over hoe ik het slim kan brengen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik ga zitten als Nick zegt dat het beter is als ik even ga zitten. 'Is het erg?' Vraag ik fluisterend. Het klinkt namelijk wel erg en ik ben er bang voor..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hangt er vanaf wat jij er van vind' Andwoord ik twijfelend en ga op mijn hurken voor haar zitten en kijk naar haar. 'Je moet begrijpen dat ik al best een tijdje leef, ik heb andere vrienden en.. andere.. vriendinnen gehad door de jaren heen. Al ben jij specialer dan elk van hun.' Begin ik wauw dit begon al goed. 'Ik had een tijdje wat met Leslie, het meisje dat je ook hebt gezien maar die is bij mij weggegaan... En sins een tijdje weet ik de reden daarvoor..' Zeg ik vervolgens. 'Ze.. was zwanger.' Zeg ik vervolgens, zachter dan de rest.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij gaat op zijn hurken voor me zitten en kijkt me aan. Een naar voorgevoel trekt door mijn buik. Hij begint met vertellen en ik knik gewoon af en toe. Al een tijdje leeft? Ja, ik leef ook al 17 jaar. Maar noem je zulk soort dingen een tijdje? Mijn mond valt open als hij zegt dat Leslie zwanger was. 'J-je hebt een kindje van ik weet niet hoe jong?' Vraag ik dan, ik ben met stomheid geslagen en kijk niet Nick echt aan, maar raak in gedachten. Nee. Nee nee nee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'J-je hebt een kindje van ik weet niet hoe jong?' Vraagt ze vervolgens en kijkt me met openmond aan. 'Ik word niet ouder, hetzelfde geld voor.. haar, ze lijkt 14' Andwoord ik, ik wilde weten waar ze aan dacht. Wat ze vanplan was te doen. Maar ik keek haar niet meer aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik knipper een paar keer met mijn ogen en sluit die dan fronsend. 'Je wordt niet ouder, hebt een kindje met je oude liefde en ze lijkt veertien jaar?' Herhaal ik dan en slik een keer. Dit is onmogelijk. Dat hij een demon was kon ik tot op zekere hoogte verdragen, maar met dit er allemaal bij? Ik sta op en loop langs Nick heen naar het raam en kijk er naar. Ik slik en probeer me te focussen op wat ik zie.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ik wist niet dat ik een dochter had Hayden, Leslie vertelde me de reden en dat ze was overleden bij de geboorte. En ik was zo slim om het uit te willen zoeken' Zeg ik en sta op en kijk naar haar. Ik had het gevoel dat ze elk moment kon zeggen dat ik weg moest gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Geloofde je Leslie niet? Heeft ze tegen je erover gelogen?' Vraag ik dan, zowat emotieloos. Hoewel dat niet mijn bedoeling is. Dan komt er een feit met een klap binnen. Ik draai me. 'Katherine. Is dat je dochter?' Vraag ik dan en kijk hem aan. Waarom gebeurt dit bij mij? Waarom?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ze heeft me nooit vertelt dat ze zwanger is geweest, of dat het kind dood zou zijn geboren' Andwoord ik, ze draait zich om en vraagt of Katherine mijn odchter is. 'Ja' Andwoord ik vervolgens. Nogsteeds wachtend op het punt waar ze me of vraagt om weg te gaan of gewoon zegt dat ik weg moet gaan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Maar als ik het dus goed begrijp heeft Leslie tegen je gelogen over dat je een kindje had? Eerst verbergt ze het en dan zegt ze dat het niet meer leeft en nu laat je haar gewoon moeder zijn?' Vraag ik dan aan hem. Ik kan het gewoon allemaal niet meer vatten. En Katherine is dus de dochter. 'Ik moet weg,' zeg ik dan. Ik loop naar mijn kast en pak er kleren uit en kleed me vliegensvlug om. Ik loop dan zonder nog iets te zeggen de kamer uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi --> Jaimes


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Geweldig, en dat was het tweede meisje niet niet begrijpend wegliep. Het meisje waar ik ergens nog van hielt en die de moeder van mijn dochter was en het meisje waar ik van hielt. Volgensmij ben ik erg goed in dingen verpesten. Ik was in iedergeval niet vanplan hier te blijven, niet nu maar zou vanavond wel terug moeten. Ik liet me verdwijnen en verschijnen in een steegje van de stad en ging opzoek naar een kroeg of iets dergelijks.


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    Katherine
    Ik ging weer voor mama en Jake staan en keek om me heen, eigelijk in een poging alles in me op te nemen maar dat ging me nooit lukken.
    Het zag er alleen zo.. Anders uit dan de dorpjes waar we hadden gewoond, die waren namelijk meestal klein en er was nooit veel te bleven.


    {Waar is Lizl trouwens?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [sorry moest helpen voor vanavond ... kan nu ff reageren...]

    Jake
    'En wat vind je?' vraag ik haar zachtjes al glimlachend. Ik schuif wat op in de rij als er weer wat mensen minder voor ons staan. Nog een stuk of 7 gezinnen schat ik maar ik weet het niet zeker.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Wat ga je vanavond doen dan?}

    Katherine
    'En wat vind je?' Vraagt Jake me zachtjes met een glimlach en ik loop naar voren als de rij opschuift. 'Leuk' andwoord ik met een glimlach. ik kon er nu nog niet zo veel van zien.


    Don't be like the rest of them, darling